Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
zondag 23 december 2007 om 20:47
Owh lief meisje raakt een beetje in de war... heeft net ontdekt dat FBM zich heeft aangemeld op Hyves... hij stond er 1,5 jaar geleden ook op, tot hij er 2 relaties op na hield en het natuurlijk te gevaarlijk werd... en nu... waarschijnlijk denkt hij ach het kan wel weer, want LM heeft hem 1,5 week een afscheids-sms gestuurd en hij vertrekt over 2 weken naar het buitenland voorgoed... bah haat dit!! Weet dat ik al snel nieuwsgierig wordt en het niet kan laten om op zijn hyves wil gaan kijken... en dat MAG niet, want daar wordt LM weer depressief en erg verdrietig van...
zondag 23 december 2007 om 21:29
Wist niet dat je je krabbels kan blokkeren voor niet vrienden.. misschien wel een optie. Maar weet ook dat ik het niet kan laten door af ent oe op zijn hyves te gaan kijken, maar dat moet ik mezelf inderdaad niet aandoen! Ik heb al veel te lang in deze situatie gezeten en probeer nu meer dan ooit verder te gaan met mijn leven... maar dit raakt me toch weer even..
zondag 23 december 2007 om 21:36
zondag 23 december 2007 om 21:41
Xander, je hebt gelijk, maar vind dit soort dingen toch wel weer moeilijk.. hij moet uit mijn hoofd, zal waarschijnlijk ook wel beter gaan als hij echt vertrokken is..nog 2 weken... probeer echt afleiding te zoeken (RP etc) en dat lukt op sommige momenten best aardig, maar vaak genoeg moet ik nog aan hem denken
zondag 23 december 2007 om 22:02
Ook dat is allemaal logisch dat je vaak aan 'm denkt...zet je zo niet 1,2,3 uit je hoofd. En waarom afleiding zoeken op RP? Je kan ook afleiding zoeken hier op dit topic, of je gaat sporten, leuke dingen doen met vriendinnen/vrienden. Zo zijn er genoeg dingen te bedenken hoor als afleiding. Hoop voor je dat het beter gaat straks al ie vertrokken is.
zondag 23 december 2007 om 22:36
Thanks lief van jullie! Ik zoek ook afleiding op andere manieren hoor Xander, probeer zoveel mogelijk leuke dingen te doen met vriendinnetjes, hard te lopen ed., en het helpt, maar uiteraard blijven er gewoon momenten waarop ik aan hem moet denken...
Ga zo maar mijn bedje in, morgen werken ;-(
Sorry voor mijn egopost, moest het even kwijt geloof ik
Sorry voor mijn egopost, moest het even kwijt geloof ik
zondag 23 december 2007 om 22:42
Haai allemaal!
Ik ben er even iets minder, want prinsesse-ouders zijn op visite en moet even beetje kerst-gezellig doen
Voor wat betreft BejaardenTehuis De Pimp heb ik besloten af te zien van blauw, omdat PAARS ook uitmuntend matcht met die roze rollator! De nieuwe kleur is dussss PAARS
Ik ben er even iets minder, want prinsesse-ouders zijn op visite en moet even beetje kerst-gezellig doen
Voor wat betreft BejaardenTehuis De Pimp heb ik besloten af te zien van blauw, omdat PAARS ook uitmuntend matcht met die roze rollator! De nieuwe kleur is dussss PAARS
Peas on earth!
zondag 23 december 2007 om 23:10
Oh LM, wat rot zeg! Hyves, MSN, het zijn handige dingen maar ze kunnen je ook ontzettend bezighouden en verdrietig maken!
't Is heel moeilijk, maar stop met kijken op zijn hyves. Ik heb het zelf ook gehad met mijn Ex. Gelukkig heeft mijn Ex zijn hyves-krabbels nu ook onzichtbaar voor niet-vrienden dus ik kan ze niet meer lezen. Heb hem namelijk uit mijn vriendenlijst gegooid.
Dus LM, net als de anderen al schreven: maak je krabbels en profiel onzichtbaar voor hyvers (behalve vrienden).
Heel veel sterkte hiermee!
't Is heel moeilijk, maar stop met kijken op zijn hyves. Ik heb het zelf ook gehad met mijn Ex. Gelukkig heeft mijn Ex zijn hyves-krabbels nu ook onzichtbaar voor niet-vrienden dus ik kan ze niet meer lezen. Heb hem namelijk uit mijn vriendenlijst gegooid.
Dus LM, net als de anderen al schreven: maak je krabbels en profiel onzichtbaar voor hyvers (behalve vrienden).
Heel veel sterkte hiermee!
maandag 24 december 2007 om 00:27
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 23 december 2007 @ 22:42:
Haai allemaal!
Prinses, PAARS is niet toegestaan in De Pimp, enkel Blauwe dekbedden van Ikea!
Veel plezier de komende dagen met je ouders
Haai allemaal!
Prinses, PAARS is niet toegestaan in De Pimp, enkel Blauwe dekbedden van Ikea!
Veel plezier de komende dagen met je ouders
maandag 24 december 2007 om 00:28
maandag 24 december 2007 om 00:29
quote:liefmeisje2 schreef op 23 december 2007 @ 22:36:
Thanks lief van jullie! Ik zoek ook afleiding op andere manieren hoor Xander, probeer zoveel mogelijk leuke dingen te doen met vriendinnetjes, hard te lopen ed., en het helpt, maar uiteraard blijven er gewoon momenten waarop ik aan hem moet denken...
Sorry voor mijn egopost, moest het even kwijt geloof ikNou ja, niet erg hoor...je egopost. Hou mijn postings in gedachten en die van Sun. Ok?
Sorry voor mijn egopost, moest het even kwijt geloof ikNou ja, niet erg hoor...je egopost. Hou mijn postings in gedachten en die van Sun. Ok?
maandag 24 december 2007 om 02:00
quote:Miranda01 schreef op 23 december 2007 @ 23:11:
ben weer thuis, leuke smsjes gehad van date, lekker bijgekletst met noa en jannek. Vleer krijgt de lieve groetjes en de volgende keer ben je erbij
Liefffff
Zooo morgen een date met man4.Gezellig koffie drinken samen. Man3 is vriendschappelijk en ach meer is ie ook niet waard \\:-)//
ben weer thuis, leuke smsjes gehad van date, lekker bijgekletst met noa en jannek. Vleer krijgt de lieve groetjes en de volgende keer ben je erbij
Liefffff
Zooo morgen een date met man4.Gezellig koffie drinken samen. Man3 is vriendschappelijk en ach meer is ie ook niet waard \\:-)//
maandag 24 december 2007 om 07:42
Vleer is weer thuis.. in t begin van de nacht errug rustig... daarna was t rennen en vliegen .. de een na de ander was aan de race..
Nu ff lekker douchen en paar uurtjes slapen..
En dan fris en fruitig naar man4 (eh is gewoon koffiedate meer niet )
En Man2 heeft gereageerd , van de week maar ff bakkie koffie mee drinken mits we beide tijd hebben tussen al die feestdagen door...
werk ze offe luier ze vandaag.. ik ga ff lekker paar uurtjes slapen..
Nu ff lekker douchen en paar uurtjes slapen..
En dan fris en fruitig naar man4 (eh is gewoon koffiedate meer niet )
En Man2 heeft gereageerd , van de week maar ff bakkie koffie mee drinken mits we beide tijd hebben tussen al die feestdagen door...
werk ze offe luier ze vandaag.. ik ga ff lekker paar uurtjes slapen..