Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Koopzondag of luieren, ik kies voor de koopzondag! Ga zo lekker shoppen met mn enorme loon!

Prinses, bij de IKEA hebben ze best leuke dekbedden :P!

Ik hou voornamelijk niet van mensen met winkelwagentjes, cq, kinderwagens, die altijd en eeuwig in de weg lopen of tegen je enkels aanrijden!

Ik hoop dan ook dat niemand hier weet dat het koopzondag is.... Kan ik lekker rustig shoppen!
Goedemorgen!

Lekker stapavondje/nachtje achter de rug. Heb me gedragen en niet teveel gezupt...ervoor nog grappig ge-msnt met date, dus we zijn weer gezellig tegen elkaar hihi..Vriendin is net de deur uit.

Lelie, gezellig dat je er niet bent! Sja, wij konden het toch niet laten om hier weer te gaan schrijven over dates en zo....;-) En foute man, oei oei oei...

Vandaag dingen doen voor kerst, nagerecht verzinnen en kopen (dus ik kijk ook uit naar overvolle supermarkt, NOT...), gedicht maken en vanavond borrelen met oude bekenden van dit topic, Noa en Jannek.
ohw en date 2 heb ik op de webcam gezien gisteravond en vriendin en ik schrokken van zijn magere hoofd en hele dunne lippen......toch anders dan de foto's.....pfff...wat nu....afkappen? haha
Hallo iedereen! Ik (ja niet in de 3e persoon, ik ga het ook proberen) heb net alles teruggelezen, het is errug rustig hier op het werk, heerlijk.

Ik heb heel het weekend in bed/ bad gelegen, in de kroeg gestaan of op de bank gehangen met LJ

Oei, volgens mij ben ik verliefd aan het worden... Maar... het lijkt erop dat dit wederzijds is! LJ was vrijdagavond in de kroeg erg aanhankelijk en trok zich niets aan van de grapjes van zijn vrienden! LJ was trouwens errug dronken haha, hij ging vieren dat hij vakantie heeft. LJ was nogal bang dat ik zijn dronkenschap niet op prijs stelde, maar ik moest eigenlijk wel om hem lachen. Zolang hij niet kotst of ruzie gaat zoeken vind ik het niet zo'n probleem! Zaterdag bijna de hele dag in bed gelegen, toen nog een uur samen in bad (oh ik houd van jongens die mijn haren wassen!), samen boodschapjes gedaan, gegeten en naar het voetbalstadion. Daarna weer in de kroeg gemeet, nu met mijn vrienden en op tijd weer samen naar huis... We hebben het er ook over gehad dat ik oudjaar met LJ en friends vier ipv mijn eigenlijke planning, maar daar twijfel ik nog over... Ook hebben we half serieus lopen geinen dat we ook wel in het buitenland willen zijn dan, dus ik ga zo even checken of ik een goedkope aanbieding kan vinden, voor Rome ofzo

Dus ik ben bang dat ik binnenkort mijn aanvraag om hier te mogen blijven in tweevoud op moet sturen... Al vind ik het allemaal ook wel erg eng moet ik zeggen! Ik wil niet opnieuw op mijn bek gaan... gekwetst worden... vertrouwen schenken.... me kwetsbaar opstellen...

Leuk dat trouwens LM en Miran ook aan het deten/ smsen zijn! En de rest zit er geloof ik niet zo op te wachten; Vleer vindt het wel lekker zo, Xan en Prinses hebben elkaar... Alleen Sun; hoe is het met de la? Nog dicht? Nog vrolijk?

Ik ga even reisjes bekijken! Joehoe!!!
Halvemaan, wat heerlijk voor je !!! Dit klinkt goed !!

En uiteraard willen wij dit ook allemaal.....2008 gaat het worden haha...
Miranda veel plezier en doe de groetjes aan Noa en Janneke
Hey HM,

Ben blij voor je dat het allemaal naar wenst gaat met LJ....toch een beetje verliefd aan het worden? Leuk! wat niet is, kan altijd nog komen he?....dat blijkt nu wel!...zo denk ik ook altijd maar. Erg romantisch als je LJ gewoon meeneemt naar Rome met Oud & Nieuw (ben een tikkie jaloers hoor ). Maak er wat leuks van he?

Grappig te horen dat Prinses en ik elkaar hebben, Sun zei ook al zoiets. Maarre...we hebben elkaar (nog) niet hoor!, hahahaha!....moge dat duidelijk zijn Easy aan....zowieso ga ik als vrijgezel het jaar 2007 verlaten en volgend jaar weer eens rustig "kijken" hoe het verder gaat.
quote:Vleermuis28 schreef op 23 december 2007 @ 14:42:

Miranda veel plezier en doe de groetjes aan Noa en Janneke

zal ik doen !

we gaan even een klein wijntje drinken
Sure Miranda dat ken ik van jullie :P
Vleer is wat te vroeg uit bed ..
ja dat dacht ik ook al.....kort "nachtje" voor je
Nog steed niet beter (ik haaaaat ziek zijn!), maar wel leuk om weer eventjes te lezen hoe het hier gaat!

Haha, ik zat me ook te bedenken dat Miran, Pop en LM misschien wel elkaars RP-dates uitwisselen. Haha!

Vleer, jij hebt weer een aparte nacht gehad. Toch respect voor mensen met dit werk. Ik zou het niet kunnen hoor, steeds te maken hebben met het overlijden van mensen. En die nachtdiensten. Pffftt!

HM, jij bent mijn voorbeeld Als ik zie hoe jij er een paar maanden geleden nog bij zat en hoe je nu bent, echt helemaal fantastisch! Ik gun het je zo meid!!!!

Een tripje Rome is echt fantastisch! Ik moet toegeven dat ik een hele speciale band heb met Rome. Hopelijk kun je nog iets boeken. En mocht je nog tips willen over leuke dingen om te zien of goede restaurantjes of zo, laat het me weten! Ik kan je wel wat tips geven!
beterschap Sun ! rustig aan doen maar....

ja absoluut, ik heb ook veel respect voor mensen in de zorg !

En....gelukkig staan er 2,3 miljoen mensen op RP....
Als ik HM der verhalen lees vind ik t zo leuk dat ik er helemaal blij van wordt en steeds meer ga geloven in de liefde..

*stiekum wel beetje jaloers*
2,3 miljoen mensen op RP??!!!! WOW dat zijn er ontzettend veel! Dat kunnen niet allemaal singles zijn.. Maar wel errug leuk!

Ik word ook erg blij van die verhalen van HM hoor Vleer! 't Geeft mij wel hoop! Maar dan voor het nieuwe jaar. Die exenla blijft dicht. En nu ik toch ziek ben, wordt daten dit jaar toch niks meer.

Nog mensen hier wat leuks gekocht op koopzondag? Ik had er geen zin in vandaag. Ook ik moet eigenlijk nog eventjes langs Ikea, maar owow Ikea in de vakantie (en vooral op zondag) betekent heel veel (jankende) kinderen en nog veel meer mensen. En eerlijk gezegd haat ik de ikea hier sinds ze verbouwd zijn (2 jr geleden ofzo). Ze zijn te groot, onoverzichtelijk en bahbah. Volgens mij hebben ze er niet meer spullen door gekregen.
Vleer is beetje verdrietig
Xan geeft knuffel aan Vleer
Waarom is Vleer verdrietig?
quote:sunshineforever schreef op 23 december 2007 @ 17:01:

2,3 miljoen mensen op RP??!!!! WOW dat zijn er ontzettend veel! Dat kunnen niet allemaal singles zijn.. Maar wel errug leuk!

Ik word ook erg blij van die verhalen van HM hoor Vleer! 't Geeft mij wel hoop! Maar dan voor het nieuwe jaar. Die exenla blijft dicht. En nu ik toch ziek ben, wordt daten dit jaar toch niks meer.

Nog mensen hier wat leuks gekocht op koopzondag? Ik had er geen zin in vandaag. Ook ik moet eigenlijk nog eventjes langs Ikea, maar owow Ikea in de vakantie (en vooral op zondag) betekent heel veel (jankende) kinderen en nog veel meer mensen. En eerlijk gezegd haat ik de ikea hier sinds ze verbouwd zijn (2 jr geleden ofzo). Ze zijn te groot, onoverzichtelijk en bahbah. Volgens mij hebben ze er niet meer spullen door gekregen.Hoop moet je altijd hebben Sun....bij de pakken neerzitten heeft geen enkele zin...toch? Haha!, ik kan het allemaal zo mooi vertellen...maar bij mij is het af en toe ook flink pet hoor!
....
Vleer weet mijn visie op bovenstaande post.

Nog wel van toepassing, maar post staat er niet meer
.
Vleer je zou toch relaxt zijn en alles lekker op je af laten komen?

Probeer dan om er neutraal in te staan, vrijdag te zien als gewoon een gezellige avond meer niet....en laat hem het werk wat meer doen. Idee?
..
Sorry vleer zal wel te weinig geslapen hebben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven