Combisleeper en kamertemperatuur
donderdag 27 januari 2011 om 16:52
Een praktische vraag. Ik heb een combisleeper (New Company) voor mijn dochter van vijf maanden aangeschaft. Wat is volgens jullie een ideale kamertemperatuur als ze een katoenen pyjama aan heeft met daarover zowel het zomer- als het winterdeel? Uiteraard zal dit per kindje wisselen, maar ik ben een beetje op zoek naar een richtlijn.
vrijdag 28 januari 2011 om 09:34
Ze is vannacht niet wakker geweest en voelde vanmorgen lekker warm aan. Ze sliep in de volledige combisleeper, romper lange mouw, pyama lange mouw, geen sokjes, kamer ong. 17 graden. Ik denk dat ik dit ideaal ga vinden. Het ziet er alleen wel een beetje maf uit: net alsof ze in haar winterjas in bed ligt.
vrijdag 28 januari 2011 om 12:20
quote:maasje schreef op 27 januari 2011 @ 23:18:
Nu we het toch over de combi sleeper hebben.... de grotere maat is vanaf 1 jaar, maar is dat niet gevaarlijk? Hij lijkt me zo ... groot...Klopt, mijn dochter verzoop erin. Heb het opgelost door wat drukknoopjes er in te zetten, bij de mouwen en bij de hals. Ze wordt de slaapzak wat 'nauwer' en kunnen ze er niet in weg zakken.
Nu we het toch over de combi sleeper hebben.... de grotere maat is vanaf 1 jaar, maar is dat niet gevaarlijk? Hij lijkt me zo ... groot...Klopt, mijn dochter verzoop erin. Heb het opgelost door wat drukknoopjes er in te zetten, bij de mouwen en bij de hals. Ze wordt de slaapzak wat 'nauwer' en kunnen ze er niet in weg zakken.
vrijdag 28 januari 2011 om 15:55
zondag 30 januari 2011 om 15:38