Internetdating kletstopic

29-03-2010 22:29 4410 berichten
Deel je ervaringen, stel je vragen, iedereen welkom!

(Hier stond een poging tot een overzicht van de stand van zaken bij diverse hier regelmatig terugkerende posters. Was echter nauwelijks bij te houden door snelle veranderingen en wisselende aanwezigheid. Nu moeten jullie hier dus weer even zelf de kluwen zien te ontwarren.)
anoniem_90685 wijzigde dit bericht op 12-02-2011 23:41
Reden: Overzicht verouderd, nieuw overzicht nauwelijks te doen
% gewijzigd
Oeps foutje! Stond me bij een paar uur. Niet terug gelezen. Nee, meid dan zou ik zeggen NEXT!

Het contact met getrouwde man is inderdaad fijn. We weten nu voldoende van elkaar om zeker te weten er niet meer uit voort komt dan een leuk (chat) contact.

Reden om bang voor afwijzing te zijn. Zit tussen mijn oren vrees ik. Faalangst, onzekerheid. Ik weet het niet. Oftewel weer iets waaraan gewerkt moet worden.
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal,

Even een MEGA afknapper die ik kwijt wil.....

Ik ben ook al een tijdje aan het internet daten, vanavond met een jongen afgesproken om te gaan eten. Ik had al eerder met heb gemaild enz. Erg leuke jongen, ook toen ik hem zag dacht ik wauw eindelijk iemand die er een beetje leuk uit ziet. We raakten gezellig aan de praat, maar ik merkte wel dat hij heel verlegen is en gewoon nul inititief toonde. Ik moest bepalen welk restaurant, hoe we liepen enz. Maar goed dat tot daar aan toe....nu komt het serieus de ERGSTE afknapper ooit! En geloof me ik heb al eerder dates gehad maar dit sloeg echt alles. We gingen het restaurant binnen om even voor de duidelijkheid te dineren. Ober kwam en vroeg wat we wilde drinken, dus ik een witte wijn en OMG hij nam een FRISTI??!! serieus hij is 25 en dan neem je op een eerste date een fristi bij het avond eten hahaha ik had gewoon plaatsvervangende schaamte er stonden zelfs clowns op dat flesje. . . denk niet dat dit iets zal worden

Moest dit ff kwijt :P
@vivalalaura; . Geweldig! Nog wel gegeten of voordat de fristie op was hard gillend weggerend?
@vivalalaura... haha wel serieus origineel ik had er waarschijnlijk wel wat over uitgeflapt...

Maar geen blijvertje dus?

@aliveandkicking.. Is inderdaad wel fijn die duidelijkheid te hebben. Ja meestal is dat zo hey.. Zit allemaal tussen de oren, maar raak het maar eens kwijt..

Weer iets om aan te werken inderdaad..

Ik heb nog even die test ingevuld van dating5 die eerder op deze site door kwam..

Plus net een hele vragen lijst door gewerkt van een relatie site..Maar ik weet het nog niet
Hahaha vivalalaura. Kan me je reactie voorstellen. Uit ervaring weet ik dat er zelfs oudere mannen zijn die met stappen chocolademelk drinken. Blijft raar. Ene kant bewonderenswaardig dat ze zich niks aantrekkenn van wat mensen van hun verlangen. Andere kant komt het, samen met wat je al eerder schreef over de date, over als iemand die niet open staat voor veranderingen en geen eigen mening heeft.

Duidelijkheid, is de sleutel in welke relatie/contact dan ook.

Raak het alleen kwijt door de confrontatie (met mezelf) aan te gaan.
en meneer heeft zijn mail vast en wel gelezen..

Ik zag net op de relatie site, dat hij gisteren online is geweest

dus ook wel zijn mail dan heeft gezien..

Conclusie ik ben alweer vergeten en de zoektocht op de relatie site gaat meteen weer door

Zucht
@ VivaLaura

Haha dat is wel een afknapper idd! Maar vooral dat geen initiatief nemen etc. voor iemand van 25 jaar! Daar loop je zo overheen, next dus!!

@ Mirjam.

Wat stom!! Maargoed, tijdens het daten check ik ook mijn RP wel hoor. Je kunt hem altijd nog opbellen en om helderheid vragen? Als je het dan beter kan afsluiten of misverstanden uit de wereld helpen?

Ik doe dat nooit, te trots :p en anders next he!!!

@ Alive. Ik vind het wel fijn die fysieke aandacht als we samen aan het stappen zijn. We kunnen ons schijnbaar goed inhouden. Dus tja, dat vind ik ook niet zo erg.
quote:lieve_mirjam schreef op 31 januari 2011 @ 00:13:

en meneer heeft zijn mail vast en wel gelezen..

Ik zag net op de relatie site, dat hij gisteren online is geweest

dus ook wel zijn mail dan heeft gezien..

Conclusie ik ben alweer vergeten en de zoektocht op de relatie site gaat meteen weer door

ZuchtHerkenbaar... Ook nu issie online :( *zucht* Kan iemand me even ontdoen van die zwakte?
Secret: Kom bij mij helpen klussen. Weet je zeker dat je even geen tijd hebt om hem te controleren.

Zonder gekheid dames. Zet ze uit je hoofd. Na twee maanden op zo'n datingsite rondgestruind te hebben heb ik inmiddels geleerd dat er een heleboel mannen zijn die te laf of duidelijk kunnen zijn. Zij gaan gewoon hun eigen gang en liggen er niet wakker van. Waarom zou jij dat dan wel doen? Zegt meer iets over hun dan over jou.
@secret en lieve-mirjam: Ik heb hetzelfde meegemaakt als bij jullie, lijkt het allemaal erg gezellig maar laat de jongen na een paar dates niks meer horen. Ikzelf vind dit niet netjes, maar schijnbaar gaat het tegenwoordig zo (heb dit zowel met internetdates als mannen die ik tijdens stappen ben tegengekomen meegemaakt).

Mijn afsprakenman heeft nog steeds niks laten horen, vandaag of morgen ga ik hem gewoon een afsluitende mail sturen.

Met mijn 'wildeman' heb ik gisteren nog erg lang op msn zitten kletsen met de cam aan. We hebben super veel gelachen. Nu al super veel zin in de date....en het lieve is dat hij vroeg of hij drie kusjes mag geven of kus op de mond. Hij is toch wel wat onzeker, maar dat vind ik ook weer erg lief.
Maggyt ik zou die afsluitende mail al gestuurd hebben. Vanmorgen een heel kort berichtje naar mijn niet date van gisteren gestuurd. Hij was (weer) online maar had mijn vorige berichtjes nog niet gelezen. Simpelweg geschreven dat hij vast wel begreep dat hij geen contact meer met mij hoefde te zoeken.

Je verhalen over Wildeman zijn veel leuker. Laat zijn onzekerheid geen belemmering voor je zijn. Gewoon lekker genieten en laten merken wanneer je meer wilt dan alleen de 3 kusjes.
Nee die onzekerheid vind ik geen belemmering. Hij gaf gewoon aan dat hij daar dan over nadenkt van wat zal ik nu doen, drie kusjes of kus op de mond, Ik vind dat hem dat ook wel siert zeg maar.

Ja die mail gaat er vandaag wel uit is dat ook klaar.
Maggyt, dit klinkt allemaal gewoon echt leuk en dat met een wilde man hey hihi.

Vind afspraken man inderdaad maar heel vreemd or, een relatie bouw je op door contact niet door contact af te houden.

pfff

A&K, je wordt inderdaad snel wijs met dat internetdate gedoe. Ik neem niemand meer serius totdat ik zowiezo hem in levende lijve heb gezien.

Maar goed advies van je getrouwde praatmaatje, want denk dat dat wel iets is wat je leert. Aangespreken en dat afwijzing in weze ,,niet hard hoeft te vallen.

Secret en lieve mirjam,,Inderdaad geen energie meer in stoppen, Al voelt dat soms allemaal niet lekker.
A&K is jammer dat ik zo'n leuk liedje aan zo'n looserd toe bedeelde.

Is waarschijnlijk inderdaad gebonden zoals je onderbuik zei,,uit op een beetje aandacht.

Snappen fakers nu niet dat die aandacht dan net zo fake is??

Bedoel onze oprechte aandacht is dan niet eens voor hen maar gericht op persoon die niet bestaat.

Ik snap daar helemaal niks van.

Ik zou dus echt niet happy worden van berichtjes die ik zou krijgen op een fake profiel.
weet je Poezelig. Het zijn volgens mij ook niet echt fake profielen. Tijdens de chat gaf hij ook gewoon aan dat hij hetzelfde erin ging als ik. Afspreken en zien hoe de klik zou zijn en van daaruit verder kijken hoe het loopt.

Denk nu dat hij meerdere contacten tegelijk had lopen, wat zijn goed recht is, en dat hij met iemand een leuker contact had.

Allemaal niet erg maar zeg het dan gewoon. Ga dan niet gelijk stommetje zitten spelen. Wees dan ook gewoon stoer.

Heb overigens net mijn eerste berichtje bij iemand geplaatst. Was ook nog eens online... geen reactie. Ben benieuwd of dat nog komt. Moet mezelf voor ogen houden dat ik ook niet altijd gelijk reageer.
@maggyt.. Is ook zo, ik ben zelf alleen wel heel netjes. ik vind het dus ook lastig als andere mensen dat niet zijn. Maar zo gaat het tegenwoordig idd wel.

Klinkt wel goed met meneer Wildeman, wanneer heb je een date?

@aliveandkicking.. Je hebt helemaal gelijk, moet ook nu afgerond worden. Ik wil het graag netjes afsluiten, na drie maanden contact en vier lange ontmoetingen. Bel ik vanavond nog even. Daarna is het klaar

@ poezelig. Geen energie in stoppen is idd beter. Ik kreeg van mijn ex ook weer berichtjes na een half jaar, die negeer ik inderdaad maar voor mijn gevoel heb ik dat allemaal afgerond en kan daar dus beter mee omgaan

@marit-83 Ja bij mij heeft dat niet zozeer met trots te maken, puur het feit dat ik duidelijkheid wil om het zo af te kunnen ronden, anders blijf ik weer weken lopen nadenken, gewoon geen zin in. Is een man niet waard vind ik
@ Lieve Mirjam! Zoveel herkenning in jou stukje. Kies lekker voor jezelf!! Dan maar even vrijgezel ipv weken lang nadenken!!!

@ Alive! Spannend een nieuw berichtje! Wat vind je van Badoo? Denk dat er voor mijn leeftijdscategorie teveel foute mannen opzitten haha.

@ Maggyt tonight! Al leuke kleren uitgezocht enne wat gingen jullie ook alweer doen?!

Vertel vertel, moet straks studeren maar kan op telefoon lekker meelezen! ;)
@Marit en lieve_mirjam, hij komt mij vanavond ophalen en dan gaan we eerst naar de bios en daarna nog wat drinken in de stad. Ben vandaag vrij en begin mij al zenuwachtig te voelen hihi Welke kleren ik aan ga doen ben ik nog niet helemaal uit, maar ik heb nog even de tijd om na te denken.

@Alive, ik reageerde ook niet altijd meteen terug op een berichtje op RP. Dus gewoon even afwachten en anders maar een andere leuke man een berichtje sturen. Wie niet waagt wie niet wint he...geldt ook voor 'wilde mannen'

@Poezelig naar mijn idee bouw je inderdaad een relatie op door contact te hebben en dan kun je het nog wel langzaam aandoen. Maar afsprakenman is exit voor mij!
A&K kan inderdaad ook zo zijn, gewoon met meerdere contact maar tis zoals je zegt, wees dan gewoon een vent en zeg hoe het zit.

Online staan bij badoo hoeft niet te betekenen dat je er ook bent. Foutje in de site en sommige loggen ook niet uit.

Dus zegt inderdaad weinig.

Lieve mirjam, ik heb dat ook, dat ik dingen moet afsluiten anders blijf ik hangen.

Hoop dat ik snel ook weer de drift krijg om aktief te zijn op date gebeuren. Op dit moment klets ik wel , wil me niet helemaal terug trekken want geeft me ook stuk afleiding en dat heb ik nodig.
@poezelig, het is toch ook goed om gewoon lekker ongedwongen te kletsen en dan kun je altijd nog zien of er iemand tussen zit voor meer. En als het kletsen ook zorgt voor afleiding is dat alleen maar fijn.
@maggyt... oeh vanavond al. Ik ben benieuwd.. Lekker iets aandoen waar jij je goed in voelt..Bioscoop is altijd leuk, lastiger om te praten maar dan is de eerste spanning er wel vanaf..
@Lieve_Mirjam...ik ga zeker iets aantrekken waar ik mij lekker in voel, straks maar eens in de kast kijken

Hij smste net nog dat hij wel wat moe was (gister lang op msn gezeten samen;-))... en dat hij dan wel tegen mij aan kwam hangen in de bios...smelt smelt....
@maggyt, dat is altijd wel leuk om te horen komt vast en zeker goed!!!
Nou ik gok dat Maggy inmiddels gezelig in het donker zit met date? ben heel benieuwd!!!!

Poezelig: gewoon lekker rustig aan doen en dan heb je zelf wel weer zoiets van ik ben er weer aan toe... er zullen echt wel goeierds zijn, meer dan die loserts die we allen steeds tegenkwamen...

zooo ik merk dat ik veel heb bijgeslapen het weekend zeg... ben gewoon weer helemaal fris en fruitig haha!

nou mr3 is ziek thuis vandaag... ik had hem een sms gestuurd maar hoorde er niets op terug.. en hij belde net....hij maakte net een fijne opmerking (gelukkig viel het hem op haha) ik zei van nou dan kom ik maar niet langs bij je vanaaf op ziekenbezoek... waarop hij zei van nee want je bent niet welkom....

oeps! wat??? maar hij zei ook meteen van sorry t komt erg lomp over maar zo is het niet bedoeld... waarop ik zei van tja we hebben er beiden niets aan als je ziek bent, grrrr en ik wil zo graag bij hem zijn! ondertussen was ik aan het eten en zouik hem terugbellen, nou doe ik strx wel...
Miepie pff dat is wat bij jullie met de griep. Hoop voor jouw dat hij snel ook weer fris en fruitig is.

Ergens zal ik weer wel eens iemand tegen komen die me boeit, laat lachen, waar ik gewoon echt mee wil afspreken.

Maggyt, zit in de film met een wilde hihiiiiiiiii of zit in de film het met wild te doen,,,Flauw van mij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven