Juli 2011 #

29-12-2010 13:03 967 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamlftuitg.

datumafspraak

echo/vk/gynbijzonderhedenEs288 julibij 32 wkn echo ivm ligging placenta

jongen!

tijdens pretecho lekker bewegelijk, veel gapen, een keer zelfs met zijn handje voor zijn mond!

Vakantie: meivakantie Belgische kustCowvanjou3913 juli22 apr gyn, 24 mei gyn+echojongen!

cursus "zwanger actief" en "baby op komst".

kan mini lekker vaak bewonderen op dvd!

Asjemenou4014 julijongen!

dochter ('09)

naar New York verhuisd voor 2,5 mnd!Vlinder2516 juliverrassing!

zoon (’08) en dochter (’10)

begonnen met "zwangerschapszwemmen".

Vakantie: eind apr weekendje weg met man,

mei weekje Belgie/Ned

Vera3516 juli9 mei echo+gynjongen!

cursus "mensendieck".

berry in 3D gezien, hij is moooooi!Do3121 julimeisje!

dochter (aug '09)Lieselotje3923 juliverrassing!

1e symptomen van zwangerschapsdementie

4e kindje

Vakantie: begin mei IbizaNolleke2825 juli25 apr controle gyn, 28 apr 3D-echomeisje!

mama van Sam*

kamertje bijna klaar, dan kunnen de meubeltjes komen2jongens3527 julimeisje!

heeft 2 kinderen van 7 en 4

promotie gemaakt, erg druk op werk.

mevrouw wilde niet echt meewerken tijdens 3D-echo, lag met gezichtje tegen placenta aan. klein eigenwijsje dus

Vakantie: meivakantie Center Parcs

Verlof: 11 juniShootingstar2527julijongen!

het is een wildebras!

denkt dat buik niet groeit, maar de foto's zijn het bewijs

Mari3430 julibij 32 wkn liggingsecho ivm placentameisje!

nog een eigenwijsje! voetje bij haar mooie volle lippen tijdens 3D-echo.

Verlof: 1 juli

Leeuw2831 juliverrassing!

handjes en voetjes voelbaar!

druk met inpakken en school

Ik heb een aantal mensen die lang niet hebben geschreven uit de tabel gehaald om het overzichtelijk te houden. Als je weer mee wilt schrijven, laat het dan weten!
Een meisje!

Woensdag zullen we het weten. Denk zelf toch echt een jongen.

Gister tijdens het etentje was ik uiteraard de bob. Erg gelachen. Waren met S (mijn man), een van mijn beste vriendinnen en haar vriend en ze werden naarmate de avond vorderde steeds meer aangeschoten. En druk! hahaha tis half 2 geworden, was trots op mezelf. Merk dat ik me steeds fitter ga voelen. Zou het dan toch waar zijn dat je je het 2e trimester het best voelt..?!
Vera, jij woensdag al een echo? Spannend!
hier ook zw.broeken met nog normale shirtjes, maar ik loop er ook steeds vaker aan te trekken dus binnenkort gaan we shoppen.

nee we wonen nog tijdelijk bij schoonouders in... hopelijk over twee weken echt over...

nou de kids slapen, schoonvader zit achter zijn computer dus ik kan weer gaan klussen... ben het klussen zo zat, maar goed nog eventjes volhouden en niet zeuren en als we er dan straks wonen gaan we echt genieten...
quote:2jongens schreef op 30 januari 2011 @ 15:45:

Vera, jij woensdag al een echo? Spannend!Ja leuk weer! Heb er echt zin in. Wanneer mag jij weer?
Oh zie het al, 17 febr. Schiet ook al lekker op. Omdat ik in het zkh loop mag ik om de 4 weken. Ben ik wel blij om. Anders had ik waarschijnlijk meerdere pretecho's ingepland. Ben veel te nieuwsgierig en ongeduldig hahah
Erg herkenbaar Vlinder. Wij hebben zelf ruim 5 maanden bij mijn ouders gewoond en waren dagelijks uit het werk aan het klussen. Na 5 maanden was de bovenverdieping af, zodat we daar konden gaan wonen en toen zijn we beneden gaan doen. Brak S ook nog z'n arm waardoor de verbouwing 2 maanden stil lag. Maar.. het resultaat mag er zijn!

Net weer mijn eten eruit gegooid. Niet van de misselijkheid, maar nog steeds omdat het niet verteerd. Nog meer mensen daar last van? Heb het met brood, aardappelgerechten (gebakken/gekookt/pata), pasta. Alleen maar soep komt ook je neus uit. Ga woensdag maar 'ns om advies vragen.
Vlinder, sterkte met de verbouwing! Wij zitten nu ruim 1,5 jaar in onze huis, man is nu met de zolder bezig, een kamer is af, nu nog eentje...

Wat ik een beetje last van heb, ik zie het niet als onze "laatste" huis, ik denk rond de tijd dat onze oudste zoon naar de middelbare school moet, gaan we verder zoeken en wel in de andere stad. Dus ik zie ons wel over 4-5 jaar gaan verhuizen. Wat ik echt leuk vind nu is onze tuin, het is echt groot, dus ik ga straks helemaal los met plantjes , bloemetjes etc...Zie de baby ook kruipen in de tuin )
gelukkig spuug ik deze zwangerschap niet vera, ik zou even met je vlos overleggen, bij mijn eerste was ik tot week 27 en vanaf week 30 misselijk maar ik hield bijna niets binnen (gelukkig groeide de baby goed en kwam ik toch voldoende aan dus geen medicatie nodig gehad) maar om een gegeven moment dacht ik als ik trek had in pizza, we eten pizza en als het eruit komt (en dat doet het) zie ik het dan wel weer, heb ik in ieder geval even lekker gegeten... spuug je de hele dag of vooral op bepaalde momenten?

ik zou het liefst zo snel mogelijk over gaan naar het nieuwe huis maar met twee kleine kinderen kun je niet verbouwen dus het moet echt zo goed als af zijn... de kamer van R is af (alleen nog gordijnen ophangen) de kamer van S moet nog vloerbedekking en gordijnen in, huiskamer is klaar, keuken alleen nog afzuigkap, zolderkamer is klaar maar de voorzolder moet nog stevig aangepakt worden, trap is helemaal gedaan en de badkamer begint ook op te schieten dus het einde is wel echt inzicht... vind het wel moeilijk om de opvoeding van de kleintjes met mijn schoonmoeder te moeten delen... ze heeft over sommige dingen hele andere ideeën maar aan de andere kant past ze heel veel op deze weken zodat ik elk vrij uurtje in het huis bezig kan zijn.... nog even volhouden...
Hey Vera, ik ben ook niet echt misselijk meer maar vrijdag was ik uit eten en daarna heb ik ook alles er weer uit gegooid. Daarnaast heel erg last van mijn buik. Vandaag bij de verloskundige geweest en het zijn mijn darmen en bandenpijn. Had zulke steken dat ik niet meer rechtop kon lopen.

Gelukkig voelde de baarmoeder goed en het hartje klopte mooi. Sommige vrouwen schijnen meer last te hebben van bandenpijn dan anderen.

Iemand nog iets van Nolleke gehoord?
Hoi allemaal,

Even een kort bericht, ik zal later uitgebreider reageren.

Ik ben gister thuis gekomen. De ok is goed gegaan, de baby doet het goed en met mij gaat het steeds beter!
Fijn, Nolleke!
Wat fijn, Nolleke, dat je het alweer achter de rug hebt en dat het goed gegaan is!

Ik lag vanmorgen op de bank en kreeg steken linksonder in mijn buik, later (en nu af en toe) ook rechtsonder. Eerst dacht ik dat ik de baby voelde, maar toen ik nog eens erop drukte deed het weer pijn. Het zal wel bandenpijn zijn. Maar morgen heb ik toevallig controle bij de gynaecoloog, dus ik kan het even navragen. Ik vermoed dat het niets ernstigs is, hoor!

Ik krijg morgen geen echo, hoor.
Nolleke, wat fijn dat alles goed is gegaan!

Cowvanjou, ik herken dat gevoel, ik heb dat ook af en toe. is volgens mij inderdaad bandenpijn! dus kan geen kwaad.
Wat fijn Nolleke! Doe rustig aan.

Vlinder, meestal alleen na het avondeten en dan niet meteen erna, maar echt een paar uur later. Overdag gaat het eigenlijk wel goed. Heb vandaag kleine porties gegeten verdeeld over de dag en dat is ook goed gegaan.

Wat apart dat iedere zwangerschap zo anders is he, dat je nu geen last heb van overgeven en bij de vorige wel.

Wij hebben ook een heerlijke tuin 2jongens. Zie het al helemaal voor me om aankomende zomer lekker buiten te zijn met de kleine.

Bandenpijn zoals omschreven door sommige heb ik niet. Lijkt me vervelend. Ik heb wel af en toe steken in mijn liezen, maar ook echt vanonder. Meer vanbinnen, mijn baarmoeder ofzo?! Bewn benieuwd wat de gyn ervan zegt Cow. Ik ga woensdag dus dan zal ik het ook vragen.

Vandaag weer voor het eerst voorzichtig gesport. Ben normaal een vrij fanatieke hardloper, maar vrijwel meteen gestopt toen ik zwanger werd. Ben op de crosstrainer geweest en ging erg lekker. Morgen zwemmen.
Hoi allemaal,

Nolleke fijn dat alles goed is gegaan!

Cowvanjou: ook vandaag op controle, ik ook! Vervelend dat je pijn hebt.

Kunnen het je darmen zijn?

Vera, ik probeer ook weer te gaan sporten, maar ben vaak nog moe!

Hier weinig nieuws, ik ben meer bezig met een huis kopen dan met mijn zwangerschap.

Ik hoop snel te horen of het wat word! Dan kunnen we weer verder. Nog 2weken en dan

ga ik van baan veranderen, das ook best spannend.

Hebben jullie ook een beetje dat gevooel 'je weet dat je zwanger bent, maar je merkt niet zoveel..'?
nolleke wat fijn!
vandaag mijn vrije dag, kinderen naar school gebracht en lekker naar de kapper geweest; lekker kort geknipt en liet ook wel wat highlights erbij doen...Ben nu helemaal blij!

Hoe is het met iedereen, Nolleke, hoe gaat het met je?
Leeuw, over dat gevooel 'je weet dat je zwanger bent, maar je merkt niet zoveel..' Nee, hier totaal niet..Voel me heel erg zwanger, allerlei pijntjes, in de rug, in mijn bekken (lopen is af en toe echt pijnlijk), heb een echte zwangere buik ook...Vind ook niet echt leuk hoe mijn huid (op mijn gezicht) er uit zit, droog, ik weet het niet, niet zo mooi als normal... En voel me moe, Het is dus echt mijn laatste zwangrschap ) Maar OK, ik verlang ook enorm naar deze kindje

Meiden, wat goed dat jullie aan sport doen!
Leeuw, hoe was het bij de vk?

Wat voor werk ga je doen?

Ik voel me ook best zwanger trouwens. Is echt gekomen doordat mijn buikje gaat groeien. Verder gelukkig geen pijntjes. Komt dat misschien, omdat het je 3e zwangerschap is 2jongens of heeft dat er niks mee te maken? Lijkt me pittig dat je dan nu ook nog 2 kinderen hebt rondlopen.

Nolleke, hoe gaat het?

Morgenochtend vroeg de echo. Best spannend, omdat we dan waarschijnlijk ook weten wat het is.

Hoe is het met de rest eigenlijk? De niet zo vaak meeschrijvers? Lezen jullie wel mee?
Iemand overigens al kinderwagen of kamertje besteld? Ik hoorde dat op sommige dingen best een lange levertijd kan zitten.
jaja......... ik lees iedere dag even bij!

Maar dat inloggen...... heel irritant

Hier ook alles goed Vanmorgen bij de VK geweest en hartje klopte flink... rond de 145 per minuut.. wat zou wijzen op een meisje! Ach.. ik heb het juni topic gelezen en daar zijn wat nare dingen gebeurd,.... dus heel cliche... als het maar gezond is!

Spannend vera Morgen de echo Wat denk je zelf?

Nolleke: fijn dat alles ok is met je! En nu moeten we wat meer gaan schrijven hier he?! Ik ga mijn best doen! Beloofd.

xxxxxx
Het kamertje van keesje gaat door naar de baby en voor voor keesje heb ik bij de kringloop spullen gehaad en die helemaal opgeknapt. Zo leuk geworden Ik ben gek op 2ehands spullen die je dan zelf opknapt! ik heb dus voor heeeeeeeeeel weinig geld een superleuke kamer. Moet het nog allemaal even opleuken, maar de grote dingen zijn er.
ik las ook nog iets over bandenpijn. Heb ik ook last van. Vooral in bed als ik me omdraai.. heel vervelende steken. Moet me dus voorzichtig omdraaien

Echt een buik heb ik nog niet eignelijk, ben ook nog maar 1 kilo aangekomen. Maar ik spuug iedere ochtend nog en voel me nog niet helemaal optimaal.. Hoop dat we nu een leukere periode ingaan.

Je mag trouwens bij wat het wordt bij mij invullen: surprise
ik zal vast veel vergeten en niet op iedereen gereageerd hebben maar dat wijden we dan maar aan zwangerschapsdementie

2jongens: klachten wijzen op een meisje Wil jij het weten? Ik wilde vroeger altijd heel graag 3 jongens.... Ben benieuwd of dat het uiteindelijk gaat worden *heb er dan 3 en 1 meisje* .....

Kleintje zit hier heel hard mama te roepen.. zo lief Hij is ook zo leuk

Zijn er trouwens al meer aangesloten bij hyves? Ben wel nieuwschierig naar wat buiken enzo. Ik zal van de week ook eens een foto plaatsen.
Lieselotje, surprise? Jullie willen dus het geslacht niet weten? Spannend! Ik wil wel weten, ben gewoon te nieuwsgierig hoor Maar vertel even over de hartslag, wat is dan verschil tussen een jongen en een meisje?

Vera, nee, hier nog geen inkopen gedaan, we moeten nog puzzelen qua kamers...of we de jongens samen op een kamer gaan doen, of laten we eerst even de baby slapen bij ons in de slaapkamer..Kinderwagen ga ik wel een nieuwe kopen, maar dat komt ergens in de zomer denk ik...

Ga de jongens zo meteen in bad doen en naar bed, man werkt laat vanavond...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven