Outsiders

24-05-2010 13:40 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kom hier gezellig kletsen over wonen in het buitenland.

Waar woon je?

Wat doe je er?

Wat mis je aan Nederland?

Wat niet?
Looola, is jouw vriend niet NL?
Ik kan ook nog naar Madrid trouwens ergens dit jaar. Vriendinnetje uit mijn vorige leven () woont daar en heeft een nieuw huis! Leuk hè!
Sd, succes met je man's vriend die lang komt.....

Ik word al weer misselijk bij het idee. Maar met de juiste persoon is het te doen. Mijn beste vriendin en haar vriend waren hier vorig weekend, en dat is gewoon geen probleem. Niks aan de hand. We gaan onze gang. Maar sommige mensen maken gebruik van je. Ik krijg ook soms een emailtje van een bepaalde vriendin, en ze emailt alleen als ze langs wil komen, de rest van het jaar hoor ik niks van haar. En nu wil ze ook komen voor een week. Vind ik te lang.

En jij gaat 4 weken doen...........pfffff.

Op zich als je groter woont, vind ik het mischien te doen.

Maar je kunt ze niet 4 weken langen entertainen en voor ze koken. En inderdaad wat je zegt, de kosten gaan omhoog. Want er eet een extra persoon mee. En als je het al niet breed hebt, dan is dat niet makkelijk. Succes!

Looola haar vriend komt uit Portugal. Vandaar dat ze ook Portugees wil leren.

Een koppen-email! Ja! Echt wel.

Alhoewel ik van een aantal al weet hoe jullie eruit zien.

Hoe gaan we dit doen?

Alle emailaddressen verzamelen?

Net met mijn advocaat gebeld. Alles is geregeld. Nu de boel onderteken en opsturen.

En dan hoop ik dat ik mijn geld snel heb!!!!
Philein, Portugees inderdaad. En wat leuk, een vriendin in Madrid! Spanje vind ik altijd super. Ik kom er eigenlijk minstens 1x per jaar normaal gesproken en dat voelt altijd als thuiskomen.

Vivagirl, mijn emailadres staat op Facebook. Gelukkig is alles geregeld met je vorige baan! Gaat nog lekker snel zeg!

Wat betreft bezoek, dat kan goed en minder goed gaan... Ik krijg in april bezoek, ik heb er wel zin in!
Nou op de een of andere rare manier nooit meegekregen dat jouw vriend Potugese is Loool. Sorry!
Spanje is ook relaxed, mijn familie woont daar en kwam er tot ik zelf naar buitenland vertrok ook regelmatig. Lekker tapas eten en met knappe Spanjaarden flirten
Goh, ik voel me spontaan weer wat beter.
Ik sta in de cafetaria en er staat een jongen achter de balie en.... God damn, prachtig! Zal ik mijn frikandel met hem delen?
DOEN Phil!!! Maak je alvast klaar voor Spanje!!! :D

Waar woont je familie eigenlijk? Ben je zelf ook deels Spaans dan?
Beste allemaal, lees nog steeds mee. Kan niet goed uit leggen waarom ik niet schrijf. Ik leef met jullie mee maar het lukt me niet om op een zinnige manier mee te schrijven, het spijt me.
He Flamenco.

het hoeft niet allemaal zinnig te zijn wat je hier schrijft hoor, ik zet ook veel onzin neer. Gezellig toch?

Maar fijn te horen dat je nog mee leest en ik hoop dat alles goed met je gaat.

Phil, heb je je frikandel gedeeld?

En je ogen doen het weer, als het manlijke schoon je opvalt.....

Oke, ik heb de emailadressen van Looola, Philein en Heidel.

Ik wil best mijn emailaddress hier even neer zetten en dat de anderen mij dan hun emailaddress sturen en dan kunnen we een groepsmail doen met foto's. Voor degenen die foto's willen zien.
flamenco, schrijf maar wat je wil , maakt niet uit. Zin of onzin. Ik schrijf ook maar wat, zonder er veel bij na te denken...gewoon wat je dwars zit of wat voor weer het is..hoeft echt niet dramatisch te zijn..gewoon gewoon. Doen hoor!
Ik heb een sollicitatie gesprek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Donderdag!

Heel spannend.

Marketing Executive. Had ik hier al eerder over verteld geloof ik.

Mijn consulent heeft al 15 mensen heen gestuurd en die hebben het allemaal niet gehaald, ze zijn echt heel specifiek op zoek naar iemand, dus ik hoop dat ik dat ben!
Flamenco, voel je toch nergens toe verplicht.. Als we wat voor je kunnen kunnen betekenen dan hoop ik dat je dat ook van je af wilt schrijven, voel je in elk geval vrij om dat te doen hoor! Ik ben oprecht geinteresseerd in wat je bezighoudt. Dikke knuffel

Vieeevv, hurray! Overmorgen al! Spannend zeg!

Ik heb de frikandel voor mezelf gehouden. Ben razend nieuwsgierig waar snackbarjongen vandaan komt, overduidelijk niet Nederlands!
Ooooehhhh dat is al snel Viev, succes donderdag!!!
Ik ben zo moe en heb ontzettende keelpijn, da's toch ook niet normaal? Ziek worden kan nu echt niet hoor! Lig al lekker in bed en ga zo slapen.

Trusten!
Het heeft gesneeuwd, gelukkig niet zo heel veel, maar het is weer wit buiten. En berekoud, brrr.

Goed voor jezelf zorgen, Philein! kook je wel eens voor jezelf, of haal je vaker wat bij de snackbar. Waarschijnlijk ga je er nu vaker naar toe om de snackbarjongen te zien.. Je valt meer op buitenlands schoon, merk ik...

Vivagirl, wat doe jij vandaag? Condooms kopen met Kate & William logo? Of heb je ze al? Je voorbereiden op je gesprek voor donderdag..

Looola, heb je al een antwoord op je sollicitatie ..of heb ik iets gemist?

Sahara_desert, de vriend van je man blijft wel lang. Hopelijk wordt het niet te veel voor je...werken en dan nog je huishouden. Je dochtertje wil ook de nodige aandacht. En dan 2 mannen in huis die hun natje en hun droogje willen..Hopelijk helpt hij een beetje mee en is niet alleen gezellig. De gelegenheid als je nog mannenklussen hebt, misschien moet er nog wat gerepareerd worden. Huisje nieuw verven?
Hoi allemaal.

Ik ben langzaam aan het wakker worden. Heerlijk geslapen.

Sneeuw? Oh hopelijk hier niet. Wel veel ongelukken gisteravond vanwege gladheid!

Ik kom nooit bij de snackbar eigenlijk Heidel, maar gister had ik geen tijd en wel zin in wat vets.

En ach, buitenlands schoon, ja ik geloof dat ik dat vaak interessanter vind ofzo. Of mooier. Het zegt ook niet zoveel, kan ook op Hollanders vallen hoor. Kijken mag altijd toch?
Hee, goedemorgen! Ik was net wat aan het kijken bij de topics, laatste 10 ,werd mijn aandacht getrokken door " Wat moet ik met die schoolpleinmoeders" (relaties). Sorry hoor, maar als je dat leest vraag je je af waar een forum goed voor is...

Moest ik even kwijt.

Enne dat was geen kijken, dat was checken!

Op de kerstmarkt vorig jaar (was ik met mijn kollega's), was er ook een leuke kerel aan zo'n kraam. Ik babbel wat met hem, waaar hij vandaan komt (Roemenie trouwens), toen zag zijn baas dat, werd hij naar de andere kant van het kraam "verbant". Nou zeg, vond ik niet leuk! Die kerel ook niet trouwens..
Hah, ik has dat topic gezien ja.. er valt hier veel te lezen inderdaad

En goed, eerlijk is eerlijk: ik hou van de mysterie en het temperament dat ander bloed vaak met zich meeebrengt. Maar of het nu echt een goede combi met mij is?

Ik heb een nieuwe jas en moet zeggen, verdomd mooi! Donkerblauw en netjes maar stoer tegelijk :)l
Een nieuwe jas heb ik ook nodig, maar ik vind nix wat ik echt leuk vind. Begin maart is er een hele grote Basar van de Duits/Amerikaanse vrouwen, met second-hand kleding. Daar ga ik kijken. Heb vorig jaar Levis Jeans op de kop getikt voor een paar euro. Deze Basar duurt 3 dagen en de opbrengst is voor een goed doel. En is echt de moeite waard.

Philein, elke man is een mysterie. Ik heb er ook een!
En ook geen NL bloed toch
Klopt! Mijn eerste vriendje was Nederlands, de rest buitenlands. Gek, eigenlijk.

Ben jij 100% Nederlands?
Same here. Zeker de laatste jaren. Ben NL ja.
Hier geen sneeuw of ijzel.

Dat topic van die schoolplein moeders heb ik ook gelezen!

Er komen hier soms echt topic voorbij.......dan vraag ik me echt af waar die mensen met hun verstand zitten. Maar soms vind ik de reacties dan ook weer wat hard en eigenlijk wel zielieg voor de TO's.

Ik heb wel eens een Nederlands vriendje gehad, maar vaker een niet-Nederlander. Maar lijkt me ook logisch als je zoveel reist.

Ik ben zelf trouwens wel 100% Nederlands.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven