Gouda en omgeving?!
donderdag 23 december 2010 om 17:18
Hallo, Leuk dat je dit leest!
Ik ben Marjolein en ik woon inmiddels al weer even in Gouda, ik ben 33.
Hou jij ook van een wijntje en samen koken, dvd-tje kijken of lekker richting de Markt een drankje doen.
Sporten zoals Yoga, Body Balance, Body Combat, Fitness of een lange wandeling en hardlopen in de buitenlucht?!
Groetjes uit Gouda
Ik ben Marjolein en ik woon inmiddels al weer even in Gouda, ik ben 33.
Hou jij ook van een wijntje en samen koken, dvd-tje kijken of lekker richting de Markt een drankje doen.
Sporten zoals Yoga, Body Balance, Body Combat, Fitness of een lange wandeling en hardlopen in de buitenlucht?!
Groetjes uit Gouda
dinsdag 1 februari 2011 om 20:37
quote:watje80 schreef op 25 januari 2011 @ 08:41:
Hoi
Ik woon vlakbij Gouda en hou wel op zijn tijd van een lange wandeling. Ben echter wel in het bezit van twee kinderen, dus moet er wat meer gepland worden, maarrrr alles kan
Groetjes
Maar... alles kan?
BWhahaaaa-Whoe-Whahahaaaa... behalve contacten behouden zeker?
Oh... je hoeft niet te reageren hoor A.... (ik wil je naam hier niet neerzetten) (SvW) ik reageer verder niet meer.
Dit was een eenmalige actie, noem het maar een prikactie, want het zal je vast steken.
MzzL
Hoi
Ik woon vlakbij Gouda en hou wel op zijn tijd van een lange wandeling. Ben echter wel in het bezit van twee kinderen, dus moet er wat meer gepland worden, maarrrr alles kan
Groetjes
Maar... alles kan?
BWhahaaaa-Whoe-Whahahaaaa... behalve contacten behouden zeker?
Oh... je hoeft niet te reageren hoor A.... (ik wil je naam hier niet neerzetten) (SvW) ik reageer verder niet meer.
Dit was een eenmalige actie, noem het maar een prikactie, want het zal je vast steken.
MzzL
woensdag 2 februari 2011 om 21:25