Ask a dude

02-02-2011 10:43 590 berichten
1234556

Pindakaas surfplank
Alle reacties Link kopieren
ik geef je een kans maar je bent het weer goed aan t verprutsen.... WHAT WAS I THINKINNGG.... :D
Als ik trouwens soms niet op iemand reageer...

Tja.. 6 paginas binnen een half uur :P moet ook nog werken he!!! haha, maar nee hoor :P

Maar fashion, heb je nog nooit een internet blauwtje gelopen?

Bekertjes erbij...dan hoeft de fles niet aan de mond.

Nog meer verzoeken zijn welkom, ik verzorg de catering tijdens dit onderwerp
Och, ja hoor, daar komt de huilie. En ik heb nog geen eens wat zinnigs gehoord!
heeft iemand ook maar popcorn voor me? want als dit het enige advies is wat hij kan bieden... Doe maar meteen een XL bak trouwens!
quote:zymos schreef op 02 februari 2011 @ 11:18:

Als ik trouwens soms niet op iemand reageer...

Tja.. 6 paginas binnen een half uur :P moet ook nog werken he!!! haha, maar nee hoor :P

Maar fashion, heb je nog nooit een internet blauwtje gelopen?

Nope. Jij bent de eerste. Ik zit nu zo:

Am Yisrael Chai!
quote:llauw schreef op 02 februari 2011 @ 11:17:

ik geef je een kans maar je bent het weer goed aan t verprutsen.... WHAT WAS I THINKINNGG.... :DWhaha, nee je moet doorvragen. Weetje nog? Jullie vrouwmensen denken altijd dat wij mannen in jullie lieftallige hoofdjes kunnen kijken. Eindelijk vraagt er eentje door, om tot de diepere lagen van je ziel door te dringen (jaja :P) en je een goed, weloverwogen en objectief advies te geven.. is het weer niet goed hahaha
quote:fashionvictim schreef op 02 februari 2011 @ 11:20:

[...]

Nope. Jij bent de eerste. Ik zit nu zo:

Whaha ik wil ook die smileys kennen :( maar goed, komt wel... Ik vind jullie nu al gezellig

Och arme... *leunt zachtjes tegen je aan en geeft je een megaknuffel*.. zo hahahaha
Doe maar een sapje voor mij breezerananas, moest maar niet aan de alcohol gaan, heb al een jaar niet gedronken

Daar heb ik dus echt trek in.Tast toe dames.
quote:Cateautje schreef op 02 februari 2011 @ 11:16:

Nou zit ik al 6 pagina's te kijken naar de opmerkingen van vlinderende dames, maar van jou Zymos, ben ik nog niet echt onder de indruk. Wat heb je te bieden, want als dit alles is.

Nou, hier wordt weinig gevlinderd hoor, ik geloof niet dat ik op Zymos val. Vind de dames veel grappiger!

*neemt nog maar een nootje*
llauw, er is een topic over mannen die een kuisheidsgordel dragen, ben de naam kwijt. wel apart kado.
wij slapen nooit.
quote:zymos schreef op 02 februari 2011 @ 11:20:

[...]

Whaha, nee je moet doorvragen. Weetje nog? Jullie vrouwmensen denken altijd dat wij mannen in jullie lieftallige hoofdjes kunnen kijken. Eindelijk vraagt er eentje door, om tot de diepere lagen van je ziel door te dringen (jaja :P) en je een goed, weloverwogen en objectief advies te geven.. is het weer niet goed hahaha

het zal wel weer aan mij liggen...
quote:hanneke000 schreef op 02 februari 2011 @ 11:19:

Och, ja hoor, daar komt de huilie. En ik heb nog geen eens wat zinnigs gehoord!hahaha ja, jullie zijn beter dan ik dacht.. zit met tranen in mijn ogen... nou ja, van t lachen dan hahahah
Vind het nog steeds flauw dat TO zijn pic niet wel laten zien. Mmmm nou ik er goed over nadenk wil ik de pikc van TO helemaal niet zien :puke:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:zymos schreef op 02 februari 2011 @ 11:21:

[...]

Whaha ik wil ook die smileys kennen :( maar goed, komt wel... Ik vind jullie nu al gezellig

Och arme... *leunt zachtjes tegen je aan en geeft je een megaknuffel*.. zo hahahaha

Ja, nou hoeft het niet meer natuurlijk.

*sulks*
Am Yisrael Chai!

Alsjeblieft snoet
Hoewel, al die etenswaren maken me hongerig... hoort dat bij het viva forum? Sluikreclame over eten? :P
jullie mannenmensen lezen niet goed en moeten altijd weer doorvragen terwijl de antwoorden eigenlijk allemaal gegeven zijn, het is PRIL (datbetekenddatwijnognietzolangbijelkaarzijnenditdusdeeersteverjaardagisdievoorbijkomt)

maar fijn dat je het wel er even inpepert dat het lastig is dat we zo ver weg van elkaar wonen.. dat had ik zelf nog niet bedacht..
Die sushi was trouwens een goed idee, Cateautje! Heerlijk.
Am Yisrael Chai!
quote:charlottew88 schreef op 02 februari 2011 @ 11:22:

Vind het nog steeds flauw dat TO zijn pic niet wel laten zien. Mmmm nou ik er goed over nadenk wil ik de pikc van TO helemaal niet zien :puke:haha dat wil je wel, maar dat is logisch. Alleen zie ik niet hoe dat relevant is voor nu. Heb met jullie nog geen internetvriendschappelijke relatie opgebouwd hahahahah...
Okee, ik begin me te vervelen.
breezerananas dankjewel... heeeeeeeeerlijke popcorn :D ik zit hier letterlijk en figuurlijk te smullen! (en krijg er momenteel voor betaald ook hahaha)
quote:zymos schreef op 02 februari 2011 @ 11:20:

[...]

Whaha, nee je moet doorvragen. Weetje nog? Jullie vrouwmensen denken altijd dat wij mannen in jullie lieftallige hoofdjes kunnen kijken. Eindelijk vraagt er eentje door, om tot de diepere lagen van je ziel door te dringen (jaja :P) en je een goed, weloverwogen en objectief advies te geven.. is het weer niet goed hahahaVrouwmensen? *Haalt de Tena-lady maar weer uit t broekje* Hier droog ik dus spontaan van op.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven