Ask a dude

02-02-2011 10:43 590 berichten
1234556

Pindakaas surfplank
Alle reacties Link kopieren
quote:zymos schreef op 02 februari 2011 @ 12:46:

[...]

Hahaha, hmm meeste vrouwen zijn niet zo hoor Fashion begrijp best dat hier op zon forum, als ze anoniem en op internet zitten dat ze allemaal zo stoer doen en grote mondjes hebben, maar in de echte wereld gaat dat niet zo Althans, niet altijd haha

Natuurlijk wel. Iedereen maakt in de eerste 3 seconden al de beslissing "kan ik het of kan ik het niet?"

Bij jou was je openingspost duidelijk de trigger die verschillende eierstokken in het kippenhok liet rammelen van genot. Dat waren dus die 3 seconden en in die 3 seconden was je glansrijk geslaagd. Alleen in dat uur daarna dropen ze allemaal weer af.

quote:Hoe denk jij eigelijk dat dat komt dat vrouwen zo snel hun interesse kunnen verliezen?

Omdat de verpakking niet overeenstemt met de inhoud.

quote:Ik heb juist het tegenover gestelde.. hoe moeilijker en complexer iemand is, hoe aantrekkelijker ik die persoon vaak vind hahahaha... ook typisch trouwens :P

Ja, best typisch inderdaad. En het spreekt je openingspost tegen.

quote:Hm oh ja, je vraag .. als het echt zo zou gaan.. ik spreek je aan. hey alles goed, wil je een drankje? hmm geloof dat ik dat niet zo zou doen .. maar als.. ja zou dat niet zo leuk zijn natuurlijk zou denk ik wel beetje onbeleefd zijn... maar goed, als mannen erin trappen haha

Er valt niet zoveel in te trappen, toch?

Je komt over alsof je heeeeeeeeeel onervaren bent met vrouwen.
Am Yisrael Chai!
Op de manier zoals je je beginpost formuleert geeft mij iig geen veilig gevoel om je een vraag te stellen betreft relaties. Ik vind je ongeloofwaardig overkomen. Tel daarbij op wat je bent zoals je zegt, en vooral op narcistisch vlak, onderschat dit niet, is een hardnekkige stoornis. Moet ik van een Narcist dan advies aannemen? Heb je zelf ooit hulp hiervoor gezocht?
een bmw......phf......
wij slapen nooit.
[img][img]http://teakdump.webconversie.nl/Hang%20 ... st%202.JPG[/img][/img]

We krijgen hem er wel op .......:-)
Maar haha nou ga ik weer haha iets nuttigs haha doen punt smiley dot com haha dubbele puntp hahah ik haha ben heel belangrijk haha
en dat lekkere ding is geen bodybuilder maar 1 van hannekes atletisch gebouwde sv,s.
wij slapen nooit.
quote:llauw schreef op 02 februari 2011 @ 13:20:

gewoon normaal budget, zolang het maar origineel is. Hobbies zijn sport en mij ;) en elkaar ontmoet in de kroeg.

(ik geef je bij deze een 2e kans...)

Lief van je ;)

Hmm.. weet nog niet wat voor sport maar Kitties idee is wel goed. Een dag weg, of een weekend weg.

" Biking en Hiking arrangementBilderberg Hotel De Buunderkamp2 x overnachting

2 x Het Bilderberg Ontbijt

2 x driegangendiner

toegangskaart Nationaal Park De Hoge Veluwe

dag gebruik van hotelfietsen

gratis fiets- en wandelroutes

vrij gebruik zwembad, sauna en stoombad

"

Misschien zoiets... of iets met de sport die hij leuk vind. Lekker weekendje weg samen naar een park oid. Erg gezellig vond ik dat altijd.

Valentina hahahahhaha... oh das een goede tip! .. Bij deze :P
Zymos, je gebruikt ECHT teveel smilies.

:-) :P :D:P:D:P:D :-) :D

STOP ERMEE

( en dat voor een 30-iger, ik dacht aan je schrijfstijl meer aan iemand van hooguit 20)
[quote]fashionvictim schreef op 02 februari 2011 @ 13:24:

[...]

Natuurlijk wel. Iedereen maakt in de eerste 3 seconden al de beslissing "kan ik het of kan ik het niet?"

Bij jou was je openingspost duidelijk de trigger die verschillende eierstokken in het kippenhok liet rammelen van genot. Dat waren dus die 3 seconden en in die 3 seconden was je glansrijk geslaagd. Alleen in dat uur daarna dropen ze allemaal weer af.

[...]

haha had ik nu maar wat te bewijzen gehad he Fashion :P

Dan zou ik zeggen dat ik van 7 mensen " vriendschap verzoeken" heb... maar daar gaat het niet om :P Jij wilt mijn motieven gewoon niet snappen hahahahhahah...
Nou? Heb je ooit iets aan die stoornis laten doen?
quote:DeKenau schreef op 02 februari 2011 @ 13:29:

Zymos, je gebruikt ECHT teveel smilies.

:-) :P :D:P:D:P:D :-) :D

STOP ERMEE

( en dat voor een 30-iger, ik dacht aan je schrijfstijl meer aan iemand van hooguit 20)Weetje, internet... zon plek waar je dingen mist als gezichts uitdrukkingen.. intonatie.. en dat soort niet geheel onbelangrijke dingen. Smileys en haha's .. zijn dingen die een stuk tekst smaak kunnen geven. Begrijp wel dat het niet zo geweldig is wanneer je een boek leest, maar ik vind dat het bij online communicatie toch wel belangrijk is dat ik veel smileys gebruik :( Sorry!! hahaha
quote:zymos schreef op 02 februari 2011 @ 13:34:

[...]

Weetje, internet... zon plek waar je dingen mist als gezichts uitdrukkingen.. intonatie.. en dat soort niet geheel onbelangrijke dingen. Smileys en haha's .. zijn dingen die een stuk tekst smaak kunnen geven. Begrijp wel dat het niet zo geweldig is wanneer je een boek leest, maar ik vind dat het bij online communicatie toch wel belangrijk is dat ik veel smileys gebruik :( Sorry!! hahahaAls jij echt 30 bent, dan heb je een enorme ontwikkelingsachterstand.
een man die smileys gebruikt en kickt op bmw,s.
wij slapen nooit.
dat hij sportief is betekend niet dat ik dat ook ben hahahaha :D

En Bilderberg... ik heb er gewerkt.. Gaat m zeker niet worden..
quote:zymos schreef op 02 februari 2011 @ 13:32:

[quote]fashionvictim schreef op 02 februari 2011 @ 13:24:

[...]

[...]

haha had ik nu maar wat te bewijzen gehad he Fashion :P

Dan zou ik zeggen dat ik van 7 mensen " vriendschap verzoeken" heb... maar daar gaat het niet om :P Jij wilt mijn motieven gewoon niet snappen hahahahhahah...

Ik snap je motieven volgens mij wel. Jij wilde of gewoon leuk de mannelijke lieve Mona van het Vivaforum worden, of hier een leuke vrouw opduikelen. Of misschien wel allebei.

Of niet?

Ik vind het gewoon fascinerend om te zien hoe iemand die letterlijk met 1 topic in een klap king of the hill had kunnen zijn (nogmaals, de OP is echt veelbelovend) in zo korte tijd die hooggespannen verwachtingen om zeep helpt.

Je verwacht een oceaan, maar blijkt in het pierenbadje van Center Parcs terecht te zijn gekomen.
Am Yisrael Chai!
quote:hanneke000 schreef op 02 februari 2011 @ 13:24:

[...]

Nou enorm! Ik had graag relatieadvies gekregen van een in klinische psychologie afgestudeerde ICT-er, met 200+ dates en 50+ one night stands. Óntzettend jammer dat ons potentieel wordt onderschat Charlotte!Inderdaad nog even en ik moet heel hard huilen
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
prive sauna doetinchem
wij slapen nooit.
Llauw, geef hem gewoon iets wat je je broer ook zou geven als ie dezelfde interesses als je vriend had. Geen kleffe romantische meuk als het nog pril is, maar gewoon iets tofs waar hij van houdt.
Am Yisrael Chai!
en geen uitje ofzo, dat is a) afgezaagd en b) schept zoveel verwachtingen dat ie gelijk aan de ketting ligt en de rest van zijn leven met jou moet gaan wurksjoppen.

Geef hem kaartjes voor het circuit van Zandvoort, zijn favoriete voetbalelftal, een toffe band ofzo en schrijf op het kaartje dat ie na afloop zijn testosteronlevel weer mag komen laten dalen in je bed.
Am Yisrael Chai!
quote:fashionvictim schreef op 02 februari 2011 @ 13:38:

[...]

Ik snap je motieven volgens mij wel. Jij wilde of gewoon leuk de mannelijke lieve Mona van het Vivaforum worden, of hier een leuke vrouw opduikelen. Of misschien wel allebei.

Of niet?

Ik vind het gewoon fascinerend om te zien hoe iemand die letterlijk met 1 topic in een klap king of the hill had kunnen zijn (nogmaals, de OP is echt veelbelovend) in zo korte tijd die hooggespannen verwachtingen om zeep helpt.

Je verwacht een oceaan, maar blijkt in het pierenbadje van Center Parcs terecht te zijn gekomen.

haha dat is vaker het probleem met vrouwen he.. verwachtingen

Ik vind het fascinerend hoe 50 mensen de meest uiteenlopende theorieen over me hebben, me proberen te beledigen, grapjes over me maken... allemaal falen het OP echt te lezen ;)

Geloof niet dat zon fotoloos forum zowiezo erg geschikt is om leuke vrouwen op te duikelen :D voor je het weet heb je zon omatje als hanneke op je stoep staan hahah

Maar wat doe jij voor werk Fashion? Vertel eens wat meer over jezelf, ipv alleen maar afwerende opmerkingen te maken
quote:fashionvictim schreef op 02 februari 2011 @ 13:45:

en geen uitje ofzo, dat is a) afgezaagd en b) schept zoveel verwachtingen dat ie gelijk aan de ketting ligt en de rest van zijn leven met jou moet gaan wurksjoppen.

Geef hem kaartjes voor het circuit van Zandvoort, zijn favoriete voetbalelftal, een toffe band ofzo en schrijf op het kaartje dat ie na afloop zijn testosteronlevel weer mag komen laten dalen in je bed.Ze zijn elk weekend samen schrijft ze toch. Dat lijkt me iets minder dan alleen maar pril. Maarja, elk weekend sinds vorig weekend misschien :P
quote:zymos schreef op 02 februari 2011 @ 13:47:

[...]

haha dat is vaker het probleem met vrouwen he.. verwachtingen

Ik vind het fascinerend hoe 50 mensen de meest uiteenlopende theorieen over me hebben, me proberen te beledigen, grapjes over me maken... allemaal falen het OP echt te lezen ;)

Geloof niet dat zon fotoloos forum zowiezo erg geschikt is om leuke vrouwen op te duikelen :D voor je het weet heb je zon omatje als hanneke op je stoep staan hahah

Maar wat doe jij voor werk Fashion? Vertel eens wat meer over jezelf, ipv alleen maar afwerende opmerkingen te maken

Er staat in de OP toch dat jij je mannelijke licht wil laten schijnen over vrouwenrelatieproblemen?

En verder dat je een nogal narcistische, gemene, vreemdgaande, egoistische klootzak bent?

Ik was door dat laatste getriggerd, ik hou d'r van en van relaties heb ik zelf al verstand dus daar heb ik geen advies over nodig.

Nou ja, dat narcistische etcetera valt nogal tegen, dus tja.
Am Yisrael Chai!
Ik vind het erg jammer geen antwoord te krijgen op mijn vraag TO.
quote:zymos schreef op 02 februari 2011 @ 13:34:

[...]

Weetje, internet... zon plek waar je dingen mist als gezichts uitdrukkingen.. intonatie.. en dat soort niet geheel onbelangrijke dingen. Smileys en haha's .. zijn dingen die een stuk tekst smaak kunnen geven. Begrijp wel dat het niet zo geweldig is wanneer je een boek leest, maar ik vind dat het bij online communicatie toch wel belangrijk is dat ik veel smileys gebruik :( Sorry!! hahaha

Een goedgeplaatste smilie op zijn tijd kan inderdaad iets toevoegen.

Tien smilies per post leest niet alleen héél vervelend maar is ook triest.

Vooral als de helft bestaat uit :P :D :P :-)

puberaal
stout ben je al helemaal niet
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven