De Winter Tetteraars
zondag 16 januari 2011 om 10:12
Een nieuw jaar, een nieuwe dag, een nieuw topic!
Ons 17e deel en het blijft leuk.
We hebben hier geen deurbeleid, maar het valt niet altijd mee om ons bij te houden. Er is ook veel te bespreken, want we kletsen over van alles wat leuk is en wat aandacht nodig heeft. En dat is best veel. Dus zet ‘m op, doe je best en dan is het hartstikke leuk om hier te komen tetteren.
Onze huisdieren zijn de basis van al deze gezelligheid en fotospam van je dieren is toch wel een beetje soort van verplicht.
Omdat het nog steeds winter is en sommige Tetters als ernstig uitkijken naar de lente, dit toepasselijke plaatje:
En de link naar ons vorige topic
Ons 17e deel en het blijft leuk.
We hebben hier geen deurbeleid, maar het valt niet altijd mee om ons bij te houden. Er is ook veel te bespreken, want we kletsen over van alles wat leuk is en wat aandacht nodig heeft. En dat is best veel. Dus zet ‘m op, doe je best en dan is het hartstikke leuk om hier te komen tetteren.
Onze huisdieren zijn de basis van al deze gezelligheid en fotospam van je dieren is toch wel een beetje soort van verplicht.
Omdat het nog steeds winter is en sommige Tetters als ernstig uitkijken naar de lente, dit toepasselijke plaatje:
En de link naar ons vorige topic
woensdag 2 februari 2011 om 13:18
woensdag 2 februari 2011 om 14:29
En een speciaal en voor Tonks als je meeleest: we missen je hier maar het gaat gelukkig goed en je komt vanzelf weer terug toch?!
Ik was even kennismaken op nieuwe stageschool, met het materiaal nog niet met de leerlingen en heb me daarna thuis nog even uitgesloofd met de stofzuiger. Laat een net huis achter als ik zo naar school ga .
Splint, die vakantie klinkt goed en ik zou ook wel even weg willen dit voorjaar. Maar eens kijken of de meivakantie perspectief biedt en of we voor Olivier goeie verzorging kunnen vinden. Hij eet erg moeizaam (of is erg verwend) en wil het liefst dat zijn voer elke 5 minuten wordt omgeschept. Dat is een beetje lastig voor een tijdelijke verzorger .
Olijf, er moet toch echt een wekker te vinden zijn die helemaal bij jou past . En 2 wekkers kan ook nog: 1 naast je bed en de ander iets verder weg en dat je ze dan met een (half) uur tijdverschil laat aflopen?
Ratteke, geen blaasontsteking maar wat dan wel, ik kan me voorstellen dat je dat wel graag wilt weten. Wel fijn dat je plasje nu wel goed op kweek was gezet . En vandaag de eerste lange dag, gaat het?
Slofje, lekker bijgeslapen vandaag en nu weer een beetje fitter? En hoe gaat het met de beestenboel?
Bieb, ben je al op weg met oud papier en andere troepies? Niet zo'n fijne nacht trouwens, maar ja, dat is het leven van een brandweervrouw .
Tot vanavond tetters!
woensdag 2 februari 2011 om 14:42
quote:Talkinghead schreef op 02 februari 2011 @ 14:29:
:Slofje, lekker bijgeslapen vandaag en nu weer een beetje fitter? En hoe gaat het met de beestenboel?
Ik heb voor Koos een zalfje gekocht, Vetramil. Dat is genezend en jeukstillend. Heb geen idee waarom hij altijd net die ene plek helemaal kapot krabt. Oren zijn schoon. Misschien voedselallergie, maar ik dacht dat hij dan op meerdere plekken jeuk zou moeten hebben. Experts??
Mini's koppie is weer helemaal rauw en kapot. Harde stukken huid hangen er gewoon bij. Weet even niet meer wat te doen. DA zei nog dat het ook syfillis kon zijn, en dan moet ik weer andere medicatie gaan gebruiken. Zal haar deze week nog een belletje geven. Mini heeft er schijnbaar niet veel hinder van. Ze huppelt gewoon rond en eet goed, maar dit moet wel opgelost worden, anders zie ik het somber in.
Zo en nu ga ik ook maar eens douchen
:Slofje, lekker bijgeslapen vandaag en nu weer een beetje fitter? En hoe gaat het met de beestenboel?
Ik heb voor Koos een zalfje gekocht, Vetramil. Dat is genezend en jeukstillend. Heb geen idee waarom hij altijd net die ene plek helemaal kapot krabt. Oren zijn schoon. Misschien voedselallergie, maar ik dacht dat hij dan op meerdere plekken jeuk zou moeten hebben. Experts??
Mini's koppie is weer helemaal rauw en kapot. Harde stukken huid hangen er gewoon bij. Weet even niet meer wat te doen. DA zei nog dat het ook syfillis kon zijn, en dan moet ik weer andere medicatie gaan gebruiken. Zal haar deze week nog een belletje geven. Mini heeft er schijnbaar niet veel hinder van. Ze huppelt gewoon rond en eet goed, maar dit moet wel opgelost worden, anders zie ik het somber in.
Zo en nu ga ik ook maar eens douchen
woensdag 2 februari 2011 om 14:52
Ik moet ook nog steeds douchen
En boodschappen doen en eigenlijk ook even stofzuigen. Maar laat ik daar nou eens geen zin in hebben Ja, boodschappen moet wel anders bijten we op een houtje vanavond.
Hm, eerst nog maar een kopje koffie.
Jemig Slof, wat een gedoe toch met al je beessies. Gelukkig heeft Mini er geen last van maar ja, het klopt natuurlijk niet.
Bieb, gangetje hier verven?
En boodschappen doen en eigenlijk ook even stofzuigen. Maar laat ik daar nou eens geen zin in hebben Ja, boodschappen moet wel anders bijten we op een houtje vanavond.
Hm, eerst nog maar een kopje koffie.
Jemig Slof, wat een gedoe toch met al je beessies. Gelukkig heeft Mini er geen last van maar ja, het klopt natuurlijk niet.
Bieb, gangetje hier verven?
Ik ben mijn eigen bananenschil
woensdag 2 februari 2011 om 14:53
Ik ben er echt nog niet bij he... ik kijk net op de computer en denk ha, ik mag zo naar huis! Eindelijk. Wil graag op mijn bank liggen nu, heb een zere reet van het zitten.
Ik sluit alles af, kijk per ongeluk op mijn telefoon en zie ik 14. 37 staan. 14? 14 is 2 uur... shit shit heb ik me verrekend. Ik moet nog een uur!!!
Kan alles weer opstarten....
Ik sluit alles af, kijk per ongeluk op mijn telefoon en zie ik 14. 37 staan. 14? 14 is 2 uur... shit shit heb ik me verrekend. Ik moet nog een uur!!!
Kan alles weer opstarten....
woensdag 2 februari 2011 om 16:09
Uur is weer voorbij Ratje, lekker klaar!
Ik heb kledingstress, weet niet wat ik aan moet naar het soll.gesprek vanavond. Vorige keer had ik een jurkje met een shirt met lange mouwen eronder, maar dat is allemaal tricot en dat vind ik toch wat minder netjes.
En ik heb een zwart rokje, waar ik een donkerroze shirt op kan doen met een zwart jasje, grijs riempje erom en grijze enkellaarsjes. Staat wel sjiek, maar misschien juist weer té, met een zwarte rok en jasje.
Ingewikkeld hoor, ik ren mooi nog effe naar de winkel.
Ik heb kledingstress, weet niet wat ik aan moet naar het soll.gesprek vanavond. Vorige keer had ik een jurkje met een shirt met lange mouwen eronder, maar dat is allemaal tricot en dat vind ik toch wat minder netjes.
En ik heb een zwart rokje, waar ik een donkerroze shirt op kan doen met een zwart jasje, grijs riempje erom en grijze enkellaarsjes. Staat wel sjiek, maar misschien juist weer té, met een zwarte rok en jasje.
Ingewikkeld hoor, ik ren mooi nog effe naar de winkel.
woensdag 2 februari 2011 om 16:50
ik vind het ook prima klinken Splinter,niks mis mee!
Wat KaaaUuuTeee weer van de plekken op nijn en kat Slofje ;-(
Ik heb net mijn boekenkast en mezelf wit geverfd
Morgen nog een keertje dunnetjes over en dan issie klaar.
moest ik verdorie halverwege nog naar de Karwei want verf op....najaa,nu heb ik zeker genoeg.
Wat KaaaUuuTeee weer van de plekken op nijn en kat Slofje ;-(
Ik heb net mijn boekenkast en mezelf wit geverfd
Morgen nog een keertje dunnetjes over en dan issie klaar.
moest ik verdorie halverwege nog naar de Karwei want verf op....najaa,nu heb ik zeker genoeg.
woensdag 2 februari 2011 om 17:58
Ik wist niet dat we meldplicht hadden hier anders was ik wel even eerder komen reageren.
Hartstikke lief maar ik heb echt halve fotoalbums op hyves geplakt van Kaatje op school. Ik dacht dat hyvesactiviteit wel genoeg was om aan te tonen dat ik het nog deed.
VOGEL wat een geweldig nieuws!!! Joehoeee we gaan het hier straks dus over tepelkloven en geboortegewicht hebben
Ehhh de wekker... Ik heb deze:
Heeeele grote snoozeknop bovenop. Knopjes zitten aan de zijkanten en uren en minuten instellen doe je door naar links of naar rechts te draaien aan de voorkant. 10 euro of zo. Andere kleuren ook beschikbaar.
Rat: Balen dat je je een uur vergist had.
Splinter succes met het gesprek!
Het Viva forum is papaja.
woensdag 2 februari 2011 om 18:10
Owww, jullie zijn geweldig! Had ik moeten lezen voor ik weg ging. Want nu liep ik niet te slagen in de winkels en daar werd ik sjacho van.
Oké, niet te snel overdressed dus. Met hoge laarzen (heb ik ook in grijs) is inderdaad misschien nog wat vlotter. Half 9 it is....
Thanks!
Ah, Tonks, daar is ons verloren schaapje! We houden je in de gaten hoor.
Maar als je geen zin hebt ofzo, dan hoef je natuurlijk niet te komen. Het was alleen opvallend dat je er ineens niet meer was.
Zo te horen ben je wel lekker bezig geweest! Ik ben Hyves een beetje soort van vergeten geloof ik, is alweer een hele tijd geleden dat ik daar was.
Fijn dat er niks aan de hand is!
Oké, niet te snel overdressed dus. Met hoge laarzen (heb ik ook in grijs) is inderdaad misschien nog wat vlotter. Half 9 it is....
Thanks!
Ah, Tonks, daar is ons verloren schaapje! We houden je in de gaten hoor.
Maar als je geen zin hebt ofzo, dan hoef je natuurlijk niet te komen. Het was alleen opvallend dat je er ineens niet meer was.
Zo te horen ben je wel lekker bezig geweest! Ik ben Hyves een beetje soort van vergeten geloof ik, is alweer een hele tijd geleden dat ik daar was.
Fijn dat er niks aan de hand is!
woensdag 2 februari 2011 om 18:19
Wat voor boekenkast was het eigenlijk Bieb? Heb je er nog foto's van gemaakt? Je zou je eigen opknapwinkeltje wel kunnen beginnen.
Slof wat vervelend van al je dierengezondheidsproblemen weer!
TH: Fijn van de nieuwe school. Welk lesmateriaal gebruiken ze? Bij Kaatje gebruiken ze Kleuterplein volgens mij. In ieder geval met een blauwe vogel die Raai de Kraai heet.
Frans is zo'n wakeupdinges niet heel duur?
Ik was vandaag weer eens op school. Eerste college weer. Fijn om weer iets te doen waarvoor ik moet gaan nadenken. Ik ga er wel weer even hulp voor vragen van jullie
Ik moet nu echt gaan beginnen met die scriptie. Ik wil sowieso dus veeeel minder op het forum te vinden zijn de komende maanden. Ik trek me terug in mn scriptieschrijfmodus.
Forummen duurt altijd veel langer dan ik me voorneem. Het forum helemaal niet openen is dan veel slimmer. Op mn werk heb ik nu ook ineens 25 minuten pauze over.
The Stoker is niks dus? Nog nooit van gehoord. Ik ben laatst naar The last exorcism of zo iets geweest. Baggerdebagger. Sinterklaas en het pakjesmysterie heeft er een gedeelde plek mee. Een film over Sinterklaas niet spannend en leuk maken vind ik toch een hele prestatie.
Oh en die opmerking over het salsadansen Frans! Geweldig.
Gefeliciteeerd lieve Ollie met je verjaardag!
Puk ook gefeliciteeeeerd.
Borrie als je je mail opent heb je daar nu ook een soort msn. Heb jij dat ook? Ontdekte ik toen er ineens een heel raar schermpje opdook met een hele gezellige Francis waar ik helemaal niets van begreep.
En verder ben ik helemaal in de puberstemming:
maar man oh man wat een frustratie dat er nog steeds niet geneukt wordt in die films. Die stomme oerdegelijke glittervampier wil eerst trouwen.
Slof wat vervelend van al je dierengezondheidsproblemen weer!
TH: Fijn van de nieuwe school. Welk lesmateriaal gebruiken ze? Bij Kaatje gebruiken ze Kleuterplein volgens mij. In ieder geval met een blauwe vogel die Raai de Kraai heet.
Frans is zo'n wakeupdinges niet heel duur?
Ik was vandaag weer eens op school. Eerste college weer. Fijn om weer iets te doen waarvoor ik moet gaan nadenken. Ik ga er wel weer even hulp voor vragen van jullie
Ik moet nu echt gaan beginnen met die scriptie. Ik wil sowieso dus veeeel minder op het forum te vinden zijn de komende maanden. Ik trek me terug in mn scriptieschrijfmodus.
Forummen duurt altijd veel langer dan ik me voorneem. Het forum helemaal niet openen is dan veel slimmer. Op mn werk heb ik nu ook ineens 25 minuten pauze over.
The Stoker is niks dus? Nog nooit van gehoord. Ik ben laatst naar The last exorcism of zo iets geweest. Baggerdebagger. Sinterklaas en het pakjesmysterie heeft er een gedeelde plek mee. Een film over Sinterklaas niet spannend en leuk maken vind ik toch een hele prestatie.
Oh en die opmerking over het salsadansen Frans! Geweldig.
Gefeliciteeerd lieve Ollie met je verjaardag!
Puk ook gefeliciteeeeerd.
Borrie als je je mail opent heb je daar nu ook een soort msn. Heb jij dat ook? Ontdekte ik toen er ineens een heel raar schermpje opdook met een hele gezellige Francis waar ik helemaal niets van begreep.
En verder ben ik helemaal in de puberstemming:
maar man oh man wat een frustratie dat er nog steeds niet geneukt wordt in die films. Die stomme oerdegelijke glittervampier wil eerst trouwen.
Het Viva forum is papaja.
woensdag 2 februari 2011 om 18:49
quote:NymphadoraTonks schreef op 02 februari 2011 @ 17:58:
Ik wist niet dat we meldplicht hadden hier
nou weer wat geleerd hé
quote:VOGEL wat een geweldig nieuws!!! Joehoeee we gaan het hier straks dus over tepelkloven en geboortegewicht hebben
daar is een hele mooie aparte pijler voor
geboortegewicht ala....maar tepelkloven
Ik wist niet dat we meldplicht hadden hier
nou weer wat geleerd hé
quote:VOGEL wat een geweldig nieuws!!! Joehoeee we gaan het hier straks dus over tepelkloven en geboortegewicht hebben
daar is een hele mooie aparte pijler voor
geboortegewicht ala....maar tepelkloven
woensdag 2 februari 2011 om 18:51