De Winter Tetteraars

16-01-2011 10:12 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw jaar, een nieuwe dag, een nieuw topic!

Ons 17e deel en het blijft leuk.

We hebben hier geen deurbeleid, maar het valt niet altijd mee om ons bij te houden. Er is ook veel te bespreken, want we kletsen over van alles wat leuk is en wat aandacht nodig heeft. En dat is best veel. Dus zet ‘m op, doe je best en dan is het hartstikke leuk om hier te komen tetteren.

Onze huisdieren zijn de basis van al deze gezelligheid en fotospam van je dieren is toch wel een beetje soort van verplicht.

Omdat het nog steeds winter is en sommige Tetters als ernstig uitkijken naar de lente, dit toepasselijke plaatje:

En de link naar ons vorige topic
Slaap lekker VV, neem idd goed je rust, er is nogal wat aan de gang van binnen bij jou hè dus niet zo gek dat je moe bent!

Hier geen poezies op het bed want zoals ik ooit als eens vertelde, dan ben ik constant het grensgebied (Olief laten ze heel slim met rust)
Ik ben mijn eigen bananenschil
Olijf hier hetzelfde. Ik ben maar klein en gebruik niet zoveel van het bed (hij is nogal lang) en daarbij trapt hij ze ook gewoon weg..heeft er denk ik ook wel mee te maken waarom ze hem met rust laten .

Maar ik ga lekker slapen... tot morgen lieve meiden!
Kan je je wekkerradio niet vinden TH?
Ik was alweer even afgeleid maar heb nu wel een plaatje gevonden (alleen die van ons is zalmkleurig ):

Die grote knop bovenop is dus de snoozeknop en uitzetten lukt alleen als je het schuif linksonder met 2 klikjes verplaatst.
Maar ik vrees dat ze overal vervangen zijn door de vernieuwde versie en die heeft niet meer zo'n giga snoozeknop:

Da's een flinke snoozeknop ja Maar het gaat me er dus vooral om (zeur zeur) dat ik niet op andere knoppen ga rammen. Want dat heb ik dus bij die van mij: als ik met mijn suffe harses op een andere dan de snoozeknop druk (en dan gebeurt me dus regelmatig) dan zwijgt de wekker verder in alle talen en ronk ik onbekommerd door.
Weer thuis, en ga gelijk door naar bed. Het werd een beetje later dan gewenst zeg maar....

Tot morgen, dan ga ik ook bijlezen.
Olijf, bij die bovenste wekker zie je linksboven een lange knop: die moet je verschuiven om de wekker uit te zetten. Dat lukt je niet als je alleen op de snoozeknop ramt....en hij heeft bij mij wel eens een uur gesnoozed . Alleen is dat type zo 1-2-3 niet meer te vinden online
Ratteke, slaap lekker!

Lekker getetterd vanavond!

VV wat een leuk nieuws! Gefeliciteerd meid. Spannende dag morgen, maar je wordt vast heerlijk gerustgesteld. Vermoeidheid is niet gek nee, daar moet je gewoon aan toegeven (kuch, zeg ik als absolute leek). En die 5 kilo, dat kan natuurlijk ook komen door extra vocht ofzo hè.

Slof, goed dat je er weer bent. En dat je je ietsje beter voelt. Morgenochtend vrij, heerlijk! Hoe is het met de beestjes?

Heb je Tonks niet meegenomen?

Fantje, hopelijk heb je een goede fysio en is ie de OS waard geweest. En hee, heerlijk dat je man nog ziet wat je zelf even niet kunt zien, namelijk dat je echt een fantastisch mens bent. Zelfs met je krakerige lijf en je onzekerheid. Moeilijk om dat te geloven hè, maar je man en kinderen hebben daar echt wel verstand van. Heerlijke kids heb jij trouwens, volgens mij zou ik continu in een deuk liggen met zulke gesprekken.

Ratje, slaap lekker. Was de verjaardag wel een beetje leuk?

Fran, je hebt wel wat doorgemaakt zeg. Knap hoor. Misschien een stomme vraag: moet je nu nog steeds rekening houden met wat je eet? Die -80 is super! Haske knap!!

Goeie samenvatting trouwens. Maarre... je moet wel iets aan die capslock doen hoor.

En ik heb al 4x gerend heur!
Onze film van vanavond was verschrikkelijk. Zoooo slecht, dat zie je niet vaak. Gewoon geen verhaal (ik wilde 'flinterdun' schrijven, maar da's nog te veel eer) en de hele film door een vreselijk irritant muziekje eronder. Het was The Stoker. Echt nooit nooit naartoe gaan. Zonde van je tijd.

Je mag de films altijd beoordelen, schaal van 1-5. Tot nu toe heb ik alleen 4en, een 3 en een 5 gegeven. Maar nu een 1. Bleh.

Morgen lekker vrij, als excuus dat ik nog niet in bed lig. (Fran!!)
Blub, is iedereen nu vroeg naar bed?

*pruillip*
TH, welke van Sony is dat? Die jullie dus hebben? Wie weet is 'ie nog wel ergens te krijgen, heb ik weer wat te googelen En wat gebeurt er als je tijdens het snoozen (dus als wekker of radio weer aangaat) en je druk op de verkeerde knop?? Wil je dat eens testen voor me?

Waar je je al niet mee bezig kan houden zeg /
Wat zonde van die film zeg, Splint. Jammer van je avond...
Deze film Splint: hoeft niet op to see lijst Wel jammer dat het zo slecht was, zonde van de avond. Had je beter kunnen gaan rennen en . Want voorlopig doen we het je niet na .

Ik zou ook nog verder reageren vanavond maar ik ging helemaal op in mijn queeste naar een wekkerradio en het nieuws van VV.

Frans, jij bent pittig "verbouwd" en zeker die maagoperatie klinkt heftig. Hanneke Groenteman heeft toch iets vergelijkbaars gedaan? Lijkt me niet zo raar dat daarna je buikwand ook een beetje aanpassing kan gebruiken.

Ollie, pijn na fysio hoort erbij en is volgens de mijne zelfs een goed teken: je spieren worden geactiveerd, afvalstoffen moeten afgevoerd en hoofdpijn is ook niet ongebruikelijk bij behandeling van nek en schouders. Ze raadt mij altijd aan om veel water (of kruidenthee) te drinken en ook gewoon even te gaan liggen. Das ook best lekker. En man en kinderen zien wat wij ook zien: een mooi mens met veel ideeën en het hart op de juiste plaats

Bieb, jammer van die vacature die in 2e instantie toch niet zo leuk was. Er komt vast meer op je pad want 2011 wordt een mooi jaar voor de tetters heb ik vandaag gelezen . Teken ik ook graag voor!

Slofje, lekker een ochtend vrij en dichterbij die goede bui: dat klinkt weer ff beter.

Its kwam vandaag ook nog even langs tussen haar drukke werk door: altijd leuk je te zien .

Olijf, hopelijk komt er een moment dat je die wekker niet meer nodig hebt omdat je op een leuke tijd spontaan en helemaal uitgerust wakker wordt
Olijf, het is de Sony ICF-C317L. Als je niet op de snoozeknop drukt blijft ie aflopen. Je kan hooguit een knopje raken waardoor de radio aan gaat en ik denk dat je zelfs 2 verschillende alarmtijden in kan stellen: 1 voor de zoemer en 1 voor radiogeluid. Zal ik eens proberen
Nog ff over de wekkerradio (en dan hou ik echt echt ECHTTT op), het gaat er dus om dat de snooze blijft doorwerken ookal ram je op de verkeerde knop. Mijn snooze moet ik ook uitzetten met een knopje aan de zijkant en snoozed dus ook vrolijk een uur als ik wil maar het gaat er dus om dat hij blijft werken ookal druk ik op de verkeerde knop. Ik hoop dat ik het zo een beetje duidelijk heb gemaakt...

Nu is het scenario vaak:

1: radio springt aan

2. olijf: meuh... (wordt niet wakker)

3. biepbiepbiep springt er bij aan

3. olijf ramt op snoozeknop

4. afwisselend radio en biepbiep

5. olijf denkt op snoozeknop te rammen maar drukt per ongeluk op verkeerd knopje

6. snooze zwijgt in alle talen

7. olijf: ronkronkronk
Ja die TH. Ik zag dat de recencist er helemaal hetzelfde over dacht. Gek hoor, we liepen de zaal uit en waren gewoon verbijsterd over hoe slecht een film kan zijn. En de mensen achter ons vonden hem juist geweldig. Nou ja, weer eens wat anders.
Olijf, je hebt het mooi verteld . En bij genoemde wekker is dat nog nooit gebeurd, dus bij per ongeluk raken van knop voor radio bleef snooze mij hinderlijk lastig vallen (elke 7 minuten, dat is een te korte interval ). Veel meer knoppen zijn er op de bovenkant niet te raken: een deel is om tijd en wektijd in te stellen en dan moet je er sowieso 2 tegelijk bedienen. En zelfs dan gaat snooze niet uit. Maar ik ga wel even wat uitproberen en daar kom ik op terug
quote:Olijfje_ schreef op 01 februari 2011 @ 23:35:

Wat zonde van die film zeg, Splint. Jammer van je avond...Maar we hebben wel lekker bij de Italiaan gegeten eerst.
Oh leuk, een snooze-experiment!
Ah TH, dat biedt perspectieven! Ik vraag me idd alleen af of 'ie nog te koop is
Dat snooze experiment kan pas zaterdag trouwens . Ik zal op de andere dagen maar geen risico's nemen met mijn wektijd . Tis vaak al jakkeren om op tijd de deur uit te komen .

Iets dat daar wel bij wil helpen is een beetje op tijd naar bed misschien .
Slaap lekker, Praathoofdje!

Ik ben weer druk met de vakantie. Net bericht gekregen dat onze 1e optie vol zit, dus nu moeten we verder met de 2e optie. Maar die is wel een stukkie duurder. En de 3e optie ligt weer 3,5 kilometer van een stadje af, da's ook niet zo leuk.

Lastig lastig. Gelukkig is m'n vriendin ook een nachtbrakerT en zijn we dus druk aan het mailen nu.
Olijfje, als ik google op dat type nummer en 'prijs', dan kom ik dit tegen: Link

Prijs is geldig tot eind januari (dit jaar?), dus misschien kun je nog contact zoeken?

Een andere optie, oké, wel enórm uit de tijd: naar een witgoedwinkel stappen en vragen of ze iets hebben wat aan jou eisen wensen voldoet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven