Gouda en omgeving?!

23-12-2010 17:18 12 berichten
Hallo, Leuk dat je dit leest!

Ik ben Marjolein en ik woon inmiddels al weer even in Gouda, ik ben 33.

Hou jij ook van een wijntje en samen koken, dvd-tje kijken of lekker richting de Markt een drankje doen.

Sporten zoals Yoga, Body Balance, Body Combat, Fitness of een lange wandeling en hardlopen in de buitenlucht?!

Groetjes uit Gouda
Woon jij niet in de Randstad of heb je al te veel vriendinnen?!;-)
Alle reacties Link kopieren
Hoi

Ik woon vlakbij Gouda en hou wel op zijn tijd van een lange wandeling. Ben echter wel in het bezit van twee kinderen, dus moet er wat meer gepland worden, maarrrr alles kan

Groetjes
Hoi

Ik woon vlakbij Gouda en hou wel op zijn tijd van een lange wandeling. Ben echter wel in het bezit van twee kinderen, dus moet er wat meer gepland worden, maarrrr alles kan

Groetjes
Hallo,

Bedankt voor je reaktie! Plannen is toch prima!

Gezellig gaan we samen bij de Reeuwijkse plas wandelen.
Hoi,

Ik kom ook uit de buurt van Gouda! hou alleen niet van wijn hihihih is dat een bezwaar?

groetjes
quote:watje80 schreef op 25 januari 2011 @ 08:41:

Hoi

Groetjes

Maar... alles kan?

BWhahaaaa-Whoe-Whahahaaaa... behalve contacten behouden zeker?

Oh... je hoeft niet te reageren hoor A.... (ik wil je naam hier niet neerzetten) (SvW) ik reageer verder niet meer.

Dit was een eenmalige actie, noem het maar een prikactie, want het zal je vast steken.

MzzL
Wat een flauwe reactie macmaniac...

Marjolein, ik woon ook in de buurt van Gouda! Ik heb alleen net als watje 2 kinderen, dus ook hier moet er meer gepland worden. Nu zijn die van mij al iets groter denk ik, dan kan je ze wel eens een keertje alleen laten Ik ben 38...

Ik hoor het wel.
Bedankt voor jullie berichtje. Ik heb jullie uitgenodigd om vriendin te worden.

Laten we met elkaar mailen!

En Watje trek je niets aan van types die dit forum willen vervuilen. Wij plukken onze dag.
Hoi weer

Sorry dat het zo lang duurt, maar ik heb problemen met inloggen gehad, kon niet reageren.

Marjolein ik zou het erg leuk vinden om alsnog met je in contact te komen.

Groetjes
Hallo Watje! Leuk dat je reageert.

Ik heb iedereen die hier reageerde een vriend berichtje gestuurd.

Als we elkaar als vriend instellen op viva kunnen we mailen om beter kennis te maken.

Groetjes,

Marjolein
Hoi ladies....nog steeds zin in gezelligheid?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven