Bar Too Much * 189 *

25-11-2010 12:22 770 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sorry, kan nog steeds geen plaatjes plakken, maar niet minder gemeend:

WELKOM IN ONZE NIEUWE EN FRISSE BAR!

Ah, groeten terug

Mijn zoons zijn sneeuw aan het ruimen. Flinke klus. Inmiddels komt de sneeuw tot aan de schommels. En dat dus maal een paar honderd meter stoep.
Hahaha da's toevallig op 2x dezelfde tijd gepost.

Hier gaat het redelijk, op en neer nog.

Man en kind gaan goed.

Wat een sneeuw Yette!!

Sis ben ook van plan om vaker te komen......maarja.....
Jee, nu vroeg ik me serieus even af of ik uit zou rekenen hoe groot de kans eigenlijk is dat je bij zo'n klein aantal berichten per maand, twee dagen achter elkaar in dezelfde minuut post
Ik vind dat best knap!
Het is in elk geval heel bijzonder.
Hoefje!!!!!!! Ik heb je gemist

Ik heb het vliegveld gevonden, het vliegtuig gevonden en zelfs het huis van mij zus gevonden. Maar ik was wel even verdwald in Spanje. De navigatie deed het niet. Ik dacht, ik begin te rijden en ik zie het wel. Ineens werd de navigatie wakker en zei dat ik om moest keren. Typisch van mij, ik ga altijd de tegenovergestelde richting.
Hola MEFS, fijn dat je toch goed bent aangekomen! Het regent en stormt hier. In Spanje is het weer vast wel iets beter.

Moet eigenlijk naar bed maar heb geen zin. Ik neem gewoon nog een wijntje.

Yet, ben je al helemaal ingesneeuwd?
Ik wil ook naar een zus in Spanje

Het sneeuwt niet meer Jo, maar of ik met mijn auto morgen de weg op kan, is zeer de vraag. Ik heb 1/4e van de oprit schoongekregen en toen was ik kapot. Benieuwd of de scholen weer open zijn morgen.
Wel goed voor de conditie, dat sneeuwgeruim.

Zijn je zus en zwager trouwens veilig in Nederland?
Sorry, moest even kinderen naar bed werken.

Mijn zus en haar gezin zijn sinds vorige week gelukkig weer in Nederland.
Ik wil ook naar spanje...........volgend jaar weer...zucht
Wij gaan van de zomer waarschijnlijk naar Nederland. Armoe
Goh Yette, wat naar nou zeg!
Winxie! Hoeis het met jou? Kom ook gezellig erbij op het andere forum!
Halloooooooo, I'm back, alleen mijn avatar nog niet, maar mijn wiesje blijft er staan als ik iets heb geschreven......... :
Hier had ik weer eens zo een trek in......
Doet er iemand met me mee?????
Sorry lieve Wies, ben zo druk als een klein baasje de laatste tijd..... Alles goedmet Wiesje? Heb Yette aan de lijn gehad, lekker even gebabbeld...
Laat ik nou toevallig van plan zijn een fles port leeg te maken
Het is leuk hier in Spanje. Bij mijn zus was het heel lekker. We zijn naar een mooi dorp in de bergen geweest en dan van een stralend zon op een terras genoten. Het was lente weer. Nu ben ik bij mijn ouders met mijn twee zussen. Het is hier een stuk kouder, maar heel mooi weer. We gingen gisteren shoppen en vandaag weer. Ik heb zo mooie kleren voor mefsmeid gescoord, voor heel weinig geld. Volgens mij in totaal niet meer dan viertig euro. Ik heb ook schoenen voor mij voor 25 euro gekocht, echte leer. En ik ga straks een heerlijk spaanse ontbijt tegenmoet.

Spannend Yette met zo veel sneeuw. Maar ik kan me wel voorstellen dat je het helemaal gehad hebt
Donderdag ws ik hier

En vandaag ben ik hier

Wat heerlijk Mefs! Hoe lang heb je ze moeten missen?
iemand nog aan de bar vandaag?
Hé Meis wat leuk:) Hoe is het met jou?

Hier alles OK, we hebben net een stukje langs de rivier de Detroit gelopen. Hij is grotendeels dichtgevroren, en de sneeuw kwam tot boven Minimans knieën. Prachtig, maar wel heel koud. Nu dus richting Downtown voor een pannenkoek. Wolkenkrabbers, zwervers, monorail, leegstand, gangs, gezellige binnenstad.

Wat een vreemde stad is het toch.
Hee Meis

Hier geen sneeuw wel (nog steeds) ontieglijk veel wind. Mag nu wel een keer voorjaar worden........

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven