cadeau voort bruiloft van zus

31-01-2011 21:45 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

binnenkort gaat mijn zus trouwen en nu ben ik op zoek naar een cadeau. Eerst was ik aan het denken om een weekendje weg te geven. Maar mijn zus is hoogzwanger dus dat zal de komende tijd niet gebeuren.

Nu heb ik 2 opties:

- een waardebon voor een fotograaf

- een dekbedovertrek met foto

Heeft er iemand ervaring met foto op dekbedovertrek? Wil nl. wel dat het er leuk uit ziet.

Andere opties mogen ook gegeven worden.

Ben zelf pas morgenavond weer online, dan zal ik wel reageren.
Ik zou het persoonlijk afschuwelijk vinden om een dekbedovertrek met foto te krijgen.

Maar misschien vind je zus dat wel heel mooi.

Je kunt ook een waarde bon geven voor een diner (via bongo kan dat bijvoorbeeld) en dan ben jij oppas. Misschien als eerste uitje met zn tweetjes.
Ik zou ook niet blij worden van zo'n dekbed. Ik denk dat een weekendje weg heel erg leuk is. En hoogzwanger, dan kan ze toch over een paar maanden gaan? Ik zou wel uitgaan van de mogelijkheid de baby mee te nemen, niet alle ouders willen kinderloos weg het eerste jaar. maar even lekker eruit als verse gezinnetje, heerlijk toch! Super cadeau lijkt mij. Avondje uit met jou als oppas vind ik ook een heel leuk idee en misschien financieel iets haalbaarder?
Yikes, geen dekbed met foto!!! Wat als het een keer verkeerd gewassen wordt? Blijft er weinig van over! Weekendje weg met jou als oppas > leuker idee, mits je het zelf ziet zitten!

Ander idee: in de vorige eeuw waren er wel dames die twee serviezen hadden, één voor dagelijks gebruik en één voor deftig, is dat misschien iets? Of een glasservies? Of ben ik nu een fossiel? Zo'n cadeau heeft wel blijvende waarde . . . .
Ik heb op de bruiloft van mijn zusje een prachtige foto van ze gemaakt, die heb ik naar de fotograaf gebracht en een paar uur later hadden ze hun eerste trouwfoto al in een lijst...

(had de fotograaf van te voren gevraagd of hij wij wijze van uitzondering een uitvergroting binnen 2 uur kon afleveren)

Daarnaast hebben we ze een weekend weg gegeven,en dat hotel hadden we geboekt op de dag dat ze 1 jaar getrouwd zouden zijn...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Wat dacht je van een naambordje voor bij de voordeur. Wie weet wijzigt de achternaam van je schoonzus wel. Je kunt ook een bon cadeau doen. Dat laten ze het bordje maken als de kleine er is.
quote:abcdefg2009 schreef op 31 januari 2011 @ 22:29:

Wat dacht je van een naambordje voor bij de voordeur. Wie weet wijzigt de achternaam van je schoonzus wel. Je kunt ook een bon cadeau doen. Dat laten ze het bordje maken als de kleine er is.Maar misschien willen ze het kindje ook wel op het naambordje en de naam van het kindje is nog niet bekend.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Broer en schoonzus wilden graag envelopjes.

We hebben het envelopje verpakt in mooie toilettassen voor hun huwelijksreis, en daar nog kleine verwennerijtjes (massagespul, chocolaatjes e.d.) bijgedaan.
Ik weet niet hoe hoogzwanger je zus is (en hoe het met haar gaat...) maar ik ben getrouwd met 35 weken zwangerschap en met 36 weken zijn we heerlijk een weekendje weg geweest (naar Drenthe ) Superleuke boerderij, konden daar eten (Heerlijk) leuke kamers, heerlijk ontbijt en verder heb ik me ook nog een dagje rond laten rijden door mijn lief en zijn we nog naar de TT kermis geweest

linkje
Schilderij van een foto v/h bruidspaar laten maken? Heb ik ook gedaan, waren ze superblij mee.
Mijn eigen zus heb ik trouwens twee badlakens en badjassen gegeven met hun naam en de datum van het huwelijk erop. (saunagangers).

En van Plint een liefdesgedicht op een dubbel kussensloop..

Het is echt persoonlijk zoiets he, ik zou echt niet weten hoe ik had moeten kijken als ik een schilderij van onszelf zou krijgen
Bedankt voor de reacties, dan misschien toch een weekendje weg. Zus is 7 maanden zwanger als ze gaan trouwen, dus ik denk dat ik gewoon een bon geef met eventueel mij als oppas (als extra optie).
@Mardjen

Ja, ik had misschien ook even moeten vermelden dat het in zwart wit is. Soort pop art/ abstract.

Ik zou er zelf ook niet aan moeten denken een levensecht portret van mijzelf en vriend boven de bank te MOETEN hangen
Wij zijn onlangs getrouwd en hebben een waardebon gekregen voor een foto op canvas via canvassite, viel hier erg in de smaak! Het resultaat hangt nu boven de bank en dat kunnen ze dan natuurlijk ook voor een foto van hun kindje gebruiken.
Wij gaan trouwen maar in ons fotopakket zit al een canvas foto. Dus ook daar zou ik mee uitkijken.

Ik zou het weekendje weg doen.
Hebben ze zelf geen wensen? Wij gaan trouwen en hebben op de kaart gezet dat we graag een bijdrage willen voor onze huwelijksreis. Zo is het toch een blijvend kado, want die huwelijksreis is echt een geweldige ervaring voor ons. Ik zou een beetje oppassen met dit soort kado's, want idd dat canvas schilderij is vrij standaard. Dan zou ik eerder nog het weekendje weg geven.
Toen wij gingen trouwen hebben we van onze beste vrienden een ballonvaart gekregen, vond ik ook erg leuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven