Jan des Bouvrie/Gamma
donderdag 3 februari 2011 om 13:03
Hoe is de kwaliteit van de spullen van Jan die verkocht worden bij Gamma?In de folder van deze week staan twee zetels, ze lijken me wel leuk. Ik ga straks proberen hoe ze zitten, dat is ook belangrijk. Maar van een keer proefzitten weet ik natuurlijk niet hoe de kwaliteit is, heeft hier iemand ervaring met die lijn van Gamma?
donderdag 3 februari 2011 om 13:53
Ik heb even gekeken in de folder, het ziet er leuk uit en ze hebben een mooi prijsje. Ik kan me niet voorstellen dat Jan het risico zou nemen zijn naam te grabbel te gooien met slechte spullen. Dat je er geen heel leven mee zal doen, dat kan je na gaan aan de prijs, maar ik denk dat je er op zich wel een goede koop aan hebt.
donderdag 3 februari 2011 om 15:10
donderdag 3 februari 2011 om 15:28
quote:liesse schreef op 03 februari 2011 @ 15:10:
De Gamma verkoopt in vergelijking met Hornbach bagger. Dus als dat een graadmeter is... Zelf zou ik het beslist niet kopen bij de Gamma. Waarom zou hij die producten bij de Gamma relatief goedkoop kunnen aanbieden terwijl het in zijn winkel enorm veel kost?Omdat het niet dezelfde producten zijn?
De Gamma verkoopt in vergelijking met Hornbach bagger. Dus als dat een graadmeter is... Zelf zou ik het beslist niet kopen bij de Gamma. Waarom zou hij die producten bij de Gamma relatief goedkoop kunnen aanbieden terwijl het in zijn winkel enorm veel kost?Omdat het niet dezelfde producten zijn?
Bazinga!
donderdag 3 februari 2011 om 15:42
Ik loop er weleens langs in de Gamma, dat Bouvrie-spul, maar ik vind het er niet goed uitzien. Gisteren was ik toevallig nog in de Gamma (op zoek naar een schakelaar...) en liep langs zo'n set. En ik dacht: waarom zal die man zijn naam aan deze rommel verbinden?
Voor mij: nee. Maar misschien vind je het zelf wel mooi spul.
Voor mij: nee. Maar misschien vind je het zelf wel mooi spul.
donderdag 3 februari 2011 om 15:45
Nou, ik heb in een kantoor gewerkt met spullen van Jan. Die bankjes in de wachtruimte waren al snel een schande. Dat was kunst om niet veel te gebruiken. Ik ben wel benieuwd of hier wel de Gamma-kwaliteit aan gekoppeld is.
EDIT: De bankjes van Jan zelf (zonder Gamma) waren erg snel doorgezakt. Ze hebben er een jaar of zo gestaan. Nu was het wel zo dat iedere bezoeker die het gebouw in kwam (met meerdere bedrijven) op die bankjes ging zitten.
EDIT: De bankjes van Jan zelf (zonder Gamma) waren erg snel doorgezakt. Ze hebben er een jaar of zo gestaan. Nu was het wel zo dat iedere bezoeker die het gebouw in kwam (met meerdere bedrijven) op die bankjes ging zitten.