Jan des Bouvrie/Gamma

03-02-2011 13:03 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe is de kwaliteit van de spullen van Jan die verkocht worden bij Gamma?In de folder van deze week staan twee zetels, ze lijken me wel leuk. Ik ga straks proberen hoe ze zitten, dat is ook belangrijk. Maar van een keer proefzitten weet ik natuurlijk niet hoe de kwaliteit is, heeft hier iemand ervaring met die lijn van Gamma?
Ik heb even gekeken in de folder, het ziet er leuk uit en ze hebben een mooi prijsje. Ik kan me niet voorstellen dat Jan het risico zou nemen zijn naam te grabbel te gooien met slechte spullen. Dat je er geen heel leven mee zal doen, dat kan je na gaan aan de prijs, maar ik denk dat je er op zich wel een goede koop aan hebt.
De Gamma verkoopt in vergelijking met Hornbach bagger. Dus als dat een graadmeter is... Zelf zou ik het beslist niet kopen bij de Gamma. Waarom zou hij die producten bij de Gamma relatief goedkoop kunnen aanbieden terwijl het in zijn winkel enorm veel kost?
quote:liesse schreef op 03 februari 2011 @ 15:10:

De Gamma verkoopt in vergelijking met Hornbach bagger. Dus als dat een graadmeter is... Zelf zou ik het beslist niet kopen bij de Gamma. Waarom zou hij die producten bij de Gamma relatief goedkoop kunnen aanbieden terwijl het in zijn winkel enorm veel kost?Omdat het niet dezelfde producten zijn?
Bazinga!
Wat wil je ermee? Wil je er 3 jaar leuk tegenaan kijken, of wil je er 10 jaar goed opzitten? Dat laatste gaat niet, vrees ik.

Voor die prijs kan het alleen in Polen oid met goedkope materialen gemaakt worden. Maar misschien heb je geluk, en is het echt wat.
Ik loop er weleens langs in de Gamma, dat Bouvrie-spul, maar ik vind het er niet goed uitzien. Gisteren was ik toevallig nog in de Gamma (op zoek naar een schakelaar...) en liep langs zo'n set. En ik dacht: waarom zal die man zijn naam aan deze rommel verbinden?

Voor mij: nee. Maar misschien vind je het zelf wel mooi spul.
Nou, ik heb in een kantoor gewerkt met spullen van Jan. Die bankjes in de wachtruimte waren al snel een schande. Dat was kunst om niet veel te gebruiken. Ik ben wel benieuwd of hier wel de Gamma-kwaliteit aan gekoppeld is.

EDIT: De bankjes van Jan zelf (zonder Gamma) waren erg snel doorgezakt. Ze hebben er een jaar of zo gestaan. Nu was het wel zo dat iedere bezoeker die het gebouw in kwam (met meerdere bedrijven) op die bankjes ging zitten.
De lampen van Jan zijn wel OK, maar goed, dat zegt niets over de stoelen. Zou ze gewoon eens uitproberen en ook even omdraaien om te zien hoe stevig ze er aan de onderkant uitzien.
Dank voor alle tips, ik heb inmiddels bij een tweedehandszaak ook een ander leuk zeteltje zien staan wat goed zat. Nu nog even nadenken wat ik wil.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven