Juli 2011 #

29-12-2010 13:03 967 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamlftuitg.

datumafspraak

echo/vk/gynbijzonderhedenEs288 julibij 32 wkn echo ivm ligging placenta

jongen!

tijdens pretecho lekker bewegelijk, veel gapen, een keer zelfs met zijn handje voor zijn mond!

Vakantie: meivakantie Belgische kustCowvanjou3913 juli22 apr gyn, 24 mei gyn+echojongen!

cursus "zwanger actief" en "baby op komst".

kan mini lekker vaak bewonderen op dvd!

Asjemenou4014 julijongen!

dochter ('09)

naar New York verhuisd voor 2,5 mnd!Vlinder2516 juliverrassing!

zoon (’08) en dochter (’10)

begonnen met "zwangerschapszwemmen".

Vakantie: eind apr weekendje weg met man,

mei weekje Belgie/Ned

Vera3516 juli9 mei echo+gynjongen!

cursus "mensendieck".

berry in 3D gezien, hij is moooooi!Do3121 julimeisje!

dochter (aug '09)Lieselotje3923 juliverrassing!

1e symptomen van zwangerschapsdementie

4e kindje

Vakantie: begin mei IbizaNolleke2825 juli25 apr controle gyn, 28 apr 3D-echomeisje!

mama van Sam*

kamertje bijna klaar, dan kunnen de meubeltjes komen2jongens3527 julimeisje!

heeft 2 kinderen van 7 en 4

promotie gemaakt, erg druk op werk.

mevrouw wilde niet echt meewerken tijdens 3D-echo, lag met gezichtje tegen placenta aan. klein eigenwijsje dus

Vakantie: meivakantie Center Parcs

Verlof: 11 juniShootingstar2527julijongen!

het is een wildebras!

denkt dat buik niet groeit, maar de foto's zijn het bewijs

Mari3430 julibij 32 wkn liggingsecho ivm placentameisje!

nog een eigenwijsje! voetje bij haar mooie volle lippen tijdens 3D-echo.

Verlof: 1 juli

Leeuw2831 juliverrassing!

handjes en voetjes voelbaar!

druk met inpakken en school

Ik heb een aantal mensen die lang niet hebben geschreven uit de tabel gehaald om het overzichtelijk te houden. Als je weer mee wilt schrijven, laat het dan weten!
Je zou voor de gein eens langs de kringloop moeten gaan 2jongens.. staan soms echt bijna nieuwe kinderwagens. Ik heb ook een nieuwe gekocht, maar had achteraf best spijt. Niet omdat het zo duur was, maar meer omdat je er zo weinig gebruik van maakt. Ik dan he?! .....

Hartslag: fabel hoor; ze zeggen voor een jongen onder de 140, meisje boven de 140.
Vanochtend bij de gyn geweest... ik kreeg tóch een echo en vroeg meteen of we dan ook het geslacht zouden zien. Hij zei dat hij dat officieel nog niet mocht zeggen. Hij zoomde wel meteen in op bovenaanzicht van de beentjes en ik zag een in mijn ogen enorm piemeltje ertussen hangen! Hij heeft volgens mij de beentjes van voor en achter belicht. Dus ik riep uit: "Een jongetje!!"

Een vriendin zei later dat dat ook de navelstreng kon zijn. De gyn zei ook dat ik in ieder geval de 20 weken echo af moest wachten, om er zeker van te zijn. Hij heeft alleen maar nonverbaal bevestiging gegeven, stond een beetje te lachen en zei dat hij het officieel nog niet mocht zeggen. Dus eh, ik denk dat het een jongetje is (!!!), maar helemaal zeker weet ik het nog niet.

Ik moest er wel een beetje aan wennen, maar vind het wel leuk, hoor!! :-) Spannend!

Met de baby was alles goed, inclusief hartslag, dus die pijn zal echt wel bandenpijn of zoiets geweest zijn.

Wat de hartslag betreft, gisteren heb ik gelezen dat dat een fabeltje is. Die van ons had bij de 13 weken echo 161 slagen per minuut en toen ik zei dat dat te laag was voor een meisje (want de hartslag kon toen lopen van 140 tot 180 slagen per minuut), toen zei de echografiste "Nou, dat hoeft niet, hoor!" Ik vond op Internet dat de hartslag afhankelijk is van de zwangerschapsduur. Ik kan helaas de precieze site niet meer terugvinden, als ik hem vind post ik hem hier.

Ik heb al een babykamertje en een kinderwagen besteld, ze worden geleverd in week 22 (eind mei). Ik heb een kamertje in de aanbieding van Interbaby (Wit met zilveren vierkanten, bedje, commode en kledingkast, genaamd Ambiente (zie http://www.baby-dump.nl) en een lime kinderwagen X-Adventure Researcher besteld, beiden bij Babydump. (Kinderwagen, zie: http://www.baby-dump.nl). Ik dacht eerst aan tweedehands en toen zag ik de aanbiedingen,... ik heb het toch maar gedaan. Het is wel makkelijk, dan ben ik daar al mee klaar. De kamer kopen bij Ikea kwam volgens mij bijna net zo duur uit. Is duur, hoor!! Je krijgt daar de garantie dat als er wat gebeurt, ze de spullen weer ophalen. Ik kreeg trouwens een autostoeltje van Maxi Cosy city sps (0-9 maanden) gratis bij de kinderwagen.
De echo was zó leuk!

Hij lag te loungen in het vruchtwater en af en toe ging z’n mondje open en bewoog ie lekker heen en weer. Alles ziet er super uit. De navelstreng lag tussen z’n benen, maar ze dacht nu toch echt een piemeltje te zien. Nog niet 100% zeker dus het blijft nog een beetje spannend.

Daarna gesprek gehad met een verpleegkundige. Dingen besproken die je normaal denk ik met de verloskundige doorneemt. Word vanmiddag gebeld door een dietiste voor voedingsadvies ivm het uitspugen van het avondeten.

Dat zijn dan waarschijnlijk al 3 jongetjes (Cow, Es en ik).

Ik heb gekeken wat je besteld hebt Cow, ziet er erg leuk uit. En mooie prijs ook voor het kamertje.

Leuk dat je zelf zo creatief bent met het opknappen van 2e hands spulletjes Lieselotje. Dan heb je echt iets unieks.

Afschuwelijk idd voor die meiden in het juni-topic. Ik vond de echo van vanochtend dan ook best spannend.

Heeft iemand van ons een hyves-pagina aangemaakt? Volgens mij niet nl.. Heb me daarom ook niet aangemeld.
Jeetje... 3 jongens al! Leuk Gefeliciteerd hoor dames!!

ja.. we hebben een hyvespagina... heeft ooit hier een link gestaan. Je kunt anders mij zoeken: lieselotje. zie je een tekening. Dan accepteer ik jou en dan kun je via mij weer naar dat juli topic op hyves volgens mij. Of je moet nolleke even de link vragen....
Vera, gefeliciteerd met je mooi echo!! Ik heb gisteren ook het juni-topic gelezen, dus cliche maar waar: als het maar gezond is. De rest is minder belangrijk.

Ik heb echt rare dromen deze zwangerschap, over alles, soms ook angst dromen (iets gebeurt met mijn kinderen, oorlog, van alles wat:))...Slaap onrustig dus.

Cow, leuke kamertje!!! Ga ook op deze site kijken naar de kinderwagens. Wij hebben een Maxi-cosy (autostoeltje), ik vraag me af, op welke wagens past het nog (behalve de Maxi-cosy dan)?
Leuk, Vera, dat het zo goed ging met je kleintje. En ook leuk dat het waarschijnlijk een jongetje is... gefeliciteerd!

Ik vind het óók leuk, dat jullie gekeken hebben naar wat ik besteld heb, dat is toch grappig, dat je dat via Internet kunt 'delen'?

Op de X-Adventure Researcher past de Maxi-Cosy in ieder geval ook, want ik krijg er één bij en die past. Vast op nog veel meer wagens, ze hebben ook een info-nummer, waar je het na kunt vragen!

Vandaag las ik ergens, dat vrouwen met een baby 1.000 km per jaar maken, omdat ze per dag ongeveer 4 km gaan lopen, in de hoop, dat de kleine in slaap valt! Dus Lieselotje, misschien geen slechte besteding! Hahahaha :-)

Het is ook wel leuk om te gaan wandelen met een baby.
Cowvanjou: ik ben een echte je-slaapt-maar-in-je-bedje moeder hoor . En ze mogen van mij ook best even huilen. Maar het klopt wel dat je vooral bij de eerset af en toe met je handen in je haar zit en dat je je suf wandelt... Mijn man liep ook snachts op straat in zijn pyjama te wandelen met keesje .

Tis trouwens wel zo dat ik de wandelwagen van de kinderwagen, snappie het nog hahahaha, wel heel graag gebruik, want die wagen loopt heerlijk. Ik heb trouwens een maxicosi mura. Wat mij betreft wel een aanrader omdat de bak voor een baby wat groter is zodat je hem iets langer kunt gebruiken. Nadeel is wel een beetje dat je baby wel moet kunnen zitten alvorens je de buggy gaat gebruiken anders hangen ze er een beetje in. Ik had voor die tussentijd op MP een maxi taxi citi gekocht en die is weer ideaal voor in de auto en toen hij nog niet zo heel goed kon zitten. Ook gaat die altijd mee op vakantie. Op de maxi taxi kan trouwens ook heel makkelij een maxi cosi geklikt worden.

zo !! Lesje wandelwagens is weer voorbij
Wat zei de chinese kalender eigenlijk bij jullie?? Klopt het?
Lieselotje, ik dacht nu ook aan die Mura kinderwagen, heb je toen voor een 3- of 4-wieler gekozen? We hadden destijds met onze eerste kind een maxi taxi citi gekocht, inderdaad ideaal om in te klapen etc, maar ik vind (nu) die kleinere wieletjes niet zo handig (mijn oudste was in Amsterdam geboren dus toen waren juist de kleine wielen ook handig).

Ik liep met beide kinderen s'avonds door de wijk, omdat allebei heel veel last hadden van buikkrampjes, gewoon geschreeuw..dus in het ligwagen en naar buiten was het enige optie:( Verder sliep de oudste heel veel in onze bed, ik denk af en toe nog tot zijn 2de verjaardag (slapen was altijd een drama, eerste paar jaar..), en de jongste bijna nooit, alleen in eigen bedje (maar OK, ik had toen al ervaring en heb het anders aangepakt). Ik ben dus niet tegen baby in mijn bed, maar ik vind het ook niet optimaal, kan dan niet goed slapen, ben bang dat de baby het benauwd kan krijgen/onder de deken kruipen/vallen , weet ik veel, dus ik slaap dan heel onrustig. En ja, prive leven.. ook belangrijk..

Chinese kalender klopt wel voor mijn 2 kinderen.

Ik ben trouwens helemaal ziek (verkoudheid, heeft mij jongste van school gebracht:)), geen koorts maar echt pijn in mijn keel, nues helemaal dicht, heb me vandaag ziek gemeld op mijn werk, en liet de jongste ook thuis blijven omdat hij de hele nacht aan het hoesten was, arme kind...maar OK, echt ontspannen was niet echt gelukt samen met 4-jarige, hij wilde toch naar buiten, ik moest met hem zitten kleien etc..:) Morgen ga ik gewoon weer werken denk ik, even uitrusten
Ik heb een 4wieler van de Mura...

Als ze zo klein zijn doe ik geen oog dicht als ze bij mij in bed liggen. Maaaaaaaaarr... als ze wat ouder zijn vind ik het heerlijk. Mijn man zit veel in het buitenland en dan ligt mijn dochter van 12 altijd nog naast me.... Maar nooit met zijn drietjes... dan slaap ik weer niet
Hallo stelletje kletskousen (-:

O, ben zo slecht in alles onthouden wat jullie schrijven.

Nolleke, fijn iig dat het goed is gegaan!

En (waarschijnlijk) al drie jongens??? Wow!!!

Hebben jullie stiekum voorkeur?

Leeuw, ik voel me juist ook héél erg zwanger, beetje té soms...

Wij zoeken kamer uit op Marktplaats. Zo lang worden de meeste kamertjes niet gebruikt, zien er meestal goed uit hoor.

Bovendien wilden we graag massief hout en dat is anders onbetaalbaar... (hebben hem wel zelf wit geschilderd).

kamertje saar

Ook de kinderwagen hebben we vorige keer op MP gekocht. Wij hebben een mutsy urban rider. We hadden wel eerst kinderwagens getest in babypark (-:

Echt een superfijne wagen (ik las ergens met 3 wielen toch minder goed voor heupjes en rug baby). Wij crossen zo over het strand en door de sneeuw... Hij is wel vrij breed maar zo vaak ga je toch niet uitgebreid winkelen (en dan gebruikten we babybjorn of droeger saar even als het niet paste).

Wat ik heel erg fijn vind aan onze wagen is dat zowel de bak als de buggy, naar twee kanten gezet kunnen worden. Dus van je af en naar je toe. Heel veel wagens kan de buggy alleen van je af kijken en dat is in het begin niet fijn voor je kindje (en ook niet gezellig).

Je moet ook op letten dat wagen niet te laag is, want dat is niet fijn met beeb erin en eruit doen.

Kortom zou niet te veel letten op uiterlijk, maar vooral op praktisch (maar zo ben ik). Bij ons paste maxi cosi er ook op, kan volgens mij bij heel veel wagens.

Weet alleen niet zo goed wat nu? Hebben wel zo'n meerijd-ding... maar weet nog niet of dat handig is straks.... Denk dat we het daar maar mee proberen (en beeb dragen kan ook), kunnen altijd nog tweelingwagen nemen, mocht het nodig blijken.....

Wat een lang verhaal weer, pfhoeh!

O ja, heb ook hartje gehoord bij vk en ik heb beeb gevoeld!

Zo leuk!

x
Hoi meiden,

Do, in het kort gezegd ben ik geopereerd omdat ze een bandje om mijn baarmoedermond hebben geplaatst. Dit bandje moet voorkomen dat ik te vroeg ontsluiting krijg en beval. Ik ben namelijk de vorige keer bij ruim 20 weken bevallen en ons zoontje is overleden.

Voor het uitgebreide verhaal kun je onder mijn loepje kijken (‘Ik ben mijn zoontje kwijt’).

Een tijdje geleden heb ik een bevalling van een stel gedaan die al een dochter Saar hadden en hun 2e dochter hebben ze Noor genoemd. Erg leuke combi vind ik dat!

2jongens, wat betreft die chinese kalender hebben wij precies hetzelfde, ons kindje is ook in de nacht van 31 oktober op 1 november verwekt (tenminste dat denk ik).

Leeuw, heb je al meer gehoord over het huis?

Lieselotje, jij bent al goed bezig met meer schrijven, nu ik nog, hihi!

Cow, wat leuk een jongetje (wrs dan). En wat een leuke kamer! Ik had deze kamer ook al in het krantje gezien van de babydump en was ook meteen enthousiast. Maar ik wil perse een commode met lades, omdat me dat veel handiger lijkt, dus dan valt deze kamer helaas af.

Vera, ook een jongetje, wat leuk! Inderdaad al 3 jongetjes hier.

Over kamertje en kinderwagen: nadat Sam geboren was hebben we het kamertje en de wagen geannuleerd. Maar we hebben de factuur nog en we willen graag hetzelfde als we toen uit hadden gekozen. Dus nu hebben we besloten dat mijn vriend na de 20 weken (termijn waarop het de vorige keer mis ging en natuurlijk na de 20-weken echo) terug gaat naar de winkel en gewoon hetzelfde besteld. Wrs zo rond de 21-22 weken. De vorige keer was de levertijd 10 weken en dat komt dan nu mooi uit, want na de 30 weken zal ik meer mogen gaan doen, dus dan kan ik ook lekker in de babykamer bezig zijn.

En over mijn ok: ik was zo ontzettend zenuwachtig en angstig voor de ok, maar donderdagavond kreeg ik ineens rust in mijn lichaam. Nu was het zover, eindelijk zou ik iets meer zekerheid krijgen. Ik heb als een roosje geslapen die nacht en ’s ochtends in het ziekenhuis liep alles gesmeerd. De echo die ik van tevoren kreeg was prima, daarna naar de afdeling, daar kreeg ik een aantal spuitjes en werd verder voorbereid en toen naar de ok. Daar stonden ze al op me te wachten. En aangezien ik vaak me ze samenwerk bij bijv keizersnedes of ruggenprikken was het vertrouwd.

Toen de anaesthesist de narcose inspoot hielden zowel de ok assistente als mijn gyn mijn hand vast en de assistente zei: ‘Ga maar lekker dromen over je kindje die je over een aantal maanden in je armen mag houden!’ en toen keek ik de gyn aan, hij knikte en zei: ‘Vandaag gaan we het doen, we gaan goed voor je zorgen!’. Ik weet nog dat ik begon te huilen en toen viel ik in slaap.

Na de ok was ik meteen goed wakker en de gyn kwam vertellen dat alles goed was gegaan. Ik heb helemaal geen last van de narcose gehad en na een half uur lag ik mijn familie en vrienden al te smsen dat het goed gegaan was.

De eerste dag was wel heel onzeker, veel last van mijn onderbuik gehad en toch best veel helderrood bloedverlies, dat was zo eng.

Maar vanaf zaterdag ging het beter en zondag ben ik dus naar huis gegaan.

De eerste week bedrust zit erop, ik begin steeds meer ritme te krijgen.

Ontzettend veel bezoek en hulp gehad deze week.

As maandag voor de eerste keer naar de gyn na de ok. Dan gaan ze mijn baarmoederhals opmeten en krijg ik voor de eerste keer weeënremmers.

Ik hoop ook dat ze het geslacht kunnen zien, maar dat is voor ons natuurlijk veel minder belangrijk dan de lengte van mijn baarmoederhals.

Een fijn weekend voor jullie allemaal!
hmmm.... ik zie 2 van mijn favo meisjesnamen voorbij komen... Laat het dan maar een jochie worden hahahahahaha.....
Over favoriete namen gesproken: wij zijn al erg bezig met namen, vooral voor een meisje en mijn favoriete naam sinds...uhm altijd is Saar. Maar mijn vriend vond dat altijd te ouderwets.

Net pakte we ons lijstje er weer bij en aangezien die nogal lang is wilde ik vast wat gaan strepen. Oa Saar, want hij vindt dat niets, maar ik mocht m niet wegstrepen, want hij begint m steeds leuker te vinden. Jippie!!!
Enne, Noor staat bij mij op 2, haha, dus ik heb dat stel toen mijn complimenten gegeven voor hun namen. Maar Lieselotje, het maakt toch niets uit als hier wat dubbele namen zijn, gewoon doen hoor!
Nolleke, fijn dat het goed gaat met jou!

Ik wil Anna voor een meisje. Vind Nina ook heel leuk, maar dat is dan ook de naam van mijn moeder, ben bang dat mijn schoonmoeder dat niet leuk zou vinden, dat we het kindje niet naar haar maar naar mijn moeder willen vernoemen...maar ik vind Nina gewoon leuk als een naam, niet vanwege mijn moeder of zo...)

Met jongens namen gaat het heel slecht ...
Ook hele leuke namen 2 jongens! Nina staat ook op mijn lijstje, maar ja, ons lijstje is eigenlijk een lijst, haha.

Wat vind je man ervan? Als je Nina gewoon het mooiste vind, is dat toch aan jullie?
Ook hele leuke namen 2 jongens! Nina staat ook op mijn lijstje, maar ja, ons lijstje is eigenlijk een lijst, haha.

Wat vind je man ervan? Als je Nina gewoon het mooiste vind, is dat toch aan jullie?
Lieselotje, ik heb nog ‘ns naar de chinese kalender gekeken en het wordt volgens hen toch een jongen. Dacht eerst een meisje, maar was even vergeten dat ik tijdens de bevruchting een jaar jonger was.

En bedankt voor de kinderwagen-les Alle tips zijn welkom.

Leuk kamertje van Saar, Do. Echt meisje-meisje.

Heb je een dagindeling gemaakt Nolleke? Las dat een paar keer als tip op je andere topic en dat lijkt mij idd prettig. Hak je de dag een beetje in stukjes, want het is een lange tijd. Lig je eigenlijk op de bank of heb je een bed beneden? Mag je er af en toe wel uit om een rondje te lopen of echt alleen maar om te plassen bijv?

Heb gister een heel leuk pakje, vestje en rompertje gekocht. Hartstikke blauw + stoer dus jongen! Man lachen toen ik thuis kwam. Hij zegt, we weten het toch niet voor 100% dat het een jongetje is? Ik ben ervan overtuigd en anders verkoop ik het gewoon

Iemand gaf nog als kinderwagen tip om niet naar het uiterlijk te kijken, maar meer naar het praktische. Merk dat ik nu met name het eerste belangrijk vind. Dus ga me nu toch maar iets meer verdiepen.

Waait het bij jullie ook zo? Hoorde net een keiharde klap. Volgens mij was het een dakpan..
Ik vind Nina ook een mooie naam en ik ken ook nog eens een hele leuke Nina. Doen dus!
quote:do79 schreef op 04 februari 2011 @ 13:28:

Hallo stelletje kletskousen (-:

O, ben zo slecht in alles onthouden wat jullie schrijven.

Nolleke, fijn iig dat het goed is gegaan!

En (waarschijnlijk) al drie jongens??? Wow!!!

Hebben jullie stiekum voorkeur?

Leeuw, ik voel me juist ook héél erg zwanger, beetje té soms...

Wij zoeken kamer uit op Marktplaats. Zo lang worden de meeste kamertjes niet gebruikt, zien er meestal goed uit hoor.

Bovendien wilden we graag massief hout en dat is anders onbetaalbaar... (hebben hem wel zelf wit geschilderd).

kamertje saar

Ook de kinderwagen hebben we vorige keer op MP gekocht. Wij hebben een mutsy urban rider. We hadden wel eerst kinderwagens getest in babypark (-:

Echt een superfijne wagen (ik las ergens met 3 wielen toch minder goed voor heupjes en rug baby). Wij crossen zo over het strand en door de sneeuw... Hij is wel vrij breed maar zo vaak ga je toch niet uitgebreid winkelen (en dan gebruikten we babybjorn of droeger saar even als het niet paste).

Wat ik heel erg fijn vind aan onze wagen is dat zowel de bak als de buggy, naar twee kanten gezet kunnen worden. Dus van je af en naar je toe. Heel veel wagens kan de buggy alleen van je af kijken en dat is in het begin niet fijn voor je kindje (en ook niet gezellig).

Je moet ook op letten dat wagen niet te laag is, want dat is niet fijn met beeb erin en eruit doen.

Kortom zou niet te veel letten op uiterlijk, maar vooral op praktisch (maar zo ben ik). Bij ons paste maxi cosi er ook op, kan volgens mij bij heel veel wagens.

Weet alleen niet zo goed wat nu? Hebben wel zo'n meerijd-ding... maar weet nog niet of dat handig is straks.... Denk dat we het daar maar mee proberen (en beeb dragen kan ook), kunnen altijd nog tweelingwagen nemen, mocht het nodig blijken.....

Wat een lang verhaal weer, pfhoeh!

O ja, heb ook hartje gehoord bij vk en ik heb beeb gevoeld!

Zo leuk!

x

Breek even in: voor de urban rider is er zo zie ik net op een ander topic ook een duo seat te krijgen, dus misschien een idee??

Ik heb dus net de urban rider gekocht (nieuw) en twijfel heel erg of ik een juiste keuze heb gemaakt. Ik dacht dat het sturen met die vaste zwenkwielen (grote wielen dus) wel makkelijk zou zijn, maar kan er (nog) niet mee overweg. Nu hoorde ik in de winkel dat er ook losse zwenkwielen bij te krijgen waren....

Tja ik ben dus nog niet overtuigt van deze wagen....
Hoi, ik weet de antwoorden niet op jullie vraagstukken, over de mutsy urban rider, sorry! Want ik heb zelf een ander merk en nog niet zoveel ervaring met kinderwagens. Waarom heb jij, Do, een tweezitter nodig, krijg je een tweeling, of is het nog voor je eerste kindje erbij? :-)

Maar ik twijfel ook een beetje over mijn X-Adventure Researcher, want het is een driewieler. Do zei dat dat toch slecht voor de heupen en het rugje kan zijn? Ook lees ik, dat ze makkelijker zouden kunnen omklappen!? Maar dan zal hij toch niet gemaakt en verkocht worden? Las elders, dat de moderne wagens (ook met 3 wielen) goed zijn. En met drie wielen zijn nl. ook langer en groter. Daarnaast heb ik echter ook grote wielen (fijn voor bos en strand), maar... ik woon in de stad! Ze zeggen ook dat kleine wieltjes geschikter zijn voor de stad. Nou ja, de prijs, daar kan ik dan wel tevreden over zijn! En ik hoop, dat het allemaal wel zal meevallen!?
Wat een rust hier! Allemaal weinig bijzonders te melden blijkbaar. Ik ook niet echt. Rustig weekend gehad, verjaardag en bij een vriendin langs. Vandaag bij de dietiste geweest voor tips over mijn voeding (ivm het overgeven 's avonds). We hebben mijn eetpatroon doorgenomen en ze heeft me op het hart gedrukt dat ik voldoende binnen krijg. Verder tips gekregen omtrent het avondeten. Morgen voor het eerst een kleine warme maaltijd eten tussen de middag

Nolleke, kun je je "draai" een beetje vinden?

Zij er al meiden die beweging hebben gevoeld? Ik dacht het gister, toeb ik rustig op de bank zat. Leek wel of er iets zacht langs de binnenkant van mijn buikwand ging.. Maar misschien verbeelde ik het me, omdat het me zo leuk lijkt!
Hier veel last van verkoudheid, neus helemaal dicht, was in het weekend aan het stomen, lijkt op bijholtesonsteking (had ik bij mijn vorige zwangerschappen ook last van) . vanavond moest ook overgeven toen ik thuis kwam van mijn werk, puur door die verkoudheid..nu een paracetamol genomen, neus gedruppeld etc en voel me weer mens..morgen gelukkig mijn vrije dag. Moet s'ochtends naar de VK, hopelijk gaat het goed met de kleine en kan ik naar het hartje luisteren.

Verder zaterdag naar verjaardag van mijn vriendin geweest, hebben elkaar een jaar ! niet gezien, gewoon belahelijk, wonen op 10 km afstand maar kunnen steeds niet afspreken (ze ook 2 kids en dan nog een drukke baan, met heel vaak in het buitenland zitten). Ze hebben ook een nieuwe huis gekocht (nieuwbouw ), vond ik heel interessant om te bekijken:) Vond een leuke woning, best wel veel ruimte. Wel uit de prijsklasse dat voor ons (nog lang) niet haalbaar is.

Vera ik denk soms wat beweging te voelen, maar niet 100% zeker. Niet echt duidelijk. Meestal als ik s'avonds in bed lig probeer ik naar mijn lichaam te luisteren, aai ik over de buik, maar het is best wel stil daar binnen )
Ik had wat inlogproblemen. Ik reageer meestal via de telefoon.

Ik zag iets over namen. Saar vind ik ook een leuke naam!

2jongens wat rot van je bijholteontsteking.

Vera, ik voel nog niks. Wel hoor ik de welp bewegen onder de angel sound.

Ik heb een kinderwagen gekocht bij de kringloop, merk? Zal wel ergens staan.

Ik zal eens kijken...

Do ik kan ook niet altijd onthouden wat iedereen schrijft. Ik vind het vooral

leuk om jullie verhalen te lezen.

Hebben jullie nog suggesties voor jongensnamen? Ik weet wel veel meisjesnamen,

maar de jongensvariant is echt moeilijk. Vriend en ik zitten NIET op één lijn. Hahaha...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven