Februari 2011 *deel 3*

27-12-2010 20:57 2500 berichten
Welkom op het topic van de Februari mama's!

NaamLftDatumGeslachtGeboren!Fietje953328 janMeisje12-01 Fietje-dochterAnsari3031 janJongen (2e kind)12-02 Ansari-zoon Kookaburra2803 febMeisje08-02 Kooka-dochterMeekletser2904 febMeisje (2e kind)04-02 'Meisje'Kantineke2504 febMeisje31-01 YaraLentebries2906 febJongen (2e kind)07-02 Lente-zoonDouze3007 febJongen15-02 LaurensMikado1233908 febMeisje06-02 Yara NickyKaat773211 febMeisje16-02 LotteSenshi2611 febJongen17-02 MilanJuliet19822811 febMeisje25-12 Ellis LynneKwikzilver3811 febJongen14-02 Kwik-zoonFemfreggel2811 febMeisje18-02 Rianne MilanaPrinsesjeenco793114 febJongen15-02 Robin MikaJennifervd2616 febMeisje28-02 Elinfeb20112617 febMeisje11-02 'Catootje'Kupcake2818 febMeisje20-02 Kupcake-dochterKriwi2518 febJongen19-02 Kiwi-zoonJuuls822818 febMeisje14-02 SaarMissbreezer2823 febJongen (2e kind)17-02 mb-zoonAmelief2428 febJongen (2e kind)23-02 Zoon-lief

Link naar ons 1e deel: *klik*

Link naar ons 2e deel: *klik*
Alle reacties Link kopieren
Senshi: ik zie op zich niet echt op tegen de bevalling. Wel tegen de controle die ik zal verliezen als ze daar beslissen over een ks. Verder kwam het nu zo onverwachts dat het toch even eng was...Maar eigenlijk mag het best komen hoor!
*zucht*

Vandaag bij de verloskundige geweest. Wilde me al doorsturen en nu was ook m'n bloedruk te hoog 140/90 dus extra reden om te gaan.

Helaas willen ze niks doen zonder medische reden dus weer thuis.

Inleiden zou dagen duren en moet dan in het ziekenhuis blijven. Vindt ik niet eens erg, hier kan ik ook niks.

Alsof me lichaam het niet al 10 weken geleden heeft opgegeven?

Bloeddruk waarschijnlijk hoog door de spanning etc.

Baal als een stekker, heb afgelopen nachten maar 3 uur geslapen en ben helemaal verrot.

Heb slaappillen en paracetemol gehad.

maandag weer terug naar de gyn.

Ik wil niet meer!! :'(
Aaaah Feb meisje toch! Kom op nog even!! Wel vervelend dat ze niks voor je willen doen.. en dan duurt maandag nog heel lang!!

@Jennifer: Ja ik snap wat je bedoeld. Als je daar ligt en ze besluiten om je een ks te geven zie ik dat echt zo in een flits gebeuren van. Hup bed van de remmen en gaaaan. Maar maak je niet te druk meid.. daar heb je nu nog niks aan.
Shit! Hele post weg....geen zin in om opnieuw te posten sorry!!

Zwaai naar iedereen en succes met de VK/GYN/inleiden

Kantineke.. Jaj blijven posten, hang aan je lippen als ervaringsdeskundige!!!

Zwaai!!
ha lieverds

jeetje wat een verhalen weer.

@feb: he jasses dat je nog zolang moet wachten en zeker als je het heeeeeeeeeel erg zat bent. een hele dikke voor jou. hopelijk kan je nu beetje beter slapen

@jennifer: wel goed dat je naar het zkh bent gegaan. en idd maak je niet te druk. ook voor jou een

@mikado: sodaju. wat vaak gel/pillen krijg je. ik ga duimen voor je dat de kleine eerder komt

@kooka: voor jou ook spannend allemaal.

ik denk dat er wel zo een 3-4 baby's geboren zullen worden komende week.

@slapen: ja daar heb ik ook last van.moet wel zeggen dat ik de afgelopen nacht iets beter heb geslapen dan de periode ervoor. en dat terwijl ik afgelopen nacht voor het eerst beneden heb geslapen. was wel ff wennen. de hond die heel vaak anders ging liggen en af en toe een tik die je hoort bij de cv. ach, het went wel

@lente: das wel idd nesteldrang zo als je op je knieen gaat zitten schrobben. en wel ff lekker dat lentekind ff weer weg was. en ik herken het wel dat een hele dag alleen met een peuter erg vermoeiend is. dan ben ik altijd blij als manlief er weer is.

@kantineke: jeetje das wel minder dat je zoveel naweeen hebt. maar wel lekker dat jullie dochter goed doet.

nou meiden, ik kom m emorgen weer melden (mits ik niet beval). ben nog geen slijmprop verloren. heb inmiddels begrepen dat dat dus niet hoeft.

voor de rest even een en een

liefs mb
feb: gadver, wat een rot nieuws!!! Ik vind t zo sneu voor je.

En dan voelt maandag zo ver weg!

Als je klachten hebt/krijgt zoals hoofdpijn, sterretjes zien, tintelende handen/benen, wazig zien, drukkende pijn bovenin buik (rechts) naast deze bloeddruk dan zou ik weer bellen hoor!

Niemand weet namelijk zeker of je bloeddruk zo hoog is vanwege de stress...Is je urine gecheckt?

Ik voel me ineens heel sterk...een soort van 'trots' dat mijn moedergevoel zei dat ik moest bellen. Stom he!?
Thanks voor de support meiden!!!

Super van jullie!

Lig nu al lekker in me mandje met me laptop en t.v aan.

Dat lijstje heeft de Gyn me ook verteld Jennifer. Thanks!! En goed dat je gebeld hebt.

Sterretjes heb ik wel af en toe, maar de rest niet.

Urine was goed, vondt het bijna jammer.....

Hopelijk neem ik het de kleine niet kwalijk dalijk.

@Mikado: Shit zeg dat je nu niet morgen terecht kan

@Op de rest komt reageer ik morgen.... Nu even relaxen, ben kapot!!
Paar foto's op hyves gezet! Heb een zeurderig gevoel in mijn buik, maar geen weeen, reken er niet op dat het iets gaat doen, dan kan het altijd nog meevallen... Ik ga in bed liggen met een kruik en lekker een boekje lezen!

Tot morgen allemaal!
Hi,

Even een egopost!

Vanmiddag bij de vk werd hoge bloeddruk geconstateerd, dus naar ziekenhuis voor ctg.

Verder had ik 2 cm ontsluiting en begon de boek te verweken.

Bloeddruk was in het ziekenhuis niet verontrustend hoog toen ik daar was 130/90. Urine en bloed was goed.

Moet zaterdag weer terugkomen voor hetzelfde riedeltje...

Maar op de ctg was weeenactiviteit te zien, en licht te voelen. Heb nu ook nog steeds weeen, soms om de 5 minuten soms iets meer. En ook rugweeen.

Ga zo de vk maar bellen... (Zit nu fijn op zo'n matje :-)
@Meekletser: Succes meid!! Hopelijk zet het door en heb je vannacht of morgenvroeg jullie kleintje in je handen! Zet 'm op

@Kooka: Hetzelfde geldt voor jou!
Joehoe, er is een klein beetje aktie hier!!

Nou ja niet bij mij hoor, maar hier op t forum

Leuk, leuk!!
VK komt eraan, als ik niet gelijk naar het ziekenhuis hoef horen jullie t,

X
Het wordt spannend!!!! Hoop dat ik ervan kan slapen vannacht haha!

Hier is alles nog steeds heel rustig. Ben alleen echt MOE! echt de hele dag al, maar slapen ho maar! Ook mijn onderrug doet niet mee. Een vriendin zei al hèhè werdt tijd dat je het zat wordt lol!

Net de mol gekeken! Spannend hoor:)

Trusten voor iedereen:) en sterkte voor alle bevallingen/inleidingen/weeën enz enz.

Xxx
oh spannend meekletser! Zet hem op!
Yeeeeh! meekletser gaat ons de langverwachte feb baby geven!!
Hmm 40 minuten later geen Meekletser meer.

Hup Meekletser, je kan het meid

Ik heb trouwens even een grappige foto op hyves gemikt. Zou het een teken zijn?
Spannend
spannend meekletser.ik duim voor je!

ik ga ff snel kijken douze.

ik heb ook een buikfoto geplaatst. en ik wens iedereen een goede nacht en hoop dat iedereen beetje goed kan slapen.

liefs mb
Even snel voor het slapen gaan: vandaag weer BPK goedgekeurd, bloeddruk is langzaam aan het stijgen, 70/120 nu. Het blijkt ook normaal dat je 'onderkantje' (blijft een achtelijk woord) zo drastisch verandert, no worries dus.

Ik hoop dat iedereen beter zal slapen vannacht en Mikado heel veel succes morgen!
Oeps laatste blz gemist... Meekletser succes meid! Hoop dat het doorzet voor je!
Meekletser

Het is trouwens ook nog haar uitgerekende datum vandaag

Zo vandaag 39 weken.. nog een weekje tot d-day. Maar ik houd het maar op 3 dan kan het altijd meevallen ;)
Zo, is iedereen aan het uitslapen..? Of bevallen..?

Kantineke: Leuk je weer te lezen. En stuwing... auw auw auw..!!

Mikado: Oh, vandaag nog een dagje thuis. Ja met inleidingen moet je erg flexibel zijn hoor ik om mij heen. Wie weet, komt ze spontaan

Jennifer: Spannend middagje zo te lezen. Fijn dat ze je serieus nemen en het zekere voor het onzekere hebben genomen. Vandaag weer naar de Gyn toch..?

Feb: Och meis, even een dikke knuffel voor jou Vervelend dat het allemaal niet zo gaat zoals je heeeel graag had gehoopt. Hebben de pillen een beetje geholpen..? Kun je nog wel een beetje genieten van de trapjes in je buik..?

mb: Bij de 1e heb ik ook nooit een slijmprop gezien hoor...

Kooka: Hoe gaat het bij jou..?

Hoe zou het met Meekletster zijn..? Zou ze al een baby hebben. Het is ook haar uitgerekende datum. Uit ervaring weet ik dat dat heeeel leuk is om dan te bevallen.

Nou meisjes ik ga me even snel douchen.
Senshi, ik heb je net gemist. Goedemorgen
Meekletser zet 'm op!
Goedemorgen allemaal!

Hier dag 4 na D-day en nog steeds niets...........grrrr.

Heb wel de hele dag steken vanonder en in de loop van de dag veel harde buiken, maar die leiden tot niets, behalve slapeloosheid

@meekletser: zet hem op!!! Ik hoop dat je al bevallen bent!

@amelief, maandag word ik gestript. Manlief is inderdaad dit weekend gewoon thuis, dat is weer een voordeel.

Ben de laatste paar dagen echt zo moe en futloos. Als ik boodschappen heb gedaan of iets in het huishouden heb ik de rest van de dag gewoon weinig energie meer.

Ik geloof dat ze ook zeggen dat babies zich vaak aankondigen, wanneer de moeder echt helemaal op is. Nou, die kant gaat het hier nu op.

Meiden, allemaal een fijne dag. Mikado, zet hem op morgen!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven