Wat kan het zijn??

03-02-2011 21:19 835 berichten
Alle reacties Link kopieren
36
quote:Zinderend schreef op 03 februari 2011 @ 21:46:

[...]

Ik ben bloedserieus wat die witte salie betreft.Ah. Nou, excuses dan. Shoot my ovaries.
Aan Chrissy: oh ik dacht dat het serieus bedoeld was. Bedankt voor je tip.

Aan Liesse; Ja, ik dacht misschien helpt het. Ik weet het ook niet.
HannieHuisvrouw als je geen man hebt en geen kinderen voor wie ben je dan huisvrouw? Toch niet voor Koek en Zopie? PS heb je de koelkast al eens ontdooit? Misschien is het middelcentrum bevroren
Ik lig helemaal dubbel wat die witte salie betreft.
Ik dacht dat ik de as voor de koelkast moest doen ofzo, dat het dan stroef zou zijn. Ik maak de tafel van mijn klant ook altijd schoon met een papje van sigarettenas en olie als er kringen in zitten, en dat is heel stroef.
Ze zijn niet in de buurt aan het bouwen ofzo? Hevig grondboorwerk in de buurt?

Filmpje maken lijkt me handig, maar eh.. heb je wel ruimte voor zoveel film dan. Urenlang opnemen lijkt me lastig, toch?
Jezus TO jij bent wel goedgelovig he?
vast tapen aan de muur?
quote:liesse schreef op 03 februari 2011 @ 21:46:

In Vaals, las ik net. Maar serieus! Je gaat toch niet echt met witte salie en een halve BBQ door je huis lopen omdat je koelkast een beetje schuift? Da's hetzelfde als bloempotten schilderen van Youp van 't Hek .Waarom niet? Het is sowieso goed om dat elke maand te doen.
Aan Meds: Nee, ik ben gescheiden. Maar ik woon zelf graag in een schoon huisje. Het middelcentrum van de koelkast, waar zie ik dat? Moet ik dan in de koelkast kijken of er achter?
quote:liesse schreef op 03 februari 2011 @ 21:49:

Ik lig helemaal dubbel wat die witte salie betreft.Hoezo?
quote:chrissiy schreef op 03 februari 2011 @ 21:50:

Ze zijn niet in de buurt aan het bouwen ofzo? Hevig grondboorwerk in de buurt?

Filmpje maken lijkt me handig, maar eh.. heb je wel ruimte voor zoveel film dan. Urenlang opnemen lijkt me lastig, toch?

Dat dacht ik ook al. Wordt een opname van drie uur, aangezien ze drie uur weg is van huis.

Maar, ik zat ook te denken aan de koelkast die aanslaat en dan bromt en trilt....

Of inderdaad in de buurt een heipaal (maar dan zouden er meer dingen in huis verplaatst zijn).

Vreemd.
Aan Tomatensoep: hoe bedoel je?
Je hebt geen huisdieren die aan de koelkastdeur oid gaan hangen? Zit je koelkast vol; is die wel zwaar?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
@ Zinderend Ik vind t wel gezellig zo hoor met z'n allen in m'n huis. M'n huis is van 1910 dus 't zal hier best wel druk zijn. Elke week een feestje!
Paar dagen niet terugschuiven. Misschien is je koelkast wel op missie, en wel lullig dat jij dat dan elke keer dwarsboomt.
quote:meds schreef op 03 februari 2011 @ 21:49:

HannieHuisvrouw als je geen man hebt en geen kinderen voor wie ben je dan huisvrouw? Toch niet voor Koek en Zopie? PS heb je de koelkast al eens ontdooit? Misschien is het middelcentrum bevroren

Klinkt een beetje veroordelend, Meds, I am sorry. Vind overigens niet dat Hannie verantwoording hoeft af te leggen over waarom ze zichzelf huisvrouw noemt.

Trouwens, Hannie, mijn lover heeft ooit eens met een wichelroede gelopen, en vond het een heel wonderlijke ervaring. Aardstralen bestaan blijkbaar, en de roedes reageerden erop. En hij is zeker geen zweverig typ.
Er zijn geen werkzaamheden in de buurt. De vuilnis is vandaag wel opgehaald met een grote wagen, maar gisteren en eergisteren niet. Ik heb de camera van mijn buurvrouw mogen lenen.
je doet de stekker eruit en zet de koelkast op zijn zijde. Dan kan je er van achter in kijken. Vervolgens zet je de KK weer rechtop en moet je hem van binnen schoonmaken
quote:hanniehuisvrouw schreef op 03 februari 2011 @ 21:53:

Aan Tomatensoep: hoe bedoel je?Komop zeg, dit geloof je toch niet allemaal.. wat een onzin zeg. Ik denk dat iemand je gewoon loopt te fucken ofzo. Beetje dom dat je dat niet door hebt.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 februari 2011 @ 21:53:

Je hebt geen huisdieren die aan de koelkastdeur oid gaan hangen? Zit je koelkast vol; is die wel zwaar?Dan toch Koek en Sopie?
quote:Zinderend schreef op 03 februari 2011 @ 21:52:

[...]

Hoezo?Jammer dat ik het alleen fout had in jouw geval, Zinderend. Geloof zelf niet zo in entiteiten, maar ieder zijn ding of geloof. Om iemand daarvoor uit te lachen, vind ik zo.. ja, zonde.
quote:chrissiy schreef op 03 februari 2011 @ 21:54:

[...]

Klinkt een beetje veroordelend, Meds, I am sorry. Vind overigens niet dat Hannie verantwoording hoeft af te leggen over waarom ze zichzelf huisvrouw noemt.

Trouwens, Hannie, mijn lover heeft ooit eens met een wichelroede gelopen, en vond het een heel wonderlijke ervaring. Aardstralen bestaan blijkbaar, en de roedes reageerden erop. En hij is zeker geen zweverig typ.Is toch een redelijk logische vraag vind ik hoor.. huisvrouw zijn zou sowieso niet mijn keuze zijn maar als je alleen bent vind ik het helemaal raar. Dan kies je er dus bewust voor om niet te werken terwijl ze het wss wel kan.
Aan Chrissy: Ja ik begrijp ook niet zo goed waarom ik moet uitleggen wat ik voor werk doe, ik dacht misschien heeft dat er iets mee te maken.
quote:N0mi schreef op 03 februari 2011 @ 21:54:

Paar dagen niet terugschuiven. Misschien is je koelkast wel op missie, en wel lullig dat jij dat dan elke keer dwarsboomt.

hahaha.

hebben koelkasten zendelingenaspiraties, ja?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven