Wat kan het zijn??

03-02-2011 21:19 835 berichten
Alle reacties Link kopieren
36
nou xcuse me, ik probeer slechts mee te denken maar als je liever een roedeswaffelaar hebt laat dan maar
Heb je je huis al gereinigd met witte salie? Het is helaas net alsof je in een koffieshop zit, maar alle slechte entiteiten verlaten wel je huis.

Grote kans namelijk dat die lopen te fucken.
quote:liesse schreef op 03 februari 2011 @ 21:28:

Ik heb weleens een filmpje gezien van een dakloze die bij iemand inder de vloer leefde. 's Nachts kwam diegene onder de grond vandaan ( bij jou dus als je aan 't werk bent) om het buikje lekker te vullen. De bewoner kwam erachter door een camera te plaatsen omdat z'n koelkast elke kermer weer leeg was. Nou. Slaap lekker voor zo hè?

Liesse, jou mag ik wel.

We zitten zo'n beetje op dezelfde lijn.
quote:meds schreef op 03 februari 2011 @ 21:28:

wat doe je eigenlijk voor werk? Als je echt huisvrouw bent kan je toch de hele dag naar de vrieskist kijken?Ik heb een paar schoonmaakhuisjes in de buurt. Hoezo? Zou dat er wat mee te maken kunnen hebben denk je?
Aan Liesse; Nee echt!! Echt?? ow gadverdamme, straks heb ik iemand in huis die onder de koelkast woont....
Het is een poldergeest poltergeist.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
@chubbyxxl Maar die van mij leeft nog hè? Ik neem aan dat dat van jou een dooie is?
quote:Zinderend schreef op 03 februari 2011 @ 21:27:

[...]

Een koelkast heeft geen afvoerslang. Dat kan het niet zijn dus.Nee, maar misschien is het wel iets heel verklaarbaars, zonder dat het enge beesten zijn. (was mijn insteek zal ik maar zeggen)
Je hebt uiteraard al salie gebrand? Knoflookteentjes in alle hoeken en gaten gestopt?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Dat je koelkast jaloers is bedoel je?
Nee, het is een ondode!

Zo'n zombie, leeft op rauw vlees (in koelkast; kilo half om half 3,99 Euro bij super).
Salie branden? Hoe bedoel je? Dat wil ik wel doen maar gewoon op een schoteltje dan ofzo?
Nou ik vind het echt niet leuk. Al vier dagen achter mekaar dat mijn koelkast zeker 15 centimeter naar voren is gekomen en ik weet niet waarom....
Ik heb wel eens een verhaal gehoord dat de oorzaak van zoiets dergelijks kan liggen in zwaar verkeer dat langsrijdt in de straat of zo. Ik meen dat die mensen een dressoir hadden dat aan de wandel ging.
Jongens, zonder gekheid en zonder dat gelul over aardstralen: een koelkast kan 'lopen' als 'ie niet stabiel en waterpas staat. Dus TO: check dat eens. Misschien is er een pootje weg of zo.
Hannie, was het een tweedehands koelkast?
quote:himalaya schreef op 03 februari 2011 @ 21:31:

Het is een poldergeest poltergeist.Daarom: witte salie!
Ik zou het ook eng vinden hoor Hannie, zeker als het ineens sinds vier dagen zo is, en het niet altijd zo was....
668, the neighbour of the Beast
aan Liesse: dank je wel, ik ga dat gelijk eens nakijken.
Aan Chubbyxxl: nee het is een nieuwe koelkast, ik heb hem nu 2 jaar.
quote:hanniehuisvrouw schreef op 03 februari 2011 @ 21:33:

Salie branden? Hoe bedoel je? Dat wil ik wel doen maar gewoon op een schoteltje dan ofzo?

Ja, even een bbq kooltje, iets wat beetje hitte vast is en dan een hand witte salie er op.

Dat gaat ontzettend roken en dan loop je linksom door de ruimtes van je huis heen. Goed langs de muren omhoog laten roken en de hoeken even extra aandacht geven.

Zorg wel dat de ramen open staan (liefst op de tocht), zodat de entiteit er uit kan.

Na het reinigen ramen dicht en iets van etherische rozenolie branden.
Precies, dacht ik ook aan. Je hebt van die stelpootjes en die kunnen wel eens inzakken/afbreken waardoor dat ding instabiel wordt. Als de motor dan aanslaat kan de koelkast gaan bewegen.

Zoiets.
Hee dat heb ik ook, met een balkonstoel. Die staat eens in de zoveel dagen toch echt ergens anders dan waar ik hem laat.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ik heb even gekeken maar ik zie niks raars aan de pootjes. Er zitten gewoon twee van die schroefpootjes onder aan de voorkant. En hij is ook waterpas.
Mijn balkonstoel heeft geen motortje overigens. T is niet zo'n Lazy Boy ding.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven