Wat kan het zijn??

03-02-2011 21:19 835 berichten
Alle reacties Link kopieren
36
quote:hanniehuisvrouw schreef op 03 februari 2011 @ 22:02:

Ik heet Hannie en ik ben een huisvrouw. Toen mijn man weg ging heb ik werkhuisjes genomen en van mijn hobby mijn werk gemaakt. Hanniehuisvrouw.Nou, das toch hartstikke mooi? Lol in je baan is belangrijk. Denk dat niet iedereen dat kan zeggen. En of je dan huisvrouw bent of iets anders, zal me worst wezen.
haha nousch scherpe observatie
quote:hanniehuisvrouw schreef op 03 februari 2011 @ 21:58:

Aan Meds: op zijn kant? Moet ik hem wel eerst leeghalen denk ik?Ligt eraan hoe vol je koelkast staat. Heb je open pakken vla, zou ik die er eerst uithalen voordat je m op z'n kant zet.
[quote]meds schreef op 03 februari 2011 @ 21:59:

ik heb er gewoon moeite mee om te geloven dat de fridge van mevrouw Huisvrouw spontaan elke dag 15 wandelt. Nog een mazzel dat ie aan de stekker zit[/quote]

Zie geweldige taferelen voor me.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:nouschi schreef op 03 februari 2011 @ 22:03:

[...]

Dit klopt niet.Haha eens, die twee gaan echt niet samen.
Aan Chrissy: Je bent een lieverd.
quote:Tomatensoep schreef op 03 februari 2011 @ 22:04:

[...]

Ik ben ook helemaal niet aardig Zeker niet tegen mensen die ik een beetje rare vragen vind stellen.Plusje dat je het zelf ook ziet. Nu nog aan werken.
jongens wat een deplorabel niveau, ik ga journaal kijken
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 februari 2011 @ 22:04:

[...]

O, bedoel je het zo.

Jij denkt dat apparaten een soort van " ziel " hebben?Tuurlijk hebben apparaten geen ziel.
Ik denk dat je dat ding écht niet waterpas hebt gezet, hoor. Kan haast niet anders. Heb je anders geen kerel in je kennissen/ familiekring die je helpen kan, of een handige(re) vrouw dan je zelf kennelijk bent?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Hahaha! O. Ik moet echt naar bed, morgen vroeg op. Hannie, hup! Op de zijkant dat ding!
quote:hanniehuisvrouw schreef op 03 februari 2011 @ 22:05:

Aan Chrissy: Je bent een lieverd.

Niet om te slijmen hoor ;), maar vind dat je erg netjes reageert op mensen die wat minder netjes naar jou reageren.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 februari 2011 @ 22:04:

[...]

O, bedoel je het zo.

Jij denkt dat apparaten een soort van " ziel " hebben?Ik probeer gewoon mee te denken met Hannie en haar koelkast. Liever een koelkast met een eigen wil, dan geesten met verplaats-neigingen in huis
quote:Zinderend schreef op 03 februari 2011 @ 22:06:

[...]

Tuurlijk hebben apparaten geen ziel.Da's maar goed ook; anders zijn mijn vibrators zwaar getraumatiseerd.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Aan Blijftgewoonbianca: ik zal het morgen wel aan mijn buurman vragen. Die werkt op de bouw en is wel handiger dan ik denk ik.
quote:chrissiy schreef op 03 februari 2011 @ 22:06:

[...]

Plusje dat je het zelf ook ziet. Nu nog aan werken.Nee hoor, waarom? Ik ben aardig tegen mensen die het verdienen. Die een nuttige bijdrage hebben hier... Als je je best doet kom je er misschien wel eens tussen
Aan Chrissy: Dat ben ik wel gewend, ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 februari 2011 @ 22:08:

[...]

Da's maar goed ook; anders zijn mijn vibrators zwaar getraumatiseerd.Hahahaha
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 februari 2011 @ 22:08:

[...]

Da's maar goed ook; anders zijn mijn vibrators zwaar getraumatiseerd.Mens, ik pies in m'n broek!
quote:hanniehuisvrouw schreef op 03 februari 2011 @ 22:09:

Aan Chrissy: Dat ben ik wel gewend, ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.Nou, daar kunnen sommigen wat van leren. Jaja, ook ik
Praten al geprobeerd?
quote:hanniehuisvrouw schreef op 03 februari 2011 @ 22:09:

Aan Chrissy: Dat ben ik wel gewend, ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.Hee, da's mijn motto!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 februari 2011 @ 21:59:

http://mens-en-gezondheid ... spookt-bij-jou-thuis.htmlBrrrrrrrr
Aan iedereen: dank je wel voor de tips , ik ga mijn bed maar opzoeken. Die blijft gelukkig wel staan. En ik ga morgen kijken wat er nou aan de hand is.

Groetjes,

Hanniehuisvrouw.
quote:Tomatensoep schreef op 03 februari 2011 @ 22:08:

[...]

Nee hoor, waarom? Ik ben aardig tegen mensen die het verdienen. Die een nuttige bijdrage hebben hier... Als je je best doet kom je er misschien wel eens tussen Tja, nuttig.. Das voor iedereen anders. Persoonlijk voel ik nou niet de drive om een voor jou nuttige bijdrage te bedenken zodat ik een aardig antwoord van jou krijg. Maar mocht dat ooit zo maar spontaan gebeuren, dan is dat natuurlijk meegenomen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven