Internetdating kletstopic

29-03-2010 22:29 4410 berichten
Deel je ervaringen, stel je vragen, iedereen welkom!

(Hier stond een poging tot een overzicht van de stand van zaken bij diverse hier regelmatig terugkerende posters. Was echter nauwelijks bij te houden door snelle veranderingen en wisselende aanwezigheid. Nu moeten jullie hier dus weer even zelf de kluwen zien te ontwarren.)
anoniem_90685 wijzigde dit bericht op 12-02-2011 23:41
Reden: Overzicht verouderd, nieuw overzicht nauwelijks te doen
% gewijzigd
Asure!!!! Zit je al in het vliegtuig?!?!?! Als ik het goed heb heb je komend weekend je date met C. We verwachten natuurlijk wel een verslag.
Alle reacties Link kopieren
Ja ben ik ook heel benieuwd naar (asure) , spanning moet nu wel behoorlijk hoog zijn.

A&K, heb het net geprobeert (snik) dat lukt niet zonder powers.

Die man wilde wel daten, wilde ook geen o.n.s . maar ook geen relatie en toen typte die gelijk al de redenen.

Toen dacht ik, tja als je er zo'n beeld van hebt dannne,,,bleef ik ook singele voor altijd, hihi.

Even heel kort door de bocht, vriendin dus geen zin meer?

En nog korter door de bocht,,,dat gedeelte wilde ze dus naar jouw schuiven hahaaaaaaaaaa. Lijkt me geen goed plan inderdaad.

Love2chat,,je bent er weer, leuk. is inderdaad bijna wohhhh zoveel nu elke keer geklept hiero.

Ik rijd dan liever een stukje verderop om af te spreken, voel me daar veel beter bij.

Trouwens je hoort genoeg verhalen,,,(ook aan mannekant) dat je toch gewoon beter voorzichtig bent.

Ik vind trouwens ook de druk dan heel hoog liggen, gewoon iets gezelligs doen is veel relaxter.
quote:Aliveandkicking schreef op 03 februari 2011 @ 13:43:

@Anniemal: Still going strong. Weet je al wat je morgen gaat eten? Succes recept graag hier neerzetten. Of het een succes wordt, moet je altijd maar afwachten... maar het ziet er ontzettend lekker uit! Uiteindelijk toch niet voor pasta gekozen (lag nogal voor de hand natuurlijk), maar voor gehaktballetjes in tomatensaus. Met rijst, ui, champignons, rode paprika, tomatenblokjes en zure room. Best een uitdaging, zo´n nieuw recept
Hoi!,

Leuk leuk! L2C is back! Hoe staat het nu met het datinggebeuren ligt het echt helemaal plat of ondertussen alweer een leuk contact opgeduikeld?

@ Secret. Als het voor jou goed voelt, moet je het doen maar zou wel even een huisgenoot of iemand in de buurt ervan inlichten. Zelf ben ik er erg stellig in om niet de eerste date gelijk al bij iemand thuis af te spreken (na drankje wel hoor haha) Wat iemand hierboven al zei mijn huis is mijn plekje en dat laat ik dan pas zien als ik iemand al wat leuker vindt en meer vertrouw. Nu ben ik al gauw wat achterdochtiger maar voor mijn eigen veiligheid zou ik dus niet bij mij thuis maar ook niet bij hem thuis afspreken voor de eerste date.

En Knuz, wat is dat een fijne datingsite, heb nog geen rare mensen gespot!! :P Of is dit nog een kwestie van tijd?!
@Poezelig: thuis afspreken heb ik ook maar een paar keer gedaan en alleen als ik voor mezelf het idee had dat het ook daadwerkelijk kon. Mijn huidige date/lover is de 1e keer ook bij mij thuis geweest (daarna wel 2uur door het bos gebanjerd). Op de een of andere manier voel ik me in mijn eigen huis toch veel meer op mijn gemak dan dat ik naar een openbare plek moet en ik goed op moet letten of ik hem wel van de foto herken. Is me trouwens 1x overkomen dat ik iemand over het hoofd zag :$ Dat gevaar heb je thuis niet, als ie voor je deur staat, zal het hem ook echt wel zijn
Ben enorm druk geweest de afgelopen dagen, heb geprobeerd een beetje bij te lezen, maar er is zoveel geschreven!

@A&K Ik heb vandaag mijn laatste werkdag en dinsdag stap ik in het vliegtuig..

Onze date is dus meteen al dinsdagavond als ik aankom!

Ik ben natuurlijk alweer hardstikke zenuwachtig voor het moment van 'de deur', dus de dagen gaan nog lang duren tot aan dinsdag!
Sorry ladies, and gentleman, ex is weer flink als een roze olifant door porselein winkel aan het lopen.

Geen eens zin in afleiding in welke vorm dan ook. Het is hem weer gelukt.
A&K heb al op andere topic gereageerd, kom effe spuien.

Afleiding het stapje voor is strakjes weer sprong naar hier.

Asure, ik hoop dat het helemaal toppie is, is wel heel....iemand nooit gezien en dan zo uit die deur wohhhh.

Anniemal, dat klinkt jamie.

Hihi,,heb liever dat ik hem over het hoofd zie dan dat ik z'n hoofd zie in m'n huiskamer als het niet wederzijds is HIHI.

Vind zo eng om iemand af te wijzen en thuis alleen helemaal
quote:Poezelig schreef op 03 februari 2011 @ 17:44:

Anniemal, dat klinkt jamie.

Hihi,,heb liever dat ik hem over het hoofd zie dan dat ik z'n hoofd zie in m'n huiskamer als het niet wederzijds is HIHI.

Vind zo eng om iemand af te wijzen en thuis alleen helemaalHaha de afwijzing volgde meestal ook niet direct op de date zelf, maar achteraf... maakte het ook wat makkelijker.
Hihi,,,ehhhh wat doe je dan als ze willen zoenen?? Subtiel weg draaien? En als ze bijna op je kruipen op de bank??

Ben ik misschien dan te direct voor, flap het er dan gelijk uit
quote:Poezelig schreef op 03 februari 2011 @ 18:31:

Hihi,,,ehhhh wat doe je dan als ze willen zoenen?? Subtiel weg draaien? En als ze bijna op je kruipen op de bank??

Ben ik misschien dan te direct voor, flap het er dan gelijk uitEhhhh tsja da´s natuurlijk een ander verhaal in dat geval is het inderdaad misschien wel het beste om het gelijk uit de wereld te helpen, anders zit je helemaal met de gebakken peren
Die van mij is wel een schatje hoor. Gisteren ook.. ´als je vind dat ik te snel ga of als ik dingen doe die jij niet fijn vind, moet je het wel zeggen hoor´. Aaaaaaaaah
Kijk dat is een snoepie, ik hoop dat snel ook eens te horen van een leukerd.

Hoe ist Myggat?
@Anniemal; wat lief dat hij dat aangeeft. En leuk dat je hem gister nog onverwachts hebt gezien!

@Poezelig; het gaat goed hoor, erg leuk allemaal. Morgenavond de date en tussendoor hebben we contact op msn en via sms gehad. Hij moest wennen aan het daten...vorige relatie kende hij haar al een tijd en rolde hij er zo in. Dus we zien wel hoe het allemaal loopt...het is wel duidelijk dat we elkaar erg leuk vinden...dus voor nu lekker genieten.

@Asure, spannend...nog maar paar daagjes en dan door die DEUR.

@A&K hoe is het? heb andere topic (nog) niet gezien.

Ik spreek ook nooit meteen bij mij thuis af, dat vind ik toch wat beangstigend. Liever eerst een plek waar meer mensen zijn en neutraal is.
@marrit.. Heb ook tijdje op knuz gestaan, daar mijn laatste date zelf aan gesproken, wat achteraf dus best aso man blijkt te zijn..

Heb hem nog sms gestuurd, wat natuurlijk misschien niet had gemoeten maar had zoiets de groeten ook eigenlijk beetje aso gedrag te vertonen, je mag het weten ook.. nu is echt afgerond en vind ik het ook wel weer goed.. Maar ik heb helaas wel hele vervelende berichtjes op knuz gehad..

@aliveandkicking... Bovenin heb je z'n meter die je kan verzetten, naar 0 km van je stad tot over heel nederland heen... Dus vandaar, vind het wel handig. kreeg heel leuk berichtje op badoo van iemand maar is ineens ook al verwijderd lid, beetje apart altijd..

ook wel grappig, gast van een eiland gesproken waar ik wel regelmatig kom, maakte opmerking oh het vreemdgaan eiland, waarop hij zei : Ja ik niet deed mijn vriendin wel, kwam ik thuis lag ze met een ander in bed, ja en haar reden dat mijn l*l te klein is, ja kan ik niks aan doen dat die niet groot is.. Het verhaal kreeg wel hele gekke wending, maar gezegd dat ik niet van die gesprekken gediend ben.

@anniemal, oh dat klinkt best heel lief en schattig, zit wel goed of niet? Zal wel goed voelen in ieder geval, hoop dat echt zo blijft en alleen maar leuker wordt!!!!

@poezelig, als dat gebeurd en hij wil je zoenen en jij niet. Ja wees dan maar zo eerlijk dan is voor beide kanten maar weer duidelijk. Zou wel logisch zijn als hij wat probeert toch?

@asure.. Spannnnend!!!! We horen je verhalen wel natuurlijk

Ik kreeg vanochtend meteen al sms van J, hele dag al aan smsen, soms wat slijmerig en schreef meteen al zou ik zaterdag bij je komen, gezellig kletsen en filmpje kijken. Ik zo nou zullen we dat maar even niet doen. Ik zei als je op sex uit bent ben je aan verkeerde adres, en oh ja mijn adres krijg je nie eens want spreek nooit thuis af.. Lekker bot...maar ja.. Heb wel wat gehad met al die mannen..

Hij schreef terug zo zit ik niet in elkaar, ben gewoon lieve eerlijke man en heb gewoon super leuke indruk van je..

Zei meteen poeh eerlijke lieve man, ik gaf aan die bestaan toch niet.. oef weer z;n harde opmerking

Ben even niet zo lief ben ik bang
@ Lieve Mirjam.

Volg lekker je intuitie! En vooral '' ik ben gewoon lieve en eerlijke man'' is ook wel een zeer standaard test. Super indruk is daarentegen wel lief of in elk geval ''ego boost!!''
@marit, ja zeer zeker. Ik neem dit ook niet serieus. Ik ben een fries nogal nuchter persoon.. Ben ook niet gevoelig voor dat soort dingen, iedereen zegt dat idd altijd en blijkt altijd anders te zijn

Ik had in maitlje ook al gezegd, man je gaat veelste snel chill..

Waarop hij aangaf dat voor hem niet zo voelde hij had gewoon heel goed gevoel over mij.. prima maar betekent nog niet dat dat anders om ook zo is

probeer nu vanalles te googlen..Maar alles loopt dood, geen facebook geen hyves enz. Werk en woon terrein helaas ook niks damm haha
Lievemirjam , zijn inderdaad nogal scherpe sms'jes terug hihi.

Maar die gast van eiland,,tjee dat je dat er zo uitflapt tegen iemand waar je mee chat.

Hij dacht misschien kunnen ze maar gelijk weten,,,is dat ongemakje er ook uit.

Maggyt, inderdaad lekker genieten,
quote:Aliveandkicking schreef op 02 februari 2011 @ 23:20:

Nou nog even snel dan Rasa. Heel simpel je krijgt foto's van mannen uit je omgeving te zien (straal 50 km dus ze kijken niet zo nauw) en dan mag je aangeven of je onder de indruk bent JA, denkt van zou weleens leuk kunnen zijn MISSCHIEN of Jakkes (NEE). Je krijgt gelukkig ook nog de kans om zijn profiel te lezen voor je ja, nee of misschien klikt. Tot nu toe bij mij weinig (lees geen) mannen voorbij gekomen die ik leuk vind. En dan krijg ik op een gegeven moment het bericht of ik niet te kritisch ben. Thanks! Aha, zo simpel dus. Net als op zo'n kaart bij speedaten. Kruis je allebei ja aan, krijg je elkaars gegevens. En ik begrijp dat de datingsite zich ermee gaat bemoeien als je iedereen afwijst?
quote:Pingpong schreef op 02 februari 2011 @ 23:30:

En je bent alweer actief online! Waak je ervoor dat het niet een soort 'verslaving' wordt? Zwaar woord, maar hoop dat je begrijpt wat ik bedoel? Bouw je ook wel eens datingsite-loze periodes voor jezelf in? Ik bedoel het goed!Geen gekke gedachte hoor, die verslaving. Op zich valt het wel mee de laatste tijd. Ik heb vorig jaar van mei tot juli maar met één man gedate (vijf keer, en toen samen besloten dat je ook iets moet vóelen), daarna pauze gehad tot eind november, toen ik contact kreeg met ex-verkering. Of het verslavend is, weet ik niet. Volgens mij is het meer dat ik iets te graag van mijn singlebestaan af wil sinds een jaar of twee. Dat komt omdat ik het alleen zijn wel zat ben, maar ook omdat mijn biologische klok met 38 veranderd is in een tikkende tijdbom...
@rasa.. Ja je kan het vergelijken met speeddaten idd.. ik vind wel wat hebben maar idd, als je gewoon tien mannen afwijst krijg je even tekst weet je zeker dat je niemand leuk vindt

Ach gewoon weg klikken en je kan weer door..

Ah je bent niet verslaafd toch???

Maar inderdaad zou wel eens leuk zijn om iemand te ontmoeten toch?

@poezelig.. Zal die vast gedacht hebben maar in 5 minuten begin gesprek ga je toch niet vertellen, hoe groot je l*l is en of dat hij klein is enz.. mensen blijven mij verbazen..

Ja maar ondanks mijn scherpe smsjes is hij nog niet afgeschrikt
Jeetje meiden ( en man) wat is er weer een hoop geschreven..... het is zowat een dagtaak om overal op te reageren.

Asure ik ben heel erg benieuwd hoe je date zal zijn en of de klik er ook is als je dinsdag voet op nederlandse bodem zet.

Pingpong welcome back!! Ik ben benieuwd of het contact met paiqman uitgroeit tot iets of dat het vooral het samenzijn met iemand is. We horen na het weekend wel hoe het voor jou voelde.

Miepie wat een flauwekul dat ze denken dat je ineens op jacht ben naar een prooi omdat je single bent.. Net alsof je het dan automatisch voorzien hebt op de partners van vriendinnen, Zo werkt dat toch niet.... (dat mijn vriendin er nou met mijn man vandoor ging is een klein detail maar dat wil niet zeggen dat alle vrouwen zo zijn ) En het is bijna vrijdag dus dan zie je mr 3 weer!!!

Roosje heel veel plezier in London!!! Ik heb op mijn to do list dit jaar ook een paar dagen London staan...

En wat betreft hoe lang chatten voor een date dat wisselt heel erg. Ik had vorige week een date met iemand waar ik al 2 maanden mee aan het chatten was maar ik heb ook al wel eens binnen een week afgesproken.

Maggyt die Wildeman van jou klinkt helemaal goed!!! En super dat je hem gisteravond nog even gezien hebt. Dat soort spontane acties daar ben ik ook wel van... Ik had laatst iemand op de chat die zijn telefoonnr er in zette en zei dat ik maar moest bellen als ik durfde of me verveelde...

Dus de avond erna pakte ik de telefoon en belde hem. Dat had hij nooit verwacht maar het was wel een pluspunt vond hij dat ik dat zo deed.

Secret Key ik heb ook wel eens afgesproken bij mij thuis.. Een 2 keer dat ik hier opgehaald werd en vorige week gewoon hier.

Anniemal dat klinkt goed!!! Zo'n avondje filmkijken is helemaal niet vervelend.. Je receptje voor morgen klinkt lekker.. daar gaat hij vast van smullen.

Poezelig jeetje dat klinkt als iemand die op het gebied van relaties toch een aardig trauma heeft..... ach wel handig dat hij dat meteen vertelt. Hoef je daar verder al geen energie in te steken.

Love2chat hoe staat het bij jou met daten nu? Nog gezellige dames waar je contact mee hebt?

Aliveandkicking even een hele dikke knuffel voor jou.... heb je topic nog niet gelezen maar een olifant in een porseleinkast is nooit goed.

Verder heb ik een aantal gezellige contacten via Paiq en ook Knuz heeft voor leuke contacten gezorgd.

Maar nu even over mijn laatste date. Ik heb dus al een maand of 3 iemand die via paiq aan mij gematcht was. Ik had hem een aantal keer gesproken en bij het zien van de foto's dacht ik niet meteen wauw maar het was ook niet meteen nee.

Na een poosje paiq zijn we verder gegaan op msn. Een aantal keer gesprekken gevoerd waarbij we erachter kwamen dat we toch wel veel overeenkomsten hebben.

Begin januari vertelde hij dat hij 12 dagen op vakantie ging met de hele familie en dat we misschien daarna eens iets zouden kunnen gaan drinken, als ik dat ook leuk vond.... maar niets overhaasten. Ik moest maar aangeven of ik dat zag zitten.

Na zijn vakantie elkaar weer een paar keer gesproken via msn en het gesprek kwam weer op een keer afspreken.

Aangezien mijn weekenden vrij druk zijn en hij vanaf zaterdag een weekje op wintersport is zagen we dat nog niet zo snel gebeuren.

Maar vrijdagavond was ik thuis en hij had niets dus hij is bij me geweest. We hebben de hele avond ontzettend gezellig zitten kletsen, beetje tv gekeken maar alles met een gepaste afstand ertussen. Het was al bijna 1 uur voordat hij naar huis ging want de tijd ging zo snel.

Bij het weggaan hebben we elkaar wel gezegd dat het zeker voor herhaling vatbaar is.

Zaterdag een sms gestuurd dat ik het erg gezellig vond en daar kreeg ik een leuke reactie op terug.

Gistermiddag weer een poos zitten chatten. Hij kan tijdens het werk op msn en ik was lekker thuis. Ik merk dat het een serieuze vent is die echt de tijd wil nemen en dingen niet wil overhaasten. Vraagt heel geïnteresseerd naar mijn dochter en laat merken dat het feit dat ik een kind heb absoluut geen probleem is.

Ben benieuwd waar dit toe gaat leiden maar het is in ieder geval erg leuk zo.......

@elise, dat klinkt niet verkeerd van jou date.. Gewoon rustig zien waar het schip strand. Het is voor beide de eerste keer goed bevallen en er komt dus nog een tweede afspraak. Leuk dat hij zo geïnteresseerd in jou is.

Ik ben benieuwd, hou je ons op de hoogte?
haha even vraagje :

Ik sms al de hele avond met meneer J..

Was nog even mijn mail aan het checken en zag ineens een dat ik een berichtje had op een dating site.. is 3 jaar geleden ofzo dat ik dat ooit heb aangemaakt en niks meer mee gedaan heb..

Andere foto dan op relatieklik kwam ik achter, ook oudere foto dus..

Nu heb ik dus een berichtje daar ook van meneer J...

doordat de foto niet op de andere lijkt en andere naam heb daar, heeft hij dus niet door dat hij eigenlijk dezelfde persoon benaderd

uhhhh toeval? En of wat moet je ermee?
Als ik het goed begrijp, baal je dat hij op "iemand anders" reageert terwijl jij met hem aan het smsen bent?

Bedoel je dat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven