Februari 2011 *deel 3*

27-12-2010 20:57 2500 berichten
Welkom op het topic van de Februari mama's!

NaamLftDatumGeslachtGeboren!Fietje953328 janMeisje12-01 Fietje-dochterAnsari3031 janJongen (2e kind)12-02 Ansari-zoon Kookaburra2803 febMeisje08-02 Kooka-dochterMeekletser2904 febMeisje (2e kind)04-02 'Meisje'Kantineke2504 febMeisje31-01 YaraLentebries2906 febJongen (2e kind)07-02 Lente-zoonDouze3007 febJongen15-02 LaurensMikado1233908 febMeisje06-02 Yara NickyKaat773211 febMeisje16-02 LotteSenshi2611 febJongen17-02 MilanJuliet19822811 febMeisje25-12 Ellis LynneKwikzilver3811 febJongen14-02 Kwik-zoonFemfreggel2811 febMeisje18-02 Rianne MilanaPrinsesjeenco793114 febJongen15-02 Robin MikaJennifervd2616 febMeisje28-02 Elinfeb20112617 febMeisje11-02 'Catootje'Kupcake2818 febMeisje20-02 Kupcake-dochterKriwi2518 febJongen19-02 Kiwi-zoonJuuls822818 febMeisje14-02 SaarMissbreezer2823 febJongen (2e kind)17-02 mb-zoonAmelief2428 febJongen (2e kind)23-02 Zoon-lief

Link naar ons 1e deel: *klik*

Link naar ons 2e deel: *klik*
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!!!! Wat goed zeg! Ben benieuwd naar de foto's en naam! Geniet ervan!

Feb dikke knuffel!
ik heb het ook ingevuld. werkt best handig!!
Jippie.... de eerste februari baby is geboren !! Van harte meekletser met je dochter !! Leuk 2 meiden !!

Geniet lekker van elkaar, en super dat de voeding zo goed loopt !

Hier is het nog steeds rustig, geen harde buiken krampen of andere dingen waardoor ik het gevoel krijg dat het eraan zit te komen... dus we wachten gewoon rustig af ...

@iedereen met inleidingactiviteiten... heel veel succes !! Wel spannend mikado... gewoon een dagje uitstel maar daarna ga je ervoor !!

@ op je strepen staan... weet even niet meer precies wie allemaal... maar ga lekker op je strepen staan, als je er echt doorheen zit, is het toch heerlijk om te weten waar je aan toe bent, en iig het gevoel te hebben dat er naar je wordt geluisterd..!!

ik ga zo ff lunchen en daarna lekker mn bedje opzoeken voor een dutje... daarna weer vol met energie lekker bezig zijn !

@hyves... lijkt me een goed idee om het op hyves bij te houden, je weet zelf het beste wat er precies speelt, en kun je het mooi snel updaten...
Ben ik een berichtje aan het typen, mis ik helemaal de komst van de eerste echte februari baby! Meekletser gefeliciteerd! Flinke meid hoor! Kan niet wachten op foto's! Hoop dat alles voorspoedig is verlopen voor jullie.

feb: kop op meissie, nog even dan heb je je kleintje in je armen liggen!
@ Meekletser: Gefeliciteerd!!!! Benieuwd naar foto's

@ Feb: Sterkte meid! Van de pijn rechtsboven, wat ik er van begrijp zou het een constante pijn moeten zijn. Dus niet in vlagen.

@ Mikado: Spannend allemaal hoor! Lekker relax dagje vandaag

@ Jennifer: Jij ook sterkte, lekker rustig aan doen vandaag.

@ Amelief: Als je je onrustig voelt, inderdaad even bellen. Ik moet zeggen dat ik gisteren precies hetzelfde had als jij. Ik had gisteravond behoorlijk hoofdpijn en ik zie ook wel eens sterretjes. Dus toen ik dat lijstje zag had ik ook wel zoiets van... hmm... gaat dat dan wel goed? Gelukkig van ik vanmorgen een afspraak met de VK. Mijn bloeddruk was precies hetzelfde gebleven (keurig laag). Ik ben ook wat verkouden dus waarschijnlijk is daar mijn hoofdpijn van. En ik heb ook wel een zere plek rechts, maar dat is meer een beursig gevoel in mijn ribben als ik er op lig of als de baby er tegenaan schopt. Dus ook wel die klachten, maar waarschijnlijk door andere oorzaken. Als het erger werd moest ik wel gaan bellen. Toch weer gerustgesteld.

@ VK: de baby (en ik) zijn zojuist weer helemaal goedgekeurd bij de VK. Ze heeft opnieuw een echo gemaakt omdat de meting van de baby de vorige keer zo afwijkend was geweest (een 8 ponder, helemaal niet in lijn met eerdere echo's). Het is de vorige keer inderdaad een foutje geweest, ze ligt keurig op schema, dus helemaal niets afwijkends aan. Ik hoef dus gelukkig geen 10 ponder naar buiten te werken! Op de echo was haar gezichtje heel goed te zien en ze lag op haar onderlipje te sabbelen, dat was echt heel grappig en schattig om te zien!
jeeej meekletser gefeliciteerd!!!!
Dag meiden!

Gisteren een druk dagje thuis bezig geweest met een crea-project: wandpanelen maken met daarop fotolijstjes.. Het wordt erg leuk, al zeg ik het zelf… Als het af is, zal ik wel even foto’s plaatsen op Hyves. Loop daardoor wel gelijk een aantal forumpagina’s achter…. Spannend hoor dat er actie is bij een aantal van ons!!! Gisteren bij de VK geweest en weer helemaal goedgekeurd! Bloeddruk was ook weer netjes, dus dat van vorige week was gewoon een eenmalige actie denk ik… ’s avonds en ’s nachts veel steken van onder en krampen, maar met een kruikje erbij trekt het ook vaak wel weer weg… Volgende week weer controle, dan alweer 39 weken! Vind ik nog steeds zo gek klinken, dat ik al zover ben! Lijkt nog maar zo kort geleden dat ik een positieve test in m’n handen had! Maarre, kan niet wachten hoor, totdat ze er is!!!!

Meekletser: van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!! Ben erg benieuwd naar de naam en je verhaal! Geniet lekker van je kraamtijd!

Jennifer: goed dat je hebt gebeld en dat je naar je gevoel hebt geluisterd! Fijn dat de laatste controles weer goed waren. Lekker rustig aan doen!

Ansari:. Hopelijk zet het toch dit weekend door, je man is in ieder geval thuis! Anders maandag een

spannende dag!

Kooka: ook zet het bij jou hopelijk snel door!

Amelief: met die hoofdpijn en sterretjes klachten zou ik toch even bellen voor de zekerheid. Ze kunnen met een stick snel even kijken of je ook eiwit in de urine hebt… Ze hebben me verteld dat een zwangerschapsvergiftiging zich heel snel kan ontwikkelen, ook al was je bloeddruk steeds goed. Wil je niet ongerust maken hoor, maar even een check kan geen kwaad toch? Succes vanmiddag in het ziekenhuis met je dochter!

Mikado: fijn dat je nog een lekkere nacht hebt gehad! Alvast heel veel succes morgen en geniet er nog even van vanavond met z’n tweetjes!!

Hyves: erg handig zo die agenda, heb m’n VK bezoek van volgende wk er in gezet en het werkt ook nog..

Feb: knuffel voor jou omdat je er zo doorheen zit!!! Hopelijk komt je meisje gauw uit zichzelf of kunnen ze toch eerder iets voor je betekenen!!!!

Kaat: fijn dat de controles bij de VK goed waren! En een geruststelling lijkt me dat de baby keurig op schema ligt qua gewicht! Wat leuk dat je nog even naar haar kon gluren! Nog even en dan kun je live kijken!

Vandaag verder een lummeldagje in huis, kom vast nog wel een keertje kijken!

Liefs Kupcake
de naam van meekletser baby staat op hyves!
Super leuke naam

Wat fijn dat iedereen zelf zijn afspraken op hyves kan zetten.. is ook een stuk overzichtelijker als in deze tabel. Want een foutje is zo gemaakt (jaja zwangerschapsdementie hé)

@Feb: Knuffel voor jou!
Pittige naam! Leuk!
Tjonge...de harde buiken gaan maar door. Gezellig hoor!

Het lijkt wel of de kleine zijn voeten, handen en hoofd naar buiten wil duwen. Maar helaas...dat zal niet de juiste uitgang zijn. Toch ga ik even naar de supermarkt...wil zo'n mooi bloesemtak halen. Dat staat wel gezellig...en lijm om de foto's in te plakken in het 'ikke boek' voor de kleine.

Tot strakjes!

Helaas...bloesemtak alleen nog in het geel en dat vind ik geen geslaagde kleur voor in huis. Nu aan de knutsel!
zo weer teruig van de extra controle. bij de eerste keer bloeddruk meten was de onderdruk 90 maar toen de gyn het zelf nog een keer ging meten was ie 85. dus heeeeeel netjes. hartje klopte ook goed. dus op naar morgen !!
gefeliciteerd met je meisje meekletser! wat een hoop gram haha ik en mijn kleine meisje ;).
Leuke stoere naam meekletser..!!
Jennifer, ik heb mijn bloesemtakken bij de AH gekocht. Daar kwamen witte bloemetjes uit. Tippie..?
@Mikado: Fijn dat je bloeddruk goed was! Op naar morgen.. wordt een spannende dag! Of dagen..

@Jennifer: Hoe gaat het met je buik? Heb je nog veel last?
Even een ego post... Grrr alle harde buiken zijn weer weg, terug naar het wachtbankje dus maar, maandag weer naar de VK. Ik baal wel een beetje hoor, een VK die zegt dat ze je niet overtijd laten lopen en vervolgens een ander die zegt dat ze er toch niks aan doen...

Ik ga een tukkie doen op de bank en hopen dat ik me straks wat blijer voel...
Mikado: Ik weet niet of ik vanavond nog tijd heb om te buurten, maar ik wou je wel even succes hebben gewenst voor morgen. Dus bij deze, heel veel succes en sterkte!! Ik hoop dat jullie een mooie bevalling tegemoet gaan en geniet nog maar even lekker met zn tweetjes vanavond. Zet 'em op he!!

Kooka: knuffel voor jou
Kooka dat is inderdaad niet leuk! Hoop dat je tukje werkt!

Meekletser wat een leuke stoere naam! Past goed bij de andere:) hoe is de stuwing?

Hier doen m'n benen tegenwoordig zeer, zal wel vocht zijn. Ook is het zitten op de bank (heb visite vandaag de hele dag) steeds beroerder. Zit gewoon een beeb in m'n ribben:(
@Mikado: Fijn dat je helemaal goedgekeurd bent!

Heel veel sucees morgen! Kan je ons op de hoogte houden of heb je geen internet tot je beschikking in het ziekenhuis?

Zet hem op!!

@Kooka: Dat is ook niet leuk, fijn he al die verschillende meningen! Om gek van te worden.

Fijn weekend voor iedereen!!
ik heb geen idee of we internet hebben in het ziekenhuis. de minilaptop gaat wel mee. en mijn lief heeft een telefoon met internet. dus wie weet lukt het om jullie op de hoogte houden!!
mikado, ook ik wil jullie alvast heel veel succes wensen voor morgen! Ik hoop op een goede bevalling. Zet hem op! Er wordt aan jullie gedacht. Maar eerst nog lekker genieten vanavond.
Lente: helaas waren de bloesemtakken met witte bloesem uitverkocht bij onze AH.

Mikado: heel veel succes morgen! Ik ga aan je denken.

Fijn dat vandaag alles goed was.

Senshi: Mijn harde buiken zijn nog steeds aanwezig...het komt en gaat nu maar niet alle harde buiken zijn pijnlijk...soms staat het alleen enorm strak. Dus volgens mij is dit niets.

Bij mij zal t ook even duren,als ik ben bevallen in de komende 4 weken, om het jullie te vertellen. Geen internet tot mijn beschikking dus ik kan pas iets melden als ik internet tot mijn beschikking heb. En dat zal pas zijn als ik thuis ben.
En nog een dikke knuffel voor kooka!
ik wil jullie even allemaal heeeel veel succes wensen!

hier is het nog steeds goed, ze was 70 gram aangekomen vanochtend, nog 100 te gaan voor haar geboorte gewicht JEEJ en verder ... is ze gewoon mooi, lief, heerlijk en meer ... ongelovelijk he zo een mini mensje ...

zo grappig ... foto's laten afdrukken door een vriendinnetje van me .. neemt mn vriend mee naar zn werk ... echt baby's lijken niet vaak echt meteen al op een ouder ... maar dit is echt een mini papa :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven