Wat kan het zijn??

03-02-2011 21:19 835 berichten
Alle reacties Link kopieren
36
quote:hanniehuisvrouw schreef op 04 februari 2011 @ 14:59:

Aan Sytze Vliegen: wat een gekke naam heb jij, leuk bedacht. De camera staat nu op de tafel maar ik moet hem op joetoep zetten? Ik heb dat niet denk ik.

Dank je wel, Hannie. Ik heet in het echt ook Sytze, net als jij Hannie, maar het is niet mijn echte achternaam hoor.

Joetjoep schrijf je ook wel als You Tube, ken je dat wel?
Aan Viennas: Dat heb ik wel. Maar waarom moet ik hem daar dan op zetten? Ik heb nog een setje van drie tafeltjes die staan naast mijn bank maar daar kan ik er wel eentje van pakken
@hannie,

Welkom terug ! Ik hoop dat je je niet al te aangevallen voelt hier. Er zijn sommige dames die het leuk vinden een loopje te nemen met een TO. Erg flauw m.i.

quote:hanniehuisvrouw schreef op 04 februari 2011 @ 15:01:

Aan Nomi: Je moet er niet aan likken als ze aan zijn hoor! Dat zij die man ook nog, want dan kun je een schok krijgen. Dus ik haal altijd de stekker eruit als het moet want ik heb geen zin in een schok. Ik heb al een keer een schok gehad toen ik een vaste boterham uit de broodrooster trok met een vork dus dat hoef ik niet nog een keer. Dat vond ik zo naar.Verstandig van je!!
quote:viennas schreef op 04 februari 2011 @ 15:01:

[...]

Als je geen joetjoep hebt, dan kun je ook een oud krukje gebruiken met een plaid erover. Het moet wel van eikenhout zijn, anders werkt het niet.
quote:hanniehuisvrouw schreef op 04 februari 2011 @ 14:48:

Aan Meds: wat een rare dingen zeg jij . Ik hoef niet naar de wc hoor.

Aan Peppermint Patty: ow maar ja ik heb hem gekocht bij de its ( de winkel, niet die van hier hoor) gekocht en ik hoorde dat ze fajiet zijn dus daar kan ik niet meer heen. Het is een Philips koelkast, een witte. Misschien kan ik wel bellen naar de mediamarkt, daar hebben ze ze misschien ook wel.

Aan Patchoulie: Energie vanuit mijzelf? Die de koelkast verplaatst? Maar waarom dan?Hannie, waarom daar heb ik ook geen antwoord op. Er is geen reden dat het gebeurt, het gebeurt buiten je bewustzijn om. Maar het is niks engs of raars ofzo.
quote:Tomatensoep schreef op 04 februari 2011 @ 14:59:

[...]

Oh hee gezellig dat je er weer bent, we waren het gister ook zo eens, ken ik jou? Wil dit niet missen hoor Of je mij kent... geen idee.
Aan Sytze Vliegen: ja ik heet ook geen huisvrouw, ik heet van Amerongen. maar dat paste niet in het hokje van deze website dus nou ja dan maar Hanniehuisvrouw.
quote:patchouli_ schreef op 04 februari 2011 @ 14:59:

[...]

Wat leuk dat jij dezelfde belangstelling hebt Sytze.

Ik kan je wel tips geven, maar de meeste adviezen zijn niet erg zinvol als ze niet afgestemd worden op de persoonlijke beleving van je energie. Ik heb wat meer informatie van je nodig om een persoonlijk advies te kunnen samenstellen maar ik kan me voorstellen dat je dat hier niet zo neer wilt zetten.Nee, dat is niet handig inderdaad.. Jammer, ik ben wel benieuwd naar wat er uit zou komen. Maar bedankt voor je aanbod
Aan Patchouli: buiten bewustzijn? Dat je dan flauw valt en dat dan je koelkast gaat verschuiven? Nee dat denk ik niet want gisteren hoorde ik gebonk en schoof hij ook dus ik denk wel dat er energie is maar dan wel bij de buren als je begrijpt wat ik bedoel.

Van dat ze het doen zeg maar. Tegen de muur aan ofzo.
Ik wil het filmpje zien!

Misschien is het wel net zoiets als in de film paranormal activity 1 & 2
quote:hanniehuisvrouw schreef op 04 februari 2011 @ 15:05:

Aan Sytze Vliegen: ja ik heet ook geen huisvrouw, ik heet van Amerongen. maar dat paste niet in het hokje van deze website dus nou ja dan maar Hanniehuisvrouw.Hannie, je kunt je achternaam beter even weghalen. Je weet nooit of iemand er misbruik van wil maken. Daar kan narigheid van komen.
nou mevrouw Huisvrouw, da's niet echt slim om je naam en achter naam op het internet te gooien, je bent wel heel makkelijk zo te googelen. Leuk hoor, die reacties van je op het allerhande kookforum.
Aah mensen, 't is toch duidelijk wie dit is! Maar dat mag je niet zeggen.

Vind het wel geniaal bedacht trouwens.
Aan Meds: Te goochelen? Volgens mij maak jij steeds grapjes of niet, want jij zegt zulke rare dingen steeds. Je maakt grapjes toch? Alsof ik hier met een hoge hoed op bewusteloos de koelkast waar een troll in zit ( want dat zei iemand gister) ga verplaatsen.
Hannie, zet die film zou eens online.

Ik wil zien!
Aan Johannavandam: Hee wat leuk dat jij hier ook lid bent geworden. We kennen elkaar van de handwerkclub volgens mij. Jij woont toch op de Dorpsstraat?
Hannie, Meds bedoelt te zeggen dat mensen je nu makkelijk kunnen vinden op internet. Omdat je achternaam er nu ook staat

Er is een site die google heet en daar kun je dingen mee opzoeken. Dus bijvoorbeeld ook jou naam. En dan krijg je allemaal dingen te zien die met jou naam te maken hebben
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:kaatje_85 schreef op 04 februari 2011 @ 15:11:

Hannie, zet die film zou eens online.

Ik wil zien!kaatje daar heeft ze haar vriendin voor nodig, dat kan ze zelf niet
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Aan Kaatje-85: Ik weet niet hoe dat moet, dat bandje past niet in mijn computer. Ik had het al geprobeerd maar het laatje gaat niet dicht als ik het bandje er in doe dus ik kan het niet zien nog.
hey Hannie, ik zag dat je ook coach was?

volgens google....
Zouden de BEO's hun aspirant-lid kwijt zijn?
Aan Itsme26: Ow is het echt? Maar dat is niet erg hoor, ik deel heel graag recepten uit dus dan geeft het niet. Een website die je opzoekt op internet en die zoekt jou dan weer op. Snap ik niks van maar ze kunnen de gekste dingen tegenwoordig. Mijn vriendin had zelfs een film gekeken in de bus toen ze op vakantie ging dus het zou zomaar kunnen ja. Ze kunnen wat hoor, tegenwoordig.
Aan Kaatje-85 : Ik een coach? Nee hoor ik houd niet van sporten, daar ben ik niet goed in. Ik heb als kind zijnde polio gehad en heb 1 grote en 1 kleine voet en mijn ene been is 4 centimeter korter als de andere dus sporten is niks voor mij. Ik struikel altijd als ik moet hollen , dus nee hoor.
Hannie voor de tigste keer: misschien zorgen die wippende buurtjes ook voor het verschuiven van die koelkast. Niks wuppies, aardstralen, telekinetische energie. Ga eens met ze praten, zeg dat je overlast ondervindt agv dat gebonk, voor mijn part houd je het op geluidsoverlast.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven