Wat kan het zijn??

03-02-2011 21:19 835 berichten
Alle reacties Link kopieren
36
quote:groenoogje1962 schreef op 04 februari 2011 @ 14:52:

Als ik buikpijn heb lik ik aan heeeeeeeeel wat anders!Heb jij ook een steen die je beter maakt dan, gaaf hoor
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Gelukkig hebben we de beelden nog.
Aan Groenoogje: wat bedoel je met het taalgebruik? Van wie, van mij? Ik had altijd moeite met schrijven maar ik heb vorig jaar een cursus nederlands gedaan en sindsdien ben ik veel vrijer geworden. Ik zat heel veel alleen thuis en van internet snapte ik ook niet veel en elke keer als ik dan ergens ging schrijven dan werd ik uitgelachen omdat ik hele gekke dingen zei dus toen zei iemand dat ik een cursus moest doen en dat heb ik toen gedaan en het was heel gezellig gewoon hier elke dinsdag in het buurthuis. We moesten dan brieven schrijven aan elkaar en vandaar dat het nu beter gaat.
quote:viennas schreef op 04 februari 2011 @ 14:48:

[...]

Geniaal toch
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Is er een filmpje dan van de lopende koelkast? Ben benieuwd!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Hannie, kun je je buurvrouw niet vragen om de beelden op joetjoeb te zetten, dan kunnen wij ze ook zien.
quote:Sytze_Vliegen schreef op 04 februari 2011 @ 14:54:

Gelukkig hebben we de beelden nog.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:groenoogje1962 schreef op 04 februari 2011 @ 14:52:

Als ik buikpijn heb lik ik aan heeeeeeeeel wat anders! Waaraan dan?
Aan Meds: Noorse heksen? Ik snap niks van jouw berichtjes en waarom je zo onaardig doet tegen mij. Ik ben nog nooit in Noorwegen geweest. Wel in Duitsland, mijn vriendin en ik hebben twee jaar geleden de Moezel-tocht gedaan met een boot en een gezelschap.
ik zeg scandinavie, here we come
quote:Tomatensoep schreef op 04 februari 2011 @ 14:56:

[...]

Waaraan dan?Vroeg ik me ook net af..
is het al voorjaarsvakantie ofzo?
Ik lik altijd aan een trottel.
Hannie, is dat niet erg heet aan je tong, zo'n hete lamp?
quote:itsme26 schreef op 04 februari 2011 @ 14:53:

Hannie, als jij denkt dat die lampen werken dan werken ze. Zo is dat gewoon.kijk hier ben ik het helemaal mee eens. Placebo's werken voor sommige mensen ook erg goed dus waarom dit niet?
quote:meds schreef op 04 februari 2011 @ 14:57:

ik zeg scandinavie, here we come

Het zal toch niet..?

Nee, die klonk heel anders. Ik geloof in Hannie.
quote:Sytze_Vliegen schreef op 04 februari 2011 @ 14:48:

[...]

Patchouli, ik ben wel benieuwd naar je tips!

Wat leuk dat jij dezelfde belangstelling hebt Sytze.

Ik kan je wel tips geven, maar de meeste adviezen zijn niet erg zinvol als ze niet afgestemd worden op de persoonlijke beleving van je energie. Ik heb wat meer informatie van je nodig om een persoonlijk advies te kunnen samenstellen maar ik kan me voorstellen dat je dat hier niet zo neer wilt zetten.
quote:N0mi schreef op 04 februari 2011 @ 14:57:

[...]

Vroeg ik me ook net af..Oh hee gezellig dat je er weer bent, we waren het gister ook zo eens, ken ik jou?
Aan Sytze Vliegen: wat een gekke naam heb jij, leuk bedacht. De camera staat nu op de tafel maar ik moet hem op joetoep zetten? Ik heb dat niet denk ik.
quote:nouschi schreef op 04 februari 2011 @ 14:55:

[...]

Geniaal toch Jammer dat ik er zelf niet opgekomen was.
quote:groenoogje1962 schreef op 04 februari 2011 @ 14:58:

Ik lik altijd aan een trottel.Ik dacht dat TO een klap van de molen had gehad maar blijkbaar is ze niet de enige.

Wat is een trottel?? En wat heeft dat met buikpijn te maken?
Ik vind 't gewoon jammer dat ik nu weg moet....
Aan Nomi: Je moet er niet aan likken als ze aan zijn hoor! Dat zij die man ook nog, want dan kun je een schok krijgen. Dus ik haal altijd de stekker eruit als het moet want ik heb geen zin in een schok. Ik heb al een keer een schok gehad toen ik een vaste boterham uit de broodrooster trok met een vork dus dat hoef ik niet nog een keer. Dat vond ik zo naar.
quote:hanniehuisvrouw schreef op 04 februari 2011 @ 14:59:

Aan Sytze Vliegen: wat een gekke naam heb jij, leuk bedacht. De camera staat nu op de tafel maar ik moet hem op joetoep zetten? Ik heb dat niet denk ik.Als je geen joetjoep hebt, dan kun je ook een oud krukje gebruiken met een plaid erover. Het moet wel van eikenhout zijn, anders werkt het niet.
quote:Sytze_Vliegen schreef op 04 februari 2011 @ 14:58:

[...]

Het zal toch niet..?

Nee, die klonk heel anders. Ik geloof in Hannie.Je bedoelt die Mrs? Dat is deze niet hoor, die was heel anders.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven