Wat kan het zijn??

03-02-2011 21:19 835 berichten
Alle reacties Link kopieren
36
quote:hanniehuisvrouw schreef op 04 februari 2011 @ 15:07:

Aan Patchouli: buiten bewustzijn? Dat je dan flauw valt en dat dan je koelkast gaat verschuiven? Nee dat denk ik niet want gisteren hoorde ik gebonk en schoof hij ook dus ik denk wel dat er energie is maar dan wel bij de buren als je begrijpt wat ik bedoel.

Van dat ze het doen zeg maar. Tegen de muur aan ofzo.

Het is niet hezelfde als flauwvallen. Maar buitenbewustzijn klopt wel een beetje. Alleen ben je gewoon wakker en gebeurt het terwijl jij gewoon met andere dingen bezig bent. Je bent het je niet BEWUST. Misschien dat Sytze het beter uit kan leggen, ik ben daar niet zo goed in. Ik kan de energieën goed hanteren maar ben niet even sterk met woorden. In mij schuilt helaas geen onderwijzeres

Onderzoek eerst maar of het bij de buren vandaan komt. Als je geen gangbare verklaringen meer hebt, denk dan nog even terug aan de mogelijkheid die Sytze en ik geven. En denk dan ook aan het aanbod van Itsme26, dat is echt heel lief van haar.
Ja Hannie, van het borduur-je-tafelkleed-met-kruissteekjes! Was enig toen en ik heb nog dagelijks plezier van dat kleed, jij ook? Loopt het niet weg?
Aan alice33 : ja dat denk ik dus ook maar ik wil het wel zeker weten en ik wacht dan liever tot mn vriendin er is vanavond dat zij het ook kan zien want ja anders sta ik daar te staan met mijn verhaal
Dit is niet echt... toch? :P
jeuj wat hapt iedereen mooi. Tussen de regels door is toch te lezen dat Hannie de boel zit te flessen of niet dan.
Ps Hannie gaal in godsnaam je achternaam weg, er lopen genoeg freaks die misbruik maken van dergelijke info.
Aan Johanna; ik heb geen tafelkleed gemaakt hoor ik had van die gehaakte kastrandjes gemaakt. Ik denk dat je een beetje in de war bent maar dat is niet erg hoor. Over twee weken gaan we workshoppen, een huisnummer maken of een rieten tuinkip.
Waarom denken sommige mensen nu dat dit niet echt is? Dit soort dingen gebeurt hoor, ook al heb je het zelf nog nooit meegemaakt.
quote:Paque_ schreef op 04 februari 2011 @ 14:53:

Jamaar, je kan toch niet zoiets met een stalen kop verkondigen als je niet serieus bent? Echt....Hoelang loop ji al mee op het VF?
Ik heb nu geen tijd om alles te lezen plus ga het wknd weg. Ik verwacht hier maandagavond een samenvatting en een conclusie. Ik mag natuurlijk niet speculeren maar tis wel vaag...
Aan Alice: hoe haal ik mn achternaam dan weg?

Aan Hejij: ik zit niks te flessen hoor ik zit hier gewoon aan de tafel en ik vind het niet aardig wat je doet.
Heyjij: ik ga hier niet meteen vanuit. Er zijn genoeg wereldvreemde types op dit soort fora te vinden. In principe neem ik dit serieus totdat het tegendeel zich bewezen heeft.
quote:zomerfreak schreef op 04 februari 2011 @ 15:20:

Dit is niet echt... toch? :PHeus wel!
quote:Heyjij schreef op 04 februari 2011 @ 15:20:

jeuj wat hapt iedereen mooi. Tussen de regels door is toch te

lezen dat Hannie de boel zit te flessen of niet dan.Ik twijfel...
Hannie je kunt het bericht waar je je achternaam noemt, zelf wijzigen, klik op het kladblok-icoontje.
Zou dit iets te maken hebben met de mysterieuze verdwijning van een BF-er?
quote:Julus schreef op 04 februari 2011 @ 15:22:

[...]

Hoelang loop ji al mee op het VF?Te lang.
quote:kaatje_85 schreef op 04 februari 2011 @ 15:11:

Hannie, zet die film zou eens online.

Ik wil zien!Not gonna happen. Hannie kan de pleeknop al niet vinden.
Aan Alice33: ik zie het niet meer staan hoor, het is al weg.
quote:viennas schreef op 04 februari 2011 @ 15:26:

Zou dit iets te maken hebben met de mysterieuze verdwijning van een BF-er?Ik mis schijnbaar van alles hier. Grr
quote:patchouli_ schreef op 04 februari 2011 @ 15:18:

[...]

Het is niet hezelfde als flauwvallen. Maar buitenbewustzijn klopt wel een beetje. Alleen ben je gewoon wakker en gebeurt het terwijl jij gewoon met andere dingen bezig bent. Je bent het je niet BEWUST. Misschien dat Sytze het beter uit kan leggen, ik ben daar niet zo goed in. Ik kan de energieën goed hanteren maar ben niet even sterk met woorden. In mij schuilt helaas geen onderwijzeres

Onderzoek eerst maar of het bij de buren vandaan komt. Als je geen gangbare verklaringen meer hebt, denk dan nog even terug aan de mogelijkheid die Sytze en ik geven. En denk dan ook aan het aanbod van Itsme26, dat is echt heel lief van haar.Ze mag zo een steen van me hebben hoor, of ze zoekt een mooie uit en ik help haar met de juiste energie over te brengen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Aan Viennas: er is niks verdwenen maar mijn koelkast schuift elke keer. En als ik hem terugzet is ie de volgende dag als ik uit mijn werk kom weer verschoven. Niet weg hoor, gelukkig niet! Ik heb net mijn weekboodschappen gedaan, dan zou ik niks te eten hebben.
Hannie klik eens op pagina 36, je bericht staat er nog, ongewijzigd.
36
Er gebeurt niks.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven