Uit de kast!

04-02-2011 16:06 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben uit de kast. En dat voelt echt heerlijk!! De eerste keer vertellen was echt heel moelijk, maar ik heb inmiddels zoveel lieve, leuke en fijne reacties gehad dat ik niet meer snap dat ik hier zo tegenop heb gezien.

Zou het soms het liefst van de daken willen schreeuwen. Maar omdat het zo hard waait en regent leek dit me een betere optie smile:
Leuk dan kan je zijn wie je bent! Gefeliciteerd.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Eh ja en wat is ons aandeel daarin?
Moeten wij aandelen hebben dan?

Mag Jes niet gewoon een topic openen dat ze blij is?
668, the neighbour of the Beast
Super!!

Ik heb een vriend die laatst ook uit de kast kwam. (niet míjn vriend gelukkig)

Maar iedereen reageert heel relaxed en hij is ook heel blij.

Het lijkt me erg zwaar als je met zoiets rondloopt.Ook al is het helemaal niet zo raar natuurlijk.

Veel geluk en heel erg goed dat je de stap genomen hebt!
Of het nu mag of niet. Ik heb al een topic geopend en ben er alleen maar blijer door geworden. Dat is toch al genoeg aandeel van jullie?!?!
quote:zomerfreak schreef op 04 februari 2011 @ 17:19:

Super!!

Ik heb een vriend die laatst ook uit de kast kwam. (niet míjn vriend gelukkig)

Maar iedereen reageert heel relaxed en hij is ook heel blij.

Het lijkt me erg zwaar als je met zoiets rondloopt.Ook al is het helemaal niet zo raar natuurlijk.

Veel geluk en heel erg goed dat je de stap genomen hebt!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Heel goed Jes!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Tja Nouschi, ik dacht zet het er maar even bij voor de zekerheid. Haha!
quote:zomerfreak schreef op 04 februari 2011 @ 17:23:

Tja Nouschi, ik dacht zet het er maar even bij voor de zekerheid. Haha!Gelijk heb je. Kans was groot dat je anders het topic had overgenomen
quote:nouschi schreef op 04 februari 2011 @ 17:25:

[...]

Gelijk heb je. Kans was groot dat je anders het topic had overgenomen
Nou, het weekend begint supergoed door dit nieuws
goed van je Jes! Wat fijn dat het zo'n opluchting is.
Fijn voor je, Jes!

En Ksenija, heb jij last van levenslange PMS ofzo?
@ Ksenija

Het is me al lang duidelijk dat jij onophoudelijk een gooi doet naar de Meest Gehate Forummer Award.

Laat ik je dan bij deze vertellen dat je in aanmerking komt voor geen enkele award. Zelfs niet de Sneu Award want daar ben je veel te dom en lui voor.

Ook kan je ernaar fluiten dat Keyboard Cat ooit een noot voor je speelt. Die heeft echt wel spectaculairder domme 'acts to play off'.
Jee, kunnen jullie geen mailadressen uitwisselen en gezellig achter de schermen op elkaar gaan zitten fitten?

Is de liefde ook wederzijds Jes? Dat lijkt me nog het lastigste van homosexualiteit, dat de vijver kleiner is, zeg maar.
Ik heb vorig jaar een (geheime) relatie gehad. Daarin was de liefde wederzijds, maar na een aantal maanden hebben we daar (door omstandigheden) een punt achter gezet. Daarna ben ik helemaal verliefd geworden op een andere meid. Het was moeilijk om dit tegen haar te zeggen. Je weet namelijk niet of zij ook op vrouwen valt. Ik moet die radar nog wat beter ontwikkelen. Maar deze liefde bleek helaas niet wederzijds. Wel vind ik haar nog steeds helemaal fantastisch en is het 1 grote vlindertuin in mijn buik als ik haar zie. Ik hoop dat dit snel wat rustiger wordt en ik in die kleine vijver een hele lieve vis ga vangen!
Fijn dat je nu jezelf kan zijn! Gefeliciteerd!
He, ho of bi: niks mis mee! Goed dat je het zo ervaart!
Ik denk dat je 't bij mannen over 't algemeen makkelijker ziet dan bij vrouwen. Ik wel in ieder geval
Ik hoop met je mee Jes. En tot die tijd lekker genieten van de energie die deze vlinders je geven en van de opluchting dat het eruit is!
quote:yette schreef op 04 februari 2011 @ 18:23:

Jee, kunnen jullie geen mailadressen uitwisselen en gezellig achter de schermen op elkaar gaan zitten fitten?Want? Jij hebt het gezegd?
Good for you, Jes!

4Hellokitty, 2 uur geleden

"Uit de kast" wat een tenenkrommende uitdrukking.

Tenenkrommend..... Een volwassene die Hello Kitty leuk vindt

quote:Lizzl schreef op 04 februari 2011 @ 19:05:

Good for you, Jes!

quote:Lizzl schreef op 04 februari 2011 @ 19:05:

Good for you, Jes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven