Februari 2011 *deel 3*

27-12-2010 20:57 2500 berichten
Welkom op het topic van de Februari mama's!

NaamLftDatumGeslachtGeboren!Fietje953328 janMeisje12-01 Fietje-dochterAnsari3031 janJongen (2e kind)12-02 Ansari-zoon Kookaburra2803 febMeisje08-02 Kooka-dochterMeekletser2904 febMeisje (2e kind)04-02 'Meisje'Kantineke2504 febMeisje31-01 YaraLentebries2906 febJongen (2e kind)07-02 Lente-zoonDouze3007 febJongen15-02 LaurensMikado1233908 febMeisje06-02 Yara NickyKaat773211 febMeisje16-02 LotteSenshi2611 febJongen17-02 MilanJuliet19822811 febMeisje25-12 Ellis LynneKwikzilver3811 febJongen14-02 Kwik-zoonFemfreggel2811 febMeisje18-02 Rianne MilanaPrinsesjeenco793114 febJongen15-02 Robin MikaJennifervd2616 febMeisje28-02 Elinfeb20112617 febMeisje11-02 'Catootje'Kupcake2818 febMeisje20-02 Kupcake-dochterKriwi2518 febJongen19-02 Kiwi-zoonJuuls822818 febMeisje14-02 SaarMissbreezer2823 febJongen (2e kind)17-02 mb-zoonAmelief2428 febJongen (2e kind)23-02 Zoon-lief

Link naar ons 1e deel: *klik*

Link naar ons 2e deel: *klik*
Alle reacties Link kopieren
terug!!!
Haha Douze, ik ben precies hetzelfde! Aantal jaartjes op de deli bij Appie gestaan met heel veel plezier, maar fatsoenlijk plakjes kaas kunnen schaven ho maar!

Kantineke wat is het een genot om jou te 'horen stralen'! Wat fijn dat ze al zo lekker aankomt!

Als het goed is heb ik wel internet in de kraamkliniek, maar weet niet of dat wifi is en of de laptop het daar wel op doet. Vreemd genoeg kan ik dat gekke ding hier thuis niet aangesloten krijgen op de lan-kabel. Maar dan heb ik altijd de aaifoon nog! Met dat ding kan je zelfs een fotootje op hyves plempen!

Kupcake veel plezier met je etentjes!

Mikado nogmaals (dacht eerst dat je vandaag al aan de beurt was) heel veel succes morgen!
Mijn schoonmoeder vindt scrabble zo leuk. Ze is hartstikke dyslectisch... Dus zo'n potje eindigt altijd in ruzie met haar man!

Mijn vriend vindt het forum ook maar iets geks... Ja soms lees ik topics waar het er heftig aan toe gaat ja.
oh, ik ben te langzaam met reageren. Ben overgestapt van laptop naar telefoon... had ik beter niet kunnen doen...

Een zwaai voor iedereen die hier in de tussen tijd heeft gepost!
Hoe zou Senshi het hebben, zo swingend met die dikke buik.

Knap van haar hoor!
Jeej Fem oud Appie maatje

Wij hebben trouwens internet op de telefoon, dus dat zou goed meten komen
ja, ik doe het haar niet meer na...

Lentekind is erg onrustig. Is va 20.00u al 4x huilend wakker geworden. Dat beloofd wat voor vannacht...

Ik ga dus maar proberen te slapen.

Slaap lekker leukerds!
Ah arme Lentekind. Sterkte vannacht. Slaap lekker!!

Ik haak ook af. Tot morgen liefies!!
Weltrusten Lente, hopelijk slaapt ze lekker door!

Ik heb ook internet op me mobiel en misschien neem ik de laptop wel mee, er is internet in het ziekenhuis dus dat moet goed komen!
ha lieverds

ik kom morgen wel reageren. hier is het een beetje aan het rommelen in me buik. maar ja, het kan ook zo weer weg zijn. nog geen slijmprop hier.

hopelijk slaap ik nog beter

wil wel nog ff mikado heeeel veel succes wensen!

liefs mb
Wat schrijven jullie veel zeg.. maar hier Senshi live uit t cafe/zaal. Ik heb t zwaar haha mijn rug. Maar tis nu pauze tussen 2 sets in en ik zit ff op t podium uit te rusten. Baby is lekker druk dus misschien dreunt ie de uitgang wel lekker open.. haha

@fem ik heb ook bij de ah op de deli gewerkt.

@lente sterkte vannacht. Slim plan van dat smsen. Ik heb internet op mijn mobiel dus die neem ik gewoon mee naar t ziekenhuis.
Zooo ik ben thuis.. ben kapot maar het was mooi!

Helaas zijn mijn vliezen niet gebroken tijdens het hupsen haha

Succes morgen Mikado.. over 6 uur en een kwartier moeten jullie je melden! Woehoee!
Respect Senshi!!

Mikado, kom op je kan het! Heel veel succes.

Hopelijk duurt het niet te lang voor jullie!

Ik ga nog even verder tukken.

Tot vanmiddag.
Dat was een latertje Senshi!

Gister vlak voor het slapen gaan een paar oefenweeen gehad om de 10 min, na een uurtje zakte het weer af. Valse start dus...

Ik ga nu weer even tukken, lekker lui uitslapen met mijn man
Goedemorgen dames!!

ik ben wakker, gedouchte en aangekleed. Nu nog even wachten op mijn lief (maar die heeft altijd moeite met vroeg opstaan...) En helaas lust ze geen koffie of thee dus dat helpt niet.

Vannacht wel wat gerommel gehad (nu ook. Ben benieuwd naar de status daar beneden. Net nog een klein baalmomentje. Mijn knie schoot ineens op slot. maanden geen last van gehad en net nu k onder douche vandaan kwam, BINGO. Soms schiet het er meteen uit maar soms kan het ook wel een hele dag duren. Jullie snappen ik baalde als een stekker. GELUKKIG schoot het er na een min of 5 uit. Met een knie op slot kan ik namelijk niets (niet op steunen, niet op lopen, niet strekken, niet verder buigen etc)..

Maar gelukkig kwam het goed.

Dames dank jullie wel voor alle succes wensen en tot snel!!!
goedemorgen meisjes!

Dat was zeker een latertje senshi! Hoop niet dat je je al te beroerd voelt vandaag.

Kooka, er is werk in uitvoering! Misschien komt het langzaam op gang. Nog wel lekker kunnen slapen?

Mikado, daar gaan jullie dan! Veel succes! Gelukkig dat je knie weer terug schoot, zulke dingen komen altijd op de momenten waarop je het niet wil.

Wat een wind he buiten, heb er slecht can kunnen slapen. Lentekind sliep als een roos! Ik ga zo maar eens opstaan en een ontbijtje maken.

Tot later!
Succes Mika!! Spannend:) fijn dat je knie weer uit slot sprong! Lijkt me heel vervelend!

Senshi respect! Echt waar!

Hier ook een oud appie persoon, heb alleen altijd kassa en infobalie gedaan. Veels te eng die snijmachines:)

Wat een nach. Mijn benen, heupen en billen doen raar. Ze doen zeer. Ook m'n buik doet zeer met op rug liggen, opstaan en gewoon zitten. (zit nu op de pot, doet gelukkig geen/minder zeer) Zo maar even iets eten en uitdokteren wat er is. Misschien te lang op de bank gezeten gisteren en spierpijn? Het voelt allemaal erg weeëig maar wel constant dus het zal geen voorwerk zijn. Misschien een afgekneld bloedvat ofzo? Hoop dat het wegtrekt of dat ik in ieder geval weer even op m'n rug kan liggen (dan doen de benen niet zeer, wel m'n buik lol! )

In ieder geval wordt het niet zo'n actief dagje als ik had gehoopt (zaterdag blijft leuk om de stad in te gaan) of juist wel omdat ik niet kan liggen of zitten...

Anyway! Prettig weekend meiden!

Kooka hoop dat het nog wat doorzet:)
Mikado, heel veel succes meid!

Hee wat leuk, allemaal "oud" collega's van mjj hier, hihi. Het enige is dat ik er na bijna 15 jaar nog werk

Vervelend Prinses al die pijntjes. Hier ook hoor, op een gegeven moment weet je niet mer hoe of wat.

Balen Kooka dat het niet heeft doorgezet...

Fijn dat je dochter toch nog zo lekker geslapen heeft. Hier ook zo'n woei. Ben blij dat man gister de spullen vast heeft gelegd.

Senshi ik vind je best stoer, nog een avondje feesten.

Kan iemand mij uitleggen waarom ik in het weekend altijd zo vroeg wakker ben? Man ligt nog zo lekker te tukken naast me.....

Vind t niet eerlijk haha
Prinsesje: Misschien verkeerd gelegen vannacht..? Ik heb elke ochtend opstart problemen met mijn spieren. Na 10 minuutjes weer bezig te zijn gaat het wel weer. Ik ben pas 29 maar soms voel ik me wel een oude taart van 105 ofzo :-)

Douze: Ja, das niet heel handig niet kunnen uitslapen in het weekend... Maar eigenlijk hebben we nu elke dag weekend toch?

Ik heb voor vandaag weinig plannen. Lentekind wordt zo opgehaald door opa en oma. Die gaan boodschappen doen en ff de stad in geloof ik. Dus ik kan heerlijk relaxen. Ik heb gister alles al gepoetst, de was is helemaal bij, heerlijk. Gister ben ik begonnen met Grey's serie 5 (moest ik nog steeds kijken) dus ik installeer me zo maar op de bank en ga verder kijken.
Hier een bericht vanuit het ziekenhuis met de smartphone. Er is geen gewoon internet. Ik lig nu aan de monitor. Ze hebben ondertussen een pil ingebracht om verdere verweking te bevorderen. Mtv op tv op de achtergrond. Krantje erbij. En nu maar wachten.

Oh ja het bevallingsplan dat ik opgesteld had, werd hier helemaal goed doorgelezen. Dus een aanrader.
Goedemorgen dames! Ik ben net wakker! Lig nog in bed zelfs, heb aardig door kunnen slapen, maar lag er dan ook pas om 1 uur in.

Haha Senshi hen je serieus staan hupsen? Knap hoor!

Waardeloos Milado, dat je weer ineens met je knie geconfronteerd wordt. Blijft een zwakke plek hè. Heb je voldoende leesmateriaal mee? M'n schoonzusje heeft zitten kaarten tijdens haar bevalling...

Fijn dat je bevallingsplan zo serieus behandeld wordt!

Lente veel plezier met Grey's! Maandagavond zat ik er altijd helemaal klaar voor, cappuccinootje en stuk chocola erbij, heerlijk!
Leuk hoor live update! Spannend!!!

De pijnt heb ik de hele nacht gehad. Die opstartpijn ken ik wel, dat is na even lopen wel weg 'aar dit is/was anders. Schop man zo het bed uit en dan duik (nou ja kruip al een wijf van 100) er weer in. Gelukkig is de pijn in mijn buik weg, dus hopelijk kan ik even op m'n rug ligen. Heb wel bij elk hoestje een harde buik. En ik hoest nogal wat dus of slapen gaat lukken??
goedemorgen

meld en tot straks!

liefs
Zo ben ik weer. Nog wel in bed hoor.

Ik ben ook altijd vroeger wakker in het

weekend en vriendje slaapt dan uit dat vindt

ik nooit leuk haha.

Nu niet want hij gaat mijn auto even wassen

en stoffen enzo. Voor 10 uur is het happy hour

Bij de wasstraat, maar hij rijdt net pas weg.

Hier ook wat krampen, heb me na 3 weken weer

is over gegeven aan vriendje....

Puur omdat het wel is zou kunnen helpen.

Zoals jullie je onderkant beschrijven, zo

voelde die bij mij. Krap en dik haha.

Moet daar een kind door???

Lente: fijn dat je dochter lekker heeft geslapen.

Mikado:spannend meid, had je al ontsluiting?

Princes: lekker relaxed vandaag dan maar!

Kooka: hopelijk zet het een keer door!

Rest vanmiddag op de laptop want op me tel blijft lastig
Lekker dat jullie nog allemaal in bed liggen, of weer gaan liggen.

Ik zit weer fris en fruitig beneden. Man gaat nu even broodjes beleggen, en daarna gaan we boodschappen doen.

Dan nog snel een bezem door het huis ( krijg straks visite) en daarna weer trainen kijken bij de meiden

Lijkt heel druk maar valt best mee hoor, zitten lekkere tussenpozes tussen, hihi.

He krijgen we live bevalling? Leuk Mikado. Zet 'm op he meid!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven