Mode & Beauty alle pijlers

Papillotten en Permanent

04-02-2011 23:19 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai!

Na mijn chemo kreeg ik opens een hele grote bos krullen terug die ik met veel liefde verwelkomde. Maar na een tijdje begonnen de krullen uit te zakken en heb ik er weer stijl haar.

Nu zet ik tegenwoordig wel eens van die papillotten in mijn haar en daar krijg ik de meest fantastische krullen van. Nu wil ik ze dus weer terug voor een hele lange tijd.

Kan ik die papillotten ook gebruiken in combinatie met permanent-vloeistof? Of de kans op mislukking zo groot dat ik de poging om het te proberen maar moet laten varen?

Dank!
Het lijkt mij (maar wie ben ik) veiliger dit door een kapper te laten doen. Verven ok, maar permanenten liever door de kapper.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Fame schreef op 04 februari 2011 @ 23:21:

Het lijkt mij (maar wie ben ik) veiliger dit door een kapper te laten doen. Verven ok, maar permanenten liever door de kapper.

Oh maar ik laat het doen hoor! Een vriendinnetje van mij schijnt erg goed krullen kunnen te zetten.

Mij ging het meer om de combinatie van de papillotten en de vloeistof.
Jurks,

Heb je van die foampapillotten of zelfgemaakte?

Die foampapillotten heten shapers en worden door een hoop kappers gebruikt om mee te permanenten.

Ik gebruik ze zelf ook ( ja ik permanent al jaren mijn eigen haar met shapers ( is lekker makkelijk), is nog nooit mis gegaan en scheeld een enorme berg geld)

Ze zijn te koop bij Etos en volgens mij ook Hema.

Ik vind de krullen met shapers veel mooier vallen dan met echte rollers, staat veel natuurlijker.

succes met krullen zetten!
Hm, geen flauw idee. Zijn dat van deze dingen?

of deze]

Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:saarchen schreef op 04 februari 2011 @ 23:29:

Jurks,

Heb je van die foampapillotten of zelfgemaakte?

Die foampapillotten heten shapers en worden door een hoop kappers gebruikt om mee te permanenten.

Ik gebruik ze zelf ook ( ja ik permanent al jaren mijn eigen haar met shapers ( is lekker makkelijk), is nog nooit mis gegaan en scheeld een enorme berg geld)

Ze zijn te koop bij Etos en volgens mij ook Hema.

Ik vind de krullen met shapers veel mooier vallen dan met echte rollers, staat veel natuurlijker.

succes met krullen zetten!

Die ja!

Heb je nou ook echt die stomme papiertjes nodig?
Ik heb laatst stad en land afgezocht voor papillotten, maar kon ze nergens vinden!
quote:emaille schreef op 04 februari 2011 @ 23:57:

Ik heb laatst stad en land afgezocht voor papillotten, maar kon ze nergens vinden!Ik heb ze gekocht bij een kapperswinkel in het centrum van Nijmegen. Maar volgens mij heeft elke kapperswinkel ze wel! En misschien online? Ik ben groot fan van die dingen!
Nou ze zitten erin :-)

Nu duimen op een goede afloop...
quote:Jurks schreef op 04 februari 2011 @ 23:34:

[...]

Die ja!

Heb je nou ook echt die stomme papiertjes nodig?

puntpapier zou ik wel gebruiken als ik jou was, daarmee strijk je zegmaar de punten glad. Zonder puntpapier kan het heel snel gebeuren dat je punten dubbel klappen wat afbreken tot gevolg heeft.

Succes ermee!
Inderdaad het puntpapier gebruikt.. Maar het resultaat is zeg maar; een beetje jammer.. Ach over drie weken ben ik toch weer kaal ;) No worry's dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven