Storm
zaterdag 5 februari 2011 om 11:53
Hoi iedereen,
waait het bij jullie ook zo hard?
Bij ons lagen alle tuinmeubelen door de tuin heen op een hoop gewaaid en de schutting staat op omwaaien, want er is een paal afgebroken. De buurman is nu maar even een nieuwe halen, want mijn vriend zit op zijn werk en heeft de auto mee.
Nog meer mensen aan de klus door de storm?
waait het bij jullie ook zo hard?
Bij ons lagen alle tuinmeubelen door de tuin heen op een hoop gewaaid en de schutting staat op omwaaien, want er is een paal afgebroken. De buurman is nu maar even een nieuwe halen, want mijn vriend zit op zijn werk en heeft de auto mee.
Nog meer mensen aan de klus door de storm?
zaterdag 5 februari 2011 om 12:06
Gister even op de fiets boodschappen gedaan, gelukkig kwam de wind van de zijkant maar heb een paar keer door een onverwachte windhoos moeten afstappen. Niet handig als je ook nog een grote volle boodschappentas aan je fiets hebt hangen. Maar ja, heb nu eenmaal geen auto en krijg vandaag eters, dus had geen keus,
Verder valt het mee. Er komt wel wat extra asgruis uit mijn schouw maar dat is met een zuigbeurtje weer weg.
Verder valt het mee. Er komt wel wat extra asgruis uit mijn schouw maar dat is met een zuigbeurtje weer weg.
zaterdag 5 februari 2011 om 12:07
quote:floreat schreef op 05 februari 2011 @ 12:04:
ik moet boodschappen doen op de fiets, en ik weeg niet zoveel haha, maar ik moet toch!
ik wil niet!
Volgens mij kun je beter gaan lopen. Maar als je veel spullen mee moet nemen is dat erg lastig natuurlijk.
Hier ook storm. Ik hoef vandaag niet naar buiten dus dat is eigenlijk geen probleem. Maar dat geluid, brrr. Ik zit hier met kippenvel terwijl de verwarming op hoog staat en ik een dik vest aan heb, ik krijg het gewoon alleen al koud van dat geluid.
Vannacht kon ik er ook al niet van slapen. Het klinkt zo ongezellig.
ik moet boodschappen doen op de fiets, en ik weeg niet zoveel haha, maar ik moet toch!
ik wil niet!
Volgens mij kun je beter gaan lopen. Maar als je veel spullen mee moet nemen is dat erg lastig natuurlijk.
Hier ook storm. Ik hoef vandaag niet naar buiten dus dat is eigenlijk geen probleem. Maar dat geluid, brrr. Ik zit hier met kippenvel terwijl de verwarming op hoog staat en ik een dik vest aan heb, ik krijg het gewoon alleen al koud van dat geluid.
Vannacht kon ik er ook al niet van slapen. Het klinkt zo ongezellig.
zaterdag 5 februari 2011 om 12:09
Ach, de wind is hier maar 90 km/per uur. Moet je nagaan hoe de mensen zich moeten hebben gevoeld in Australië met 300 km/per uur om hun oren. Zou ik in de kelder gaan zitten.
Groot aantal jaren geleden waren hier windsnelheden van 130 km/per uur... zat iedereen al binnen..
Groot aantal jaren geleden waren hier windsnelheden van 130 km/per uur... zat iedereen al binnen..
Horen, zien en .... reageren
zaterdag 5 februari 2011 om 12:13
quote:Carliena schreef op 05 februari 2011 @ 12:09:
Ach, de wind is hier maar 90 km/per uur. Moet je nagaan hoe de mensen zich moeten hebben gevoeld in Australië met 300 km/per uur om hun oren. Zou ik in de kelder gaan zitten.

Idd, niet voor te stellen.
We moeten dit maar voor lief nemen.
Idd, niet voor te stellen.
We moeten dit maar voor lief nemen.
zaterdag 5 februari 2011 om 12:14
zaterdag 5 februari 2011 om 12:20
zaterdag 5 februari 2011 om 12:44
zaterdag 5 februari 2011 om 13:55
zaterdag 5 februari 2011 om 15:23
zaterdag 5 februari 2011 om 15:24
Ik woon aan de kust en we hebben al twee nachten slecht geslapen, de wind fluit langs de balkonspijlen en het privacy scherm schud flink heen en weer. Gek dat ze het bij het weerbericht afdoen met: af en toe een windstoot. Het is toch echt een harde storm! Ik moet de deuren van de wc en badkamer open laten staan anders staan ze de hele nacht in de sponning te klapperen (door de ventilatie roosters?) Enfin ik heb er alweer schoon genoeg van, zomer waar ben je?
zaterdag 5 februari 2011 om 16:07