Las Barettas Otoños

06-10-2010 18:09 2537 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat klinkt goed Miffy.

Sok, dat gedicht is een lied van Paul de Leeuw. Het staat op de cd Stille liedjes (briljante titel trouwens). Misschien moet je het ook eens luisteren.

Ik was ook lui vandaag, kwam pas om half 11 uit bed... En het waait hier enorm. Ik word daar altijd heel onrustig van.
Heerlijk Mif! Dat had je ook wel verdiend. Was het grut eindelijk eens braaf vannacht?

Slaapt A-man met oordoppen? Pamman niet en die wordt nog niet wakker. Dus schop ik hem en dan helpt hij braaf mee.

Er spelen drie jongetjes boven, moeder bleef thee drinken en ik mocht met babybroertje knuffelen. Pamman sleutelt aan zijn motor en Mini zit bij de buren. Lekker rustige zaterdag.
ik zag dat het lied van Paul de Leeuw was; leek me idd een aanrader.

en fijn dat je ein-de-lijk weer een keer doorgeslapen hebt, Miffy! geeft de burger moed.

klinkt als een lekker rustige zaterdag, Pammie. hier ook rustig; niet veel verder gekomen dan de plastic bak en de bieb. Nu kijkt het grut TV en zijn wij aan het rommelen.
Maby is nu echt ziek geworden. Ik hoop dat ze morgen, als we verjaardag vieren, wat fitter is.

Ik houd ook niet van die wind. Wordt er inderdaad onrustig van.
beterschap voor Maby, Ank! hoop niet dat het doorzet. ze is de laatste tijd wel wat aan het kwakkelen of heb ik dat verkeerd onthouden?

Ik wordt ook wel onrustig van de wind, maar aan de andere kant vind ik het ook wel weer lekker.

ga zo eens de pompoensoep opwarmen
Ah wat sielug voor Maby, ik hoop dat ze opknapt van een nachtje slapen. En je moet niet meer zeggen dat je nooit zieke kinderen hebt Ank, dat wordt afgestraft
Miffy, heerlijk, 8 uur slapen. Ik hoop dat dat je vannacht weer gegund is.

Hier een onrustig nachtje gehad, Limoen om 2 en om 4 uur wakker, of eigenlijk, volgens mij van 2 tot 4 want om 4 uur trof ik haar met haar kistjes sierraden en haar theeserviesje aan in bed, ze kon niet slapen zei ze. Daarna heeft ze toch nog geslapen tot 7 uur, maar Mandarijn was al om 6 uur wakker.

Anky, wij hebben dan niet de duplo trein maar een houten treinbaan, maar wij vinden het zelf ook leuk speelgoed hoor dus we kopen er ook steeds weer iets bij.

Wij bedachten nogal spontaan dat we toch maar eens een rondje bouwmarkten moesten gaan doen, beetje orienteren op verfkleuren, laminaatvloeren, tegels, badkamers etc etc. We moeten nog zo ontzettend veel dingen uitzoeken. De kinderen hebben zich echt supergoed gedragen, ze kunnen het dus wel

Moest trouwens erg lachen, we waren in een slaapkamer/keukenwinkel (rare combi maar ja) voor de keukens, maar Mandarijn had een Thomas de trein bed ontdekt en Limoen een (overigens foeilelijk) prinsessenkoetsbed, dus die wilden het liefst daar blijven overnachten.

Vanavond nog weer wat zingen met man samen, man speelt ook gitaar dus da's wel gezellig.

Beterschap voor Maby, Anky!
chips, koffie over mijn toetsenbord
Het werkt nog

Speaking of coffee, ik lust wel een kopje thee.
Raar virus hier in huis. Je wordt er ziek van, dan een dag of twee beter en dan komt de koorts weer. Zo ging het bij Pluis en Man, en nu ook bij mij.

Jullie dachten toch niet dat ik 8 uur non stop geslapen had he? Acht uur om drie voedingen gevouwen vond ik al heel wat. Ga ik nu ook weer proberen: ik ben in bed nog wat aan het drinken na een voeding.

Anky, gefeliciteerd alvast, en hopelijk is Maby morgen fit genoeg!
Ow sorry Mif
Citro, ik kom jou ook op de gekste plekken tegen zeg
Nieuwsgierig geworden ben ik gaan zoeken, en ik kan anderen aanraden dat ook te gaan doen . Gelukkig kan ik er niet over meepraten.

En verder baal ik een beetje want ik zit op zaterdagavond iemand anders werk te doen. En morgenavond weer want ik krijg het niet af.
Ik vind de wind wel symbolisch voor de storm waarin ik zit

Hai Dames,

Allereerst, Anky bedankt voor je kaart, dat deed me echt even goed. Net als de smsjes van de anderen, voor jullie kleine moeite maar mij doet t heel wat, als de berichtjes hier na mijn mededeling.

Ik lees wel mee, niet iedere dag, en heel veel dingen vergeet ik ook weer. Dat is niet uit desinteresse maar gewoon omdat mijn hoofd totaal ergens anders bij zit.

Hier gaat alles op zich goed, periodes van opluchting wisselen met perioden van verdriet en boosheid. Hoort er allemaal bij maar vreet wel energie.

Ik ga nu de laatste berichten even goed lezen en reageer dan weer:)

Nip, Aagje
Ha Remma, fijn dat je er bent en dat je je staande houdt als ik dat zo lees. Heb je al zicht op hoe het nu verder gaat?
Remma, Heftig, allemaal. hou je taai!
Dat klinkt stormachtig inderdaad, opluchting verdriet en boosheid, en vast en zeker nog tig andere gevoelens.

Was helaas niet zo attent met kaartjes of sms'jes, maar daarom niet minder gemeend: ik hoop dat jullie er uiteindelijk allemaal beter uit komen.

Moet lachen bij het idee dat 10 mutsen nu de lijst met 10 nieuwste topics doorkijken en zich afvragen: hmm, waar kan dat nou zijn.

Balen Nippo, iemand anders' werk op zaterdagavond
-
quote:citronella schreef op 05 februari 2011 @ 22:49:

Moet lachen bij het idee dat 10 mutsen nu de lijst met 10 nieuwste topics doorkijken en zich afvragen: hmm, waar kan dat nou zijn.

en nog niet kunnen vinden ook...
Dat is ook meteen de strekking van het topic dat je zoekt...
ja, zoiets ja
quote:Pammie schreef op 05 februari 2011 @ 22:53:

Dat is ook meteen de strekking van het topic dat je zoekt...

Dan ist makkelijk vinden:P

O citro, t was geen verwijt hoor:P van geen smsje en/of kaarten. Not at all.
Goedemorgen!

Koffie iemand?? Thee??

Kies maar
Thanx Remma, thee heb ik al op, koffie gaat er wel in.

wij kwamen net tot de ontdekking dat onze Fatboy van het terras is gewaaid. zometeen maar eens in de buurt rondvragen of-ie nog ergens gesignaleerd is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven