Las Barettas Otoños

06-10-2010 18:09 2537 berichten
Alle reacties Link kopieren
Och jee Sok. Hopelijk vind je em terug dan.
hoop het ook; kweet niet of onze fatboy kan zwemmen.
Ze blijven drijven, althans dat zou moeten
ik hoop het maar.
Fatboy getraceerd; bij even-verderop-buren op terras, buren zijn helaas niet thuis, maar dan weten we iig waar de Fatboy is.
Ah, gelukkig maar. Nu weten we alleen nog niet of dat ding kan drijven:P
Ik ben aan drank toe . Zit hier met 5 meiden die het totaal oneens zijn met elkaar wat betreft hun dansje. Mini heeft zo'n onwijs grote mond dat ik inmiddels wurgneigingen heb en de rest is ook 'gebekt' zullen we maar zeggen.

Vanmorgen was de generale en dat ging best goed.

Wat apart Sok, dat je Fatboy is weggewaaid.
Kies maar

Ik dacht meer aan zoiets

Ik heb ze naar buiten gegooid, was het na de zoveelste catfight behoorlijk zat.
Zooooooo, den rust is wedergekeerd...

Ik kan afkoppelen.

Hiephiep voor Otje!

Hoe gaat het met Maby Ank, is ze weer opgeknapt vandaag?
Wij zitten, totaal uitgeput door Mini die volledig door het lint ging. Kind kon alleen nog maar schreeuwen. Pfff.

Mannie is dan weer erg zoet; voor het slapen een boek over oceanen gelezen en hij vraagt bij alles 'maar hóe dan?'. En hij leest de afgelopen dagen woorden, uit zichzelf. Leuk!
Oooo is Ot vandaag jarig??

Van harte gefeliciteerd!!!!
Is ze wel beetje normaal gaan slapen Pammie?
Na een heel gesprek met mij. Ze mocht geen boekje lezen (want alleen maar schreeuwen in de badkamer) en toen was ze kwaad omdat ze dacht dat ik extra lang een boekje las met Mannie (weer schreeuwen). Vervolgens ging ze heel hard huilen en toen ze uitgesnikt was is ze gaan slapen. Ik had haar beloofd na een paar minuutjes te komen kijken maar toen sliep ze al.

Ze heeft wel vaker van dit soort periodes maar ze is zo vreselijk brutaal en agressief, ik vraag me altijd af waarom we haar niet in de hand kunnen houden en hoe we dit in godsnaam een beetje in goede banen kunnen leiden.
Oef. Das heel lastig inderdaad, en ook wel herkenbaar van hier. Dus ik heb helaas geen tips, integendeel, ik kan ze zelf wel gebruiken
Wie is er bij jou zo dan?

Niet echt tips. Dus. En af en toe vind ik mezelf een zacht gekookt ei dat ik praat en praat en praat en praat. Maar dat lijkt nog het beste te werken. Straffen werkt meestal totaal averechts, ze accepteert het gewoon niet. Straf heeft nooit het gewenste effect gehad, als mormel van anderhalf had ze er al geen boodschap aan.
Oudste was het, wordt steeds minder naarmate hij ouder wordt. Praten leek/lijkt idd het beste te werken. Maar meis heeft het nu. Ze is hondsbrutaal en idd bij tijd en wijlen erg agressief. Vooral dat brutale heeft ze erger dan oudste dat had. Vind dat moeilijk wel.
Nou, het heerst een beetje onder de dames van die leeftijd. Vandaag verschillende ouders gesproken met een dochter van 7/8, allemaal met de handen in het haar hoe om te gaan met dat brutale gedrag. Vooral het 'terugpraten'.

Vanmiddag was een dame hier die het wel interessant vond dat Mini zo tegen mij bezig was en hetzelfde ging doen. Bij haar heb ik daar heel rap korte metten meegemaakt en dat kwam wel aan. Hoera

Denk je niet dat Meis hier en daar wat meekrijgt?
Ja dat zou heel goed kunnen. Maar t is niet iets van de laatste 2 weken, of bedoel je dat niet? En ik hoor inderdaad meer ouders over de grillen van hun dames. Mag van mij heel snel overwaaien. Wind zat, dus t moet geen probleem zijn, lijkt me.
Dat bedoelde ik wel.

Maar goed, wat doe jij als Meis zo bezig is? Ik krijg werkelijk jeukende handen. Dus net siste ik haar toe dat ze het even zelf mocht uitzoeken omdat ik zo boos was, doet ze hetzelfde terug. B L O E D onder mijn nagels, echt waar. En dan gaat ze weer gillen, mept, smijt met deuren. En dan zeggen ze dat de puberteit erg is
Tja, ik heb t soms ook niet meer. Toch wat geschreeuw van mijn kant dan, helaas. Of ik blèr haar toe dat ze onmiddelijk naar boven moet omdat ik haar echt heel zat ben. En daarna maar wel weer goedpraten, maar dat ist wel gebeurd al.
En die puberteit, die hoef ik niet geloof ik
Als dit een voorbode is, needankuwel. Als dit het is en ze zijn zoetjes tijdens de puberteit, prima, doe dan maar.

Als ik ga schreeuwen lijkt ze dat leuk te vinden dus dat probeer ik niet te doen. Maar ik stuur haar inderdaad wel naar de mat of naar haar kamer. Het ergste vind ik dat ze vooral Mannie te grazen neemt; ze is hem verbaal de baas en kan echt gemeen zijn ('ik ben allergisch voor kleuters'- 'ik háááát je, rotbroertje' of gewoonweg meppen) terwijl hij meestal helemaal niets doet.
Ja dat vind ik ook het minne eraan. Ze treitert en lokt ook uit trouwens, bij de broers. En dan heel gemeen lachen. Grrr. Echt typisch meidenkattekopgedrag. Kan daar erg slecht tegen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven