Domain naam
zondag 6 februari 2011 om 15:13
zondag 6 februari 2011 om 15:26
Om eerlijk te zijn hoop ik op een passende apparte naam. Op internet staat informatie over hoe je het best een bedrijfs naam kan koppellen met de product die je verkoopt of ontwikkelt. art - painting is te ver van elkaar gezocht maar zeker niet slecht in gevoel. Bedankt Xander, hebben meer mensen ideën eventueel Xander zelf?
zondag 6 februari 2011 om 15:54
paintingart
paintcreations
paintingcreations
of moet per se met art er in?
Of nog een woord wat je erbij vind passen en dan het geheel als 'naam':
paint-art-/love/life/freedom
offe:
artlifepaint
En ik zou niet zo snel een .nl naam kiezen als de .com naam al bestaat en het een zelfde soort website is. Verwarring enzo.
paintcreations
paintingcreations
of moet per se met art er in?
Of nog een woord wat je erbij vind passen en dan het geheel als 'naam':
paint-art-/love/life/freedom
offe:
artlifepaint
En ik zou niet zo snel een .nl naam kiezen als de .com naam al bestaat en het een zelfde soort website is. Verwarring enzo.
zondag 6 februari 2011 om 16:10
quote:needsomehelp schreef op 06 februari 2011 @ 15:29:
Wat vinden JULLIE van artcreations.nl ? helaas bestaat deze wel in artcreations.com. Zo uniek is deze niet meer.Nooit doen. En je kan problemen krijgen met de mensen achter die site. En het geeft verwarring. En je krijgt denk ik ook problemen als die naam al ergens bij een merkenbedrijf is geregistreerd. Ga voor een unieke naam en koop de .nl en de .com naam.
Wat vinden JULLIE van artcreations.nl ? helaas bestaat deze wel in artcreations.com. Zo uniek is deze niet meer.Nooit doen. En je kan problemen krijgen met de mensen achter die site. En het geeft verwarring. En je krijgt denk ik ook problemen als die naam al ergens bij een merkenbedrijf is geregistreerd. Ga voor een unieke naam en koop de .nl en de .com naam.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 6 februari 2011 om 16:14
Wat is het doel van de site eigenlijk? Je eigen werk onder de aandacht brengen, of ook schilderijen van anderen? Gaat het om vrij werk, schilderijen in opdracht of beide?
Mik je op Nederlandse of internationale bezoekers?
Ik vind artcreations persoonlijk erg nietszeggend. Te algemeen. En ik zou, als je je op een Nederlands publiek richt, ook niet kiezen voor een Engelse term.
Mik je op Nederlandse of internationale bezoekers?
Ik vind artcreations persoonlijk erg nietszeggend. Te algemeen. En ik zou, als je je op een Nederlands publiek richt, ook niet kiezen voor een Engelse term.
zondag 6 februari 2011 om 16:17
quote:needsomehelp schreef op 06 februari 2011 @ 15:13:
GEHOLPEN / GESLOTEN!
Dag allemaal.
Ik ben op zoek naar een domain naam dat gebasseert is op een schilderijen website. Mijn idee was iets met het woord, 'art'. artcreation.nl is helaas al bezet.
Weten jullie nog iets leuks te bedenken?
M.v.g AnneWat gaat het worden? Je bent eruit?
GEHOLPEN / GESLOTEN!
Dag allemaal.
Ik ben op zoek naar een domain naam dat gebasseert is op een schilderijen website. Mijn idee was iets met het woord, 'art'. artcreation.nl is helaas al bezet.
Weten jullie nog iets leuks te bedenken?
M.v.g AnneWat gaat het worden? Je bent eruit?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven