Thuiswerk???
zondag 6 februari 2011 om 19:48
Hallo allemaal,
ik ben een 19-jarige studente en heb een baantje in de horeca. Dit verdient op zich prima, maar zou graag nog net wat extra willen verdienen zodat ik een beetje kan sparen.
Ik dacht zelf aan thuiswerk, zoals een hele avond simpel werk (dingetjes in elkaar zetten, in zakjes doen, ofzoiets). Saai, maar als ik het 's avonds voor de televisie kan doen vind ik het prima!
Nu lees ik veel over oplichters op het internet. Hebben jullie tips/ ervaringen?
ik ben een 19-jarige studente en heb een baantje in de horeca. Dit verdient op zich prima, maar zou graag nog net wat extra willen verdienen zodat ik een beetje kan sparen.
Ik dacht zelf aan thuiswerk, zoals een hele avond simpel werk (dingetjes in elkaar zetten, in zakjes doen, ofzoiets). Saai, maar als ik het 's avonds voor de televisie kan doen vind ik het prima!
Nu lees ik veel over oplichters op het internet. Hebben jullie tips/ ervaringen?
zondag 6 februari 2011 om 19:55
zondag 6 februari 2011 om 20:20
Bedankt voor jullie reacties! het is denk ik dan wel duidelijk dat het toch iets anders moet worden. Lastig. Ik kan wel via school proefpersoon zijn voor geld (vaak simpele computertaken, heb het al vaak moeten doen voor studiepunten. Nu heb ik deze gehaald en kan ik het voor geld doen), maar helaas krijg ik daar irischeques voor en geen echt geld. Zou leuk zijn als iemand heel veel irischeques met me wil ruilen voor echt geld, maar helaas zien mijn ouders dat niet zo zitten