Werk & Studie alle pijlers

Thuiswerk???

06-02-2011 19:48 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

ik ben een 19-jarige studente en heb een baantje in de horeca. Dit verdient op zich prima, maar zou graag nog net wat extra willen verdienen zodat ik een beetje kan sparen.

Ik dacht zelf aan thuiswerk, zoals een hele avond simpel werk (dingetjes in elkaar zetten, in zakjes doen, ofzoiets). Saai, maar als ik het 's avonds voor de televisie kan doen vind ik het prima!

Nu lees ik veel over oplichters op het internet. Hebben jullie tips/ ervaringen?
Ik heb wel een tip; bedenk iets anders.

Er is ontzettend veel vraag naar thuiswerk en maar heel weinig aanbod. Een hoop zwendel inderdaad en als het je al lukt om inpakwerk te vinden komen ze palletladingen tegelijk bij je brengen die jij maar ergens kwijt zal moeten worden.
The time is now
Kun je niet beter gaan oppassen ofzo?

kinderen op bed, jij voor de tv of aan de studie
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Thuiswerk bestaat, maar het is 'zeldzaam'. Als je gaat zoeken, trap dan nergens in waar ze je vragen eerst zelf iets te betalen. Zodra je zelf moet gaan betalen, al is het een postzegel, is het 100% zeker oplichting.
Bedankt voor jullie reacties! het is denk ik dan wel duidelijk dat het toch iets anders moet worden. Lastig. Ik kan wel via school proefpersoon zijn voor geld (vaak simpele computertaken, heb het al vaak moeten doen voor studiepunten. Nu heb ik deze gehaald en kan ik het voor geld doen), maar helaas krijg ik daar irischeques voor en geen echt geld. Zou leuk zijn als iemand heel veel irischeques met me wil ruilen voor echt geld, maar helaas zien mijn ouders dat niet zo zitten :P
volgens mij neemt de plus ook irischeques aan, scheelt al in de boodschappen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
En het kruidvat neemt ze ook aan. Je kan natuurlijk ook 06-lijnenwerk gaan doen. Dat kan je vanuit huis doen en dat betaalt best goed. Alleen moet je dat wel kunnen!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven