De Winter Tetteraars
zondag 16 januari 2011 om 10:12
Een nieuw jaar, een nieuwe dag, een nieuw topic!
Ons 17e deel en het blijft leuk.
We hebben hier geen deurbeleid, maar het valt niet altijd mee om ons bij te houden. Er is ook veel te bespreken, want we kletsen over van alles wat leuk is en wat aandacht nodig heeft. En dat is best veel. Dus zet ‘m op, doe je best en dan is het hartstikke leuk om hier te komen tetteren.
Onze huisdieren zijn de basis van al deze gezelligheid en fotospam van je dieren is toch wel een beetje soort van verplicht.
Omdat het nog steeds winter is en sommige Tetters als ernstig uitkijken naar de lente, dit toepasselijke plaatje:
En de link naar ons vorige topic
Ons 17e deel en het blijft leuk.
We hebben hier geen deurbeleid, maar het valt niet altijd mee om ons bij te houden. Er is ook veel te bespreken, want we kletsen over van alles wat leuk is en wat aandacht nodig heeft. En dat is best veel. Dus zet ‘m op, doe je best en dan is het hartstikke leuk om hier te komen tetteren.
Onze huisdieren zijn de basis van al deze gezelligheid en fotospam van je dieren is toch wel een beetje soort van verplicht.
Omdat het nog steeds winter is en sommige Tetters als ernstig uitkijken naar de lente, dit toepasselijke plaatje:
En de link naar ons vorige topic
maandag 7 februari 2011 om 09:13
Ghehehehe, jouw fietsverhaal vind ik veel leuker om te lezen Erwt.
Ik zeg trouwens, 2 weken een leuk kneuterig huisje huren voor 390 euro. Veel gemakkelijker met een baby.
Sterkte Fran bij kraker en zoektocht naar een goede sportschool.
Tonks sterkte met je prinses op de erwt. Ziek of niet, sterallures krijgt ze dus al wel een beetje. Ik hoop dat de dokter wat voor jullie kan doen.
Ik zeg trouwens, 2 weken een leuk kneuterig huisje huren voor 390 euro. Veel gemakkelijker met een baby.
Sterkte Fran bij kraker en zoektocht naar een goede sportschool.
Tonks sterkte met je prinses op de erwt. Ziek of niet, sterallures krijgt ze dus al wel een beetje. Ik hoop dat de dokter wat voor jullie kan doen.
maandag 7 februari 2011 om 09:41
o daar was ik weer
Erwt, dat fiets verhaal. Daarom hebben wij een sleutelbakje gemaakt. Volgens mij is een nieuw slot niet zo duur overigen
Cis, succes bij de kraker en met het bellen naar de sportschool. Je bent en held (nu al)
Tonks, die Kaatje, ze leert al vroeg
Ratteke, wat vervelend van dochter kan me voorstellen dat je ermee zit
Ik ga even naar de mensendieck en werken. Woensdag ben ik hopelijk vrij vrij
Erwt, dat fiets verhaal. Daarom hebben wij een sleutelbakje gemaakt. Volgens mij is een nieuw slot niet zo duur overigen
Cis, succes bij de kraker en met het bellen naar de sportschool. Je bent en held (nu al)
Tonks, die Kaatje, ze leert al vroeg
Ratteke, wat vervelend van dochter kan me voorstellen dat je ermee zit
Ik ga even naar de mensendieck en werken. Woensdag ben ik hopelijk vrij vrij
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
maandag 7 februari 2011 om 12:27
maandag 7 februari 2011 om 12:29
Daarom staat mijn fiets altijd in de gang met sleutel er nog in Ziet er niet uit maar nooit merr sleutel kwijt
Volgens mij is Heks al vervelend genoeg zonder vervelende beltraining
Kaatje is bii de dokter geweest Heeft een soort korreltjes voor onder haar tong gekregen en over paar weken terugkomen Zou heel goed oververmoeidheid kunnen zijn.
Volgens mij is Heks al vervelend genoeg zonder vervelende beltraining
Kaatje is bii de dokter geweest Heeft een soort korreltjes voor onder haar tong gekregen en over paar weken terugkomen Zou heel goed oververmoeidheid kunnen zijn.
Het Viva forum is papaja.
maandag 7 februari 2011 om 12:59
quote:Olijfje_ schreef op 07 februari 2011 @ 12:27:
Môgge dames!
Ik moet eerst even bijkomen van het feit dat de prijs van dat huisje voor 2 weken is, ik dacht per week. Gisteren met mijn neus gekeken dus. Hmmm...dat biedt perspectieven.
Zo, hier ga ik even een kopje koffie op drinken. I'll be back
Tssskkk... ik dacht al... ik vond dat ik echt al een supergoedkoop huisje had gevonden
Stand van zaken: fietssleutels nog steeds zoek
Môgge dames!
Ik moet eerst even bijkomen van het feit dat de prijs van dat huisje voor 2 weken is, ik dacht per week. Gisteren met mijn neus gekeken dus. Hmmm...dat biedt perspectieven.
Zo, hier ga ik even een kopje koffie op drinken. I'll be back
Tssskkk... ik dacht al... ik vond dat ik echt al een supergoedkoop huisje had gevonden
Stand van zaken: fietssleutels nog steeds zoek
maandag 7 februari 2011 om 13:20
Mogguh
Gat in de dag geslapen en daar baal ik stevig van.
Ik was natuurlijk om 7 uur klaarwakker toen MO de deur uitging.
Om 8uur dacht ik dat ik er maar uit ging en vervolgend werd ik om 12 uur wakker.....zonde van de dag
Najaa....
Gelijk lekker pis geruimd onder de trap en gedweilden de kattenbak schoongemaakt,altijd leuk om de dag te beginnen.
En nu wil ik eerst koffie,anders blijf ik sjaggo
[einde ego,ik kom wel terug als ik weer normaal ben]
Gat in de dag geslapen en daar baal ik stevig van.
Ik was natuurlijk om 7 uur klaarwakker toen MO de deur uitging.
Om 8uur dacht ik dat ik er maar uit ging en vervolgend werd ik om 12 uur wakker.....zonde van de dag
Najaa....
Gelijk lekker pis geruimd onder de trap en gedweilden de kattenbak schoongemaakt,altijd leuk om de dag te beginnen.
En nu wil ik eerst koffie,anders blijf ik sjaggo
[einde ego,ik kom wel terug als ik weer normaal ben]
maandag 7 februari 2011 om 14:57