Bar Too Much * 189 *

25-11-2010 12:22 770 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sorry, kan nog steeds geen plaatjes plakken, maar niet minder gemeend:

WELKOM IN ONZE NIEUWE EN FRISSE BAR!

Hallo dames,

Laatste twee jaar heb ik ze vaak gezien. In oktober 2009 was mijn zus getrouwd en moesten we komen. Afgelopen zomer gingen we naar Italia met vakantie en onderweg naar Nl, zij mefsman, we gaan even naar je ouders, 2000 km verder op! En nu heeft mijn zus een kind geadopteerd. Ik was niet van plan om te komen, maar ik had het gevoel dat ik dat kind wou knuffelen. Heel raar was dat. Je krijgt een foto en je houdt van dat kind alsof je hem je hele leven van hem hebt gehouden
Mooi is dat MEFS. Hoe oud is het kindje?
Hij is in november 2 geworden. Mijn zus had hem in oktober gehaald. Hij komt uit China,maar hij ziet niet 100% chinees
Praat ie al Spaans?
Ja. Het is moeilijk hem te begrijpen, maar dat ik ook zo met alle peuters van 2 jaar. Vandaag heeft iemand chinees met hem gesproken, maar hij begreep volgens mij niet
Inderdaad zijn ze met 2 niet altijd goed te verstaan. Beer is 2 en praat op zijn manier Nederlands en daar is ook af en toe geen touw aan vast te knopen.
Hij heel rustig en vrolijk. Dat ik opvallend bij een adoptiekind. Ik had ook verwacht dat hij niets met mij zou willen hebben. Hij was echter al gewend vanaf de eerste dag. Hij laat zich niet door mij knuffelen, maar wel met mij spelen en ik mag hem helpen met aankledien, eten, enz.
Meestal zijn het meisjes die geadopteerd worden uit China. Mensen daar hebben veel liever een zoon

Wanneer kom je weer naar Nederland?
Wat leuk Mefs! Hebben ze van de week ook Chinees nieuwjaar gevierd? Miniman kreeg van een geadopteerd vriendinnetje chinees geluksgeld, dst is een traditie met nieuwjaar.
Oh en hoi dus.
Woensdag ochtend. Ik moet eerst ruim een uur rijden en de auto terug brengen. Ik denk dat ik om 3 uur ´s nachts moet vertrekken.
Helaas Yetten, ze doen niets met chineze cultuur. En ze hebben hem ook zijn naam veranderd. Ik heb niets gezegd, maar ik vond het zelf heel erg jammer
Hoi
Inderdaad jammer, ik denk dat het best belangrijk is om van jongs af aan je roots te kennen. Hij zal daar ooit beslist vragen over gaan stellen.
Dat denk ik ook. Ik zie ook zijn achtergrond als rijkdom. Ik zou de chineze woorden die hij wist proberen te bewaren. maar het is hun kind. Hij is in ieder geval een gezoned vrolijk kind en dat is belangrijk.
Dat is zeker belangrijk!
Dat is zeker belangrijk! Minimans vriendinnetje had het in het begin heel moeilijk, wilde niks van haar nieuwe moeder weten. Nu ze 5 is gaat het gelukkig super. Echt een schatje - en de enige van de klas die mijn naam kan uitspreken ze corrigeert de juf zelfs
hahahaha Yette dat is leuk

Ik ga nu naar bed. Ik ben op
que descanses

of zo
Jah! Ook welterusten of zoiets!
Dank je, ik duik er nu in
En goedige morgen!

Koffie, beetje brakjes, te weinig slaap.

Vriend smste net dat ie ziek is, de arme stakkert!

Ik ga maar eens flink aan de slag, heb nogal het 1 en ander te doen!
Hoop dat Vriend snel weer opknapt. Nog steeds hevig 'in love' Hippie? Leuk is dat
Ha die Jo
Ha die Yetje

Zit op Jozoon te wachten. Die staat weer eens in de file tussen Den Haag en A.

Hoe is het bij jou? Nog steeds aan het sneeuwen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven