Uitgerekend september 2011

11-01-2011 14:03 2189 berichten
Alle reacties Link kopieren
WNW = wil geslacht niet weten

Cookie803001-9 10 mei vk2e jongen Incinta3003-9 28 mei vk 1e jongenLizi-27 2803-9 22 apr 20 w echo - 28 apr vk 1e jongen Juffie8723 05-9 15 apr 20w echo 1e jongen Tsmama2606-9 26 apr 20w echo - 12 mei vk 2e jongen blond7-9 1e meisje Crazydesi3209-9 14 mrt vk3e jongen Loveland339-9 8 jul placenta lokalisatie 1e jongen margriett2412-9 26 apr 20w echo1e meisje yrusjetd12-9 ? jongen Potatohead?13-9 ? jongen Lyt2613-9 15 apr vk - 26 apr 20w echo2e jongen anne_ananasje2513-9 19 mei vk - 14 jun 3D echo ? jongen Weekend2216-9 3 mei 20w echo1e meisje c773416-9 5 mei 20w echo3e wnwhaarspeldjes2916-9 18 jun 3D echo 2e wnwZonnebloem82 2918-9 4 mei 20w echo1e wnwNavimo3118-9 5 mei 20w echo 2e jongen Peetje74 3619-9 21 apr vk - 2 mei 20w echo 3e wnwGympy77 3320-9 17 mei 20w echo2e wnwMeisjegroningen 2620-9 4 mei 20w echo1e meisje 7up2520-9 13 april vk - 26 april 20w echo1e jongen deborahs1ste2020-9 6 mei 20w echo1e wnwm2b 2621-9 6 mei echo1e meisje xxxjes3324-9 15 jun vk 1e jongen dinges812925-9 11 mei 20w echo 1e wnwSofi2010 3426-9 12 mei vk - 24 mei 20w echo4e meisje ? Deernie3028-9 20 mei 20w echo - 28 apr pretecho 1e meisje Nientje82 283-10 18 mei 20w echo1e wnw
M2B, dat is heftig! Ik hoop dat het goed blijft gaan met je vriendin. Wel knap dat ze zo relaxed blijft. Ik weet niet of ik dat ook zou hebben...

Enne, die tweeling...wel zwaar maar wel leuk! Maar ik ga er van uit dat wij er gewoon 1tje krijgen. Ook zo leuk!
hallo allemaal,

even een tijdje niet geweest en wat zijn er veel zwanger en wat is er veel geschreven!!

ben poosje niet geweest omdat ik ook bloedverlies heb gehad nu bijna 2 weken geleden, was op mijn werk en schrok me een ongeluk!! zo zie je nooit bloed(nauwelijks een cyclus) en dan als je het juist niet verwacht...

ik kon gelijk terecht bij de gyn voor een echo.. was een kloppend hartje te zien en te horen..

gelukkig mag ik morgen weer naar de gyn (afspraak stond al) maar ben wel heel nerveus... vind het echt spannend... gaan van het positieve uit!

wat hebben veel meiden de afgelopen dagen heftige dingen mee gemaakt.. heel veel succes en sterkte allemaal..

wat heftig zeg van je vrienden met dat dochtertje..

het leven is zo onwijs hard...
Sterkte koggen Josje V. Ik hoop dat t hartje nog zo mooi klopte als de afgelopen keer.
Sofi, wat was schrikken zeg, met die brand. Gelukkig dat het bij de garage is gebleven! Maar toch altijd weer een rompslomp met verzekering enzo.

Lyt, wat een dubbele dag voor jou vandaag. Van de ene kant succes en veel plezier bij de echo! En van de andere kant heel veel sterkte bij de uitvaart. Echt the circle of life zo.... het verlies van een leventje en het begin van een nieuwe.

m2b dat is schrikken van je vriendin. Hopelijk blijft het kindje nog zo lang mogelijk zitten!

Josjev ook voor jou erg schrikken! Gelukkig dat alles toch goed was. Ik hoop dat je vandaag ook weer een goede echo hebt!

Hebben jullie ook zo dat je zo erg aan het dromen bent? Ik droom steeds tegen de ochtend hele rare drukke dromen. Vanmorgen ook weer dat ik bij de VK was en 9 kilo was aangekomen, dat ik daarna naar buiten liep en allemaal bekenden zag die ik probeerde te ontwijken. Dat ik daarna een afspraak wilde maken voor een echo, maar het echobureau maar niet kon vinden en daar aangekomen dat er zo'n lange rij stond dat ik niet terecht kon.

Heel duidelijk allemaal dingen waar ik me de laatste tijd beetje druk om maak: dat ik teveel aankom(zijn er nog geen 9 hoor :-)

dat ik de zwangerschap nog voor iedereen verborgen moet houden en dus constant op mn woorden moet letten en afentoe zelfs liegen en dat ik maar zo uitkijk naar de echo en het zo lang lijkt te duren.

Nu schiet dat eindelijk op, nog drie daagjes.... Begin al wel zenuwachtig te worden :-)
hallo allemaal,

hier even een goed berichtje vanmorgen echo gehad.. en alles is goed.. beeb was al heel druk aan het dansen in mijn buik.. geweldig om te zien.. hartje klopte ook heerlijk goed.. TOP dus..

ook mijn uitgerekende datum is nu bekend, namelijk 12 september.. ben benieuwd...

ben nu door gyn overgedragen aan verloskunidge.. kan ik pas 1 maart terecht... (ach is ook al weer over 3 weken..)

maar ben blij en opgelucht..

voor jullie ook allemaal goede echo's. daar duim ik voor!!
Ik heb de 24e een echo! Zojuist een afspraak gemaakt!

@ Josje, goed nieuws! Zo'n danser in je buik!

@ cookie80. Dat dromen herken ik eigenlijk niet. Ik ben wel soms in een keer klaarwakker. Dan kan ik gewoon echt uren niet meer slapen. Lig ik ineens 2 a 3 uur wakker....
Josjev, wat ontzettend fijn dat je weer een goede echo hebt gehad!!! En dat je de datum nu weet, is ook handig :-)

Geweldig dat je kindje zo lekker aan het bewegen was!!

Deernie, ik heb dat wakker liggen ook. Geen uren, maar word 's nachts ineens wakker en kan dan lange tijd niet meer slapen.

Van dat dromen dacht ik weleens gehoord te hebben dat dat ook door de hormonen kan komen, vandaar dat ik het vroeg haha, maar misschien ben ik wel de enige die er last van heeft :-) Ik word er in ieder geval wel raar wakker van (bijv nog boos als ik in mn droom boos ben geweest) en voel me dan niet echt uitgerust.
Josjev fijn dat het goed ging allemaal.

Mummin welkom bij de club!

Lyt, hoe ging het vandaag? Zal wel heel emotioneel zijn.

M2b, 27 weken is erg vroeg om al opgenomen te worden. Een vriendin van mij heeft 2 kinderen, de eerste is met 32 weken gehaald en de 2e met 30 weken ivm zwangerschapsvergiftiging. De kinderen maken het nu prima. Op de afdeling neonatologie weten ze echt raad hier mee en mijn vriendin voelde zich ook heel rustig daar, omdat ze wist dat dit de beste plaats was om te zijn. Ze heeft er de tweede zwangerschap al vanaf week 25 gelegen. Je vriendin is op de beste plaats, veel sterkte.

Het weekendje weg was heerlijk. Zaterdagavond was ik helemaal op en dat ik merkte ik ook in mijn buik, echt buikkrampen. Zondag hebben we het wat rustiger aan gedaan.

Ik sport ook nog elke week, soms 2 keer. Vanavond ga ik weer naar de Zumba. Volgens mij is het als je je nog goed voelt geen probleem. Met een teamsport/contactsport zou ik wel meer oppassen. Je moet er niet aan denken dat je een hockeystick in je buik krijgt of onderuit gaat en op je buik valt.

Dromen doe ik niet meer dan normaal. Wel wordt ik 2/3 keer per nacht wakker. Gewoon van niets. Gelukkig kan ik redelijk snel weer inslapen.
Cookie80, dAt begrijp ik.... Dat je niet uitgerust bent. Als jij de hele nacht mensen aan het ontlopen bent omdat ze je niet mogen zien..... Pffff.....
Wakker worden 's nachts en dan niet meer kunnen slapen heb ik ook last van. Vooral vorige week. Man was ook nog ziek geworden (buikgriep) en werd dus regelmatig 's nachts wakker en moest er dan uit. Ik werd dan ook wakker en kon gewoon niet meer in slaap komen.

Vorige week was een drukke week: drie dagen werken en laat thuis en nog een dag cursus, ook weer laat thuis.

Zaterdag was ik helemaal kapot, helaas m'n man ook dus we hadden niet veel aan elkaar...

Gisteren ging het wel weer, vanmiddag heb ik even een uurtje geslapen, scheelt ook.

Nu ben ik weer erg misselijk. De laatste paar dagen moet ik 's avonds overgeven.

Tijdens het eten gaat het wel, maar vanavond zal het wel weer raak zijn...

Nou ja, meestal is het rond de 14 weken wel over bij mij, dus nog maar 6 weken...

Lyt, hoe was je echo vandaag? Wat verdrietig nieuws over het kindje van je kennissen.
Even een egopost, echo was helemaal goed. Ben wel iets minder ver dan gedacht, ben 13 september uitgerekend. 1 dag voor mijn verjaardag, haha!
Lyt en Josjev: gefeliciteerd met jullie goede echo's!

M2B: Dat is schrikken zeg! Wel knap dat je vriendin zo rustig blijft.

Morgen naar de verloskundige, daarna kan ik ook eindelijk een afspraak maken voor een echo.
Hier gaat alles nog steeds zijn gangetje...begin de vermoeidheid wel zat te worden, maargoed week 10 is al in zicht

Morgen naar de VK, volgende week vrijdag de officiele termijnecho en dan die dag erna naar de 9 maandenbeurs...en de week erna op vakantie...genoeg leuke dingen om naar uit te kijken, maar de tijd gaat zo langzaam voorbij :s

Zou zo graag willen dat de 12 weken om zijn en dat ik het aan iedereen kan vertellen, helemaal nu een heel goed vriendinnetje 1 dag voor mij uitgerekend blijkt te zijn en het al wél aan iedereen heeft verteld, maargoed...nog even geduld!

Werkze / fijne dag vandaag!
Lyt, fijn dat je echo goed was.
Juffie: Je hoeft toch niet te wachten tot de 12 weken met vertellen. Bij mijn eerste heb ik het na de termijnecho met 10 weken + 3 verteld. De kans dat het dan nog mis gaat bij een goede echo is heel klein dus ik heb ervoor gekozen om het toen te vertellen. Daarnaast vond ik het ook niet erg om te vertellen als het toch mis mocht blijken te zijn, aangezien ik het ook raar vind om dan te zeggen dat ik een griepje zou hebben of zo, dan vertel ik maar liever gewoon wat er aan de hand is. Deze keer heb ik de termijnecho al met ruim 9 weken en dat is ook het moment dat ik het ga vertellen aan de buitenwereld, behalve dan aan mijn ouders en 1 collega, want die weten het nu al.

Lyt en Josjev gefeliciteerd met jullie goede echo's. Het moet wel een dubbel gevoel bij jou hebben gegeven, Lyt. Aan de ene kant jou goede echo en aan de andere kant de begravenis van het kindje van vrienden...
Gefeliciteerd met de goede echo's!!

Ik ben zo ontzetttend moe.. Ik lees wel mee, maar kan alle namen en bijbehorende verhalen niet onthouden. Excuses daarvoor!

Donderdag termijnecho. Spannend!
Hoi allemaal,

Ik ben net terug van de verloskundige. Ze had alle gegevens van mijn vorige zwangerschap en bevalling nog in de computer staan, dus we waren zo door de vragenlijst heen.

En ik heb een afspraak voor de termijnecho: op 22 februari, dus nog 2 weekjes wachten.
Wat kunnen die weken lang duren hè? Tot we voor de echo mogen?
quote:deernie schreef op 07 februari 2011 @ 17:12:

Cookie80, dAt begrijp ik.... Dat je niet uitgerust bent. Als jij de hele nacht mensen aan het ontlopen bent omdat ze je niet mogen zien..... Pffff.....

Lyt, gefeliciteerd met je goede echo!! Gelukkig ook nog goed nieuws op die moeilijke dag.

xxxjes, leuk dat jullie weekendje weg zo goed bevallen is!

Peetje, balen is dat he, als je man ook ziek is, terwijl jij je ook niet top voelt. Ik had dat twee weken geleden en hoe rot ik het ook voor hem vond, ik had ook wel zelfmedelijden dat ik alles alleen moest doen terwijl ik zo ontzettend moe was hihi

Ik moet trouwens niet vergeten dat ik deze week ook nog bloed moet laten prikken. Dat wil ik vrijdagochtend even doen. Moet wel nuchter, dus hoop dat ik dat én niet vergeet en heel verstrooid toch iets eet :-) én dat ik dan niet te lang hoef te wachten bij het bloedprikken. Kan soms zo ontzettend lang duren....
Ja he, deernie, wat duurt dat lang....

Mag morgen dan eindelijk!! Een dag voordat ik 11 weken ben (volgens mijn berekeningen dan), dus heb er best even op moeten wachten haha.

Zal dus vanaf morgen bij het opstaan wel hele dag vlinders in mn buik hebben. Van de zenuwen en van het uitkijken naar eindelijk de echo! Oh, ik hoop zo op goed nieuws.... Ik ben er zo zenuwachtig over. Ga vanavond maar lekker vroeg mn bed in, lekker met een boek erbij. Kan de nachtrust wel gebruiken en dan ben ik even afgeleid (boek is spannend).
Lyt, ik vind trouwens wel dat jij een heel vies plaatje/avatar hoe dat ding ook heet, hebt
Hai lieve dames,

Weer even geleden dat ik geschreven heb, maar heb wel steeds lekker mee zitten lezen!

Heel herkenbaar wat jullie allemaal voelen. Ik word vaak ook middenin de nacht wakker en kan dan een paar uur niet slapen. Vreemd!

Morgen heb ik weer een echo; ik ben 7 weken zwanger, volgens mij. In verband met mijn chronische ziekte, maar vooral door mijn miskraam in oktober ben ik heel bezorgd. Ik vind het zo spannend!!! Ik hoop op een mooi, groot vruchtje, met een mooi kloppend hartje, maar ik ben zoooo bang dat het weer mis is. Hoewel daar geen enkele reden voor is, maar toch...

Super van alle goede echo's die er al geweest zijn; dat er maar veel mogen volgen!
Cookie80, ik heb dat ook een keer gehad toen ik voor een test naar de gyn moest. Moest nuchter komen, sta lekker een boterham te eten en denk ondertussen: wat moest ik toch voor bijzonders bij de gyn vandaag..... Zo suf, nu plak ik altijd een briefje op de koelkast en het aanrecht etc.

Fijn van de goede echo's! Ik ben blij dat ook 'mijn' week aagebroken is! Cookie, jij moet helemaal lang wachten, bijna 11 weken!

Hier ook al een zieke man, al sinds donderdag. Hij zit aan de antibiotica en is zo slap als een vaatdoek. Nu dus het hele huishouden, de kinderen en werken alleen. Ben blij dat ik geen alleenstaande moeder ben.

's Nachts wakker worden heb ik ook wel, maar ik slaap zo weer. Mijn dochter van 14 maanden slaapt pas een week door, dus ik ben moe genoeg haha.

Oh, er staat er 1 aan mijn been te trekken, ik ga er weer vandoor

groetjes
Veel succes voor iedereen die morgen een echo heeft!

Ik ben al zenuwachtig voor het eerste gesprek met de verloskunidge morgen, laat staan voor de echo. Hopelijk kan ik morgen meteen eena fspraak maken voor de echo.

Mijn vriend en ik proberen het nog tegen niemand te vertellen tot na de echo. Alleen mijn vriendin in het buitenland weet het dan. Wel moeilijk hoor. Had ik net een cursus met collega's en tijdens het diner werd er gezellig over kinderen gekletst. Vraagt ineens een collega aan me of ik dat niet super vervelend vindt dat zij het over kinderen hebben en ik niet mee kan praten.... Ik moest mijn tong eraf bijten, ze zou eens moeten weten. Niet dat ik nu al mee kan praten, maar ik had wel het gevoel van hè dat kan ik straks juist wel :-) We moeten al zo opletten dat mijn vriend en ik geen opmerkingen maken waren anderen bij zijn. Gelukkig heb ik jullie nog!

Weltrusten voor dadelijk!
@ Deerniee jaa dat wachten op die echo's duurt telkens weer lang...ik mag vanmiddag om 13.00 een onofficiele echo bij de VK laten maken en dan over anderhalve week de termijnecho :D

@ Pippip spannende dag vandaag voor jou! Ik duim voor je! En een groot vruchtje met 7 weken...ik had met ruim 8 weken een vruchtje van 1,9 cm...dus écht groot zal het niet zijn ;)

Vanmiddag laat ik jullie weten hoe de VK en de echo was!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven