wat nu?

07-02-2011 21:44 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, ik zal me eerste even voorstellen. Ik ben een man woon samen met een schat van een vriendin en we hebben samen 3 jonge kinderen.

We komen beiden uit een lange relatie. Ik had daar 2 kinderen ( die ik niet meer zie omdat mijn ex dat niet toelaat. Heel verhaal opzich)

We zijn ook collga's en hebben voordat we iets kregen veel met elkaar gemaild. Op één bepaalde dag zeiden we tegen elkaar dat we onze oude relatie zouden beindigen. Ik heb haar opgehaald met de auto en samen gingen we er vandoor.

Ze raakte zwanger ik ik raakte door een bepaalde reden verslaafd aan de coke.

Zelf bij de geboorte van ons eerste kind stond ik helemaal strak van de coke.

Verder heb ik erg veel gedronken en ik heb haar enorm veel pijn gedaan in tijden dat ik helemaal de weg kwijt was. Ik heb haar in haar gezicht gespuugt en geslagen. Ik heb echt de meest erge dingen gedaan en mijn maag draait er nu nog van om.

Ik heb haar enorm veel pijn gedaan. Dat is met geen pen te beschrijven. Psychisch en lichamelijk. Onbegrijpelijk vooral omdat ik weerzinwekkend veel van haar hou.

Ik ben gaan afkicken en dat is gelukt.

Er bleven wel veel schulden staan

Ondanks financiele ellende zijn we bij elkaar gebleven en kregen nog 2 kinderen.

Er zijn nu 3 Jonge kinderen..

We zitten in de schuldsanering waar over een paar maanden een eind aan komt.

Ik heb de afgelopen jaren geleefd van dag tot dag met als enige lichtpuntje de dag dat ik klaar ben met de sanering. Dan hou ik een riant salaris over.

Mijn vriendin zit zelf ook met veel problemen uit haar jeugd etc.

We zijn 10 jaar samen.. en een paar dagen geleden vertelde ze me dat haar gevoel voor mij weg is.. En ze is verlieft op een ander geworden. Iemand die ze maar kort kent maar waar ze waarschijnlijk alleen lustgevoelens voor heeft. Ze zegt dat ze nog niet is vreemdgegaan met hem...

Deze man ik verdomme ook een collega maar werkt ergens anders bij hetzelfde bedrijf. Hij is een player en probeert bij iedere vrouw te scoren. Mijn vriendin zit zo slecht in haar vel dat ze er is ingetrapt en liefde maakt blind.

Als ik haar vraag wat nu? dan is haar antwoord dat ze het niet meer weet.

Haar eigenwaarde en zelfbeeld is 0 terwijl ze voor mij (en dat zeg ik altijd) de mooiste vrouw op aarde is. En ze is echt heel mooi.

Ik ben zo bang dat ik haar kwijt raak. Ze wil alles alleen oplossen zegt ze. We zitten nu thuis en doe natuurlijk precies de dingen die ik niet moet doen. Vraagt aan haar wanneer ze antwoord heeft, dat ze die ander moet laten vallen, dat ze hulp moet gaan zoeken etc etc..Dom van me maar ik ben immers een man ;)) Ik duw haar steeds verder van me af door steeds maar weer in herhaling te vallen door dingen te zeggen die ze nu niet wil horen.

Ik ben niet bang om alleen te zijn mocht ze weggaan dus ik schrijf dit niet uit zelfmedelijden. Ik had met haar oud willen worden.. We zijn zo dichtbij het eind van de financiele ellende.. Dan kunnen we weer dingen doen die we nu niet kunnen doen (al 3 jaar niet) Zoals uitgaan, concerten etc bedenkt maar iets..

Ik kan niet leven met het feit dat ik mijn liefste maatje ga kwijtraken waar ik zo intens van hou....

Ze blijft ook maar over haar gevoel voor die ander praten... Eigenlijk wil ze dat ik haar de ruimte geef om zichzelf te ontdekken omdat ik haar 2de liefde ben en ze verder nooit met andere mannen naar bed is geweest.

Er is nog veel meer te schrijven maar dit is een beetje de beknopte versie.

Mijn grootste nachtmerrie is uitgekomen...

We doen sinds de schuldsanering niets leuks meer samen.. We hebben geen geld.

Ook werken we om en om. Als ik werk ik zij vrij en als ik vrij ben werkt zij. Dagdiensten en nachtdiensten. Ons leven is op dit moment een ubersleur... En daarom had ik zo gehoopt dat we het einde van de financiele rompslomp zouden gaan halen. Dan kunnen we een andere woning krijgen ( nu een kippenhok) WE KUNNEN DAN WEER GAAN LEVEN.. en leuke dingen met elkaar doen.

Ze vindt ook dat ik haar ruimte moet geven om te ervaren hoe het is met andere mannen.. De gedachte alleen al maakt me ziek vooral het feit dat ze keer op keer ( in mijn ogen belazerd zal gaan worden en er wordt misbruik van haar gemaakt. Ze zegt dat zelf dat dat dan haar probleem is. Gezien haar psychische toestand doet mij dit enorm veel pijn. Ik raak mijn maatje kwijt.

Er is nog zo veel meer maar ik heb gewoon de kracht niet meer om te schrijven. Sinds de dag dat ze mij heeft verteld dat ze verlieft is op die ander ben ik misselijk. Lichamelijk ziek. Zo bang om de liefde van mijn leven te verliezen.
Tja.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
hij is een player, jij mept je vrouw.... ik had 't ook wel geweten hoor...
meppen? Heb ik daar overheen gelezen?
wie zijn billen brandt toch of karma..... sorry ik kan er niets aardigs van maken...

aanvaard de consequenties van de keuzes die je in je leven gemaakt hebt en zorgt dat je er van leert voor je verdere leven
Hij zegt dat hij haar lichamlijk pijn heeft gedaan Mimootje..

Edit; er staat letterlijk dat hij haar geslagen heeft.

Tja To... Ik kan het 'r niet kwalijk nemen.

Als het om mij was gegaan was ik al 10 jaar eerder opgestapt. Persoonlijk denk ik dat haar laten gaan het beste cadeau is dat je d'r kunt geven.
"ik heb haar in haar gezicht gespuugd en geslagen"

(kan niet quoten met mobiel, maar het staat ergens in de lap tekst)
Ik weet ook niet zo goed hoe ik hier op moet reageren.

Jij was ontzettend fout, en ik begrijp niet dat ze jou eerder het huis uit gezet heef.

Waarom zijn er nog 2 kinderen gekomen terwijl jullie al enorme schulden hadden? Als je perongeluk zwanger raakt, snap ik dat je geen abortus ondergaat, maar waarom nog 2 kinderen, terwijl er geen geld is?

Als jullie beide zo hard werken, kan ik me wel voorstellen dat de rek er een beetje uit is.

Jouw probleem begrijp ik helemaal, maar wat daar aan vooraf gegaan is niet echt. Mogelijk durft jouw vriendin nu wel voor zichzelf op te komen en durfde ze dat eerder niet?
Het is in een normale relatie al een hele kluif om de

boel weer op de rails te zetten als een van de twee

verliefd wordt, lees bijvoorbeeld het verhaal van HOVA

maar in jouw complexe situatie kan ik je aleen maar

sterkte wensen.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Okee. Jij hebt haar kapot gemaakt waardoor zij al een tijd de weg kwijt is en jij bent nu verbaasd dat je haar in de armen van de eerste de beste player hebt gedreven?

Sommige dingen zijn té erg. Die kun je niet meer zelf goed maken.

Ik bid dat zij hier weer bovenop komt met de kinderen. Gezin nummer twee dat je verkloot hebt.
Ze zit al jaren in de ellende door jouw keuzes. Ik kan mij voorstellen dat de rek eruit is. Voor jou is het einde in zicht. Maar ook in die 3 jaar had je dingen kunnen doen die geen geld kosten maar wel romantisch of leuk waren geweest om te doen. Dus nu bedenken dat het straks allemaal wel kan is een beetje laat.

Veel sterkte, kan me voorstellen dat je nu in zak en as zit. Probeer nog met haar te praten en wacht niet tot er pas weer geld is, maak het nu leuk met elkaar.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Klinkt als een droomrelatie.

*wenst de kinderen veel sterkte*
quote:N00tje schreef op 07 februari 2011 @ 21:55:

Hij zegt dat hij haar lichamlijk pijn heeft gedaan Mimootje..

Edit; er staat letterlijk dat hij haar geslagen heeft.

Tja To... Ik kan het 'r niet kwalijk nemen.

Als het om mij was gegaan was ik al 10 jaar eerder opgestapt. Persoonlijk denk ik dat haar laten gaan het beste cadeau is dat je d'r kunt geven.Dat zou pas onzelfzuchtige liefde zijn....
daar gaat mijn belastinggeld dan heen. Arme kinderen.....
jeetje wat vallen jullie de to allemaal aan zeg.

ik zie het anders.

de ''rottigheid'' heeft plaatsgevonden in de 1ste jaren van hun huwelijk!

blijkbaar had ze zich daaroverheen gezet, en gingen ze er samen voor. er zijn notabene nog 2 kinderen gekomen.

dus daarna zijn er op de schuld na ( zoals ik begrijp) geen vreemde dingen meer gebeurd (dus klappen enz enz)

dus waarom verdedigen jullie de vrouw van to nou?

het ging toch weer allemaal goed.

zei heeft er toch zelf voor gekozen om met de to verder te gaan, en zelf nog 2 kinderen mee te krijgen

als ze zoals jullie zeggen kapot was gemaakt dan had ze er jaren geleden al mee moeten stoppen en ook geen kinderen krijgen!

en tja wat er nu moet gebeuren?

ik denk dat je een goed gesprek moet hebben om te kijken of ze wilt vechten voor jullie gezin en dan houd dus ook in afstand nemen van de ander en samen vechten voor jullie gezin!

ik zou haar nooit van me leven ''laten uitzoeken hoe het met andere mannen is'' dan mag ze alleen verder! kan ze zoveel uitzoeken wat ze wilt!
Je hebt haar in haar gezicht gespuugd?

Ik kan dan wel begrijpen dat ze voor de player gaat hoor

Die zijn (zeker in het begin) de hoffelijkheid zelve!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Je zegt dat je eigenlijk vindt dat zij hulp moet zoeken. Maar vertel eens, welke hulp heb jij precies gehad om aan haar te laten zien dat je haar serieus neemt?

Ik vind dat je verhaal erg om jou draait. Om wat jij vindt en voelt en hoe jij in het leven staat. Om waar jij over droomt. Waar is de ruimte voor wat zij vindt en voelt en wil?
Arme kinderen!!!

5 kinderen verder....pffff!

Ik zeg sterilisatie!
quote:ikkelies schreef op 07 februari 2011 @ 22:12:

jeetje wat vallen jullie de to allemaal aan zeg.

ik zie het anders.

de ''rottigheid'' heeft plaatsgevonden in de 1ste jaren van hun huwelijk!

blijkbaar had ze zich daaroverheen gezet, en gingen ze er samen voor. er zijn notabene nog 2 kinderen gekomen.

dus daarna zijn er op de schuld na ( zoals ik begrijp) geen vreemde dingen meer gebeurd (dus klappen enz enz)

dus waarom verdedigen jullie de vrouw van to nou?

het ging toch weer allemaal goed.

zei heeft er toch zelf voor gekozen om met de to verder te gaan, en zelf nog 2 kinderen mee te krijgen

als ze zoals jullie zeggen kapot was gemaakt dan had ze er jaren geleden al mee moeten stoppen en ook geen kinderen krijgen!

en tja wat er nu moet gebeuren?

ik denk dat je een goed gesprek moet hebben om te kijken of ze wilt vechten voor jullie gezin en dan houd dus ook in afstand nemen van de ander en samen vechten voor jullie gezin!

ik zou haar nooit van me leven ''laten uitzoeken hoe het met andere mannen is'' dan mag ze alleen verder! kan ze zoveel uitzoeken wat ze wilt!

Nou mishandelt worden is niet niks hoor. En die verslaving zal ook met veel leugens gepaard zijn gegaan. En aan die schulden kom je ook niet zomaar.

Dat ze het nog zolang heeft uitgehouden.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik zeg , en nog eens

Tsja, ze had eigenlijk al veel eerder bij je weg moeten gaan. Dus wat kan ik er in dit geval van zeggen? Het leven dat jullie leiden is nou niet bepaald een leuk leven, dus dat ze er van weg probeert te vluchten, daar kan ik ergens inkomen.
Wat een ongelooflijk zooitje zeg...

Ik kan alleen denken: arme kinderen....
TO.. je bent wel eerlijk, je ziet je eigen fouten en dat vind ik goed. Maar helaas, het maakt niet goed wat er gebeurd is, er is denk ik gewoon teveel gebeurd.

Het beste wat jij nu voor haar kunt doen is haar de ruimte geven waarom ze vraagt... en dat begint al bij het niet doorzeuren over wat nu.

Uiteraard wil dat niet zeggen dat ze heerlijk met haar player kan gaan spelen en jij op de reservebank blijft zitten tot ze haar vergelijkend warenonderzoek gedaan heeft.

Dus wat nu? In elk geval nooit meer in de fouten vervallen zoals je eerder gedaan hebt... want ook in het slechtste geval ben jij uit de schuldsanering over een paar maanden en daar moet je zeker zelf ook van kunnen gaan genieten.

Wees er voor haar... en wees er vooral voor de kinderen!

Sterkte.
quote:bloemetje11282 schreef op 07 februari 2011 @ 22:08:

daar gaat mijn belastinggeld dan heen. Arme kinderen.....Welk belastinggeld???
Ik vind het ook een beetje te kort door de bocht om alles bij manlief neer te leggen. Ok, hij was fout! Maar zij is ook zelf erbij geweest en heeft het laten gebeuren... Waar problemen zijn zijn altijd twee verhalen. Hij doet nu zijn verhaal en niet echt rooskleurig...maar ben benieuwd als je wist wat achter elke voordeur schuil gaat.

Wat betreft andere mannen...als zij dat ECHT nodig heeft en jij geeft genoeg om haar geef je haar die vrijheid. Misschien enige kans om te redden wat er te redden valt. Laat haar los en als ze bij je terug moet komen doet ze dat wel. Misschien juist alleen al de gedachten voor haar dat jij zegt; Ja je mag! is voor haar al voldoende en doet ze het niet.. misschien juist door het te doen opent haar ogen weer en ziet ze jou weer met andere ogen, kan ook.... Haar verbieden is sowieso einde relatie want als ze al zo opelijk dit aangeeft zal ze zich niet kunnen inhouden lijkt mij. Maar trek je het echt niet dan lijkt het me beter om nu uit elkaar te gaan dan wachten tot de bom barst...
quote:dewegkwijt schreef op 07 februari 2011 @ 21:44:

Hallo allemaal, ik zal me eerste even voorstellen. Ik ben een man woon samen met een schat van een vriendin en we hebben samen 3 jonge kinderen.

We komen beiden uit een lange relatie. Ik had daar 2 kinderen ( die ik niet meer zie omdat mijn ex dat niet toelaat. Heel verhaal opzich)

We zijn ook collga's en hebben voordat we iets kregen veel met elkaar gemaild. Op één bepaalde dag zeiden we tegen elkaar dat we onze oude relatie zouden beindigen. Ik heb haar opgehaald met de auto en samen gingen we er vandoor.

Ze raakte zwanger ik ik raakte door een bepaalde reden verslaafd aan de coke.

Zelf bij de geboorte van ons eerste kind stond ik helemaal strak van de coke.

Verder heb ik erg veel gedronken en ik heb haar enorm veel pijn gedaan in tijden dat ik helemaal de weg kwijt was. Ik heb haar in haar gezicht gespuugt en geslagen. Ik heb echt de meest erge dingen gedaan en mijn maag draait er nu nog van om.

Ik heb haar enorm veel pijn gedaan. Dat is met geen pen te beschrijven. Psychisch en lichamelijk. Onbegrijpelijk vooral omdat ik weerzinwekkend veel van haar hou.

Ik ben gaan afkicken en dat is gelukt.

Er bleven wel veel schulden staan

Ondanks financiele ellende zijn we bij elkaar gebleven en kregen nog 2 kinderen.

Er zijn nu 3 Jonge kinderen..

We zitten in de schuldsanering waar over een paar maanden een eind aan komt.

Ik heb de afgelopen jaren geleefd van dag tot dag met als enige lichtpuntje de dag dat ik klaar ben met de sanering. Dan hou ik een riant salaris over.

Mijn vriendin zit zelf ook met veel problemen uit haar jeugd etc.

We zijn 10 jaar samen.. en een paar dagen geleden vertelde ze me dat haar gevoel voor mij weg is.. En ze is verlieft op een ander geworden. Iemand die ze maar kort kent maar waar ze waarschijnlijk alleen lustgevoelens voor heeft. Ze zegt dat ze nog niet is vreemdgegaan met hem...

Deze man ik verdomme ook een collega maar werkt ergens anders bij hetzelfde bedrijf. Hij is een player en probeert bij iedere vrouw te scoren. Mijn vriendin zit zo slecht in haar vel dat ze er is ingetrapt en liefde maakt blind.

Als ik haar vraag wat nu? dan is haar antwoord dat ze het niet meer weet.

Haar eigenwaarde en zelfbeeld is 0 terwijl ze voor mij (en dat zeg ik altijd) de mooiste vrouw op aarde is. En ze is echt heel mooi.

Ik ben zo bang dat ik haar kwijt raak. Ze wil alles alleen oplossen zegt ze. We zitten nu thuis en doe natuurlijk precies de dingen die ik niet moet doen. Vraagt aan haar wanneer ze antwoord heeft, dat ze die ander moet laten vallen, dat ze hulp moet gaan zoeken etc etc..Dom van me maar ik ben immers een man ;)) Ik duw haar steeds verder van me af door steeds maar weer in herhaling te vallen door dingen te zeggen die ze nu niet wil horen.

Ik ben niet bang om alleen te zijn mocht ze weggaan dus ik schrijf dit niet uit zelfmedelijden. Ik had met haar oud willen worden.. We zijn zo dichtbij het eind van de financiele ellende.. Dan kunnen we weer dingen doen die we nu niet kunnen doen (al 3 jaar niet) Zoals uitgaan, concerten etc bedenkt maar iets..

Ik kan niet leven met het feit dat ik mijn liefste maatje ga kwijtraken waar ik zo intens van hou....

Ze blijft ook maar over haar gevoel voor die ander praten... Eigenlijk wil ze dat ik haar de ruimte geef om zichzelf te ontdekken omdat ik haar 2de liefde ben en ze verder nooit met andere mannen naar bed is geweest.

Er is nog veel meer te schrijven maar dit is een beetje de beknopte versie.

Mijn grootste nachtmerrie is uitgekomen...

We doen sinds de schuldsanering niets leuks meer samen.. We hebben geen geld.

Ook werken we om en om. Als ik werk ik zij vrij en als ik vrij ben werkt zij. Dagdiensten en nachtdiensten. Ons leven is op dit moment een ubersleur... En daarom had ik zo gehoopt dat we het einde van de financiele rompslomp zouden gaan halen. Dan kunnen we een andere woning krijgen ( nu een kippenhok) WE KUNNEN DAN WEER GAAN LEVEN.. en leuke dingen met elkaar doen.

Ze vindt ook dat ik haar ruimte moet geven om te ervaren hoe het is met andere mannen.. De gedachte alleen al maakt me ziek vooral het feit dat ze keer op keer ( in mijn ogen belazerd zal gaan worden en er wordt misbruik van haar gemaakt. Ze zegt dat zelf dat dat dan haar probleem is. Gezien haar psychische toestand doet mij dit enorm veel pijn. Ik raak mijn maatje kwijt.

Er is nog zo veel meer maar ik heb gewoon de kracht niet meer om te schrijven. Sinds de dag dat ze mij heeft verteld dat ze verlieft is op die ander ben ik misselijk. Lichamelijk ziek. Zo bang om de liefde van mijn leven te verliezen.

Hm.. ik heb de hoogtepunten (voor mij dan) even dikgedrukt.

Eerlijk..

Je vind haar de mooiste vrouw, zegt haar dat dagelijks, maar tegenlijkertijd heb je haar ook in het gezicht gespuugd en geslagen? Met alle respect, maar geen enkele vrouw zal je geloven als je daarna zegt; 'Je bent wel de mooiste vrouw van de hele wereld'. Misschien is ze wel de makkelijkste vrouw, de vrouw die het meest onzeker is, de vrouw die niks in durft te brengen. Want zeg nou zelf, welke zichzelf respecterende vrouw zou het accepteren als je haar in het gezicht zou slaan?

Ongeacht hoelang ik samen ben met mijn vriend, maar mocht hij mij ooit 1 keer slaan, dan ben ik weg.

Een paar dagen geleden verteld ze dan dat haar gevoel voor je weg is.. nogmaals, vind je het gek? Je mishandeld haar lichamelijk en psychisch, vervolgens loopt ze een man tegen het lijf die de juiste dingen op de juiste momenten weet te zeggen, en dan vind jij het vreemd zij zich eigenlijk realiseert dat haar gevoel over is?

En jij denkt dat het enige wat er hoeft te gebeuren, dat jullie leuke dingen gaan doen? Dat alles dan wel weer goed is?

ALS.. en ik zeg ALS het ooit nog goed komt.. dan gebeurt dat alleen doordat jullie in relatietherapie gaan, en los van elkaar ook nog in therapie gaan. Jij omdat je coke gebruikt hebt, drank gebruikt hebt, en omdat je haar mishandeld hebt. Zij omdat zij haar gevoel voor eigenwaarde compleet kwijt is. En jullie samen (als zij dat tenminste nog wilt) om samen te kunnen werken aan jullie relatie.

Geloof me, een relatie is hard, heel hard werken en bestaat niet alleen maar uit leuke dingen doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven