Wat moet ik doen?

08-02-2011 12:16 73 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb een vreselijke blunder gemaakt! Ik ben bijna 7jaar samen met mijn vriendin, jeugdliefde. Ik heb nooit een ander gehad. Ook nog nooit in de verleiding geweest hiervoor. We hebben een perfecte relatie, nooit ruzie en doen ook bijna alles samen. Zelfde vriendengroep, families heel close etc.

Nu 3weken gleden ging het mis, we gingen met vrienden een weekend weg. Rond een uur of 5 gingen we naar een stripclub. Echter kwamen we niet aan bij een stripclub maar bij een hoerenclub! Ik had al erg veel gedronken en voor het eerst in mijn leven een joint gerookt. Ik was ook totaal niet in de verleiding. Toen gingen 2vrienden buiten een sigaret roken en sloeg een knopje om. Ik wist niet meer wat ik deed (combinatie veel alco ho l en eerste joint,) ik ging dus mee naar binnen met 1van de dames. We begonnen rn opeens na 5min kwam het besef, waar ben je mee bezig? Ben toen meteen gestopt. Heb nu zon ontzettend schuldgevoel tegenover haar, ha ar familie en mijn eigen familie en weet echt niet wat ik moet doen? Vertellen of voor me houden? Weet nu wel zeket dat ik nooit meer een joint aanraak en ook nooit meer zon club zal betreden! Hoelang lopen jullie met zon schuldgevoel? Ik voel me nu al 3weken echt kotsmisselijk ervan, heb er zoveeeeeel spijt van. Mag me niet verschuilen omdat ik onder invloed was, maar het speelde wel degelijk een hele grote rol, vooral de joint. Hader nog nooit 1 gerookt. Had hiervoor nog nooit een ander aangeraakt ook niet door alleen alcohol, ik wist nog altijd wat ik deed. Maar hier wist ik het echt niet meer

Ik wil haar echt niet kwijt, we zijn voor elkaar gemaakt! Ik hou zoveel van haar!!

Hoop op goede tips
Geef aub serieuze tips of adviezen. Nogmaals vergeet dT verhaal van gisteren. Dit is wat is gebeurd! Mij is nog nooit zoiets gebeurd. Word helemaal gek. Heb echt zoveeeeeeeeeeeellll spijt! Weet nu 100% zeker dat ze de ware voor me is!
fapfapfap
quote:ralfie schreef op 08 februari 2011 @ 12:51:

Geef aub serieuze tips of adviezen. Nogmaals vergeet dT verhaal van gisteren. Dit is wat is gebeurd! Mij is nog nooit zoiets gebeurd. Word helemaal gek. Heb echt zoveeeeeeeeeeeellll spijt! Weet nu 100% zeker dat ze de ware voor me is!JA, want? Kon de hoer niet lekker sexen?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Nou, 'schuldgevoel' an sich geef je geen plekje. Integendeel. Je accepteert als een grote vent dat jij helemaal zelf iets stoms, fouts, onvergeeflijks hebt gedaan. Dat je dat niet meer terug kunt draaien en dat de zaken nu eenmaal zo liggen. Je neetm met andere woorden gewoon verantwoordelijkheid over jouw eigen daden.

Verder schaam je je enorm en ben je vooral reuze bang dat de hele buitenwereld op je af zou knappen, maarreh... heb je de afgelopen 3 weken dat je wel bij je allergrootste liefde was, veilig (met een condoom seks gehad? Heb je je laten testen op SOA's? besef dat er een incubatietijd is (HIV bijvoorbeeld kan volgens mij pas na 6 mnd op getest worden).

Jouw probleem van een misstap hoeft6 niet jouw vriendins (lichamelijke) probleem te worden. heb je op haar gepast de afgelopen drie weken??

Verder: ik lees dat veel mensen je aanraden om niets te zeggen. Besef wel dat het hebben van een geheim aan jou gaat vreten. Besef wel dat naarmate de tijd verstrijkt, de drempel steeds hoger zal worden. Besef dat jouw welzijn en jouw gedrag kunnen veranderen doordat jij een gehiem hebt. Plaats haar niet in de positie dat ze er zelf achter moet komen door rond te vragen.

Bovendien, hoe ga jij anders het komende half jaar met condoom uitleggen??
LoserT
niks vertellen, de straf die je krijgt is dat je moet leren leven met dit schuldgevoel.
quote:ralfie schreef op 08 februari 2011 @ 12:51:

Geef aub serieuze tips of adviezen. Nogmaals vergeet dT verhaal van gisteren. Dit is wat is gebeurd! Mij is nog nooit zoiets gebeurd. Word helemaal gek. Heb echt zoveeeeeeeeeeeellll spijt! Weet nu 100% zeker dat ze de ware voor me is!Het is je niet gebeurd alsof het je overkomen is zonder dat je er schuld aan hebt.... Je hebt het zelf veroorzaakt door je gedrag. Houdt eerst een op met die excuses te maken.
Je hebt nog nooooit dit, je hebt nog noooooit dat. Je zal noooooit meer liegen.

Haha, grapjas ben je. Blijf lekker janken.
Ikzelf ben er sterk aan het twijfelen om het op biechten. Ik vind nml dat mijn vriendin van mijn fout moet weten. Ik vind dat eerlijkheid het belangrijkstr is in een relatie. Op dit moment kan ik er niet mee leven om zon groot geheim voor mezelf te hebben. We zijn zo ontzettend close en houden zoveel van elkaar, daarom denk ik ook dat ze me zal vergeven als ik het zou vertellen. Maar de vraag is moet ik haar zoiets aandoen?. Snap nog steeds niet hoe dit heeft kunnrn gebeuren! Ik heb sowieso 3weken geen sex gehad omdat ik al enige tijd last heb van een zaadbal, hiervoor ga ik morgen naar de dokter en doe ik meteen een soa test.(alles was met condoom)
Als je eerlijkheid zooooooooo belangrijk vindt, hoe kan je dat dan uit het oog zijn verloren toen je die hoer zag?????? Sneu topic, sneu figuur. Zitten jullie hard te lachen daar op je werk?
O, en trouwens, zo geheim is je grote geheim niet hoor. Er is vast wel een leuke vriend van je die zich binnenkort onder invloed van dan wel drank dan wel drugs of een combi van beiden zal verspreken! Whahahahaha, groot geheim!
quote:ralfie schreef op 08 februari 2011 @ 13:10:

Ikzelf ben er sterk aan het twijfelen om het op biechten. Ik vind nml dat mijn vriendin van mijn fout moet weten. Ik vind dat eerlijkheid het belangrijkstr is in een relatie. Op dit moment kan ik er niet mee leven om zon groot geheim voor mezelf te hebben. We zijn zo ontzettend close en houden zoveel van elkaar, daarom denk ik ook dat ze me zal vergeven als ik het zou vertellen. Maar de vraag is moet ik haar zoiets aandoen?. Snap nog steeds niet hoe dit heeft kunnrn gebeuren! Ik heb sowieso 3weken geen sex gehad omdat ik al enige tijd last heb van een zaadbal, hiervoor ga ik morgen naar de dokter en doe ik meteen een soa test.(alles was met condoom)Je hebt een zaadbal? Je bént een zaadbal! Lullig zeg..
Okee...wat moet je nu doen:

Gelijk naar een juwelier gaan en de grootste en mooiste ring met diamant kopen voor je vriendin. Met natuurlijk bijpassende oorbellen en armband en halsketting.

Daarna hol je door naar de Fleurop en koop je de grootst mogelijk bos rode rozen, wat zeg ik: je koopt meteen de complete winkelvoorraad van 3 bloemenwinkels op.

Daarna kruip je naar de kerk en biecht je deze misstap op.

Reserveer daarna een tafel bij De Librije voor de komende maand, elke dag!

En natuurlijk vertel je je vriendin dat je dit allemaal doet omdat je zoveel van haar houdt!

Zo, schuldgevoel afgekocht? Je zal je echt beter gaan voelen...
Nope
Je kunt niet leven met dit geheim, daarom dump je je geheim lekker bij je vriendin.

Verwacht je nou echt dat je schuldgevoel dan stopt?

Nu heb je een schuldgevoel en straks voel je je ellendig, omdat je vriendin je hierom heeft gedumpt. Je zult je hoe dan ook ellendig voelen.

En terecht.
Ach Ralfie toch................das KUT jonguh...
quote:ralfie schreef op 08 februari 2011 @ 13:10:Ik vind dat eerlijkheid het belangrijkstr is in een relatie. Op dit moment kan ik er niet mee leven om zon groot geheim voor mezelf te hebben.

De tweede zin is waar, de eerste niet. Jij kunt het niet verdragen een akelig geheim te hebben, daarom maak je jezelf nu wijs dat je eerlijkheid heel belangrijk vindt.

Je zit nu te denken hoe je het zo veilig mogelijk kunt vertellen en je probeert hier verschillende scenario's uit, onder het motto "met welke versie van het verhaal vermijd ik de grootste ellende en ben ik toch van m'n schuldgevoel af".
Het was je eigen keuze allemaal, ondanks alles blijf jij toch de schuldige.

Ik zou het wel verteld hebben( ben altijd eerlijk), ondanks dat ik alles kapot zou maken, maar dat zou ik dan aan mijzelf te danken hebben door zo'n fout te maken.

Anders blijf je hele tijd met een schuldgevoel en misschien word het wel erger.

Kijk maar wat je doet, ik wens je wel veel sterkte jongen!
Ditzelfde ongelooflijke verhaal had je gisteren ook al gepost...
Weet je? Dit is jouw probleem. Hoe hard het ook klinkt, zadel haar niet op met jouw schuldgevoel. Slik in die ellende en zorg dat het nooit, nooit meer voorkomt.

Drank en drugs zijn geen excuus. Als je niet weet wat je doet, moet je het niet gebruiken. Dussssssssss... jouw probleem, jouw schuldgevoel en vooral haar er niet mee opzadelen.
Volg je hart. Dat klopt.
Hoe ben je eigenlijk de afgelopen 3 weken doorgekomen?

Met zo'n schuldgevoel moet je vriendin toch ook iets aan je gemerkt hebben?!

En als je zoveel waarde hecht aan eerlijkheid, waarom heb je het dan niet 3 weken geleden verteld? Je vriendin is volwassen en kan zelf haar conclusies trekken bij je gedrag. Wat die conclusies zijn is aan haar. Of ze daarbij je smoesjes wil geloven? Wederom: dat is aan haar.

Door het niet te vertellen ontneem je haar de mogelijkheid een keuze te maken. DAT vind ik laf. Zeker als je vervolgens gaat boehoehoe-en over je eigen schuldgevoel. Dat is je eigen probleem. Een gevolg van je gedrag dat je zult moeten dragen of accepteren. Waar je wat van zult moeten leren.

Niet vertellen vind ik eerlijk gezegd zelfs minder respectvol ten opzichte van je vriendin dan het hoertjesincident op zich.
Ik ben het helemaal met je eens banaanaap. Opbiechten lijkt mij zelf het beste, ik kan niet leven met zon schuldgevoel tegenover haar. Ik ben een jongen die nog nooit iets fouts heeft gedaan, hou echt superveel van haar en ben al sinds mijn 15e samen met haar. Kan het nog steeds noet geloven dat mij zoiets is overkomen. Maar het feit dat het een hoertje was en dus een eenmalig slipperje zonder gevoelns en in een zwaar zatte bui en dat ik zelf na een aantal miniten gestopt ben moet toch hoop geven? Zij weet ook dat ik altijd trouw ben geweest en nooit een andere meid hebt aangeraakt oid. Daarom denk ikzelf dat opbiechten misschien nog het beste is? Hoe denken jullie erover?
Dat jij een heel vreemd figuur bent als je met je fijne vrienden samen bent. Hij kan er niet mee leven. Boehoehoe, huilie!
quote:ralfie schreef op 08 februari 2011 @ 14:30:

Ik ben het helemaal met je eens banaanaap. Opbiechten lijkt mij zelf het beste, ik kan niet leven met zon schuldgevoel tegenover haar. Ik ben een jongen die nog nooit iets fouts heeft gedaan, hou echt superveel van haar en ben al sinds mijn 15e samen met haar. Kan het nog steeds noet geloven dat mij zoiets is overkomen. Kan nog steeds niet geloven dat ik zoiets zelf, helemaal zelf gedaan heb en daar nu al 3 weken over zit te liegen/verzwijgen ben!!!Maar het feit dat het een hoertje was en dus een eenmalig slipperje zonder gevoelns en in een zwaar zatte bui en dat ik zelf na een aantal miniten gestopt ben moet toch hoop geven? Zij weet ook dat ik altijd trouw ben geweest en nooit een andere meid hebt aangeraakt oid. Daarom denk ikzelf dat opbiechten misschien nog het beste is? Hoe denken jullie erover?Denk dat je dat bedoelde...vreemdgaan overkomt je niet, dat doe je toch echt zelf!
Nope
Ik ben het niet met je eens.

Opbiechten doe je niet uit schuldgevoel!! Dat doe je uit respect. Je moet nu niet het slachtoffer uit gaan hangen, want dat ben je totaal niet.

Handelen uit schuldgevoel is verkeerd. Laat dat lekker bij jezelf en val daar idd je vriendin niet mee lastig.

Opbiechten doe je omdat je een echte vent bent die verantwoording neemt voor zijn daden (en bijbehorende consequenties).

Ga niet sippen uit hoop op medelijden, want dat verdien je absoluut niet.
Of ben je gestruikeld, is daarbij je broek uitgegaan, je onderbroek opgelost en is je stijve tampeloeris in die hoer terecht gekomen, spontaan met condoom erom?

Zo ja, mijn man wil dit trucje ook graag leren, maar dan om bij mij te doen.
Nope

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven