Wat moet ik doen?

08-02-2011 12:16 73 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb een vreselijke blunder gemaakt! Ik ben bijna 7jaar samen met mijn vriendin, jeugdliefde. Ik heb nooit een ander gehad. Ook nog nooit in de verleiding geweest hiervoor. We hebben een perfecte relatie, nooit ruzie en doen ook bijna alles samen. Zelfde vriendengroep, families heel close etc.

Nu 3weken gleden ging het mis, we gingen met vrienden een weekend weg. Rond een uur of 5 gingen we naar een stripclub. Echter kwamen we niet aan bij een stripclub maar bij een hoerenclub! Ik had al erg veel gedronken en voor het eerst in mijn leven een joint gerookt. Ik was ook totaal niet in de verleiding. Toen gingen 2vrienden buiten een sigaret roken en sloeg een knopje om. Ik wist niet meer wat ik deed (combinatie veel alco ho l en eerste joint,) ik ging dus mee naar binnen met 1van de dames. We begonnen rn opeens na 5min kwam het besef, waar ben je mee bezig? Ben toen meteen gestopt. Heb nu zon ontzettend schuldgevoel tegenover haar, ha ar familie en mijn eigen familie en weet echt niet wat ik moet doen? Vertellen of voor me houden? Weet nu wel zeket dat ik nooit meer een joint aanraak en ook nooit meer zon club zal betreden! Hoelang lopen jullie met zon schuldgevoel? Ik voel me nu al 3weken echt kotsmisselijk ervan, heb er zoveeeeeel spijt van. Mag me niet verschuilen omdat ik onder invloed was, maar het speelde wel degelijk een hele grote rol, vooral de joint. Hader nog nooit 1 gerookt. Had hiervoor nog nooit een ander aangeraakt ook niet door alleen alcohol, ik wist nog altijd wat ik deed. Maar hier wist ik het echt niet meer

Ik wil haar echt niet kwijt, we zijn voor elkaar gemaakt! Ik hou zoveel van haar!!

Hoop op goede tips
Dus jij kan niet leven met het schuldgevoel, dus zet je het leven van je vriendin maar op de kop? Afkopen van je geweten ralfie?
Bazinga!
Laat me dit even vooropstellen: ik weet dat ik gigantisch de fout ben ingegaan. Daar is niks aan te veranderrn. Mijn vraag us echter, moet ik het aan mijn vriendin vertellrn en de consequenties aanvaarden en proberen te bouwen aan een goede toekomst en er samen uitkomen en 100% zeker ervan zijn dat zoiets nooit meer gebeurd? (gebeurd ook zeker weten niet meer)weet nml dat zij echt de ware voor me is. Of moet ik proberen het schuldgevoel maar proberen weg te drukkrn en haar de rest van het leven in onwetendheid laten? Wat zal zwaarder wegen eerlijkheid over een eenmalige slipper? Of proberen het te verbergen en 1 grote leugen ervan maken?

Ik wil dit serieus oplossen
En is dit van mij erger voor een vriendin dan een relatie hebben met een ander? waarbij je vaker stiekem seks hebt met een ander met ook nog vaak gevoelens erbij? Ik ben ook zelf gestopt toen het besef kwam
Jij moet doen wat jou het best lijkt. Dus als je ieder weekend wil hoerensloeren moet je dat doen. Wel of niet opbiechten, als jij dat wil moet jji dat doen, als jij dat niet wil moet jij het vooral niet doen! Wij nemen geen veratwoording voor jouw daden.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:ralfie schreef op 08 februari 2011 @ 14:55:

En is dit van mij erger voor een vriendin dan een relatie hebben met een ander? waarbij je vaker stiekem seks hebt met een ander met ook nog vaak gevoelens erbij? Ik ben ook zelf gestopt toen het besef kwamO, zijn er gradaties in vreemdgaan? Sex met een hoer is anders dan onbetaalde sex met een ander? Ziek mannetje ben jij zeg. Ik hoop dat je opbiecht en keihard gedumpd wordt!
quote:ralfie schreef op 08 februari 2011 @ 14:30:

Ik ben het helemaal met je eens banaanaap. Opbiechten lijkt mij zelf het beste, ik kan niet leven met zon schuldgevoel tegenover haar. Ik ben een jongen die nog nooit iets fouts heeft gedaan, hou echt superveel van haar en ben al sinds mijn 15e samen met haar.

Die zin klopt niet. Je hebt minstens 2 fouten gemaakt. Hier op het forum heb je gelogen (1 van de 2 verhalen is misschien waar, of beide, of geen van beide.)

quote:Kan het nog steeds noet geloven dat mij zoiets is overkomen.

Het is je niet 'overkomen'. Je hebt het zelf gedaan. Jij dronk. En zo.

quote:Maar het feit dat het een hoertje was en dus een eenmalig slipperje zonder gevoelns en in een zwaar zatte bui en dat ik zelf na een aantal miniten gestopt ben moet toch hoop geven? Zij weet ook dat ik altijd trouw ben geweest en nooit een andere meid hebt aangeraakt oid.

En daar komen de eerste 6 excuses al die je hebt bedacht voor jezelf....

quote:Daarom denk ikzelf dat opbiechten misschien nog het beste is. [...]Dan doe je dat toch?
quote:ralfie schreef op 08 februari 2011 @ 14:55:

En is dit van mij erger voor een vriendin dan een relatie hebben met een ander? waarbij je vaker stiekem seks hebt met een ander met ook nog vaak gevoelens erbij? Ik ben ook zelf gestopt toen het besef kwamWaarom stel je deze vraag niet aan je eigen vriendin? Dan heb je het enige antwoord wat voor jou van belang is!
quote:ralfie schreef op 08 februari 2011 @ 14:53:

Laat me dit even vooropstellen: ik weet dat ik gigantisch de fout ben ingegaan.

Zojuist schreef je nog dat je nog nooit iets fout hebt gedaan

quote:Daar is niks aan te veranderrn. Mijn vraag us echter, moet ik het aan mijn vriendin vertellrn en de consequenties aanvaarden en proberen te bouwen aan een goede toekomst en er samen uitkomen en 100% zeker ervan zijn dat zoiets nooit meer gebeurd? (gebeurd ook zeker weten niet meer)weet nml dat zij echt de ware voor me is. Of moet ik proberen het schuldgevoel maar proberen weg te drukkrn en haar de rest van het leven in onwetendheid laten? Wat zal zwaarder wegen eerlijkheid over een eenmalige slipper? Of proberen het te verbergen en 1 grote leugen ervan maken?

Ik wil dit serieus oplossenAls jij het graag wilt vertellen, doe je dat toch?
Als jij wil weten hoe erg je vriendin dit slippertje vindt, zul je het haar moeten vragen. En haar antwoord -wat dat ook moge zijn- zul je moeten accepteren.

Ik weet dat ik misselijker word van de vergezochte smoesjes en oneerlijkheid, dan van het hoerincident op zich. Maar dat ben ik. En ik ben van mening dat je fouten kan maken. Het ligt er alleen aan of je ervan leert en verantwoording neemt voor je daden.

Maar ik ben je vriendin niet en kan niet voor haar spreken. Of voorspellen wat zij het liefst zou willen weten in deze situatie.

Succes met je geweten!
Dubbel
Nogmaals IK heb deze blunder gemaakt en IK moet accepteren wat gaat gebeuren als ik alles ga vertellen. Ik vind gewoon dat je in een relatie niet dit soort geheimen KUNT hebben voorelkaar. Met eerlijkheid kom je het verst, lijkt me! Haar vertrouwen zal zeker een flinke deuk oplopen. Maar ik heb hier gewoon zo ontzettend veel spijt van en merk nu hoeveel ik echt van haar houd. Dat ik dit gewoon eerlijk zal moeten zeggen. Kan dit niet voor me houden. Het zal de nodige ellende met zich meebrengen. Wat vinden jullie opbiechten of geheimhouden? Verdien ik een 2e kans van haar, ik weet zekerr dat ik zoiets nooooooooooooit meer zal doen!
OMG...wat wil je nu van ons? Je geeft zelf al 100x antwoord, wat wil je dan nog van ons?

Open anders ff een topic met een poll...dan krijg je percentages en kan je daar lekker je antwoord vanaf laten hangen.

Jeezzz!
Nope
HET MAAKT GEEN RUK UIT WAT WIJ VINDEN!!!!!!!!!!!
Jij vindt dat je het haar moet vertellen, dus doe dat dan ook. Jouw leven, jouw keuze.

Je kan hier wel percentages gaan uitrekeningen van beide kanten, maar waarvoor?

Zodat je straks iedereen hier de schuld kan geven als het alsnog ontploft?

En als je het haar verteld, vertel haar dan meteen de hele waarheid. Haar vertrouwen krijg je in ieder geval nooit meer terug als je hetzelfde bij haar doet als hier op het forum.
Sorry, maar zitten je krokodillentranen in de weg bij het lezen?

Je hebt nu verschillende antwoorden gehad. Variërend van opbiechten tot zwijgen en op de blaren zitten.

Nu moet je op basis van die antwoorden toch echt een eigen keuze maken!!

Of wil je achteraf ook nog snikkend naar ons kunnen wijzen? Dat wij verkeerd advies hebben gegeven?

Wat je ook doet: stop iig met het geboehoehoe

Jouw persoonlijke schuldgevoel heeft namelijk niks met de keuze voor je vriendin te maken.
Ik zou eerst eens beginnen met eerlijk tegen jezelf zijn. Dat verhaal van gister is totaal ongeloofwaardig. En nu.. Waren het wel 5 minuten? Wist je werkelijk niet wat je deed? (Een condoom kon je je blijkbaar wel nog herinneren) Kun je werkelijk de schuld geven aan een jointje?
En wat betreft vertellen/niet vertellen, zou mijn uitgangspunt zijn: zou zij willen dat je vreemdgaan zou opbiechten? Hier hebben jullie het vast wel eens over gehad in de jaren die jullie samen zijn.

Als het antwoord ja is, ga dan alsjeblieft geen fantasie-verhalen ophangen, maar wees gewoon eerlijk.
Nou inderdaad, zolang je nog excuses blijft verzinnen ga je dat schuldgevoel echt niet kwijtraken hoor!

Wees eerlijk tegenover jezelf, tegenover je vriendin en deal met de gevolgen.

Ik vind het ook respectvoller als je vriendin kan kiezen of zij nog met jou verder wil, dan dat jij dat beslist door niks te zeggen.

Gosh, wat zou ik me bedrogen voelen als dat jaren later nog uit zou komen!
Wat je moet doen?

Misschien moet je nog 10 verschillende versies van het verhaal bedenken, die op het forum posten en afwachten bij welke versie van het verhaal mensen met je mee gaan huilen en zeggen: agossie daar kan jij toch niks aan doen!!

En dan die versie aan je vriendin vertellen.

oh wacht dat had je zelf blijkbaar ook al bedacht
quote:Letgo schreef op 08 februari 2011 @ 17:41:

Wat je moet doen?

Misschien moet je nog 10 verschillende versies van het verhaal bedenken, die op het forum posten ...

Oh jottem!!!

Er komen dus nog meer varianten!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:ralfie schreef op 08 februari 2011 @ 15:39:

Nogmaals IK heb deze blunder gemaakt en IK moet accepteren wat gaat gebeuren als ik alles ga vertellen. Ik vind gewoon dat je in een relatie niet dit soort geheimen KUNT hebben voorelkaar. Met eerlijkheid kom je het verst, lijkt me! Haar vertrouwen zal zeker een flinke deuk oplopen. Maar ik heb hier gewoon zo ontzettend veel spijt van en merk nu hoeveel ik echt van haar houd. Dat ik dit gewoon eerlijk zal moeten zeggen. Kan dit niet voor me houden. Het zal de nodige ellende met zich meebrengen. Wat vinden jullie opbiechten of geheimhouden? Verdien ik een 2e kans van haar, ik weet zekerr dat ik zoiets nooooooooooooit meer zal doen!Nee.
Wat eten we vanavond?
quote:Summerdance schreef op 08 februari 2011 @ 17:46:

[...]

Oh jottem!!!

Er komen dus nog meer varianten!

Ja, feest!

Het zou me niet verbazen. Misschien nog even de nick aanpassen om het minder op te laten vallen, of hier en daar een OP verwijderen. Verhaaltje steeds een beetje bijschaven. Als TO dit zo nodig aan zijn vriendin wil vertellen (wat hij keer op keer roept), waarom heeft hij het dan niet gewoon verteld? Nee in plaats daarvan opent hij topics op het vivaforum met steeds een wat ander verhaal en pijlt hij de reacties van andere vrouwen.

Als hij echt zo'n eerlijke persoon was als hij pretendeert te zijn dat had hij inmiddels het echte verhaal al lang aan zijn vriendin verteld.
quote:ralfie schreef op 08 februari 2011 @ 15:39:

merk nu hoeveel ik echt van haar houd. Deze zin valt me iedere keer weer op. Je hebt -alleen in dit topic, het andere heb ik niet eens meer gelezen- nu opeens door dat zij De Ware is en dat je echt van haar houdt.

Ik begrijp uit deze zin vooral dat je voor het hoerin'incident' blijkbaar niet zo heel goed wist dat zij De Ware was en dat je echt heel veel van haar hield.

Klopt dat?

Was dit hele uitje jouw experiment om te kijken of je het bij een andere vrouw minstens zo leuk zou vinden als bij je vriendin, met wie je al sinds je 15e samen bent, die hondstrouw is en hoogstwaarschijnlijk voor jou de eerste en tot 3 weken geleden enige was????

Want dat is wat ik uit je hysterische reacties heb gehaald. En ook het enige scenario wat de aanwezigheid van een condoom zou verklaren. Je neemt immers geen voorraad condooms mee op een uitje zonder je partner, als je niet van plan bent om eens flink de beest uit te hangen bij de lokale dames?

:puke:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven