Entertainment alle pijlers

TAKE THAT

08-02-2011 15:47 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie van de vivaforummers gaan er nog meer naar het concert van Take That in de Amsterdam Arena op 18 juli?

Wij gaan met een groep vrienden heen en hebben veldkaarten. Is dat een beetje te doen in de arena of moet je uren in de rij gaan liggen voor een goed zicht??

Jaaaah hier ook een groep en ook veldkaarten.

In de rij liggen???? ben je wel helemaal lekker?
Ik woon in London en heb geen kaarten kunnen krijgen!

Ik baal als een stekker.

Ik ga er echter niet voor naar Amsterdam vliegen, dat wordt me te duur.

Heel veel plezier!
Ben ik ook niet van plan, vind het juist heerlijk om gezellig met een drankje te kunnen genieten. Maar ben heb het vermoeden dat er een hoop mensen toch een goed plekje vooraan willen.
Hear, hear! Ik ben ook aanwezig!

Ook veldkaarten.. Ik zeg: dat wordt een 'spontane' meeting ;)
@vivagirl, wat jammer, kan je niet via het Engelse fanclub forum nog aan kaarten komen? Daar worden ze geloof ik soms voor de normale prijs aangeboden.
Ik ben overigens (jaren geleden) ook in de Arena bij een Robbie Williams concert geweest.

Ook met een man/vrouw of 10 met veldkaarten.

We hebben tot het concert begon in een kroegje net buiten de Arena gezeten en hadden gek genoeg mooi de ruimte eenmaal op het veld (zelfs ruimte om te dansen) en stonden best vooraan.
Bedoel je takethat.com?

Ik zal eens kijken.

Ze worden op Ebay wel voor 250 pond aangeboden, maar dat vind ik veel te duur.

Ik heb jaren over de hele wereld gereisd, en zo al hun concerten gemist, en nu woon ik in London, en is alles binnen 5 minuten uitverkocht!

Gelukkig heb ik ze wel in 1995 in Ahoy gezien.
Ik ben in 2005 naar een concert van U2 in de Arena geweest. Wij hadden ook veldkaarten. 's Middags om 4 uur gingen de deuren open. Wij hebben vanaf 's ochtends 9 uur in de rij gezeten. Natuurlijk heb je altijd die-hards die bij het stadion overnachten, maar ik ben uiteindelijk heel tevreden geweest met waar we stonden (bijna vooraan) en hadden dus geweldig zicht.

Het enige nadeel hiervan was dat het zo nu en dan behoorlijk benauwd werd als er één van de bandleden naar voren liep. Dan drong iedereen nl. naar voren en werd je tegen de rij voor je aan gedrukt...

Als je daar niet van houdt, zou ik iets later op de ochtend gaan in de rij gaan staan.

Edit: Wat wel heel vervelend bleek was de trap die ik op moest rennen om op het veld te komen. Een ware uitputtingsslag voor iemand als ik met geen conditie haha. Aangezien er zo'n grote menigte achter je aan dendert, kun je je het niet permiteren om even te blijven uitrusten, want dan word je omver gelopen. Tenminste, als je een beetje vooraan in de rij staat..
Goeie post van Mississippi.

Ik ben verder niet bekend met de Arena, maar ik weet wel dat Take That behoorlijke die-hard fans heeft, die zeker bij de Arena gaan overnachten om vooraan te komen staan. En dit zullen er veel zijn.

Maar meestal heeft Take That een B-podium, en zul je hoe dan ook veel kunnen zien. Ik weet echter niet of ze het B-podium mee naar het vaste land nemen
jaaa, ik ga ook. Samen met mijn man.

Ik ben in 2007 ook geweest, toen errug zwanger.

Nu weer, niet zwanger. Ik heb er zin in.
Ik heb zitplaatsen, ik ben toch alleen maar aan het gillen. Ik mis meestal het grootste gedeelte van het concert. Gelukkig wordt er altijd een dvd van het concert uitgebracht, kan ik het concert terugzien.
quote:biebelien schreef op 08 februari 2011 @ 15:51:

In de rij liggen???? ben je wel helemaal lekker?Normaal toch, deed ik 16 jaar geleden ook
jaaaaaaaaaaaaaaaaa..............ik ga ook

Eigenlijk heel onverwachts, werd door vrienden uitgenodigd en natuurlijk zeg ik dan geen nee....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Wat leuk, zoveel fans op het forum.

Gaan jullie echt voor Take That, of ook om Robbie?
Ik ga voor vroegah...mijn tienerjaren herbeleven

Maar ook voor Robbie...

Ben ook in 2007 naar zijn concert geweest, en ik weet ZEKER...hij keek naar me

Ik moet dus weten of de vonk er tussen ons nog steeds is!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Mocht iemand nog veldkaarten willen tegen

kostprijs. Mijn vriendin heeft er nog twee. Ik weet het

prikbord... Maar nu het zo ter sprake komt.
Ga er maar vanuit dat de die hard fans(en dat zijn er best veel) al vroeg in de ochtend voor de arena liggen.

Ik heb gelukkig zitplaatsen
Ja ben d'r bij vanwege jeugdsentiment.

We gaan met een groepje en hebben veldkaarten.
Haha Summerdance dat wordt een spannende dag dan voor jou!!!
Vivagirl,

met easyjet ben je voor n prikkie heen en weer. Ik heb het een paar gedaan voor n concert van Wet Wet Wet/Marti Pellow in London en in Camebridge en ga straks naar Liverpool voor n musical (Jekyll & Hyde). Een retourtje heb je voor ca. 70 euro.

Heb je niemand in Amsterdam wonen bij wie je kan slapen? Ik woon in de buurt van Amsterdam met n goede verbinding naar de Arena. Als je wil kan je hier dan wel slapen.....

Effe off topic: die foto van de London Eye heb ik dus de avond na het concert van Wet Wet Wet genomen....
He Koekkie, das een heel lief aanbod van je!

Ik neem het in overweging.

Maar ik hoop dat ik hier nog op de een of andere manier nog

aan een kaart kan komen.
@vivagirl,

Ik bedoel inderdaad www.takethat.com Hier zijn o.a fans die bv het dubbele aantal kaartjes heeft gekocht en ze worden voor de normale prijs aangeboden.

Ik ben zelf in 2009 naar de circus tour in Wembley geweest, man wat een show! Stond met grote ogen te kijken en te genieten!
jeugdsentiment, dus ja ik ga ook... met een vriendin. Lekker met zijn tweetjes.

Wij staan ook in het veld maar mijn vriendin is nogal klein dus proberen zo dicht mogelijk te komen, we zullen zien. Ik ga niet overnachten bij het stadion, daar ben ik dan te oud voor denk ik

Wel proberen lekker op tijd, voorpret is ook heel leuk... beetje mensen kijken.

Overigens ben ik vroeger in het begin (twee concerten gezien) ook nooit een giller geweest, ik vond het jammer dat ik dan iets zou missen van het concert... ik ben iets té nuchter wellicht
Ik ga, ondanks dat Robbie erbij is. Hij had niet terug hoeven komen, wat mij betreft. Maar ja, hij is er toch bij en ik heb zin in het concert.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven