Full House deel 2
dinsdag 12 oktober 2010 om 19:40
naamleeftijduitgerekendleeftijd kinderenbijzonderhedenRoze wolk3122 apr. '104 en 3 Bevallen!!
07-04-2010Amalia366 jun. '104 en 2,5Bevallen!!
16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!
10-07-2010Viooltje3326 aug. '1012, 10 en 7Bevallen!!
15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!
02-09-2010Pinkeltje81305 okt. '103 en 1Bevallen!!
07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 2Bevallen!!
28-10-2010Bengel368 feb. '114 en 2 It's a boy!!Uma3012 mrt '114 en 2,5 It's a girl!!5x5274 en 2Happy met 2
Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Link naar het derde deel -> Full House
07-04-2010Amalia366 jun. '104 en 2,5Bevallen!!
16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!
10-07-2010Viooltje3326 aug. '1012, 10 en 7Bevallen!!
15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!
02-09-2010Pinkeltje81305 okt. '103 en 1Bevallen!!
07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 2Bevallen!!
28-10-2010Bengel368 feb. '114 en 2 It's a boy!!Uma3012 mrt '114 en 2,5 It's a girl!!5x5274 en 2Happy met 2
Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Link naar het derde deel -> Full House
dinsdag 8 februari 2011 om 17:06
Oh wat jammer Bengel dat er nog geen tekenen zijn... wist trouwens ook niet dat vruchtwater daar wat over kan zeggen, je mag mij wel wat doneren
Heb idd vandaag weer een echo gehad, alles lijkt ok. t Blijft een kleintje, buikje liep nu nog wat meer achter maar ze schatten haar nu op 2300 gram (35+3).
Aangezien oudste met 37+5 2500 gram woog en de jongste met 38+6 3190 gram, gaat ze daar precies tussenin vallen.
Verder ligt ze al helemaal met haar stuitje onderin (en dat heb ik geweten ja, haha) en houdt het qua vruchtwater niet over.
We hebben er voor gekozen geen draaipoging te doen. Moet morgen voor de normale opvolg-groeiecho naar het ziekenhuis en ik hoop dat ik dan morgen een datum weet voor de keizersnede.
Sterkte met de allerlaatste loodjes, je hoeft hierna nooit meer!
5x5 fijn dat je weer wat lekkerder in je vel zit.
Heb idd vandaag weer een echo gehad, alles lijkt ok. t Blijft een kleintje, buikje liep nu nog wat meer achter maar ze schatten haar nu op 2300 gram (35+3).
Aangezien oudste met 37+5 2500 gram woog en de jongste met 38+6 3190 gram, gaat ze daar precies tussenin vallen.
Verder ligt ze al helemaal met haar stuitje onderin (en dat heb ik geweten ja, haha) en houdt het qua vruchtwater niet over.
We hebben er voor gekozen geen draaipoging te doen. Moet morgen voor de normale opvolg-groeiecho naar het ziekenhuis en ik hoop dat ik dan morgen een datum weet voor de keizersnede.
Sterkte met de allerlaatste loodjes, je hoeft hierna nooit meer!
5x5 fijn dat je weer wat lekkerder in je vel zit.
dinsdag 8 februari 2011 om 17:18
5x5 van Harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik wist niet dat je vandaag jarig bent. Ik wens je een fijne dag.
Je hebt gelijk, de dag is nog niet voorbij, maar ik ga daar maar niet vanuit. Het is zo rustig hier.
Uma ik weet ook niet of de hoeveelheid vruchtwater iets zegt. Ik weet alleen dat dat voor het kindje prettig is. Hij heeft nog volop de ruimte om te draaien en te wiebelen, dus als het kindje het prettig heeft, blijft hij wrs nog wel zitten.
Maar jouw beide meiden waren toch niet heel erg klein. En is 2300 gram voor ruim 35 weken idd erg klein. Ik dacht dat dat wel mee viel. Mijn oudste was 3360 bij 41.5 weken.
Nu schatten ze (gewoon door voelen hoor, geen echo) dat deze zeker geen 8 pond zal zijn. Maar gewoon minder. Zou je niet zeggen als je mijn buik ziet.
Maar ben benieuwd hoe het morgen dan nog zal gaan. En hoelang je nog doormoet lopen.
Je hebt gelijk, de dag is nog niet voorbij, maar ik ga daar maar niet vanuit. Het is zo rustig hier.
Uma ik weet ook niet of de hoeveelheid vruchtwater iets zegt. Ik weet alleen dat dat voor het kindje prettig is. Hij heeft nog volop de ruimte om te draaien en te wiebelen, dus als het kindje het prettig heeft, blijft hij wrs nog wel zitten.
Maar jouw beide meiden waren toch niet heel erg klein. En is 2300 gram voor ruim 35 weken idd erg klein. Ik dacht dat dat wel mee viel. Mijn oudste was 3360 bij 41.5 weken.
Nu schatten ze (gewoon door voelen hoor, geen echo) dat deze zeker geen 8 pond zal zijn. Maar gewoon minder. Zou je niet zeggen als je mijn buik ziet.
Maar ben benieuwd hoe het morgen dan nog zal gaan. En hoelang je nog doormoet lopen.
dinsdag 8 februari 2011 om 19:39
spannend uma! Ze gaan dus wel al eerder een ks plannen dan 40 wk waarschijnlijk? Of is daar niks over gezegd?
Mijn oudste was met 37 wk 4290 (!), dochter met 37 wk 3500 en J met 37 wk 3900 grote baby's!!!!! Zaten gelijk in maat 56 hihi
5x5 gefeliciteerd!
bengel spannend hoor! Snap dat je je buik zat bent, met nog 2 kindjes die al rondlopen ben je ook altijd druk. Wat was dat heerlijk met de eerste zwangerschap he, dat je gewoon lekker kon hangen en uitrusten enzo heel relaxt!!!! (was bij mij in ieder geval) heel de dag in een voetenbadje
Mijn oudste was met 37 wk 4290 (!), dochter met 37 wk 3500 en J met 37 wk 3900 grote baby's!!!!! Zaten gelijk in maat 56 hihi
5x5 gefeliciteerd!
bengel spannend hoor! Snap dat je je buik zat bent, met nog 2 kindjes die al rondlopen ben je ook altijd druk. Wat was dat heerlijk met de eerste zwangerschap he, dat je gewoon lekker kon hangen en uitrusten enzo heel relaxt!!!! (was bij mij in ieder geval) heel de dag in een voetenbadje
dinsdag 8 februari 2011 om 20:04
5x5 van harte gefeliciteerd met je verjaardag
Bengel vandaag uitgerekend, jee wat snel ineens bij 40 weken! Spannend hoor. Ik snap dat je het volkomen zat bent, nog heel even volhouden, wie weet morgen, overmorgen, ik hoop het zo voor je. En ander iig binnen 14 dgn. Ga je thuis bevalen of in het ziekenhuis? Waren je vorige 2 bevallingen goed gegaan?
En Uma ook al heel ver! Fijn dat je controle goed was. Spannend ook, morgen weet je misschien wel wanneer je meisje geboren gaat worden. Zit je er al doorheen of hou je het nog goed vol?
Viool wat leuk dat vlindertje je even op komt zoeken. Een tweeling, wauw, da's heftig. Wel fijn lijkt me, als het eerste hectische half jaar er dan weer op zit. Leuk dat Ootje zo goed eet. Lmeisje is ook steeds heel enthousiast als ik met een broodkorst aan kom zetten, wordt echt uit m'n handen gegrist, ha ha.
Aha, oudste komt terug van rugbytraining, ik ga 'm even schoonsoppen en dan in bed leggen.
Bengel vandaag uitgerekend, jee wat snel ineens bij 40 weken! Spannend hoor. Ik snap dat je het volkomen zat bent, nog heel even volhouden, wie weet morgen, overmorgen, ik hoop het zo voor je. En ander iig binnen 14 dgn. Ga je thuis bevalen of in het ziekenhuis? Waren je vorige 2 bevallingen goed gegaan?
En Uma ook al heel ver! Fijn dat je controle goed was. Spannend ook, morgen weet je misschien wel wanneer je meisje geboren gaat worden. Zit je er al doorheen of hou je het nog goed vol?
Viool wat leuk dat vlindertje je even op komt zoeken. Een tweeling, wauw, da's heftig. Wel fijn lijkt me, als het eerste hectische half jaar er dan weer op zit. Leuk dat Ootje zo goed eet. Lmeisje is ook steeds heel enthousiast als ik met een broodkorst aan kom zetten, wordt echt uit m'n handen gegrist, ha ha.
Aha, oudste komt terug van rugbytraining, ik ga 'm even schoonsoppen en dan in bed leggen.
dinsdag 8 februari 2011 om 20:35
Ja, hij vindt rugby geweldig! Het eerste half jaar dat hij meetrainde was hij minstens een kop kleiner dan de rest, maar sinds kort doen er nog 4 kinderen van ongeveer zijn leeftijd (en lengte) mee. Hij vindt het daardoor steeds leuker worden. Jongste zoon wil nu ook, maar hij moet nog even wachten. Ik heb beloofd dat hij het mag proberen als hij in groep 3 zit (=na de zomervakantie).
dinsdag 8 februari 2011 om 20:38
Oudste heeft trouwens ook bedacht dat hij vanaf het voorjaar mee wil gaan trainen met de survivalrunclub (dat mag vanaf 8). Hij kiest ze wel uit he, de sporten. En dat terwijl het echt een rustige jongen is, een lange slungel ook, helemaal niet breed gebouwd ofzo. en eigenlijk een enorme denker. daarom vind ik het juist extra leuk dat hij dus ook een hele stoere kant blijkt te hebben. En hij verzint het ook allemaal zelf, want de rest van zijn klas (en dus ook al zijn vriendjes) zit op voetbal.
dinsdag 8 februari 2011 om 20:43
dinsdag 8 februari 2011 om 20:55
Whaaaaaa, totaalruptuur, neeeeeee! Arme RW. Vandaar ook die andere 2 met KS, je had r wel eens over verteld idd.
Ik ben er heel genadig afgekomen met 3 hechtinkjes bij de eerste, en de andere twee alleen een paar schaafwondjes die niet gehecht hoefden te worden. Lucky me.
Ja, ik vind oudste stiekem ook heel stoer Zit ik nu op te scheppen over mijn kind? Oh, wat erg hihi
Ik ben er heel genadig afgekomen met 3 hechtinkjes bij de eerste, en de andere twee alleen een paar schaafwondjes die niet gehecht hoefden te worden. Lucky me.
Ja, ik vind oudste stiekem ook heel stoer Zit ik nu op te scheppen over mijn kind? Oh, wat erg hihi
dinsdag 8 februari 2011 om 21:01
opscheppen mag hoor!!!!
Even een vraagje, hoe 'verwerken' jullie de foto's die je maakt?
Wat doe je ermee?
Ik heb nog ouderwetse plakalbums vind ik zo leuk plak er dan ook kaarten, entreebewijzen etc in. Die plakalbums zijn dan gewoon familie albums zeg maar.
Daarnaast maakte ik voor ieder kind ieder jaar een digitaal album met de 'highlights' van dat jaar, dus S eerste jaar, S tweede jaar etc.
Dat album is voor hun en mogen ze later meenemen.
Nu ben ik vorig jaar gestrand het word toch wel een beetje veel 3 verschillende albums maken digitaal per jaar en dan nog eens plakkek. Heb nu een album gemaakt digitaal voor s&s 2010-2011 allebei hetzelfde (tweede was nu 5 euro bij de hema hihi) wil voor j nog wel een eigen album maken van zijn eerste jaar.
nou laaaaang verhaal, hoe doen jullie dat? plakken?digitaal? per kind? of gewoon niet
Even een vraagje, hoe 'verwerken' jullie de foto's die je maakt?
Wat doe je ermee?
Ik heb nog ouderwetse plakalbums vind ik zo leuk plak er dan ook kaarten, entreebewijzen etc in. Die plakalbums zijn dan gewoon familie albums zeg maar.
Daarnaast maakte ik voor ieder kind ieder jaar een digitaal album met de 'highlights' van dat jaar, dus S eerste jaar, S tweede jaar etc.
Dat album is voor hun en mogen ze later meenemen.
Nu ben ik vorig jaar gestrand het word toch wel een beetje veel 3 verschillende albums maken digitaal per jaar en dan nog eens plakkek. Heb nu een album gemaakt digitaal voor s&s 2010-2011 allebei hetzelfde (tweede was nu 5 euro bij de hema hihi) wil voor j nog wel een eigen album maken van zijn eerste jaar.
nou laaaaang verhaal, hoe doen jullie dat? plakken?digitaal? per kind? of gewoon niet
dinsdag 8 februari 2011 om 21:01
Ja Amalia is ziek ja. Ziek van dat hele ticketverhaal wat ik op Hyves heb gezet. Grrr. En ALLES gaat mis deze week. Eigenlijk begon het al zaterdag; ik had echt lekker sushi gemaakt zelf, mijn vader kwam eten en we zaten zo gezellig te kletsen na het eten. We keken naar zo;n bende op tafen dus ik dacht; even snel wat opruimen.
Laat ik een pot vallen op een glazen snijplank die in 1miljoen stukjes viel (en de la stond natuurlijk open dus alles lag ook daar in).
zondag dus die reis met verkeerde datum geboekt.
Ik pak een leeg pak rijstwafels om weg te gooien, op z'n kop dus alle korrels door de hele keuken.
Net pak ik een theeglas, laat ik vallen, ook 1000 stukjes.
Het gaat maar door en het gaat maar door
Zo, genoeg over mezelf.
Bengel!!! ben je al 40 weken???????? Aaaaah, gaaf!!!! Zet m op. Vette meldplicht hoor hier!
5x5 gefeliciteerd!!! Jij bent echt nog een jonkie zeg!
Uma, zou je nog iets met acupunctuur doen qua draaien?
Viool, klinkt als een leuke school voor Mviool
Tjee wat is dat Glee stom zeg. Ik snap die hype echt niet.
Laat ik een pot vallen op een glazen snijplank die in 1miljoen stukjes viel (en de la stond natuurlijk open dus alles lag ook daar in).
zondag dus die reis met verkeerde datum geboekt.
Ik pak een leeg pak rijstwafels om weg te gooien, op z'n kop dus alle korrels door de hele keuken.
Net pak ik een theeglas, laat ik vallen, ook 1000 stukjes.
Het gaat maar door en het gaat maar door
Zo, genoeg over mezelf.
Bengel!!! ben je al 40 weken???????? Aaaaah, gaaf!!!! Zet m op. Vette meldplicht hoor hier!
5x5 gefeliciteerd!!! Jij bent echt nog een jonkie zeg!
Uma, zou je nog iets met acupunctuur doen qua draaien?
Viool, klinkt als een leuke school voor Mviool
Tjee wat is dat Glee stom zeg. Ik snap die hype echt niet.