Forum Triviant!
maandag 29 oktober 2007 om 15:30
Ik gooi er eens even een spelletje tegenaan. Ik stel de eerste vraag en degene die het goede antwoord geeft, mag de volgende vraag neerzetten! De vragen mogen over vanalles gaan: techniek, kunst, geschiedenis, aardrijkskunde, maffe weetjes enz. enz. Enne: niet gelijk gaan Googelen, laten we het een beetje eerlijk houden! En weet je even geen nieuwe vraag? Zeg dat dan even, dan mag een ander gewoon een vraag neerzetten.
Ok, hierbij de eerste vraag:
De Citroën Traction Avant is een mooie oude auto die in 1934 op de markt kwam. Waar staat Traction Avant voor? (en de bonus: wat was daar zo bijzonder aan?)
Ok, hierbij de eerste vraag:
De Citroën Traction Avant is een mooie oude auto die in 1934 op de markt kwam. Waar staat Traction Avant voor? (en de bonus: wat was daar zo bijzonder aan?)
Ik ben mijn eigen bananenschil
donderdag 27 december 2007 om 22:09
quote:Donkeyshot schreef op 27 december 2007 @ 21:48:
Zo streng zijn we niet. In het openingsbericht staat: niet meteen gaan googlen, laten we het een beetje eerlijk houden. En terecht; anders wordt het een wedstrijdje snelgooglen.Ow. Die had ik nog zo niet gezien. Dus als je na een paar uur zonder antwoord gaat googlen mag het wel?
Zo streng zijn we niet. In het openingsbericht staat: niet meteen gaan googlen, laten we het een beetje eerlijk houden. En terecht; anders wordt het een wedstrijdje snelgooglen.Ow. Die had ik nog zo niet gezien. Dus als je na een paar uur zonder antwoord gaat googlen mag het wel?
oh that purrrrrrrrrfect feeling
donderdag 27 december 2007 om 22:32
'...Daarna trekt zij zich terug in haar trainingskamp in Kenia om zich voor te bereiden op de volgende opgaven van dat jaar: de Dam tot Damloop in september, het Wereldkampioenschap 20 km op de weg in oktober en natuurlijk de NY City Marathon in november. De resultaten zijn opnieuw meer dan indrukwekkend: bij de Dam tot Damloop verbetert ze haar eigen wereldrecord op de 10 Mijl met 4 seconden tot 50.50 en in het Hongaarse Debrecen verovert ze haar eerste wereldtitel, daarbij en passant het Europese record op de 15 km en het wereldrecord op de 20 km verbeterend tot respectievelijk 47.10 en 1:03.21. In New York tenslotte wordt ze achtste...'
Over wie gaat dit bericht?
Over wie gaat dit bericht?
vrijdag 28 december 2007 om 00:59
vrijdag 28 december 2007 om 15:52
ik kom uit op de wilhelm gustloff, met minimaal 5500 tot 7000 doden..... http://home.scarlet.be/jo...ramp_wilhelm_gustloff.htm
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wilhelm_Gustloff_(schip)
dus plompieplom heeft het goed!!!!!!!!!!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wilhelm_Gustloff_(schip)
dus plompieplom heeft het goed!!!!!!!!!!
vrijdag 28 december 2007 om 18:32
Jaa. Ik ben er zelfs geweest dus moest ik het wel weten.
Hier weer een schaatsvraag: waar wordt dit weekend geschaatst, dus de schaatsbaan graag? Het is het NK-allround. (het is NIET Thialf)
Als iemand zeker weet wat het antwoord is dan stel maar de volgende vraag, weet nl niet wanneer ik vandaag online ben.
Hier weer een schaatsvraag: waar wordt dit weekend geschaatst, dus de schaatsbaan graag? Het is het NK-allround. (het is NIET Thialf)
Als iemand zeker weet wat het antwoord is dan stel maar de volgende vraag, weet nl niet wanneer ik vandaag online ben.