Forum Triviant!
maandag 29 oktober 2007 om 15:30
Ik gooi er eens even een spelletje tegenaan. Ik stel de eerste vraag en degene die het goede antwoord geeft, mag de volgende vraag neerzetten! De vragen mogen over vanalles gaan: techniek, kunst, geschiedenis, aardrijkskunde, maffe weetjes enz. enz. Enne: niet gelijk gaan Googelen, laten we het een beetje eerlijk houden! En weet je even geen nieuwe vraag? Zeg dat dan even, dan mag een ander gewoon een vraag neerzetten.
Ok, hierbij de eerste vraag:
De Citroën Traction Avant is een mooie oude auto die in 1934 op de markt kwam. Waar staat Traction Avant voor? (en de bonus: wat was daar zo bijzonder aan?)
Ok, hierbij de eerste vraag:
De Citroën Traction Avant is een mooie oude auto die in 1934 op de markt kwam. Waar staat Traction Avant voor? (en de bonus: wat was daar zo bijzonder aan?)
Ik ben mijn eigen bananenschil
zondag 23 december 2007 om 23:54
Oke, ook een muziekvraag, met een verhaaltje.
Kennen jullie het animatieclipje met de zingende kikker van het nummer 'Love is all' van Roger Glover? Wat overigens niet gezongen wordt door Roger Glover, maar door Ronnie James Dio van de jaren 70-band Dio. Waarom het wel aan Roger Glover wordt toegeschreven, is omdat het nummer onderdeel was van een heel project: een getekende muziekfilm.
Buiten deze clip, is de film echter nooit af gekomen. De muziek wel (ik heb de CD, een aanrader!). Hoe zou de film gaan heten?
Kennen jullie het animatieclipje met de zingende kikker van het nummer 'Love is all' van Roger Glover? Wat overigens niet gezongen wordt door Roger Glover, maar door Ronnie James Dio van de jaren 70-band Dio. Waarom het wel aan Roger Glover wordt toegeschreven, is omdat het nummer onderdeel was van een heel project: een getekende muziekfilm.
Buiten deze clip, is de film echter nooit af gekomen. De muziek wel (ik heb de CD, een aanrader!). Hoe zou de film gaan heten?
oh that purrrrrrrrrfect feeling