Forum Triviant!
maandag 29 oktober 2007 om 15:30
Ik gooi er eens even een spelletje tegenaan. Ik stel de eerste vraag en degene die het goede antwoord geeft, mag de volgende vraag neerzetten! De vragen mogen over vanalles gaan: techniek, kunst, geschiedenis, aardrijkskunde, maffe weetjes enz. enz. Enne: niet gelijk gaan Googelen, laten we het een beetje eerlijk houden! En weet je even geen nieuwe vraag? Zeg dat dan even, dan mag een ander gewoon een vraag neerzetten.
Ok, hierbij de eerste vraag:
De Citroën Traction Avant is een mooie oude auto die in 1934 op de markt kwam. Waar staat Traction Avant voor? (en de bonus: wat was daar zo bijzonder aan?)
Ok, hierbij de eerste vraag:
De Citroën Traction Avant is een mooie oude auto die in 1934 op de markt kwam. Waar staat Traction Avant voor? (en de bonus: wat was daar zo bijzonder aan?)
Ik ben mijn eigen bananenschil
donderdag 27 december 2007 om 18:25
quote:Poezewoes schreef op 27 december 2007 @ 16:49:
Volgens mij is ie moeilijk Donkey. Vond het al knap dat iemand met Kostunrix kwam.....
Dit hoort gewoon bij je culturele opvoeding; je moet wel een beetje je klassiekers kennen hoor
Nou vooruit, een tip dan:
Kostunrix verkoopt zijn vis voor een rijksdaalder; zijn vrouw vindt dat veel te goedkoop. Ze verkoopt liever voor een tientje.
Volgens mij is ie moeilijk Donkey. Vond het al knap dat iemand met Kostunrix kwam.....
Dit hoort gewoon bij je culturele opvoeding; je moet wel een beetje je klassiekers kennen hoor
Kostunrix verkoopt zijn vis voor een rijksdaalder; zijn vrouw vindt dat veel te goedkoop. Ze verkoopt liever voor een tientje.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
donderdag 27 december 2007 om 18:29
donderdag 27 december 2007 om 18:30
quote:Donkeyshot schreef op 27 december 2007 @ 18:25:
[...]
Kostunrix verkoopt zijn vis voor een rijksdaalder; zijn vrouw vindt dat veel te goedkoop. Ze verkoopt liever voor een tientje.Kijk, die tip had ik nodig: Is hij getrouwd met Florentientje?
[...]
Kostunrix verkoopt zijn vis voor een rijksdaalder; zijn vrouw vindt dat veel te goedkoop. Ze verkoopt liever voor een tientje.Kijk, die tip had ik nodig: Is hij getrouwd met Florentientje?
oh that purrrrrrrrrfect feeling
donderdag 27 december 2007 om 20:10
donderdag 27 december 2007 om 20:38