Geld & Recht alle pijlers

Random Reader Rabobank

08-02-2011 22:55 25 berichten
Heeft er iemand verstand van die dingen?

Ik wil net inoggen op mijn Internetbankieren en steeds als ik in wil loggen en ik druk op de "I" dan krijg ik maar 8 cijfers te zien. Uiteraard kan ik daarmee niet inloggen want je hoort er 9 te krijgen.

Kan het betekenen dat de RR defect is?
Zou kunnen (batterij op ofzo). Ik zou naar een Rabo gaan en een nieuwe vragen. Doen ze niet moeilijk over.
Alle reacties Link kopieren
Je moet als eerste je pincode invoeren na het toetsen van de I of S. Dat staat ook op het apparaatje zelf. En je pincode bestaat uit 8 cijfers, dus dat klopt wel. Verder gewoon de stappen op de site volgen.
inloggen doe ik met 8 cijfers hoor. Maar je kunt online een nieuwe aanvragen.
Ik tik inderdaad mijn pincode in (4 cijfers), daarna druk ik op de I en dan krijg ik steeds 8 cijfers te zien.

Als ik in wil loggen staat er op de site dat je 9 cijfers hoort te krijgen.
Ik begrijp eigenlijk niet waar jij die 9 getallen ziet, want je rekeningnummer hoef je nooit op de reader zelf in te vullen. En mochten de batterijen leeg zijn dan kun je deze reader omruilen voor een nieuwe bij de bank. De batterijen kun je nl niet zelf vervangen.
Als ik in wil loggen staat er dat de toegangscode uit 9 cijfers bestaat.

Ik heb net gekeken en de batterij zou nog voor 41% goed zijn oid.
verwissel je soms je bankrekeningnummer met de inlogcode? Mijn rek.nr bestaat wel uit 9 cijfers.
Sorry, ik maak het een beetje ingewikkeld door zelf niet goed na te denken, sorry. Je pincode bestaat natuurlijk uit 4 cijfers en als het goed is krijg je op de reader 8 cijfers te zien en dat zou ook voldoende moeten zijn. Staat er bij de foutmelding die je krijgt geen code, want die code kun je op de site opzoeken, zodat je weet wat de code van de foutmelding inhoudt.
Huh, hoe kom jij aan negen cijfers voor het inloggen?

Geeoon omruilen als je denkt dat hij stuk is. Dat vinden ze geen probleem.
Je moet tegenwoordig je rekening nr invullen (9 cijfers), je pasnummer (4 cijfers), en de code van de reader (8 cijfers). En dat allemaal in hun eigen vakje :-).
quote:simbatje schreef op 08 februari 2011 @ 23:02:

verwissel je soms je bankrekeningnummer met de inlogcode? Mijn rek.nr bestaat wel uit 9 cijfers.Dat bedacht ik me ook!
Ja op internet. Op de Random Reader hoef je alleen maar je pincode in te toetsen of een signeercode.
Haha wat vaag!

Nu doet hij het wel. Ik heb net 6 keer, met 6 verschillende codes, proberen in te loggen.

Maar toch bedankt iedereen
Fijn dat het gelukt is!
Oh, mooi zo!

(Kun je mij misschien vertellen hoe ik het batterijpercentage van dat ding kan zien..?)
Shiva: je klikt op menu en dan op informatie en dan staat het batterijpercentage aangegeven.
hij begint wel leger te raken, zou alvast een andere aanvragen als ik jou was.
Aanvragen hoeft toch niet? Ik ben met m'n reader met lege batterij naar de bank gegaan en kreeg ter plekke 'n nieuwe.
@Kate1980

Thanks, nooit geweten, gebruik dat ding al jaren, haha!

Nog 51% hierzo!

@ Veronicas

Aanvragen hoeft idd niet, gewoon naar de bank en een nieuwe vragen (wel je oude meenemen)
anoniem_96346 wijzigde dit bericht op 09-02-2011 00:30
Reden: extra antwoord in één...
% gewijzigd
Dank je Kate!! Waar dit forum al niet goed voor is.
Aanvragen in de zin van laten opsturen.
Kan nog veel simpeler: n Rabo-kantoor binnenlopen en een nieuwe vragen.

Pincode : 4 cijfers

Bankrekeningnr. : 9 cijfers

Toegangscode : 8 cijfers

Easy toch????
Doe mij de nieuwe van de ABN-AMRO maar. Die sluit je op de pc aan en dan hoef je alleen maar je pas erin te doen en je pincode te gebruiken.
quote:bessiezoveel schreef op 09 februari 2011 @ 00:16:

(wel je oude meenemen)

Zelfs DAT hoeft niet eens: ik raakte de mijne kwijt bij een verhuizing,

mailtje naar de bank en ik kreeg een nieuwe opgestuurd per post!

Later vond ik mijn oude terug, kon ik ook nog gewoon gebruiken, dus die had ik op mijn werk liggen. Handig om met iPhone even wat over te amekn als het nodig was.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven