Lush!
dinsdag 8 februari 2011 om 19:45
quote:jennie79 schreef op 07 februari 2011 @ 22:04:
Gaat iemand nog met de forumparty meedoen?
Voor mij wordt het de eerste keer, weliswaar dmv een GO
Ik ga voor de snowshowers showergel
Ik had me nog zo voorgenomen om het rustig aan te doen omdat ik nu heel veel lush heb staan, maar hee, ik ben vanaf 1 januari gestopt met roken en ik vond wel dat ik een cadeautje verdien haha.Ik doe ook mee, met de valentijns/ forumparty GO.
Gaat iemand nog met de forumparty meedoen?
Voor mij wordt het de eerste keer, weliswaar dmv een GO
Ik ga voor de snowshowers showergel
Ik had me nog zo voorgenomen om het rustig aan te doen omdat ik nu heel veel lush heb staan, maar hee, ik ben vanaf 1 januari gestopt met roken en ik vond wel dat ik een cadeautje verdien haha.Ik doe ook mee, met de valentijns/ forumparty GO.
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
dinsdag 8 februari 2011 om 19:54
Vorige week nog bij de Lush in Bremen geweest. Daar toch weer voor 70 euro ingeslagen. Ik heb ook de Ocean Salt gezichtspeeling gekocht. Fijn spul! En verder nog
- whipstick
- Ex factor
- shower jelly
- coconut deopoeder
- ma bar
- sex bomb
- amandopondo
- frog prince
- creamy candy
- american cream
Ik kreeg daar trouwens nog twee zakjes vol met 'left overs' mee en nog wat shower jelly. Die left overs zijn ook grappig, want mijn kinderen gaan in bad met alle kleuren van de regenboog! En lekker dat ze ruiken!
- whipstick
- Ex factor
- shower jelly
- coconut deopoeder
- ma bar
- sex bomb
- amandopondo
- frog prince
- creamy candy
- american cream
Ik kreeg daar trouwens nog twee zakjes vol met 'left overs' mee en nog wat shower jelly. Die left overs zijn ook grappig, want mijn kinderen gaan in bad met alle kleuren van de regenboog! En lekker dat ze ruiken!
dinsdag 8 februari 2011 om 20:48
dinsdag 8 februari 2011 om 22:45
quote:xandora schreef op 08 februari 2011 @ 20:09:
heeft er iemand nog een flesje snow fairy staan waar niets mee gedaan word?
kwam vandaag tot de conclusie dat het uit het assortiment is maar die van mij is bijna op,helpHet zat in de kerstcollectie toch? Misschien dat ze er in de winkel nog hebben staan (moet je even bellen) maar laatst hadden ze er nog.
heeft er iemand nog een flesje snow fairy staan waar niets mee gedaan word?
kwam vandaag tot de conclusie dat het uit het assortiment is maar die van mij is bijna op,helpHet zat in de kerstcollectie toch? Misschien dat ze er in de winkel nog hebben staan (moet je even bellen) maar laatst hadden ze er nog.
woensdag 9 februari 2011 om 09:42
quote:steph schreef op 08 februari 2011 @ 23:41:
Ik heb voor het eerst op de site gekeken, ziet er goed uit. Wat belangrijk voor mij is dat het dierproefvrij is en dat is het.
Jemig wat hebben ze erg veel keuze, denk dat ik eerst met lipbalsem en nog iets begin.Doe maar. Voor je het weet heb je de kast toch wel vol staan..
Ik heb voor het eerst op de site gekeken, ziet er goed uit. Wat belangrijk voor mij is dat het dierproefvrij is en dat is het.
Jemig wat hebben ze erg veel keuze, denk dat ik eerst met lipbalsem en nog iets begin.Doe maar. Voor je het weet heb je de kast toch wel vol staan..
woensdag 9 februari 2011 om 10:39
woensdag 9 februari 2011 om 21:52
donderdag 10 februari 2011 om 13:36