Mode & Beauty alle pijlers

Lush!

17-10-2010 22:39 999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vorige topic is vol, dus hier gaan we verder.

Vertel hier wat je van Lush gebruikt en wat je favorieten zijn

Deel 1
quote:Janna_ schreef op 20 februari 2011 @ 13:16:

Leuk Moondancer! Hoe kwam je op juist deze producten? Sommige producten zijn in de UK goedkoper, dus vandaar dat we vaak daar bestellen.

Ik heb zelf krullend pluizend haar. De krullen wil ik graag houden, maar de pluis niet. Dus de Curly Wurly shampoo leek mij wel fijn. Ook op basis van reacties op het forum.

Verder zijn mijn lippen vaak erg droog waardoor ik velletjes en barstjes krijg, vandaar de lippenscrub.

En ik heb nog nieuwe douchegel nodig en las hier in dit topic dat Olive branch erg lekker is. Dus vandaar

Goede keuzes?

Toen ik op de engelse website wilde bestellen lukte het niet. Ik kwam wel in mijn basket, maar daarna niet verder. Dus vandaar dat ik het maar via de Nederlandse website heb gedaan.
Ik heb wat spulletjes op Marktplaats gezet. Heb veel te veel.
Het is wél balen, dat de geur van Lush douche- en badprodukten, hoe heerlijk ze ook zijn, acuut verdwenen is na het afdrogen. Dat is gewoon echt jammer. In die zin blijft Rituals gewoon langer hangen, wel urenlang. Of vloek ik nu in de kerk?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ben ik wel met je eens VC, ik blijf alleen verknocht aan Snowfairy, die gaat er bij mij niet uit!!
Snowfairy is zo rose, dat ik er maar 1 klein flesje van gekocht heb (en het is een tijdelijke editie (kerst) dus niet makkelijk bij te kopen).

Nou heb ik hier; happy hippy, olive branche, grass, glogg, it's raining men en snowfairy douchegel staan; 1x raden welke m'n vriend 't lekkerste vindt...
Ik koop elk jaar met kerst 2 x 500 ml Janna.

O ja, the Olive Branche is ook lekker.
De Olive Branch heb ik nog niet geprobeerd. Als het goed is komen binnenkort de forumparty douchegels er aan. En als mijn paypal rekening weer beijgstort is ga ik weer een aantal zeepjes en retro-douchegels inslaan.
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
Iemand hier geinteresseerd in HIWTK, Mandarins Tea Party, Angels Delight, Eggsnog of Snowfairy liptint?
Ik in de Mandarin Tea Party

Wat wil je ervoor hebben?

@Janna: Weet je nog dat ik van de zomer dat mysterieuze proefje van je kreeg?

Ik ben er nog steeds niet achter welke het is.
@N00tje, ik heb 122 gram. Is officieel 7,25.

Mail maar een bod ;)

ob _ ajle @ hotmail . com

(zonder spaties of course)
quote:N00tje schreef op 23 februari 2011 @ 12:31:

@Janna: Weet je nog dat ik van de zomer dat mysterieuze proefje van je kreeg?

Ik ben er nog steeds niet achter welke het is.Zeep? Of?? Weet het niet meer precies...
Oh, misschien kan iemand hier helpen:

Deze zomer had ik een pakketje met 3 'plakjes' zeep op elkaar gekocht, alle drie geel/oranje achtig. 1 was Karma, 1 was HIWTK en toen was er nog een en ik dacht dat die iets van happy ofzo heette? Iemand enig idee?
Ja, volgens mij is dat Happy.

Zo'n soort pakketje was het. Alleen dan met rechte stukken zeep en dus 3 stuks.

Is happy niet meer te koop?
Happy was alleen nog maar in dat pakketje te krijgen.

Toen die pakketjes veranderd werden is happy er ook uitgegaan.
Oké, duidelijk.

Nou No, het antwoord is: Happy
Maar dit moeten toch natuurlijke producten voorstellen?

En bij ingrediënten staat overal SLS bij?
Natuurlijk niet.. Wel handgemaakt, vers, organisch/veganistisch en met "veilige" synthetische middelen.

@Janna: Happy, thanks

Ruikt heerlijk, jammer dat hij weg is.

Heeft iemand weleens de henna geprobeerd?

Ik heb een blok Caca Brun gekocht en ben heel benieuwd hoe de ervaringen zijn.
^^ Nee, maar ik wil het wel gaan proberen dus ik ben wel benieuwd naar ervaringen.

@N00tje, nog geinteresseerd in mijn Mandarins Tea Party?
Sjit, helemaal vergeten. Ik zal je zodadelijk even mailen
Hahaha, is goed joh ;)
Nog een vraag .

In mijn Ultrabalm zitten korreltjes. Is dit de bedoeling of heb ik een verkeerd product?
quote:N00tje schreef op 02 maart 2011 @ 21:00:

Nog een vraag .

In mijn Ultrabalm zitten korreltjes. Is dit de bedoeling of heb ik een verkeerd product?Mijn ultrabalm heeft dat ook dus ik den dat dat hoort. Helaas vind ik het niet prettig dus als het op is koop ik hier geen nieuwe van.
Twee keer is niet nodig...
Die korreltjes in de ultrabalm zijn inderdaad een anti-climax...ik bedoel, lush vergelijkt de ultrabalm met vaseline, maar wat vaseline niet bevat zijn vieze korreltjes en stukjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven