Lush!
zondag 20 februari 2011 om 18:51
quote:Janna_ schreef op 20 februari 2011 @ 13:16:
Leuk Moondancer! Hoe kwam je op juist deze producten? Sommige producten zijn in de UK goedkoper, dus vandaar dat we vaak daar bestellen.
Ik heb zelf krullend pluizend haar. De krullen wil ik graag houden, maar de pluis niet. Dus de Curly Wurly shampoo leek mij wel fijn. Ook op basis van reacties op het forum.
Verder zijn mijn lippen vaak erg droog waardoor ik velletjes en barstjes krijg, vandaar de lippenscrub.
En ik heb nog nieuwe douchegel nodig en las hier in dit topic dat Olive branch erg lekker is. Dus vandaar
Goede keuzes?
Toen ik op de engelse website wilde bestellen lukte het niet. Ik kwam wel in mijn basket, maar daarna niet verder. Dus vandaar dat ik het maar via de Nederlandse website heb gedaan.
Leuk Moondancer! Hoe kwam je op juist deze producten? Sommige producten zijn in de UK goedkoper, dus vandaar dat we vaak daar bestellen.
Ik heb zelf krullend pluizend haar. De krullen wil ik graag houden, maar de pluis niet. Dus de Curly Wurly shampoo leek mij wel fijn. Ook op basis van reacties op het forum.
Verder zijn mijn lippen vaak erg droog waardoor ik velletjes en barstjes krijg, vandaar de lippenscrub.
En ik heb nog nieuwe douchegel nodig en las hier in dit topic dat Olive branch erg lekker is. Dus vandaar
Goede keuzes?
Toen ik op de engelse website wilde bestellen lukte het niet. Ik kwam wel in mijn basket, maar daarna niet verder. Dus vandaar dat ik het maar via de Nederlandse website heb gedaan.
zondag 20 februari 2011 om 19:35
Het is wél balen, dat de geur van Lush douche- en badprodukten, hoe heerlijk ze ook zijn, acuut verdwenen is na het afdrogen. Dat is gewoon echt jammer. In die zin blijft Rituals gewoon langer hangen, wel urenlang. Of vloek ik nu in de kerk?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
zondag 20 februari 2011 om 19:53
zondag 20 februari 2011 om 21:41
De Olive Branch heb ik nog niet geprobeerd. Als het goed is komen binnenkort de forumparty douchegels er aan. En als mijn paypal rekening weer beijgstort is ga ik weer een aantal zeepjes en retro-douchegels inslaan.
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
woensdag 2 maart 2011 om 20:31
woensdag 2 maart 2011 om 21:13