Good luck!

09-12-2010 11:32 2574 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vorige
Bridge, goed hoor, knap ventje!

Mal, fijn dat Angela weer goedgekeurt is. En 5 broodjes, wauw!

Jin, waardeloos van die mannen die dan ineens geen zin meer hebben! Maxi gaat nu sinds 2 weken weer aardig naar judo, hopelijk draait Oudste ook weer gauw bij!

Star, dapper grietje! Leuk dat ze meteen zo lekker mee deed!

Hier weer druk. Zaterdag weer een bezichtiging, deze keer van mensen uit Schotland. Vent maakt zich er nu al druk om of hij alles wel in het engels weet
Oeh spannend Mamax! Zijn jullie bij de bezichtiging dan?
Eerste bezichtiging doet Pamax. Eventuele 2e bezichtigingen en al het andere doet de makelaar. Beetje Makelaarsland concept alleen dan beter, maar wel voor dezelfde prijs
Niks gehoord van kijkers zaterdag dan?
Doe je goed!!!
Star wat goed dat ze het leuk vond! Hier ging het ook goed, ze had niet gehuild

Bridge, 2 nachten van huis of 1? Best lekker lijkt me, even helemaal in je up...

Hel vrouw, alles oke?
Nog niet. Volgens mij lezen die hier mee en nemen die jouw wijze raad wel ter harte Zij hebben nog een woning die ze nog niet te koop hebben staan. Is dus een beetje de vraag of ze het aandurven te kopen voor ze verkocht hebben. Woning is in de buurt van waar Helman hem had.
Jin, ruk dat oudste het zo moeilijk heeft op zwemles. Wat zegt leraar? Doorzetten inderdaad? Moeilijk...
Das wel jammer Mamax. Het zou natuurlijk heerlijk zijn als je het snel kwijt bent. Ik hoop gewoon lekker met je mee!
Mensen willen er ook niet snel in. Dus we zouden dan hier kunnen blijven tot de oplevering. Ideaal dus. Nu nog even een goed bod doen en de hut is verkocht.
1 nacht Suus! Hotel aan strand hier dus prima! (En nu maar hopen dat het niet te erg regent morgen...) Vind het ook wel prima hoor! Erg leuk om op die manier bezig te zijn met werk en dus ook mezelf. En leuk om dan vrijdag weer lekker thuis te komen, haha.

Goed van oudste, zonder huilen!

Mamax: haha, hier meelezen. Zou toch wat zijn haha! Spannend allemaal!
Bedankt voor de hugs enzo! Vervelend dat ik die steeds 'moet krijgen' van jullie. Superlief, maar nu hopelijk gauw weer eenrichtingsverkeer andere kant op.

Mamax, succes met de kijkers!!

Bridges, geniet ook even van je uitje.

Hel, gaat ie?
Ook goeiemorgen, ben de eerste vandaag zie ik.
Mijn jongste mopje heeft pseudokroep
ohh arme moppie
Spannend mamax, weer een bezichtiging. Hoe bevalt het werken.

Amalaia: soms heb je van die dagen/weken dat alles tegenzit. %00 euro herstelkosten is absurd. heb je het wel omgezet?

Compu: Sterkte!

Bridges: Geniet ze!

Hel: hoe is het nu?
Mogge!

AAAAAAAh Star, dat is mooi klote. Ben je bij de arts gewees`? Moet je stomen en zo? Arm schaapje.

Compu, oke, ik geef je geen welverdiende . Hoe is het nu met manlief? Heb je hem naar de arts weten te schoppen? Hoe gaat het met het enfant terrible op de school van cg?

Mamax, wat spannend! Tuurlijk kan man dat in het Engels. En een beetje accent vinden mensen leuk (weet ik uit ervaring ). Go !

Suze, hij heeft twee leraressen, één op woensdag en één op zaterdag. Ik heb hoop dat de driljuf hem zaterdag wel mee laat doen, dat hanteert nogal strenge methodes. Hopelijk lukt dat en heeft hij de slag weer te pakken.

Hai Bam, hoe is het?
Bridges, geniet van je uitje. Lange dag, maar wel leuk denk ik. Succes!
Weet iemand waar Kokos is? Heb haar al een tijdje gemist hiero.
Starman is net geweest. Ze had het zo benauwd vannacht, zat helemaal te gieren. Ben in douche gaan zitten. Hij is wel naar apo nu, weet niet wat hij moest halen.
Kokos al tijd afwezig idd.
Goed ingepakt bij een open raam helpt ook goed, en rechtop zitten. Ooh wat akelig. Het went echt nooit he? Misschien prednison en stomen? Arm poppetje.
Suze, mooi dat het zonder tranen ging gister!
Dank voor de tip. Jij bent natuurlijk ervaringsdeskunige
Ach arme Eetje.. Sterkte Star, is niet leuk!

Stoer van de zwemles van Cee!

Bridges, knappe oudste zeg! Top.

Zat gisteren idd ook aan Kokos te denken. Ze is sowieso niet vaak hier toch?

Saaie dag zeg, na zo'n heerlijke zonnige dag gisteren en eergisteren. Ik had de lente echt in m/n bol maar dat slaat weer over naar herfst

Vlucht kunnen omboeken. Wel prijzig. Ik heb nu een enorme klachtbrief met rekening naar de creditcardmaatschappij gestuurd, want door een storing bij hen kon ik niet boeken en werd het ticket ondertussen duurder. Mogen zij dus lekker gaan betalen vind ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven