Good luck!
woensdag 9 februari 2011 om 21:05
Bridge, goed hoor, knap ventje!
Mal, fijn dat Angela weer goedgekeurt is. En 5 broodjes, wauw!
Jin, waardeloos van die mannen die dan ineens geen zin meer hebben! Maxi gaat nu sinds 2 weken weer aardig naar judo, hopelijk draait Oudste ook weer gauw bij!
Star, dapper grietje! Leuk dat ze meteen zo lekker mee deed!
Hier weer druk. Zaterdag weer een bezichtiging, deze keer van mensen uit Schotland. Vent maakt zich er nu al druk om of hij alles wel in het engels weet
Mal, fijn dat Angela weer goedgekeurt is. En 5 broodjes, wauw!
Jin, waardeloos van die mannen die dan ineens geen zin meer hebben! Maxi gaat nu sinds 2 weken weer aardig naar judo, hopelijk draait Oudste ook weer gauw bij!
Star, dapper grietje! Leuk dat ze meteen zo lekker mee deed!
Hier weer druk. Zaterdag weer een bezichtiging, deze keer van mensen uit Schotland. Vent maakt zich er nu al druk om of hij alles wel in het engels weet
woensdag 9 februari 2011 om 21:31
woensdag 9 februari 2011 om 21:50
1 nacht Suus! Hotel aan strand hier dus prima! (En nu maar hopen dat het niet te erg regent morgen...) Vind het ook wel prima hoor! Erg leuk om op die manier bezig te zijn met werk en dus ook mezelf. En leuk om dan vrijdag weer lekker thuis te komen, haha.
Goed van oudste, zonder huilen!
Mamax: haha, hier meelezen. Zou toch wat zijn haha! Spannend allemaal!
Goed van oudste, zonder huilen!
Mamax: haha, hier meelezen. Zou toch wat zijn haha! Spannend allemaal!
donderdag 10 februari 2011 om 09:19
donderdag 10 februari 2011 om 10:10
donderdag 10 februari 2011 om 10:18
Mogge!
AAAAAAAh Star, dat is mooi klote. Ben je bij de arts gewees`? Moet je stomen en zo? Arm schaapje.
Compu, oke, ik geef je geen welverdiende . Hoe is het nu met manlief? Heb je hem naar de arts weten te schoppen? Hoe gaat het met het enfant terrible op de school van cg?
Mamax, wat spannend! Tuurlijk kan man dat in het Engels. En een beetje accent vinden mensen leuk (weet ik uit ervaring ). Go !
Suze, hij heeft twee leraressen, één op woensdag en één op zaterdag. Ik heb hoop dat de driljuf hem zaterdag wel mee laat doen, dat hanteert nogal strenge methodes. Hopelijk lukt dat en heeft hij de slag weer te pakken.
Hai Bam, hoe is het?
AAAAAAAh Star, dat is mooi klote. Ben je bij de arts gewees`? Moet je stomen en zo? Arm schaapje.
Compu, oke, ik geef je geen welverdiende . Hoe is het nu met manlief? Heb je hem naar de arts weten te schoppen? Hoe gaat het met het enfant terrible op de school van cg?
Mamax, wat spannend! Tuurlijk kan man dat in het Engels. En een beetje accent vinden mensen leuk (weet ik uit ervaring ). Go !
Suze, hij heeft twee leraressen, één op woensdag en één op zaterdag. Ik heb hoop dat de driljuf hem zaterdag wel mee laat doen, dat hanteert nogal strenge methodes. Hopelijk lukt dat en heeft hij de slag weer te pakken.
Hai Bam, hoe is het?
donderdag 10 februari 2011 om 10:38
Ach arme Eetje.. Sterkte Star, is niet leuk!
Stoer van de zwemles van Cee!
Bridges, knappe oudste zeg! Top.
Zat gisteren idd ook aan Kokos te denken. Ze is sowieso niet vaak hier toch?
Saaie dag zeg, na zo'n heerlijke zonnige dag gisteren en eergisteren. Ik had de lente echt in m/n bol maar dat slaat weer over naar herfst
Vlucht kunnen omboeken. Wel prijzig. Ik heb nu een enorme klachtbrief met rekening naar de creditcardmaatschappij gestuurd, want door een storing bij hen kon ik niet boeken en werd het ticket ondertussen duurder. Mogen zij dus lekker gaan betalen vind ik.
Stoer van de zwemles van Cee!
Bridges, knappe oudste zeg! Top.
Zat gisteren idd ook aan Kokos te denken. Ze is sowieso niet vaak hier toch?
Saaie dag zeg, na zo'n heerlijke zonnige dag gisteren en eergisteren. Ik had de lente echt in m/n bol maar dat slaat weer over naar herfst
Vlucht kunnen omboeken. Wel prijzig. Ik heb nu een enorme klachtbrief met rekening naar de creditcardmaatschappij gestuurd, want door een storing bij hen kon ik niet boeken en werd het ticket ondertussen duurder. Mogen zij dus lekker gaan betalen vind ik.