We vrekken hier verder ! :-)

donderdag 10 februari 2011 om 09:18
Voor wie wil: ik heb een code voor 7,50 korting bij Wehkamp. Geldig t/m 20 februari bij een minimale besteding van 25 euro. Helaas niet te gebruiken voor de aanschaf van boeken.
Geef maar even een gil als je interesse hebt. Dan zet ik 'm hier vlug even neer of ik mail 'm je. Ik geef 'm trouwens het liefst aan iemand die hier zelf ook met tips komt.
Geef maar even een gil als je interesse hebt. Dan zet ik 'm hier vlug even neer of ik mail 'm je. Ik geef 'm trouwens het liefst aan iemand die hier zelf ook met tips komt.

donderdag 10 februari 2011 om 10:11
donderdag 10 februari 2011 om 10:11
donderdag 10 februari 2011 om 10:24
Himalaya, de mijne eindigt op een ander getal. Is geen code voor algemeen gebruik dus, denk ik.
Yellowlove, ik ben niet heel streng, hoor.
Gun 'm je van harte, zeker als je krap zit. Enne, als jij binnenkort ook 's met een leuke tip komt is het helemaal oké.
Ben je er nu? Dan zet ik 'm zo neer en kan niemand 'm voor je neus wegkapen.
Yellowlove, ik ben niet heel streng, hoor.
Gun 'm je van harte, zeker als je krap zit. Enne, als jij binnenkort ook 's met een leuke tip komt is het helemaal oké.
Ben je er nu? Dan zet ik 'm zo neer en kan niemand 'm voor je neus wegkapen.
donderdag 10 februari 2011 om 10:31
Op de Crystal Clear flessen zit nu (eindelijk) de halssticker waarmee je voor 1 fles geld terug krijgt. Leuke bijkomstigheid is dat je je dan moet aanmelden bij Crystal Clear en je dan een Goodie Bag krijgt met daarin oa. 1 x gratis toegang voor een bezoek aan de Zwaluwhoeve van 27,50.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
donderdag 10 februari 2011 om 10:44
Had em al neergezet maar speciaal voor jou nogmaals hihi
yellowloveviva@gmail.com
Superbedankt, je helpt me er echt mee. Mocht ik hem toch niet gebruiken(je weet maar nooit) dan geef ik hem weer terug op dit topic .
yellowloveviva@gmail.com
Superbedankt, je helpt me er echt mee. Mocht ik hem toch niet gebruiken(je weet maar nooit) dan geef ik hem weer terug op dit topic .
donderdag 10 februari 2011 om 11:02
Misschien toch nog een tip, ik durf het niet, maar mijn moeder dingt gewoon overal af. Die dingt nog af in de AH, ik weet niet hoe ze het voor elkaar krijgt, maar het lukt haar vaak wel. Ik zou me schamen denk ik(niet ik het stom vind, maar ik durf het gewoon niet), maar zij heeft wel alle koopjes. Je moet natuurlijk niet afdingen op een brood, maar wel op het laatste product of iets wat beetje kapot is enzo.
Verder heb ik gehele verhuizingen gedaan met de tram&bus ipv een busje huren (maar dan moet je wel heel lief naar de tram en buschauffeur kijken, en soms mag het niet, en moet je wachten op de volgende)
Verder heb ik gehele verhuizingen gedaan met de tram&bus ipv een busje huren (maar dan moet je wel heel lief naar de tram en buschauffeur kijken, en soms mag het niet, en moet je wachten op de volgende)
donderdag 10 februari 2011 om 11:34
donderdag 10 februari 2011 om 11:43
Yellowlove, als je je opgeeft voor de nieuwsbrief van Wehkamp (of e-mail voordeel, weet niet meer hoe ze het noemen maar het staat volgens mij rechts bovenaan op de site) dan krijg je zulke kortingsaanbiedingen automatisch in je mailbox.
En uiteraard via Moneymiljonair naar de site van Wehkamp, dan krijg je weer extra parels (bij besteding v/a 25 euro) en die kun je tzt laten uitbetalen
Ik zag van de week dat ik alweer 90 euro had staan.
En uiteraard via Moneymiljonair naar de site van Wehkamp, dan krijg je weer extra parels (bij besteding v/a 25 euro) en die kun je tzt laten uitbetalen
Ik zag van de week dat ik alweer 90 euro had staan.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
donderdag 10 februari 2011 om 12:11
quote:Zwuppeliennn schreef op 10 februari 2011 @ 12:00:
Hoe lang heb je er over gedaan die 90 euro bijelkaar te sparen Himalaya? Bij mij gaat het echt tergend traag......
TNS-Nipo daarintegen gaat als een trein. Ben nog steeds super blij dat je me toen hebt willen aanmelden
Oh, ik weet niet precies hoe lang ik er over heb gedaan. Door te bestellen bij Wehkamp en Bol.com via MM en iedere dag de mailtjes lezen, gaat het toch best lekker. Maar ik weet niet meer wanneer ik het heb laten uitbetalen, dat zou ik na moeten zoeken.
Nipo gaat inderdaad lekker, ben erg blij met de Bol.com bonnen (dus én parels verdienen via MM én gratis bestelling.. da's dubbel plezier!).
NEE, het is tot nader order niét mogelijk om je aan te melden bij het NIPO.
Hoe lang heb je er over gedaan die 90 euro bijelkaar te sparen Himalaya? Bij mij gaat het echt tergend traag......
TNS-Nipo daarintegen gaat als een trein. Ben nog steeds super blij dat je me toen hebt willen aanmelden
Oh, ik weet niet precies hoe lang ik er over heb gedaan. Door te bestellen bij Wehkamp en Bol.com via MM en iedere dag de mailtjes lezen, gaat het toch best lekker. Maar ik weet niet meer wanneer ik het heb laten uitbetalen, dat zou ik na moeten zoeken.
Nipo gaat inderdaad lekker, ben erg blij met de Bol.com bonnen (dus én parels verdienen via MM én gratis bestelling.. da's dubbel plezier!).
NEE, het is tot nader order niét mogelijk om je aan te melden bij het NIPO.
donderdag 10 februari 2011 om 12:24
donderdag 10 februari 2011 om 12:29
quote:Zwuppeliennn schreef op 10 februari 2011 @ 12:24:
Vul je ook de MM enquetes en al die troep in?Heb ik af en toe wel gedaan, overal 'nee' en 'geen interesse' op ingevuld natuurlijk. Maar ik vind het nu te veel tijd kosten, MM is voor mij een leuk extra'tje, geen 'hoe haal ik het einde van de maand' project.
Vul je ook de MM enquetes en al die troep in?Heb ik af en toe wel gedaan, overal 'nee' en 'geen interesse' op ingevuld natuurlijk. Maar ik vind het nu te veel tijd kosten, MM is voor mij een leuk extra'tje, geen 'hoe haal ik het einde van de maand' project.
donderdag 10 februari 2011 om 12:32
quote:himalaya schreef op 10 februari 2011 @ 11:43:
Yellowlove, als je je opgeeft voor de nieuwsbrief van Wehkamp (of e-mail voordeel, weet niet meer hoe ze het noemen maar het staat volgens mij rechts bovenaan op de site) dan krijg je zulke kortingsaanbiedingen automatisch in je mailbox.
Ik zag van de week dat ik alweer 90 euro had staan.Ik heb een account bij wehkamp, en ik krijg ook altijd de nieuwsbrief, maar deze waren ze even vergeten denk ik
Ik zag van de week dat ik alweer 90 euro had staan.Ik heb een account bij wehkamp, en ik krijg ook altijd de nieuwsbrief, maar deze waren ze even vergeten denk ik